دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو /

پدر حسن یزدانی : کسانی که درباره پسرم نظرات منفی می‌دهند، می‌توانند با یک دست دکمه شلوارشـان را ببندند؟ پسر من با یک دست جنگید ! + ویدیو 

جمعه، 26 مرداد 1403
ساعد نیوز : با خاتمه یافتن بازی های المپیک 2024 پاریس و ادامه دار بودن نظرات منفی در باره مصدومیت حسن یزدانی ، پدرش سکوت را شکست و گفت : کسانی که درباره پسرم نظرات منفی می‌دهند، می‌توانند با یک دست دکمه شلوارشـان را ببندند؟ پسر من با یک دست جنگید !

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز به نقل از ایسنا ، دکتر شادگان در گفتگویش با ایسنا تصریح کرد: یزدانی در مبارزه فینال 4 مرتبه دچار در رفتگی شد و مفصل او در رفت و من هر بار جا می‌انداختم. هر مرتبه هم با او صحبت می‌کردم و او اصرار داشت که مبارزه را ادامه بدهد. من هم ممانعتی نمی‌کردم چرا که خطر بیشتری نداشت. واقعیت این است در چنین شرایطی با هیچ کار دیگری مثل تیپینگ، بانداژ یا رعایت کردن برخی مسائل، نمی‌توان جلوی در رفتگی مجدد را گرفت. به همین دلیل است که در چنین شرایطی پزشکان دستور به توقف مبارزه می دهند.

شادگان با اشاره به شرایط سخت حسن یزدانی برای ادامه مبارزه، گفت: او 5 دقیقه با یک دست کشتی گرفت و سعی می‌کرد مراقبت کند اما چون مفصل او ناپایدار بود با کوچکترین حرکتی باز هم دچار در رفتگی می‌شد.

شادگان درباره مشکل ایجاد شده برای پدر حسن یزدانی که در سالن مسابقات حضور داشت نیز گفت: پدر آقای یزدانی در سالن بود و ایشان هم دچار یک حمله شد. او هوشیاری خود را برای دقایقی کاملا از دست داد. دلیل آن مشخص نبود اما معمولا در چنینی شرایطی فشار و استرس زیاد باعث حمله قلبی یا عصبی می‌شود. ما هم بلافاصله او را به کلینیک محل مسابقات انتقال دادیم که خوشبختانه با بررسی‌های انجام شده مشخص شد شرایط قلبی ایشان مشکلی نداشت و صرفا یک حمله عصبی بود که به تدریج بهبود پیدا کرد. من با ایشان تا زمانی که مطمئن شوم مشکلی ندارد بودم و بعد از آن نیز او را به همکارانم سپردم و به محل مسابقات بازگشتم. روز بعد هم او را دیدم و مشکلی نداشت و خوشخبتانه حالش خوب بود.

رییس ایرانی کمیسیون پزشکی اتحادیه جهانی کشتی در پایان گفت: من به پدر حسن یزدانی توضیح دادم که کار حسن یک حماسه بود و او هیچ چیزی کم نگذاشت. ایشان باعث افتخار خانواده و یک کشور است.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز جمعه 26 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
مراحل سابمیت مقاله
شوخی کنایه‌آمیز و تلخ یک پزشک با درخواست جنجالی مبینا نعمت‌زاده برای پذیرش در رشته پزشکی!+ویدیو
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
(تصاویر) زن که 30 سال خواب به چشمانش نیامده است !
نگاهی به کیک تولد بازیگران زن با طرح بال فرشته+عکس/ شیک و لاکچری
قلعه قجرها چگونه روسپی‌خانه شد؟/ پایان سبز یک داستان سیاه و غم‌انگیز
(ویدئو) طراحی بی‌نظیر خانه‌ای شاهانه و رویایی برای عاشقان خودرو با الهام‌ از لامبورگینی وننو/ ادعای شب تو ماشین خوابیدن در واقعیت
کنایه ی شهربانو منصوریان : یه گونی مدال دارم همه رو میدم کاری کنید منم دانشگاه قبول کنید خانم دکتر شم ! / دختر ایرانی بازم غوغا کرد + ویدیو
ویدیو/ سردیس فیروزه‌ای مکشوفه از اطراف "تخت‌جمشید" متعلق به «آتوسا» دختر زیبای "کوروش کبیر"