پیش بینی آینده و قیمت بیت کوین اس وی (Bitcoin SV)

  دوشنبه، 06 بهمن 1399   زمان مطالعه 5 دقیقه
پیش بینی آینده و قیمت بیت کوین اس وی (Bitcoin SV)
بیت کوین اس وی (Bitcoin SV) که با نماد BCHSV نیز شناخته می‌شود، به خاطر رشد قیمت عجیبش در سال 2019 خبرساز شد؛ به نحوی که قیمت آن از 63 دلار به 111.3 دلار رسید، یعنی 76.19% رشد کرد. در نتیجه سرمایه‌گذاران فراوانی را از سراسر جهان به خود جذب کرد.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز، بیت کوین اس وی (BSV) یا همان “Bitcoin Satoshi Vision” یک ارز رمزپایه است که در تاریخ 15 نوامبر 2018 میلادی در نتیجه هارد فورک بیت کوین کش خلق شد. می توان گفت بیت کوین اس وی یک سیستم پولی الکترونیکی همتا به همتا است که به عقیده بنیانگذاران آن همان نسخه اصلی بیت کوین است. این ارز رمزنگاری شده پروتکل اصلی بیت کوین را بازیابی می کند، آن را در شرایط ثابت حفظ نموده و به مقیاس پذیری آن کمک می کند.

مروری بر وضعیت بیت کوین اس وی
نام پروژه بیت کوین اس وی
نماد BSV
عرضه کل 21,000,000
وبسایت رسمی

Bitcoinsv.com

bitcoinsv.io

مبتنی بر هارد فورک بیت کوین
سال عرضه 2018
اوج قیمت 441.2 دلار
پلتفرم صرافی Huobi, Global, Hoo, CoinEx, HitBTC, HBTC, Binance JEX, Coineal, CoinBene, Upbit, DragonEx, Digifinex, Bitmax, Bithumb, Bibox, IndoEx, BW.com, Hotbit, MXC, Bitfinex, Coinone.
کیف پول

Exodus Wallet, Atomic wallet, handcash.

اپلیکیشن Weather SV اپلیکیشنی وابسته به BSV است که در کنار دو رمزارز مبتنی بر شبکه رسانه های اجتماعی یعنی Memo و Twitch وسایر پروژه های مرتبط با زنجیره بیت کوین اس وی، داده های مربوط به آب و هوا را ثبت می کند. در حال حاضر شبکه در تلاش است که سیستم پرداخت مقیاس پذیر و پایداری برای تجارت ایجاد کند که علاوه بر برخورداری از هزینه های تجاری کمتر، امنیت بستری هم دارد.

پیش بینی آینده قیمت بیت کوین اس وی (Bitcoin SV)

تاریخ پیش بینی قیمت (دلار)
دسامبر 2021 299.52
دسامبر 2022 445.44
دسامبر 2025 1,580.17
دسامبر 2030 2,903.06

تحلیل قیمت بیت کوین اس وی

بیت کوین اس وی (Bitcoin SV) که با نماد BCHSV نیز شناخته می شود، به خاطر رشد قیمت عجیبش در سال 2019 خبرساز شد؛ به نحوی که قیمت آن از 63 دلار به 111.3 دلار رسید، یعنی 76.19% رشد کرد. در نتیجه سرمایه گذاران فراوانی را از سراسر جهان به خود جذب کرد.

این امر خبر خوبی برای بیت کوین وی اس محسوب می شد و در آن بحبوحه شدیداً انتظار می رفت که BSV به جمع 10 رمزارز برتر بر اساس ارزش بازار صعود کند. در حال حاضر نیز جذابیت این کوین برای تعداد زیادی از سرمایه گذاران همچنان شگفت انگیز است.

رشد قیمت بیت کوین اس وی (BSV) چند دلیل دارد. دلیل اصلی، آن است که این کوین به دست ساتوشی، یعنی همان خالق بیت کوین، عرضه شده و بر اساس ادعای سایت رسمی، به پرتال اصلی بیت کوین متصل است. این امر می تواند به تحقق اهدافی که در وایت پیپر بیت کوین در سال 2008 قید شده بود، منجر شود. چیزهای زیادی برای عرضه کردن وجود دارد که می تواند آینده ارزهای دیجیتال را دوباره دگرگون کند.

در حال حاضر، افراد نسبت به سرمایه گذاری در بیت کوین اس وی تردید دارند؛ زیرا تا به حال رشد ناپایداری داشته است. پس از آنکه در 22 ام می 2019 قیمت Bitcoin SV به 100 دلار رسید، مجداداً کاهش یافت و انتظار می رفت که در ماه ژوئن 2019 جهش قیمت داشته باشد. اگر به سایر شرایط این کوین نگاهی بیندازیم، افت قیمت را تأیید می کنیم.

اما در مقایسه با قیمت ماه پیش از ژوئن 2019، به نظر می رسد که وضع خود را بازسازی کند و از بلایی که در دسامبر 2018 بر بازار ارز دیجیتال نازل شد و تقریباً قیمت تمامی رمزارزها را به پایین ترین حد خود رساند، خلاصی یابد.

در مجموع، با در نظر داشتن سایر عوامل تأثیرگذار بر قیمت کوین، سرمایه گذاران از شرایط خشنودند و در کنار بیت کوین اس وی، رمزارزهای دیگری را هم برای نیل به نتایج بهتر مبادله می کنند.

بیت کوین اس وی (Bitcoin SV) سال 2019 را با قیمت 84 دلار آغاز کرد اما کمی بعد قیمت Bitcoin SV درصد زیادی سقوط کرد که باعث شد در ماه فوریه 2019 قیمت آن به زیر 60 دلار برسد. طی این دوره مناقشات و حواشی فراوانی از قبیل مسئله امنیت و بیمه در مورد بیت کوین اس وی مطرح شد.

صرافی بایننس (Binance) که بزرگ ترین صرافی ارز دیجیتال است، BSV را از پرتال خود حذف کرد و در مقابل با واکنش شدیدی روبه رو شد. علاوه بر این، خبرهای بدی هم در راه بود: حد فاصل زمانی از آوریل تا می 2019 میانگین قیمت BSV به 52 دلار رسید، اما ناگهان در اواخر ماه می، این کوین اوج قیمت تمام دوران خود را ثبت کرد و رشد قیمت افسانه ای خود را تکرار کرد.

سال 2020 برای رمزارزها به ویژه آن دسته از کوین هایی که در سال 2018 عرضه شده بودند، سال مهمی بود؛ زیرا اکثر این رمزارزها پس از گذشت یک سال در بازار کبه بلوغ می رسند. در نتیجه طبق تئوری، کوین هایی که تراکنش مداوم دارند، رشد زیادی را در قیمت تجربه می کنند.

با توجه به رفتار قیمت و گزارش رشد BSV به نظر می رسد که حرکت قیمت به سمت بالا خواهد بود و با همین روند می تواند یکی از ارزهای مسلط بر بازار شود.

همان طور که در گذشته پیش بینی می کردیم که بازار ارزهای دیجیتال به گزینه مهمی در جهان سرمایه گذاری تبدیل می شود، اکنون نیز پیش بینی می کنیم که تکنولوژی BSV پیشرفت خواهد کرد و آینده درخشانی خواهد داشت. مؤسس بیت کوین در این پروژه درگیر است و شخصاً آینده فوق العاده ای برای بیت کوین اس وی (Bitcoin SV) متصور است.

سخن پایانی

بیت کوین اس وی یکی از جذاب ترین پروژه هایی است که از نسخه هارد فورک زنجیره بیت کوین انشعاب یافته است. این پروژه از زمان عرضه در سال 2018 تا 2019 موفق شد ارزش بازار کلانی ایجاد کند.

سال 2019، درست زمانی که سایر ارزهای دیجیتال در روندی نزولی به سر می بردند، BSV عملکرد فوق العاده ای داشت و سر به فلک کشید: در سطح قیمت 441 دلار اوج قیمتی تاریخی ثبت کرد. حتی پس از رخ دادن فرآیند هاوینگ در آوریل 2020 نیز همچنان وضعیت مساعد خود را حفظ کرد.

با توجه به رشد بالای BSV و اعتبار نام ساتوشی و مشارکت وی در مدیریت پروژه، به نظر می رسد که بیت کوین SV در کوتاه مدت یعنی تا پایان سال های 2021 و 2022 به ترتیب به سطح قیمت 300 و 445 دلار برسد و در بلندمدت هم، یعنی تا پایان سال های 2025 و 2030 به ترتیب تا قیمت 1580 و 2903 دلار صعود کند. بنابراین در مجموع می توان گفت آینده بیت کوین اس وی (BSV) بسیار روشن است.


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب بعد از خریدن مبل دست دوم توسط رهبری: تا الان زندگی ‌ما طلبگی بوده، الان هم مبل در خانه نیاورید! (193 نظر) تزئین میز عزای سعید راد با شمع و گل و خرما و عکس های یادگاری در خانه مجللشان/ خدا رحمتشون کنه+عکس (106 نظر) عروسِ رهبر معظم انقلاب: بچه ام اسباب بازی ندارد، در اتاق آقا یک میز هست و 6 تا صندلی پلاستیکی و یک تلفن که به دیوار وصل است+عکس (85 نظر) مراسم عزای جگرسوز همسر جوان فریبا نادری عروس حشمت فردوس و ضجه های خانم بازیگر/ روحش شاد+ عکس (81 نظر) تصویری از خانه ابدی سعید راد، میرزا رضا سریال گیلدخت /روحش شاد و یادش گرامی (59 نظر) نگاهی به جشن تولد عاشقانه 45 سالگی الهام چرخنده بازیگر سریال آوای باران و باکس گل شیک روی میز/ مبارکا باشه+عکس (38 نظر) رهبر معظم انقلاب: ما درخانه تنها یک فرش دستباف داریم که جهیزیه همسرم بوده بقیه خانه موکت است/ ساده زیستی ایشان مثال زدنی است (37 نظر) استوری تبریک خاص سرلشگر باقری به مناسبت روز چپ دست‌ها به رهبر معظم انقلاب+عکس (32 نظر) خلاقیت خنده دار هندوانه فروش سمنانی برای جذب مشتری حماسه آفرید/ مغز نیست که معدن طلای خالصه😂+عکس (26 نظر) مهران مدیری: 11 سال است که از یک مار نگهداری می کنم؛ الان 2 متر و 20 سانتی‌متر هست+عکس (24 نظر) تصویری از خانه ابدی برادر زاده نرگس محمدی / روحش شاد و یادش گرامی (23 نظر) خلاقیت خنده دار بَقال اهوازی برای فرار از گرما حماسه آفرید/ مغز نیس که معدن طلاست😂👌+عکس (14 نظر) مراسم تشییع مادر پژمان جمشیدی، با حضور چهره های سرشناس و بازیگران +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (11 نظر) دختر شهید سید ابراهیم رئیسی: پدرم تمایل نداشت سوادش را در چشم مردم فرو کند (11 نظر) مادر رهبر معظم انقلاب خطاب به همسر رهبری: تو چرا ساکتی، آه و ناله کن، چون تو همه ‌اش احساس راحتی می‌ کنی سیدعلی هم دلگرم می‌ شود و به دنبال این کارها می‌رود (10 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
فال روزانه امروز دوشنبه 8 مرداد ماه 1403
فال شمع روزانه امروز دوشنبه 8 مرداد 1403
فال ابجد روزانه دوشنبه 8 مرداد 1403
فال قهوه با نشان روز دوشنبه 8 مرداد ماه 1403
فال حافظ با تفسیر روز دوشنبه 8 مرداد 1403 + فیلم
ماجرای جالب دعوت مقام‌معظم رهبری به یک عروسی و واکنش ایشان به این درخواست+ عکس
پای رمال ها به باشگاه پرسپولیس باز شد/ متلک سنگین ناصر محمدخانی به رضا درویش! +عکس
فرار دختر ساده‌لوح با مرد غریبه / تتو آرتیست رویایی سابقه‌دار بود!
روایتی جالب از خرید رفتن ساده همسر رهبر معظم انقلاب با ماشین پیکان تا منع پسر از غذای دولتی
نقش شرم و حیا و وجدان در اکوسیستم جهانی توسعه
رهبر معظم انقلاب به پسرانشان:من راضی نیستم داخل اقتصاد شوید، اگر شما بخواهید قسمت نام فامیلی در شناسنامه‌تان را عوض و لقب خامنه‌ای را بردارید!
آلبالوپلو قالبی، خوشمزه‌ترین آلبالوپلویی که تابه‌حال خورده‌اید!
مردی که بعد از 19 سال پی به مَرد بودن زنش برد
ثروت نجومی هانده ارچل بازیگر محبوب ترکیه ای/خانم بازیگر اهل کار خیر هم هستن + عکس
(عکس) مانتو بلوچی و شلوار طلاکوب سحر دولتشاهی، همسر همایون شجریان، در کنار پژمان جمشیدی/ چقدر اصیل و زیباست
منتخب روز   
حضور مصطفی زمانی در مراسم تشییع پدر شهاب حسینی +ویدئو/روحش شاد و یادش گرامی سکانس عاشقانه امیر و ارغوان سریال دلدادگان/ تا به تو فکر می کنم خودت زنگ میزنی+ویدئو نگاهی به آشپزخانه دلباز و زیبای مسعود پزشکیان با رونمایی از عکس جوانی همسرش بالای کمد/باورتون میشه این خونه ساده مال رئیس جمهور مملکته+عکس طرز تهیه غذای محبوب ناصرالدین شاه قاجار! /فسنجان ناصری با مواد اعلا ابتکار جالب یک مرد خلاق در دادن انواع لقب به مسعود پزشکیان حماسه آفرید+ویدئو/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (فیلم) سکانس فوق عاشقانه شهاب حسینی و لیلا حاتمی در فیلم "پرسه در ماه" / ما کاملا شبیه همیم طرز نگاهامون دو دو زدن چشامون ...😍 استارت تمرینات سخت علیرضا بیرانوند در تراکتور +فیلم/ آقای دروازه بان آمادگی بدن بالایی دارد! سکانس عاشقانه دل باختن قباد به شهرزاد/ نشود فاش کسی آنچه میان من و توست (فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌