4 نکته مهم برای موفق شدن در صنعت ارز دیجیتال

  چهارشنبه، 19 آذر 1399   زمان مطالعه 4 دقیقه
4 نکته مهم برای موفق شدن در صنعت ارز دیجیتال
ترید بین‌المللی نه‌ تنها منجر به افزایش کارایی می‌شود بلکه به کشورها این امکان را می‌دهد تا در یک اقتصاد جهانی مشارکت داشته باشند و فرصت سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی را نیز پیدا کنند.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز، ترید یا معامله، یکی از مفاهیم اصلی اقتصادی است که شامل خرید و فروش کالا و خدمات با پرداخت هزینه آن از خریدار به فروشنده یا مبادله کالا یا خدمات بین طرفین معامله است. ترید یا به انگلیسی «Trade» می تواند در یک اقتصاد بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان نیز صورت بگیرد. شبکه ای که ترید را تسهیل می کند، بازار نامیده می شود. در بازارهای مالی، ترید یا معامله به خرید و فروش اوراق بهادار، مانند خرید سهام از بورس اوراق بهادار اشاره دارد و می تواند به صورت مستقیم یا از طریق یک کارگزار انجام شود. این کار نیز به شکل حضوری، تلفنی یا از طریق یک پلتفرم معامله آنلاین امکان پذیر است. در معامله، هدف کلی این است که با خرید در قیمتی پایین تر و فروش با قیمتی بالاتر، معمولا در یک بازه زمانی کوتاه، سود حاصل شود.

تریدر، فردی است که در بازار مالی برای خود یا به نمایندگی از شخص یا موسسه دیگری به خرید و فروش دارایی های مالی می پردازد که هدفش کسب سود از معاملات است. تفاوت اصلی بین یک تریدر (معامله گر) و یک سرمایه گذار، مدت زمانی است که شخص آن دارایی مالی را در اختیار دارد. سرمایه گذاران معمولا تمایل دارند افق زمانی بلند مدت را برای معاملات خود در نظر بگیرند. در حالی که تریدرها (معامله گران) تمایل دارند برای مدت زمان کوتاه تری دارایی های خود را سرمایه گذاری کنند و معمولا روندهای کوتاه مدت را زیر نظر دارند. تریدر، اوضاع موجود در بازار مالی را تجزیه و تحلیل می کند و با اتکا به داده های حاصل از تحلیل خود، معاملات را انجام می دهد و از نوسانات قیمت در بازار سود کسب می کند. یک تریدر می تواند هر شخصی باشد از یک سرمایه گذار فردی گرفته تا یک موسسه جهانی.

در این مقاله قصد داریم تا برخی از دلایلی را که باعث می شوند خروج از ترید سنتی و حرکت به سمت بیت کوین و فناوری بلاک چین دشوار به نظر برسد، تشرح و رد کنیم.

1. در تاریکی نایستید

به عنوان یک تریدر شما باید سیستم ها و روش های مختلف افزایش ثروت و دارایی های خود را کاوش کنید. اگر تنها به یکی از شیوه های ترید بچسبید، تمرکز کردن بر روی هدف نهایی شما، بسیار سخت می شود. لازم است که به عنوان یک تریدر، انعطاف پذیر باشید.

[ایستادن در تاریکی] تمام فرصت های شما را تلف می کند و هرگز نمی توانید لذت یک تریدر واقعی بودن را تجربه کنید. در تاریکی ماندن یا بی توجه بودن به اشکال دیگر ترید، شما را در رقابت با دیگران عقب می اندازد.

2. با حرفه ای ها وقت بگذرانید

همین الآن هم تریدرهای زیادی در حوزه ی فناوری بلاک چین فعالیت می کنند که می توانند به شما کمک کنند تا این شیوه ی ترید را به طور کامل بیاموزید. همیشه می توانید برای برطرف کردن شک های خود با آن ها صحبت کنید و به آرامی سرمایه گذاری خود در بیت کوین را آغاز کنید. از آنجایی که احتمالاً شیوه های دیگر ترید را در گذشته آموخته اید، فهم این شیوه هم نباید چالش بزرگی باشد. همچنین می توانید به ویدئوها و وبسایت های این افراد مراجعه کنید که ممکن است حاوی تمام جزییاتی باشد که شما در خصوص ترید بیت کوین نیاز دارید. فقط توجه داشته باشید که به یک وبسایت مطمئن مراجعه کنید.

3. بر اساس شایعات عمل نکنید

وقتی یک شیوه ی جدید ترید پدیدار می شود، هزاران شایعه ی مختلف پیرامون آن شکل می گیرد. اگر شما یک تریدر باهوش باشید، با زیر و رو کردن جزییات، تنها به داده های حقیقی توجه خواهید کرد؛ به هیچ شخص و شایعه ای وابسته نخواهید بود و کاملاً توانایی تشخیص درست از غلط را خواهید داشت. فهم فکت های مربوط به بیت کوین و ترید آن، این فرایند را بسیار ساده تر خواهد کرد.

4. برای تحقیق کردن وقت بگذارید

راه های مختلفی برای تحقیق در مورد فناوری بیت کوین وجود دارد. هر زمان که قصد داشتید بیشتر در مورد این شیوه ی ترید اطلاعات کسب کنید، اینترنت پر است از هزاران مقاله که به کمک شما خواهند آمد. علاوه بر آن، سمینارها و ارائه های گوناگونی هم در این زمینه برگزار می شوند تا مردم را با فناوری بیت کوین آشنا کنند. با شرکت در این جلسات، کسب اطلاعات در مورد فناوری بیت کوین و سرمایه گذاری در رمزارز ها، برایتان بسیار آسان تر خواهد شد.

این 4 نکته برخی از راه هایی بودند که به کمک آن ها می توانید به سرعت، جزییات لازم در مورد رمزارز ها را آموخته و خود را از یک تریدر سنتی به یک تریدر پیشرفته و هماهنگ با سیستم های ترید تبدیل کنید.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: ما در خانه‌مان دکوراسیون به معنای متداول آن،فرش و پرده‌های قیمتی و مبلمان نداریم (457 نظر) نگاهی به رسم جالب هر شبِ خانواده رهبر معظم انقلاب قبل از خواب (322 نظر) رهبر معظم انقلاب خطاب به پدر عروسشان: تمام زندگی ما غیر از کتابهایم، یک وانت لوازم کهنه است پولی برای خرید خانه پسرم ندارم /صداقت و ساده زیستی رهبری ... (218 نظر) سهم پسر سوم رهبر معظم انقلاب از آقازادگی +عکس/ تصویری قابل تامل و تحسین برانگیز (22 نظر) نگاهی به میز عزایِ ساده برادر جوان و مجرد مهدی یغمایی در خانه پدری اش که لحظاتی پیش خواننده داغدار منتشر کرد+عکس (16 نظر) شیلا خداداد: من یک پکیج نیستم همیشه آماده باشم با موهای رنگ شده و ناخن لاک زده+ویدئو/نچرال پسند بودن خانوم بازیگر... (14 نظر) مبل ساده و چوبی رهبر معظم انقلاب که 20 سال است روی آن می نشینند+عکس/ دکوراسیونی که هیچوقت تغییر نمیکند! (11 نظر) خلاقیت منحصر بفرد و نوآورانه شهرداری همدان در نصب مجسمه های شاه و سرباز هخامنشی در حال بیرون آمدن از خاک+ویدیو / احسنت به این ذهن (9 نظر) خوانندگی پراحساس و عاشقانه آهنگ بیا برگرد در کنسرت معرکه رضا گلزار/ قدرت صداش بیستِ بیست+ویدیو (9 نظر) رخت عزای متفاوت فرزاد حسنی، داوود سریال قطب شمال در مراسم تشییع مادرش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (9 نظر) چهره غمزده علیرضا کمالی، احسان سریال لحظه گرگ و میش در مراسم تشییع حسام محمودی/ برای مُردن خیلی جوون بود+عکس (9 نظر) (عکس) خلاقیت یک هنرمند خوش ذوق با سنگ های موجود در طبیعت/هزار آفرین به این ذهن خلاق (7 نظر) سنگ تمام خواهر و همسر آزاده نامداری در برگزاری جشن تولد مجری جوانمرگ+عکس/ از سفارش کیکی درست شبیه آخرین کیک تولدش در خانه تا آوردن گلهای خشک و بی روح تولد 37 سالگی‌اش (6 نظر) چهره خندان و ظاهر متین و باوقار بازیگران زن در دیدار با حسن روحانی+عکس/ از الهام حمیدی و شبنم قلی خانی تا خواهران اسکندری ستاره و لاله (6 نظر) نگاهی به کیک تولد قلبی شکل مادر عینکی سردار آزمون ؛ انتخاب کیک سوپر استار فوتبال منحصر بفرد است (6 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
منتخب روز   
واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان سکانسی از سریال پُرحاشیه این روزها؛ زمین خوردن ثریا در سریال در انتهای شب/ شما چه حِسی داشتین؟ تئوری رنگ قرمز ناگهانی در دکوراسیون منزل ؛ به دیزاین خونتون یه چیز قرمز اضافه کنین تا تاثیرشو ببینین (عکس) استایل کُت و شلواری محمود احمدی نژاد در خیابان/ ذکر گفتن آقای سیاست مدار در حال پیاده روی بازی های مادرانه مینا مختاری همسر بهرام رادان با پسر تُپُل و مُپلش/ چه شیطون شده جان کوچولو ویدئویی از خانه ابدی آیت الله آل هاشم و گریه های جگر سوز پدر روحانی شهید/ روحش شاد و یادش گرامی مجید واشقانی پرسپولیس را با خاک یکسان کرد/ افشاگری آقای بازیگر از تاکتیک پرسپولیس برای قهرمانی در حضور پورعلی گنجی افشاگری عادل فردوسی پور از گول مالیدن سر خواهر برادر کوچکترش/ از شما خیلی خیلی بعید بود!! شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند