پیش بینی آینده و قیمت ارز دیجیتال سوشی سواپ

  یکشنبه، 24 اسفند 1399   زمان مطالعه 5 دقیقه
پیش بینی آینده و قیمت ارز دیجیتال سوشی سواپ
پیش بینی آینده ارز دیجیتال سوشی سواپ مانند دیگر ارزها بستگی به رفتار کاربران دارد. هیچ چیز در دنیای ارزهای دیجیتال قطعی نیست. با این وجود در صورتی که سوشی سواپ به روند فعلی خود ادامه دهد، آینده خوبی را برای کاربرانش رقم خواهد زد.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز،برخلاف صرافی های معمولی ارزهای دیجیتال مانند بایننس (Binance) یا هیت بی تی سی (HitBTC)، سوشی سوآپ و کل صرافی های غیرمتمرکز، دفتر سفارش ندارند. در صرافی های متمرکز این دفتر سفارشات است که پیشنهادات خرید و فروش را ثبت می کند. صرافی هایی که از مدل AMM پیروی می کنند، از پروتکل و کد برای اعلام قیمت استفاده می کنند. بازارساز خودکار به این معنی است که کاربران سرمایه خود را در استخرهای سوشی سوآپ قرار می دهند. به این سرمایه گذاران، تأمین کنندگان نقدینگی می گویند. هنگام افزودن نقدینگی به یک استخر خاص، کاربر با توکن های سوشی از پلتفرم سوشی سوآپ پاداش دریافت می کند.

توجه به این نکته مهم است که سوشی سوآپ یک پروژه جامعه محور است. این به این معنی است که هر دارنده رمز SUSHI در حاکمیت این دکس (DEX) نقش دارد. این کاربران می توانند بر تغییرات عمده پروتکل سوشی سوآپ تأثیر بگذارد.

دکس سوشی سوآپ بر روی بلاک چین اتریوم ساخته شده است. به این ترتیب، کاربران را قادر می سازد تا با هر یک از توکن های ERC-20 موجود در بازار تعامل داشته باشند. طراح اصلی پروژه سوشی سوآپ یک کاربر (یا گروهی از افراد) به نام چف نومی (Chef Nomi) است. با این حال، تیم سوشی سوآپ از قانون نانوشته پروژه های تکنولوژی مالی یا فین تک (Fintech) در زمینه ارائه اطلاعات شفاف درباره شرکت و تیم پیروی نمی کند. خوب، در این حالت، کاربران باید انتخاب کنند که آیا به سیستم عامل اعتماد می کنند یا خیر. آنها باید انتخاب کنند وجوه خود را به استخرهای نقدینگی این پلتفرم واریز کنند یا نه.

تفاوت های بین سوشی سواپ و یونی سواپ

اولین تفاوت و البته مهم ترین تفاوت بین یونی و سوشی سواپ را می توان در سیستم پاداش دهی آنها جست وجو کرد. در سوشی کاربر می تواند تمام نقدینگی خود را برداشت کند، اما همچنان سود دریافت کند! این ویژگی یک امتیاز مثبت در برابر یونی سواپ تلقی می شود.

دومین تفاوت بین این دو ارز، دریافت پاداش های ویژه است.

مشابه عملکرد صرافی غیرمتمرکز یونی سواپ (Uniswap) است، اما تفاوت این دو پلتفرم در این است که در سوشی سواپ، حتی اگر یک کاربر نقدینگی خود را از استخرها خارج کند، همچنان سود دریافت خواهد کرد. به منظور تشویق کاربران برای تأمین نقدینگی در سوشی سواپ، طرح های تشویقی نیز ایجاد شده اند.

اما در یونی سواپ، چنین نیست. به عبارت دیگر، در پلتفرم یونی سواپ، کاربران تنها زمانی پاداش دریافت می کنند که وجوه خود را به استخرهای نقدینگی اضافه کرده باشند. به محض اینکه کاربران دارایی های خود را از استخرها خارج کنند و به عبارتی، دیگر تأمین کنندۀ نقدینگی نباشند، دیگر پاداشی به آنها تعلق نخواهد گرفت. علاوه بر این، با توسعه پروتکل و افزایش حجم معاملات و در نتیجه، پیوستن سرمایه گذاران بزرگ، استخرهای ماینینگ، صندوق های سرمایه گذاری و …، درآمد به دست آمده از این پلتفرم نیز کاهش می یابد.

برخلاف یونی سواپ، تأمین کنندگان اولیۀ نقدینگی در سوشی سواپ از مهم ترین مشارکت کنندگان این پروتکل محسوب می شوند، بنابراین حتی با برداشت وجوه، آنها همچنان پاداش دریافت خواهند کرد. با این حال، لازم به ذکر است که در صورت تداوم عدم تأمین نقدینگی، این پاداش به تدریج کاهش خواهد یافت.

استخر های دارای پشتیبانی سوشی سواپ

یکی از مواردی که می تواند در آینده ارز دیجیتال سوشی سواپ مؤثر باشد، استفاده از استخرهای متعدد برای این موضوع است. سوشی پرداخت توکن را از بلاک 10,750,000 آغاز کرد. از آن پس به ازای هر بلاک، 100 توکن را به سرمایه گذاران خود اهدا می کند. برخی از این استخرها را مرور می کنیم:

  • DAI-ETH ، SUSD-ETH (ارزهای دیجیتال پایدار دیفای)
  • USDT-ETH ، USDC-ETH (ارزهای دیجیتال پایدار متمرکز)
  • SNX-ETH ، UMA-ETH (دارایی های سینتتیکس)
  • COMP-ETH ، LEND-ETH (پروتکل های وام دهی)
  • AMPL-ETH ، YFI-ETH
  • LINK-ETH ، BAND-ETH (برپایه اوراکل ها)
  • SUSHI-ETH

اکنون که کمی با سوشی آشنا شدیم، بد نیست در مورد قیمت آن در گذشته نیز صحبت کنیم. پیش بینی آینده هر پدیده ای بدون نگاه به گذشته آن کار دقیقی نیست. پیش بینی آینده ارز دیجیتال سوشی سواپ نیز از این امر مستثنی نیست.

تاریخچه قیمت ارز دیجیتال سوشی سواپ (Sushi)

بر اساس نمودار تغییرات قیمت رمزارز سوشی، قیمت سوشی سواپ دچار نوسانات قیمتی جالبی در طول زمان شده است. با هم برخی از نقاط قیمتی این ارز را بررسی می کنیم.

تصویر
تاریخچه قیمت ارز دیجیتال سوشی سواپ (Sushi)

سوشی سواپ با قیمتی کمتر از 1 دلار قدم به دنیای رمزارزها گذاشت. طی مدت کوتاهی به بالای 10 دلار رسید. این وضع چندان دوام نیاورد و به حوالی 1 دلار سقوط کرد. قیمت سوشی سواپ بعد از مدتی نوسان، تقریباً به یک ثبات رسید. اما این قیمت پایانی سوشی نبود. در ادامه قیمت این رمزارز عموماً با نوسانات مثبتی روبه رو شد. به مرور ویژگی های این ارز منجر به تجربه قیمت 15 دلاری آن گردید. اما این آغاز راه بود. قیمت هر واحد رمزارز سوشی، قله های 17 و 19 دلاری را نیز درنوردید. همان طور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، قیمت این ارز حوالی 15 دلار در حال نوسان است. اما به نظر شما این رشد قیمتی تا چه زمانی ادامه پیدا خواهد کرد؟

آینده ارز دیجیتال سوشی سواپ (Sushi)

برخی کاربران و سایت های پیش بینی، آینده روشنی را برای سوشی متصور هستند. از جمله سرویس پیش بینی دیجیتال کوین پرایس (Digital Coin Price) که آینده ارز دیجیتال سوشی سواپ را با رشد قیمتی خوبی همراه می داند.

در جدول زیر، پیش بینی قیمت آینده سوشی سواپ (Sushi) و توکن سوشی (SUSHI) تا پایان سال 2028 آورده شده است.

تاریخ پیش بینی قیمت
قیمت فعلی $17.64
پایان 2021 $26.42
پایان 2022 $30.6
پایان 2023 $37.12
پایان 2024 $43.5
پایان 2025 $55.21
پایان 2026 $61.58
پایان 2027 $56.02
پایان 2028 $82.17

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
(عکس) امکانات فوق العاده برج روما رزیدنس، محل زندگی علی دایی / از آمفی تئاتر گرفته تا سونا و جکوزی و سالن بیلیارد! + تصاویری از داخل واحدها (10 نظر) تصاویری جالب و نوستالژیک از دوره دانشجویی مریم میرزاخانی در ایران/ مدال افتخار المپیاد بر گردن بانوی دانشمند (5 نظر) (فیلم) سربازی که صحنه رابطه نامشروع فرح و فریدون جوادی را دید، مغازه هدیه گرفت!!! (3 نظر) لحظه باورنکردنی شکار یک عقاب توسط خرس گرسنه در نوک درخت!+ فیلم (1 نظر) فراجا: مأمور خاطی پلیس بازداشت و معلق از خدمت شد (1 نظر) استقبال عجیب دانش آموزان دختر از شهردار زنجان+عکس/ به صف شدن دختران برای تعظیم؟ (1 نظر) شهرداری کرمانشاه مجسمه پاندای کونگ‌فوکار را به آغوش مردم ایران بازگرداند/ رفته میکاپ کرده اومده😂+عکس (1 نظر) دزدی از غرفه ویتنام و ترکیه در نمایشگاه کتاب تهران / فرهنگی‌ترین رویداد کشور در تیررس دله دزدها! (1 نظر) لوازم آرایش یک خانم شاغل که همیشه باید با خود داشته باشد (1 نظر) فرح پهلوی در چه شرایطی برای سگ سالومه مجری منوتو گریست؟ + ویدئو (1 نظر) استایل جذاب و جوان‌پسند داریوش فرضیایی، عموپورنگ خوش انرژی در 50 سالگی/ ماشاءالله پوستش چقدر صافه+عکس (1 نظر) از واکنش همایون شجریان به خیانتش تا صف طولانی امضای سروش صحت در حواشی داغ امروز سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1403 اعتراف چندش و عجیب اهالی قبیله آدم‌خوارها: من گوشت یک مرد و یک زن را خورده‌ام!+ویدیو فال انبیاء روزانه پنجشنبه 27 اردیبهشت ماه 1403 سلفی بامزه و سر صبحی شبنم قلی خانی با دختر یکی یدونه‌اش، شانا خانوم+عکس/ ماشالله بزرگ شده😍
دیگران می‌خوانند   
(عکس) تیپ و چهره جدید «بابا پنجعلی» سریال پایتخت در مراسم تولد ایرج طهماسب تمسخر و خنده های ارژنگ امیرفضلی از نحوه پر کردن چاله های خیابان در کانادا+ویدیو فال انبیاء روزانه یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 ماجرای باقلوای یزدی دستپخت مادربزرگ رهبر معظم انقلاب نقاشی 400 ساله‌ای که یک پادشاه را «عاشق» کرد التماس سگ به پاکبان برای نجات توله های گرفتارش در آب بی جواب نماند+ویدئو/ مهربانی مهم ترین اصل انسانیت است... شباهت بی حد و اندازه پسر خوشتیپ و جذاب دانیال حکیمی به آقای بازیگر/ خندیدنشون هم کپی همدیگه هست+عکس تصویری از پسر قدبلند، مو فرفری و ریش دار کمند امیر سلیمانی در کنار دایی جان/ ماشالله چه بزرگ شده پشت صحنه جالب و دیدنی نماز خواندن شاهرخ استخری در سریال فاصله ها+ویدیو جواب قابل تامل آیت الله هاشمی رفسنجانی درباره مسئله ترسیدنشان از مرگ+ویدیو نگاهی به تاج کیانی و کمربند زرین و لوکس ناصرالدین شاه قاجار+عکس سی امین سالگرد ازدواج مرجان صفابخش و همسرش مرحوم آرش میراحمدی بر مزارش +ویدئو غوغای اجرا و گیتارنوازی بی‌نظیر عرفان طهماسبی با آهنگ شدم سرگشته حیرانت ای دوست/ از شنیدنش محاله سیر بشید+ویدیو تجربه زندگی متفاوت در عربستان سعودی از زبان جورجینا نامزد رونالدو حال خوب زهره حمیدی بعد گذراندن دوران شیمی درمانی در کنسرت جدید محسن ابراهیم زاده +ویدئو وقتی میخوای فیلم آموزش خانه داری ضبط کنی اما همه جا رو به گند میکشی+ویدیو/ اینجا باید گفت تا آموزشهای بعدی خدا نگهدار😂 نوشته تحسین برانگیز روی شیشه مغازه یک شاطر تهرانی که نان رایگان میدهد/ دست مریزاد+عکس فال شمع روزانه امروز یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 وزارت ارشاد ناشران مجازی را غافلگیر کرد تقویت میل و عملکرد جنسی با این 10 ماده غذایی شگفت انگیز! فال قهوه با نشان روز یکشنبه 30 اردیبهشت ماه 1403 فال روزانه امروز یکشنبه 30 اردیبهشت ماه 1403 فال حافظ با تفسیر امروز یکشنبه 30 اردیبهشت 1403+فیلم کبد چرب را با این میوه های شگفت انگیز درمان کنید! چگونه از افتادگی سینه‌ها جلوگیری کنیم؟ نگاهی به تیپ جوان پسند و امروزی احمدرضا عابدزاده در مراسم عروسی دخترش نگار+عکس/ بهش میخوره داماد باشه تا پدر عروس هم اکنون بارش شدید تگرگ در حرم رضوی/ مردم در منازل خود بمانند حیرت کاربران از صدای بهشتی و دلنشین فرشید نوابی مهران در سریال جدال با سرنوشت / شاهکار دیدنی آقای بازیگر سلفی عابدزاده با ستاره دربی 6 تایی رونمایی از خانواده جدید ستاره سادات قطبی و بچه های قد و نیم قد! چه خانواده پرجمعیتی+عکس فال ابجد روزانه یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 راه اندازی خط تولید آب معدنی {0 تا 100 هر آنچه باید بدانید!} جدیدترین ویدئو از وضعیت خیابان های مشهد بعد از بارش سیل آسا ویدیوی عجیب که در یک روز 12 میلیون لایک گرفت؛ خوردن یک ظرف 100 لیتری پُر از توت‌فرنگی در 12 ساعت+ویدیو سفر به ترکیه با بودجه محدود روش آسان طرز تهیه ترشی گوجه سبز با رب انار 6 روش فوق العاده برای پرپشت شدن گل حسن یوسف موخوره را با این 6 روغن از بین ببرید! | سلامت و زیبایی مو؛ با این روغن های طبیعی 10 خواص معجزه آسای زردچوبه برای سلامت و شادابی پوست پست عاشقانه علی سرابی برای همسرش مارال بنی آدم و کامنت معنادار سحر دولتشاهی+عکس
منتخب روز