دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

پهلوان رسول خادم بالاخواه مبینا نعمت زاده درآمد!/ حرف های حکیمانه دارنده مدال طلای المپیک درباره جنجال دختر تکواندوکار دهه هشتادی خبرساز شد 

شنبه، 27 مرداد 1403
کد خبر: 403616
ساعدنیوز: درخواست عجیب تحصیل در رشته پزشکی از سوی یکی از مدال آوران المپیک پاریس بسیار جنجالی شده است. در همین راستا رسول خادم با انتشار پستی در اینستاگرام خود از مدال‌آوران المپیکی حمایت کرد.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، با پایان یافتن المپیک 2024 و بازگشت کاروان اعزامی ایران به این رقابت‌ها، چند حواشی پیرامون ورزشکاران ایران به‌وجود آمد. به همین جهت رسول خادم دارنده‌ی مدال طلای المپیک 1996 آتلانتا با انتشار پستی در صفحه رسمی اینستاگرام خود نوشت:

باید بپذیریم که؛ تمامی قهرمانان و مدال آوران برجسته‌ی ورزش در مسابقات المپیک و جهان، فقط قهرمانانی توانمند در رشته‌های ورزشی مختلف‌اند. آن‌ها جوانانی هستند که هنوز فرصت تجربه در بسیاری از بخش‌های زندگی را نداشته‌اند. قهرمان المپیک، انسانی با تجربه و با پختگی لازم در امور گوناگون نیست که بتواند بهترین تصمیم‌ها را در زمینه‌های مختلف بگیرد. قهرمانان المپیک، جوانانی نخبه، برجسته و توانمند هستند، اما لزوماً نمی‌توانند پاسخگوی بسیاری از انتظارات متنوع و بعضا متفاوت مردم و علاقمندانشان باشند. آن‌ها فرزندان ما هستند! با آن‌ها مدارا کنیم!

مبینا نعمت‌زاده در 19 سالگی به مدال برنز المپیک 2024 پاریس را در رشته تکواندو کسب کرد تا دومین ورزشکار زن ایرانی لقب بگیرد که در تاریخ المپیک به مدال دست یافته است.

اما این دختر تکواندوکار بعد از کسب این مدال در مصاحبه خود از مسئولان کشور درخواست کرد شرایط را برای درس خواندنش در یکی از دانشگاه‌های معتبر کشور فراهم کنند چون او به‌خاطر ورزش نتوانسته تحصیلش را ادامه دهد.

این درخواست که البته با پاسخ دانشگاه تهران و چند دانشگاه دیگر همراه شد، در روزهای اخیر بازتاب زیادی در فضای مجازی داشته و برخی به‌خاطر این اتفاق از مبینا نعمت‌زاده انتقاد کرده‌اند. یکی از منتقدان که به طنز به این موضوع پرداخته، شهربانو منصوریان قهرمان ووشوی جهان بوده که با انتشار ویدیوی روی صفحه اینستاگرام خود عنوان کرده که او را هم باید به‌خاطر کسب مدال‌های جهانی و بازی‌های آسیایی در رشته دندانپزشکی قبول کنند تا دیگر دور ورزش را خط قرمز بکشد و به سمت دندانپزشکی برود!


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 27 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
مروری بر بازیگران و هنرمندانی که دریا رو به عنوان لوکیشن جشن تولدشون انتخاب کردند؛ از الناز شاکردوست و ترلان پروانه تا سارا حاتمی و آزاده زارعی+عکس
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
ویویِ ابدی و زیبای بالکن خانه آزاده زارعی در الهیه تهران؛ مهمان کردن خود به صرف عصرانه در بعدازظهر تابستانی به سبک خانم بازیگر+عکس
(ویدئو) پشت صحنه ساخت آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده / آقای خواننده چه غش میکنه از صدای خودش
ویدیو/ عجیب‌ترین رژیم غذایی جهان در گینس مربوط به میشل لوتیتو/ آقای همه چیز‌خوار که چندین تن فلز را به جای دسر بلعید
سیر تا پیاز زندگی شخصی آیتک سلامت رقیب ایرانی زهرا گونش از زبان خودش/ ستاره چشم رنگی تیم ملی والیبال هوادارانش را سورپرایز کرد
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
مراحل سابمیت مقاله