دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

پیام تبریک حسن روحانی به مناسبت میلاد پیامبر اسلام 

یکشنبه، 02 آبان 1400
کد خبر: 173876
ساعد نیوز:حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در صفحه توییتر خود نوشت: به اوج رساندن زیبایی‌های اخلاقی، هدف اصلی پیامبر(ص) بود. عفو فراگیر او، عامل فتح پایدار و رحمت گسترده‌اش موجب جذب حتی مخالفان گردید. در آیین او، قدرت در خدمت اخلاق بود نه آنکه اخلاق و دین، نردبان قدرت شوند.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از جماران، حسن روحانی رئیس جمهور پیشین در رشته توئیتی با تبریک میلاد پیامبر اسلام نوشت: «نظام اسلامی ما، در هر گام باید جلوه درخشان تری از اخلاق محمدی را به جهانیان نشان دهد. امسال و هر سال، میلاد پیامبر را با بهره ای نو از اخلاق جشن بگیریم.»

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در صفحه توییتر خود نوشت: «به اوج رساندن زیبایی های اخلاقی، هدف اصلی پیامبر(ص) بود. عفو فراگیر او، عامل فتح پایدار و رحمت گسترده اش موجب جذب حتی مخالفان گردید. در آیین او، قدرت در خدمت اخلاق بود نه آنکه اخلاق و دین، نردبان قدرت شوند.

در نگاه پیامبر، هدف وسیله را توجیه نمی کرد؛ عدالت خواهی مجوز سلب آزادی نبود و ادعای حق طلبی، راه تندخوئی و قانون شکنی را نمی گشود. او که در برابر ستمگران شجاعانه به جهاد می ایستاد، همواره در برابر حقوق مردم، سر تواضع فرو می آورد.

مدعیان اسلامیت را با ترازوی اخلاق باید سنجید.

نظام اسلامی ما، در هر گام باید جلوه درخشان تری از اخلاق محمدی را به جهانیان نشان دهد. امسال و هر سال، میلاد پیامبر را با بهره ای نو از اخلاق جشن بگیریم.»


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 15 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
سابمیت مقاله چیست؟
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
گام به گام مراحل چاپ کتاب
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
مراحل اکسپت مقاله