دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سرگرمی / اس ام اس /

پیام تبریک برای اولین دندان نوزاد 

چهارشنبه، 07 آبان 1399
جشن دندونی فرزند دوستان و اطرافیان خود را با این متن های زیبا تبریک بگویید.

این روزها پدر و مادرها جشن خاصی برای فرزندان خود به نام جشن دندونی برگزار می کنند که به مناسبت اولین رویش دندان های فرزندانشان با دعوت از دوستان و آشنایان خود لحظاتی خوش برای خود و فرزند دلبندشان رقم می زنند. چنانچه به چنین مراسمی دعوت هستید و یا از دندان درآوردن بچه فامیل و دوستان اطلاع دارید و می خواهید این اتفاق قشنگ و به یادماندنی را به آنها تبریک بگویید از شما کاربران عزیز ساعد نیوز دعوت میکنیم که گلچینی از متن های زیبای تبریک این روز خاص را بخوانید و به انتخاب خود بهترین آنها را برای عرض تبریک به خانواده ای که فرزندشان اولین دندانش را در آورده است ارسال کنید.

پیامک تبریک جشن دندونی

جشن دندونی رو من فقط با آش دندونی قبول دارم. یه آش خوشمزه درست کنید که هم ما دلی از عذا در بیاریم و هم این بچه نازنین دندوناش خیلی زود در بیاد و کنار هم دیگه قرار بگیره.


حالا که دندون در اورده باید کم کم مراقب دندوناش باشین که مبادا یهو آقا کرمه بیاد سراغشون و دلی از عزا در بیاره. همیشه با شستن دهنش این کرم شیطون رو غافلگیر کنید. فک کنم خیلی باهاتون مثل بچه ها حرف زدم :) ولی اینقدر ذوق داشتم که خودش که متوجه نمیشه ولی دوست داشتم به شما اینا رو بگم. جشن دندونی این فسقلی جون کلی مبارک.


ما یه طلای سفیدم داریم. اون طلا دندونامونه. میبینم که این کوچولوی خوشگل هم طلای سفیدش استخراج شده و در اومده. کلی تبریک میگم بهتون و انشالله بقیه دندون هاشم در بیان و همینطوری شما سر تک تکشون ذوق کنید. راستی منکه موفق به خوردش آش دندونی نشدم اما یادتون باشه که یه آش مخصوص طلب من دارین هااا.


انگار همین دیروز بود که خبر خوش تولدش رو شنیدم

و حالا خبر اولین دندونش ذوق زدم کرد

قدر این لحظه ها رو بدونید که تا چشم به هم بزنید

باید برای پسر کوچولو برید خواستگاری!

قشنگ ترین خنده دنیا به نی نی ها تعلق داره
چه بی دندون باشن چه یه مروارید سفید کوچولو داشته باشن
دعا می کنم نی نی تون همیشه خنده به لب داشته باشه
جشن دندونی مبارک!


بوی یه آش دندونی خوشمزه میاد!
آرزو می کنم تک تک دندون های کوچولوی ماهتون خیلی زود و به راحتی دربیاد
جشن دندونی مبارک!


اولین دندان بچه تون مبارک!
ما رو توی شادی خودتون سهیم بدونید
امیدواریم همیشه در کنار هم سالم و خوشبخت باشید


همیشه اولین ها برایمان معنای دیگری دارد! اولین گریه ی نوزاد، اولین لبخند نوزاد، اولین گام برداشتن نوزاد، اولین کلمه ای که به زبان می آورد و اولین دندانی که از دهانش می روید. امیدوارم که سیر سلامتش همین گونه با موفقیت به پیش برود و نوزادتان در کمال صحت و سلامت بزرگ شود و روی پدر و مادرش را مانند دندان هایش سفید کند.


برای من که خیلی شیرینه که یک نوزاد رو ببینم که دندوناش تازه در اومده. دلتون نخواد مدام میخوام دستم رو بکشم رو اون دندون ریزه میزه اش. امیدوارم که همینطور فرصت های خوب برای فرزندتون مثل همین دندونش که اینقدر قشنگ رشد کرده و رویش داشته، رشد کنه و تو زندگیش همیشه وجود داشته باشه. کلی آرزوی خوشبختی هم برا خودتون هم برا این فسقلی میکنم. جشن دندونی کلی مبارک


جشن دندونی نوزادتان را به شما تبریک میگوییم. قطعا این لحظات ناب و زیبا را با هیچ چیز نمی توان عوض کرد. همانقدر که شما خوشحال هستید، ما هم خوشحالیم.


رویش اولین دندان فرزندتان را به شما تبریک می گوییم. امیدواریم که همیشه و در همه حال در سلامت کامل به سر ببرد و همواره در لحظات سخت زندگی اش مانند همین دندان که تازه رویش پیدا کرده، روزنه ی امید نمایان شود و او را از سختی نجات داده و به آرامش ببرد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
رپر سرشناس در تهران بستری شد + جزئیات
تماشای بازی تیم استقلال در کنار مزار جوان تازه فوت شده توسط دوستان بامعرفتش+ویدیو/ بامرام شما هستن بقیه اداتون رو درمیارن👌
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
هزینه چاپ یک کتاب
زیبایی خاص و چشم نواز پریناز ایزدیار با مدل موی مجعد/ چشارو نگاا😍+عکس
(ویدئو) ممانعت از ورود آناهیتا همتی به کلاس چون شهریۀ دانشگاهشو پرداخت نکرده بود
رونمایی از فرزند پسر دیده نشده و بزرگ مرحوم مهرداد میناوند/ چقد شبیه پدرشه +عکس
ویراستاری تخصصی مقاله
(ویدئو) برج آنالما تاور یک آسمان‌خراش معلق با منظره‌های نفس‌گیر!
خلاقیت جالب دانشجویان آمریکایی برای اعلام انزجار از اسرائیل و رژیم صهیونیستی با الهام از ایرانی‌ها! + فیلم