پیش بینی آینده ارز دیجیتال نم

  جمعه، 21 آذر 1399   زمان مطالعه 5 دقیقه
پیش بینی آینده ارز دیجیتال نم
NEM یک ارز دیجیتال و همچنین پلتفرمی برای تبادل است. این رمزارز ویژگی‌های متفاوتی به شبکه بلاکچین خود اضافه کرده و زیرساخت مناسبی برای تبادل فراهم کرده است. از ویژگی‌های آن می‌توان به بین‌المللی بودن، قابلیت ناشناس بودن کاربران و توزیع منصفانه کوین اشاره کرد.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز، بسیاری از ارزهای دیجیتال برتر پس از بیت کوین، مانند لایت کوین و بیت کوین کش، از تغییراتی در کدها و پروتکل بیت کوین به وجود آمده اند. اما در مورد نم اینگونه نیست. کدهای بلاک چین نم به صورت ۱۰۰ درصدی اختصاصی هستند.

نم یک تفاوت بزرگ دیگر با رقبایش دارد و آن این است که این شبکه از یک سیستم اجماع جدید به نام اثبات اهمیت (POI) بهره می برد. این الگوریتم شباهت های زیادی با اثبات سهام دارد اما از آن موثرتر است. با استفاده از الگوریتم اثبات اهمیت در شبکه نم شاهد تراکنش های سریع، کارمزدهای ناچیز، عدم هدررفت انرژی و شفافیت ۱۰۰ درصد هستیم.

نام نم (nem) مخفف عبارت New Economy Movement است که به معنای جنبش اقتصادی نوین شناخته می شود. هدف نم این است که به عنوان یک وسیله مبادله رایج در سراسر جهان مورد استفاده قرار گیرد و بتواند میزبان پروژه های مبتنی بر بلاک چین دیگر روی بلاک چین خودش باشد. یکی از قابلیت های جالب نم سرعت بالا و کارمزد پایین تراکنش ها است. در حال حاضر فقط حدود ۲۰ ثانیه برای تایید هر تراکنش نم زمان نیاز است و گفته می شود که این شبکه توانایی انجام ۳۰۰۰ تراکنش در ثانیه را دارد.

ارزش فاندامنتال نم (NEM)

ارز دیجیتال نم عملا در سال 2016 توسعه یافت. ویژگی های متمایز توسعه آن عوامل زیر هستند:

  • بین المللی بودن: این رمزارز در ژاپن رسمیت یافته و رایج شده است. اما به هرحال اهداف بعدی توسعه دهندگان آن دستیابی به آسیا و بازارهای جهانی است.
  • کارآمدی و تکنولوژی های به کار رفته در عمل از تمرکززدایی (decentralization) و گمنامی (anonymity) پشتیبانی می کنند.
  • توزیع منصفانه کوین های استخراجی و استقلال مالی کاربران.

الگوریتم NEM بر اساس اسکرچ (Scratch) نوشته شده و یک برنامه متن باز است (open source). این رمزارز به نسل دوم پول دیجیتال تعلق دارد و از زبان برنامه نویسی جاوااسکریپت استفاده می کند. الگوریتم آن از پروتکل اصلی استفاده می کند که توزیع منصفانه کمیسیون کوین ها را تضمین می نماید.

نوآوری اصلی توسعه دهندگان نم در واقع 2 تکنولوژی زیر است:

  • پروتکل اثبات اهمیت (Proof-of-Importance) یا به اختصار Poi
  • Eigentrust اعتبار و اهمیت نود را فراهم می کند.

هر دو تکنولوژی در ارتباط نزدیک با یکدیگر کار می کنند. Eigentrust سیستم معروفی را تشکیل می دهد که با ارزش ترین و معتبرترین نود ها را شناسایی کرده و نودهای مخرب و مشکوک را از بین می برد. این تکنولوژی ثبات و امنیت بلاکچین نم را فراهم می کند.

NEM نام پروژه
XEM نماد اختصاری
Coin نوع دارایی
Blockchain نوع شبکه
Proof-of-Importance پروتکل اجماع
$0.049099 قیمت جاری
8,999,999,999 XEM / 8,999,999,999 XEM عرضه جاری / عرضه کل
بیش از 9000% نرخ بازدهی سرمایه (ROI) از راه اندازی تا اکنون
2015 تاریخ عرضه (راه اندازی)
NEM.io سایت رسمی

اعتبار و شهرت ارزدیجیتال NEM

بر اساس نظر کارشناسان، جذابیت سرمایه گذاری بر NEM در ویژگی های منحصر به فرد این رمزارز نهفته است که به آن امکان می دهد تا از سایر رقبای مشهورش بهتر و کاراتر باشد. این امر مستقیما علاقه ی کاربران خصوصی و سازمان های تجاری را به این پروژه تحت تاثیر قرار می دهد، همچنین تقاضا را افزایش داده و از این رو قیمت توکن ها را افزون می کند.

محبوبیت یک رمزارز مستقیما به زمینه کاربردهایی که حول آن شکل می گیرد، بستگی دارد. اگر توسعه ی یک پروژه افزایش یابد، معاملات جدیدی شکل می گیرد، پروژه های جدیدی توسعه می یابد، رمزارز به صرافی های معتبر راه می یابد و آثار مثبتی بر نرخ مبادله و حجم معاملات آن به جا می گذارد.

پیش بینی قیمت آینده ارز دیجیتال NEM برای سال های 2021-2025

اکنون، NEM در حال بسط و توسعه است. واضح است که بهترین راه حل ها به زودی پدیدار می شوند. اما لازم است تا به توسعه دهندگان ادای احترام کنیم زیرا آنان سرسختانه در حال توسعه و ارتقای این محصول هستند و تکنولوژی های فراوانی را به آن اضافه می کنند.

بسیاری از کارشناسان تاکید دارند که نم یک سیستم پیشرفته فنی است. این کارشناسان می گویند که اکنون زمان خرید نم برای بلند مدت است. هزینه رمزارز تحت تاثیر یک بازار پر عرضه (Heavy Market) بسیار کاهش یافته است. هر سرمایه گذاری می داند که بهترین زمان برای ورود به بازار در قیمت های پایین است.

سؤالات متداول در مورد آینده ارز دیجیتال NEM

  • ارز دیجیتال نم چیست؟

نِم یک ارز دیجیتال با بلاکچین اختصاصی است که هدف آن تبدیل شدن به یک پلتفرم رایج تبادل در دنیاست.

  • آینده ارز دیجیتال نم چگونه خواهد بود؟

با توجه به اعضای تیم توسعه دهنده، کیفیت وایت پیپر و به روزرسانی های مداوم و علمی، نِم یک ارز دیجیتال آینده دار به حساب می آید و آینده ارز دیجیتال نم روشن خواهد بود.

  • ارز NEM را در کدام کیف پول ها (والت ها) می توان نگهداری کرد؟

کیف پولهای کوینومی، اکسودوس تراست والت و کیف پول اختصاصی NEM Wallet از نم پشتیبانی می کنند.

  • از کجا می توانم نِم بخرم؟

بعضی صرافی های ایرانی ارز دیجیتال NEM را مستقیما خرید و فروش می کنند. کافی است عبارت “خرید نم” را در گوگل سرچ کنید و یا از طریق خرید بیت کوین، تتر و سایر رمزارزهای معتبر از یک صرافی ایرانی و تبدیل آنها به نم در صرافی های خارجی می توانید خرید نم (NEM) را انجام دهید.

سخن پایانی

NEM یک ارز دیجیتال و همچنین پلتفرمی برای تبادل است. این رمزارز ویژگی های متفاوتی به شبکه بلاکچین خود اضافه کرده و زیرساخت مناسبی برای تبادل فراهم کرده است. از ویژگی های آن می توان به بین المللی بودن، قابلیت ناشناس بودن کاربران و توزیع منصفانه کوین اشاره کرد.

جهش قیمت نم از سال 2016 باعث شده تا مورد توجه قرار گیرد. تکنولوژی NEM بر پایه Proof-of-Importance و Eigentrust مبتنی است. متصدیان این رمزارز در تلاشند تا دامنه رواج آن را از ژاپن به بازارهای جهانی گسترش دهند. درسال 2017 قیمت NEM 258 برابر شد اما در سال 2019 نرخ NEM به دلایلی از قبیل سقوط نرخ بیت کوین، سرقت کوین های NEM از صرافی Coincheck و دستکاری قیمت در صرافی ها کاهش یافت. با این وجود این رمزارز همچنان محبوب است و کارشناسان به آینده ارز دیجیتال NEM خوشبین هستند، زیرا ویژگی هایش باعث می شود تا نسبت به رقبایش کاراتر باشد.

همیتی نداشته است. پس توصیه می کنیم که در استفاده از چنین صرافی هایی محتاطانه عمل نمایید.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: ما در خانه‌مان دکوراسیون به معنای متداول آن،فرش و پرده‌های قیمتی و مبلمان نداریم (459 نظر) نگاهی به رسم جالب هر شبِ خانواده رهبر معظم انقلاب قبل از خواب (324 نظر) رهبر معظم انقلاب خطاب به پدر عروسشان: تمام زندگی ما غیر از کتابهایم، یک وانت لوازم کهنه است پولی برای خرید خانه پسرم ندارم /صداقت و ساده زیستی رهبری ... (217 نظر) سهم پسر سوم رهبر معظم انقلاب از آقازادگی +عکس/ تصویری قابل تامل و تحسین برانگیز (26 نظر) نگاهی به میز عزایِ ساده برادر جوان و مجرد مهدی یغمایی در خانه پدری اش که لحظاتی پیش خواننده داغدار منتشر کرد+عکس (16 نظر) شیلا خداداد: من یک پکیج نیستم همیشه آماده باشم با موهای رنگ شده و ناخن لاک زده+ویدئو/نچرال پسند بودن خانوم بازیگر... (14 نظر) خلاقیت منحصر بفرد و نوآورانه شهرداری همدان در نصب مجسمه های شاه و سرباز هخامنشی در حال بیرون آمدن از خاک+ویدیو / احسنت به این ذهن (10 نظر) پوشش متفاوت بازیگران زن سینمای ایران در ضیافت شام حسن روحانی+عکس/ از الهام حمیدی تا فریبا متخصص... (10 نظر) چهره خندان و ظاهر متین و باوقار بازیگران زن در دیدار با حسن روحانی+عکس/ از الهام حمیدی و شبنم قلی خانی تا خواهران اسکندری ستاره و لاله (9 نظر) رخت عزای متفاوت فرزاد حسنی، داوود سریال قطب شمال در مراسم تشییع مادرش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (9 نظر) چهره غمزده علیرضا کمالی، احسان سریال لحظه گرگ و میش در مراسم تشییع حسام محمودی/ برای مُردن خیلی جوون بود+عکس (9 نظر) نگاهی به دیزاین میز عزای ساده مادر محسن کیایی، مجری خوش خنده صداتو در خانه اش +عکس/ قاب عکس، شمع مشکی، گل و کیک یزدی (8 نظر) (عکس) خلاقیت یک هنرمند خوش ذوق با سنگ های موجود در طبیعت/هزار آفرین به این ذهن خلاق (7 نظر) خوانندگی پراحساس و عاشقانه آهنگ بیا برگرد در کنسرت معرکه رضا گلزار/ قدرت صداش بیستِ بیست+ویدیو (7 نظر) سنگ تمام خواهر و همسر آزاده نامداری در برگزاری جشن تولد مجری جوانمرگ+عکس/ از سفارش کیکی درست شبیه آخرین کیک تولدش در خانه تا آوردن گلهای خشک و بی روح تولد 37 سالگی‌اش (6 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
منتخب روز   
واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان سکانسی از سریال پُرحاشیه این روزها؛ زمین خوردن ثریا در سریال در انتهای شب/ شما چه حِسی داشتین؟ تئوری رنگ قرمز ناگهانی در دکوراسیون منزل ؛ به دیزاین خونتون یه چیز قرمز اضافه کنین تا تاثیرشو ببینین (عکس) استایل کُت و شلواری محمود احمدی نژاد در خیابان/ ذکر گفتن آقای سیاست مدار در حال پیاده روی بازی های مادرانه مینا مختاری همسر بهرام رادان با پسر تُپُل و مُپلش/ چه شیطون شده جان کوچولو ویدئویی از خانه ابدی آیت الله آل هاشم و گریه های جگر سوز پدر روحانی شهید/ روحش شاد و یادش گرامی مجید واشقانی پرسپولیس را با خاک یکسان کرد/ افشاگری آقای بازیگر از تاکتیک پرسپولیس برای قهرمانی در حضور پورعلی گنجی افشاگری عادل فردوسی پور از گول مالیدن سر خواهر برادر کوچکترش/ از شما خیلی خیلی بعید بود!! شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند