دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

پاسخ رئیس فدراسیون فوتبال به شایعه ارتباطش با فرازمینی ها 

سه شنبه، 28 دی 1400
کد خبر: 188466
ساعدنیوز: رئیس فدراسیون فوتبال گفت: در مخالفت با سفر تیم ها به اردوهای خارجی چیزی را نشنیده‌ام و نمی‌دانم. معمولاً سفرهای تیم‌های ملی توسط شورای برون‌مرزی انجام می‌شود.

به گزارش سایت خبری ساعدنیوز به نقل از خبرورزشی، شهاب الدین عزیزی خادم در حاشیه مراسم تدفین شهدای گمنام در وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: به ارواح طیبه شهدا درود می فرستم. وزارت ورزش و جوانان اقدام بزرگ و مبارکی انجام داد. تمام وجود و حتی نفس کشیدن ما به برکت شهداست؛ کسانی که وجود خود را خالصانه، عارفانه و صادقانه برای کشورمان گذاشتند و در دنیا و آخرت جاودان هستند.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره مخالفت با سفرها و اردوهای خارجی تیم های ملی فوتبال گفت: چنین چیزی را نشنیده ام و نمی دانم. معمولاً سفرهای تیم های ملی توسط شورای برون مرزی انجام می شود. اجازه بدهید امروز درباره شهدا صحبت کنیم. ما همیشه در دسترس هستیم و امروز باید یاد و خاطره اسطوره های خودمان را زنده نگه داریم. شهدا برای ما اسطوره و درس زندگی هستند و همه چیز ما به برکت شهدا و نام آنهاست. شهدا روی سر ما جای دارند و نباید خانواده های آنها را فراموش کنیم.

عزیزی خادم همچنین در خصوص سؤال خبرنگاری در مورد ارتباطش با فردی که نامش به جادوگری گره خورده است، پاسخی نداد و گفت که امروز فقط درباره شهدا صحبت می کند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 15 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
مراحل سابمیت مقاله
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
گام به گام مراحل چاپ کتاب
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی