دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

پیکه باز هم خیانت کرد 

پنجشنبه، 29 دی 1401
ساعدنیوز: مدافع سابق بارسلونا با کارمند خود کلارا در ارتباط بوده ولی حالا به نظر می‌رسد که ممکن است به او هم خیانت کرده باشد.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعدنیوز به نقل از اقتصادنیوز، به نظر می رسد که قرار نیست حاشیه های زندگی شخصی جرارد پیکه به اتمام برسد و شاید او به زودی درگیر ماجرای جدیدی در خصوص خیانت به نامزد جدید خود یعنی کلارا چیا شود. پیکه 12 سال با شکیرا زندگی کرد و دو فرزند هم از او داشت اما چند ماه قبل و پس از افشای خیانت او به خواننده کلمبیایی آن ها از هم جدا شدند.

مدافع سابق بارسلونا از آن زمان با کارمند خود کلارا در ارتباط بوده ولی حالا به نظر می رسد که ممکن است به او هم خیانت کرده باشد!

جوردی مارتین، خبرنگار پاپاراتزی که شکیرا و پیکه را در طول 12 سال زندگی آن ها دنبال می کرد و پس از جدایی آنها چندین خبر اختصاصی در این خصوص داده بود، پستی در صفحه اینستاگرام منتشر کرد که وفاداری مدافع سابق بارسلونا به کلارا را زیر سوال می برد.

این خبرنگار در یکی از استوری های خود تصویر اکانت اینستاگرام یک زن جوان را منتشر کرد و نوشت:«جرارد او را می شناسی پس تعجب نکن اگر شکیرا دنیا را روی سر تو خراب می کند.»

این زن جوان جولیا پویج گالی نام دارد و طبق مشخصات اکانتش اهل بارسلون و دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته حقوق جزای اقتصادی و انطباق شرکتی است.

مارتین یکی از منتقدان سرسخت پیکه است و به همین پیام اکتفا نکرده و صحبت های تندی را علیه همسر سابق شکیرا مطرح کرده است. او درباره پیکه گفت:« بسیاری از مردم از جرارد پیکه حمایت می کنند اما من هنوز به چیزی فکر می کنم که 12 سال پیش پیش بینی کرده بودم. اینکه رابطه با شکیرا برای تو خیلی بزرگ است و با او احساس حقارت داشتی. تو در کنار او احساس کوچک بودن می کردی. به یک دختر 23 ساله نیاز داشتی که به تو بخندد. تو بی حوصله ای؛ تو متوسط بوده، هستی و خواهی بود.»


25 پسندیدم 4 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 13 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه ها
سیده خانم
1 سال پیش

خب یعنی اگه دوست دخترت نامزدت یا همسرت یا همسر ایندت بهت خیانت کرد هم همینطور منطقی همین حرف رو میزنی و میگی خیانتی در کار نیست ؟ فقط مردان حق خیانت دارند ؟
پاسخ
علی
1 سال پیش

خب خیانتی درکار نیست.چون طبیعت انسان از نظر علمی چندهمسری هستش.لذا درستش اینه از اول افراد خود را الزام به تعهد اجباری تا اخر عمر نکنن و هر جایی دیدن ذاتا از بودن کنارهم دیگر لذت نمی برند صاف و صادقانه جدا بشن.
پاسخ
بازدیدکننده
1 سال پیش

مردتیکه هول
پاسخ
بازدیدکننده
1 سال پیش

🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏
پاسخ
دیدگاه خود را ثبت نمایید
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
سابمیت مقاله چیست؟
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
مراحل اکسپت مقاله
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی