دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

بازار / قیمت دلار و نرخ ارز /

پیش‌بینی آینده و قیمت ارز دیجیتال اتریوم کلاسیک 

پنجشنبه، 18 دی 1399
اتریوم کلاسیک هنگامی به وجود آمد که برخی از اعضای جامعه اتریوم هارد فورک را کاملاً رد کرده و معتقد بودند که امکان تغییر بلاک چین وجود ندارد و تصمیم به استفاده از همان نسخه اصلی اتریوم داشتند.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز، اتریوم کلاسیک یک پلتفرم محاسباتی متن باز مبتنی بر تکنولوژی بلاک چین است که دارای قابلیت پشتیبانی از قراردادهای هوشمند میباشد. این پلتفرم یک ماشین مجازی تورینگ کامل غیرمتمرکز یعنی ماشین مجازی اتریوم (EVM) را فراهم می کند که می تواند قراردادهای هوشمند را با استفاده از شبکه بین المللی گره های عمومی اجرا کند. ارز دیجیتال بومی شبکه اتریوم کلاسیک با نماد اختصاری ETC نمایش داده شده و بر اساس داده های موجود در حال حاضر با حجم بازار 513 میلیون دلار در جایگاه بیست و سوم در میان ارزهای رمزپایه قرار دارد.

پیش بینی آینده قیمت اتریوم کلاسیک توسط سایت های معتبر

بازار به آینده ارز دیجیتال اتریوم کلاسیک (ETC) و پتانسیل رشدش در سال های پیش رو اشتیاق نشان می دهد. در اینجا به مواردی از پیش بینی سایت های مختلف در مورد آینده قیمت اتریوم کلاسیک (ETC) اشاره می کنیم:

آینده قیمت ارز دیجیتال اتریوم کلاسیک از نظر Bein Crypto

Bein Crypto یک سایت پیش بینی است که قیمت ETC را در 5 سال آینده حدود 200 دلار برآورد کرده است و احتمال می دهد که اتریوم کلاسیک با اتریوم رقابت کند.

آینده قیمت ارز دیجیتال اتریوم کلاسیک از نظر Digital Coin Price

سایت Digital Coin Price پیش بینی کرده که قیمت اتریوم کلاسیک تا پایان سال 2020 به 6.56 دلار خواهد رسید که با توجه به قیمت فعلی ETC چندان سناریوی غیرمحتملی به نظر نمی رسد.

آینده قیمت ارز دیجیتال اتریوم کلاسیک از نظر Trading Beasts

Trading Beasts نیز یک پیش بینی محافظه کارانه و عملیاتی ارائه داده است مبنی بر اینکه قیمت اتریوم کلاسیک (ETC) تا پایان سال 2020 و ورود به سال 2021 حداقل 6.58 و حداکثر 9.67 دلار خواهد بود.

آینده قیمت ارز دیجیتال اتریوم کلاسیک از نظر Wallet Investor

بدبینانه ترین پیش بینی درباره آینده ارز دیجیتال اتریوم کلاسیک (ETC)، به سایت Wallet Investor تعلق دارد. این سایت پیش بینی کرده که قیمت اتریوم کلاسیک تا پایان سال ممکن است به 0.7 دلار سقوط کند.

پیش بینی ما درباره آینده قیمت ارز دیجیتال اتریوم کلاسیک

پس از حمله 51 درصدی به شبکه ETC، هکرها قدرت هش یا هش پاور (Hash Power) را که برای کنترل شبکه ضروری است، اجاره کردند. در این هنگام Metronome یک به­روزرسانی را منتشر کرد که می توانست قراردادهایی را برای استقرار در اتریوم کلاسیک توسعه دهد، به طوری که انجام معاملات با آن امن باشد.

به تازگی لابراتوارهای اتریوم کلاسیک (ETC) تیم توسعه ای برای این رمزارز معرفی کرده اند که می تواند در پروژه های اصلی ETC کار کند، برای توسعه و ساخت اپلیکیشن های غیر متمرکز (DApps) ابزار فراهم کند و خدمات بلاکچین خود را پشتیبانی کند. این توسعه ها باعث می شود که اتریوم کلاسیک از خاکستر برخیزد و به ثبات برسد. ممکن است آینده ارز دیجیتال اتریوم کلاسیک بسیار روشن تر از این باشد و در اوایل سال 2021 به قیمت 35 دلار برسد که ترقی فوق العاده ای به نظر می رسد.

اتریوم کلاسیک (ETC) می تواند در همکاری با سایر بلاکچین ها، مقیاس پذیری (Scalability) خود را بهبود بخشد که این امر در واقع گامی بزرگ در راه رسیدن به موفقیت های بزرگ­تر است. برنامه هایی برای تحقیق در مورد الگوی اجماع هیبرید (دوگانه) و اضافه کردن شبکه های مشبک یا مش نتورکز (Mesh networks) به سیستم، در دستورکار اتریوم کلاسیک قرار دارد. این طرح های توسعه موجب می شود ETC یکی از بهترین رمزارزهای جهان گردد. چنین ارتقایی می تواند شرکای بیشتری را به ETC جذب کند و در نتیجه قیمت اتریوم کلاسیک به 34.52 دلار برسد.

اتریوم کلاسیک ممکن است در 5 سال آینده به مراحل و موفقیت های جدیدتری دست یابد. ممکن است به یکی از 10 رمزارز برتر جهان تبدیل شود و همچنین با لیدر رمزارزها (بیت کوین) رقابت تنگاتنگی داشته باشد.

اتریوم کلاسیک می تواند مقبولیت بیشتری در سراسر جهان پیدا کند و شرکایی از سراسر جهان بیابد. ممکن است قیمت اتریوم کلاسیک در سال 2025 به 114.842 دلار برسد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 25 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
تماشای بازی تیم استقلال در کنار مزار جوان تازه فوت شده توسط دوستان بامعرفتش+ویدیو/ بامرام شما هستن بقیه اداتون رو درمیارن👌
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
پژمان جمشیدی درباره ایده اصلی "سریال پژمان" به عادل فردوسی پور گفت/فقط خنده های خودش😅 + ویدئو
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
از واکنش همایون شجریان به خیانتش تا صف طولانی امضای سروش صحت در حواشی داغ امروز سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1403
(ویدئو) دکتر انوشه: ابن یمین خیلی زیبا میگه «آنکس که نداند و نداند که نداند و نخواهد که بداند»
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی