دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

اقتصاد /

پیش‌بینی بورس 14 اسفند 1400 از نگاه کارشناسان 

شنبه، 14 اسفند 1400
کد خبر: 195122
ساعدنیوز: بورس این هفته در مقایسه با هفته گذشته کمتر از یک درصد افت کرد. به گفته کارشناسان، روند مذاکرات احتمالا شاخص را در این هفته صعودی می‌کند.

به گزارش سایت خبری ساعدنیوز به نقل از تجارت نیوز، بورس این هفته کاهش ۰٫۵۵ درصدی داشت و شاخص کل برای دومین در محدوده یک میلیون و ۲۸۰ واحدی باقی ماند. از سوی دیگر بازارهای مالی دنیا و کامودیتی ها خصوصا نفت در این هفته تحت تاثیر جنگ روسیه و اوکراین قرار گرفت. رشد قیمت کامودیتی ها تاثیر ناچیزی در وضعیت بورس ایران داشته است.

تاثیر مذاکرات بر بورس

کارشناسان می گویند مذاکرات وین به آخرین مرحله خود رسید و نتیجه آن طی این هفته مشخص می شود. بر همین اساس رافائل گروسی، رئیس آژانس بین المللی انرژی اتمی با هدف برسی برخی اختلافات نظرها در مذاکرات هسته ای وین، فردا (شنبه) به ایران سفر می کند.

حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه در گفتگو با جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا می گوید: برای نهایی کردن توافق خوب و فوری آمادگی داریم. اما شتاب و عجله طرف غربی نمی تواند مانع رعایت خطوط قرمز ایران شود.

وی ادامه می دهد: لازمه حضور وزرای خارجه در وین و اعلام توافق نهایی منوط بر رعایت کامل خطوط قرمز اعلامی ایران و از جمله موضوع تضمین موثر اقتصادی است. باقری و کارشناسان ارشد کشورمان در مشورت مستمر و فعال با همه هیئت ها در وین می مانند. هر زمانی که طرف های غربی خطوط قرمز باقیمانده و اعلام شده ما را بپذیرند آماده حضور در وین هستم. به گفته کارشناسان امیدها نسبت به روند صعودی بورس افزایش یافته است.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 20 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
(ویدئو) ممانعت از ورود آناهیتا همتی به کلاس چون شهریۀ دانشگاهشو پرداخت نکرده بود
علی دایی در کنار همسر دوم و دختر کوچک و نازنینش +عکس
رونمایی از جیمی جامپ پرورترین ورزشگاه لیگ برتری ایران/ یک بادیگارد در حد یاسین چوکو محافظ لیونل مسی برای اینجا لازمه +فیلم
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
خلاقیت جالب دانشجویان آمریکایی برای اعلام انزجار از اسرائیل و رژیم صهیونیستی با الهام از ایرانی‌ها! + فیلم
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
اولین تصاویر از لحظه اهدای انگشتری خاص توسط رهبر معظم انقلاب به وحید شمسایی