دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

دانشگاه /

پارتی مختلط دانشجویان پزشکی در قم/ محرومیت 4 نیمسال از تحصیل برای دانشجویان متخلف 

چهارشنبه، 17 آبان 1402
کد خبر: 361747
ساعدنیوز: دبیر کمیته انضباطی دانشگاه علوم پزشکی قم :جلسه کمیته انضباطی دانشگاه با حضور تمام اعضا برگزار و پس از استماع دفاعیات دانشجویان متخلف، برای این افراد احکام انضباطی محرومیت از تحصیل از 1 تا 4 نیمسال تحصیلی صادر گردید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز به نقل از همشهری، مهران لاچینی دبیر کمیته انضباطی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: در پی گزارش و متعاقباً اعتراض شدید جمعی از دانشجویان مبنی بر ساختارشکنی تعدادی از دانشجویان و ترویج اباحه‌گری و اشاعه بی‌بندوباری در فضای مجازی و برپا نمودن میهمانی مختلط، ضمن بررسی و پیگیری‌های انضباطی و نهایتاً دادرسی پرونده‌ها در کمیته انضباطی دانشگاه، جلسه کمیته انضباطی دانشگاه تشکیل و موضوع مورد بررسی و تصمیم‌گیری قرار گرفت.

به گزارش واحد رسانه نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی قم، مهران لاچینی افزود: پس از وصول گزارش و متعاقباً پیگیری‌های متعدد و تحقیقات و بررسی‌های متقن توسط دبیرخانه کمیته انضباطی دانشگاه و انجام مصاحبه و تفهیم اتهام، جلسه کمیته انضباطی دانشگاه با حضور تمام اعضا برگزار و پس از استماع دفاعیات متخلفین، برای این افراد احکام انضباطی منع تحصیل از 1 تا 4 نیمسال تحصیلی صادر گردید.

وی اعلام کرد: احکام صادره در کمیته بدوی انضباطی دانشگاه انشاء و متعاقباً به دانشجویان ابلاغ خواهد شد.

دبیر کمیته انضباطی دانشگاه خطاب به دانشجویان عنوان داشت: امروز برخی جریان‌های منحط برای انحراف دانشجویان از رسالت اصلی خود که " تحصیل علم، تولید دانش و تهذیب است " تلاش می‌کنند با ایجاد مشغولیت فکری و درگیر نمودن فکر جوانان با فساد و رفتارهای ناپسند برای آنان ایجاد زحمت و دردسر نمایند و آنان را از مسیر مقدس علم باز دارند. لذا دانشجویان عزیز باید هوشیار بوده و از شرکت در چنین مراسمات و نیز انتشار آن در فضای مجازی پرهیز نمایند.

وی در پایان تأکید کرد کلیه شبکه‌ها، نرم‌افزارها و سکوهای مجازی که قابلیت دسترسی عام دارند، حریم عمومی محسوب و لازم است دانشجویان گرامی با رعایت ملاحظات قانونی و مطالعه دقیق آیین‌نامه و شیوه‌نامه اجرایی انضباطی و خصوصاً تخلفات رایانه‌ای، مخابراتی و مجازی در این حوزه‌ها حضور و فعالیت داشته باشند.


3 پسندیدم 4 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 30 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه ها
مریم
6 ماه پیش

حکم واقعا کم بود
پاسخ
بازدیدکننده
6 ماه پیش

این حکم سنگین و تاثیرگذار نیست
پاسخ
دیدگاه خود را ثبت نمایید
سرهنگ نیروی انتظامی که دل همه را برد! + فیلم / دمت گرم سرهنگ ...
سیل مشهد سوءمدیریت است، سیل یونان نبردی نابرابر با طبیعت ؛ برگ زرینی دیگر از BBC + فیلم