پیش بینی قیمت و آینده ارز دیجیتال اولانچ

  چهارشنبه، 01 بهمن 1399   زمان مطالعه 4 دقیقه
پیش بینی قیمت و آینده ارز دیجیتال اولانچ
عملکرد مناسب بلاکچین اولانچ (Avalanche) با برخورداری از مزایای مثبت فراوان خود توانسته مشکلاتی مانند مقیاس‌ پذیری، قرارداد هوشمند و محافظت از حملات DDOS را حل کند.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز، اولانچ (Avalanche) پلتفرمی متن باز برای راه اندازی بلاک چین های سفارشی و تعامل پذیر، اپلیکیشن های غیرمتمرکز و دارایی های هوشمند است. طبق ادعای این پلتفرم، اولانچ علاوه بر سرعت بالا، امنیت قدرتمند و مقیاس پذیری قابل توجه، ویژگی های دیگری را هم ارائه می کند که می تواند این شبکه را از سایر پلتفرم های غیرمتمرکز متمایز کند. از جمله این ویژگی ها می توان به ایجاد و مدیریت بلاک چین های سفارشی، امکان تعیین مجموعه ای از اعتبارسنج های مشخص و همچنین ذخیره و معامله دارایی های هوشمند دیجیتالی اشاره کرد.

مروری بر وضعیت اولانچ

نام پروژه اولانچ (Avalanche)
نماد AVAX
عرضه کل 720,000,000
وبسایت رسمی https://www.avalabs.org
مبتنی بر دیفای (DeFi)
سال عرضه 2018
اوج قیمت حدود 18 دلار (در ژانویه 2021)
پلتفرم صرافی Binance, Huobi Global, BKEX, LBank, ZG.com
کیف پول Ledger, Metamask

اولانچ (Avalanche) توانسته متفاوت از سایر پروژه های بلاکچین، با کاهش حملات سیبیل (Sybil Attacks) و همچنین با معرفی آستانه ای امن، مزایای بیشتری برای خود ایجاد کند. این شبکه از الگوریتم گواه اثبات سهام (PoS) و کارایی انرژی بهینه CPI بهره مند است.

علاوه بر اینها، اولانچ (Avalanche) شتابگر Avalanche-X را عرضه کرده است که می تواند توسعه دهندگان را در ساخت اپلیکیشن های غیر متمرکز مانند ابزار مشتقه (Derivatives)، استیبل کوین ها، ابزار وام دهی و وام گیری و زیرساختی با پشتیبانی میلیون ها کاربر یاری کند. این پلتفرم همچنین در ایجاد و توسعه بلاکچین های عمومی و خصوصی فعالیت دارد و ایجاد و معامله ارزهای دیجیتال متفاوتی را ممکن ساخته است.

پیش بینی آینده قیمت ارز دیجیتال اولانچ (Avalanche)

تاریخ پیش بینی قیمت (دلار)
دسامبر 2021 52.66
دسامبر 2022 85.25
دسامبر 2025 150.57
دسامبر 2030 269.95

مروری بر عرضه اولیه توکن AVAX

پلتفرم ERC-20
سرمایه جذب شده 42,000,000 دلار
تاریخ عرضه اولیه 15 ژوئیه 2020
قیمت عرضه اولیه  0.5 دلار

شُرکا

White block, Polyient Games, Torus, Chainlink, Bilira, Andreessen horowitz, initialized, polychain capital, abstract ventures, metastable,

تحلیل قیمت اولانچ (Avalanche)

کوین AVAX در حال حاضر در یکی از بهترین اپلیکیشن های معاملاتی ارزهای دیجیتال، یعنی صرافی بایننس (Binance) در دسترس است. به این معنی که بایننس بیش از 40 درصد ارزهای دیجیتال را به تریدرها عرضه می کند. در حال حاضر قیمت ارز دیجیتال Avalanche یا توکن AVAX حول و حوش 15 دلار است و بسیاری از کارشناسان و صاحب نظران عرصه رمزارز بر این باورند که در ماه های آینده رشد خوبی خواهد داشت. پروژه اولانچ (Avalanche) مستعد آن است که به زودی بین 20 رمزارز برتر بر حسب ارزش بازار قرار گیرد.

به وضعیت فعلی ارزهای دیجیتال و اپلیکیشن های پروژه دیفای توجه کنید. به نظر می رسد که آینده ارز دیجیتال اولانچ (Avalanche) روشن است و احتمال دارد که در آینده ای نزدیک، قیمت AVAX به بالاتر از سطح 15 دلار برسد.

فروش توکن AVA در ژوئیه 2020 برگزار شد و در کمتر از چند ساعت 45 میلیون دلار به خود جذب کرد. پس از عرضه شبکه خود، مجدداً توکن خود را در پلتفرم معاملاتی متفاوتی با نام IOU لیست کرد. صرافی Binance گزارش می دهد که اولانچ (Avalanche) معاملات خود را در قیمت 0.85 دلار شروع کرده و آن طور که در گزارش آمده در تاریخ 22 سپتامبر 2020 به مرز قیمت 6 دلار آمریکا دست یافته است. اولانچ (Avalanche) در پلتفرم معاملاتی دیگری از مرز 15 دلار عبور کرد و در مقایسه با قیمت آن در عرضه اولیه، نزدیک به 1000% افزایش قیمت را از سر گذرانده است.

دارندگان توکن AVAX از امنیت اصلی شبکه برخوردارند. توکن AVAX به هزینه های عملکرد شبکه کمک می کند و مجموعه ای مناسب از خدمات را ارائه می دهد. توکن AVAX برای انجام عملیات اصلی مانند تراکنش های نظیر به نظیر، استیک کردن، امنیت شبکه، پرداخت ها، ذخیره سازی و ایجاد بلاکچین اصلی کاربرد دارد و از طریق Synetworks، یعنی شبکه ایجادشده در پلتفرم اولانچ (Avalanche)، پشتیبانی می شود.

سخن پایانی

اولانچ (Avalanche) شبکه اصلی خود را به همراه پلتفرم منبع باز عرضه کرده که هر کس می تواند در آن به راحتی اپلیکیشن های مالی غیر متمرکز بسازد و به شبکه بلاکچینی متصل شود که از اکوسیستمی مبتنی بر تعامل متقابل برخوردار است. عملکرد مناسب بلاکچین اولانچ (Avalanche) با برخورداری از مزایای مثبت فراوان خود توانسته مشکلاتی مانند مقیاس پذیری، قرارداد هوشمند و محافظت از حملات DDOS را حل کند.

انتظار می رود که اولانچ (Avalanche) به زودی در جمع 20 رمزارز برتر قرار گیرد. رفتار قیمت کوین AVAX در سال 2020 تقریباً راکد و ثابت بود اما از ابتدای سال 2021 روند صعودی پایداری به خود گرفت و کارشناسان پیش بینی می کنند که در کوتاه مدت، یعنی تا پایان سال 2021 و 2022 بتواند به ترتیب به قیمت 52 و 85 دلار برسد. همچنین پیش بینی می شود که این کوین با توجه به مزایای فراوان خود در بلند مدت نیز توفیق یابد و تا پایان سال های 2025 و 2030 به ترتیب به سطوح قیمتی 150 و 269 دلار صعود کند.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: ما در خانه‌مان دکوراسیون به معنای متداول آن،فرش و پرده‌های قیمتی و مبلمان نداریم (461 نظر) نگاهی به رسم جالب هر شبِ خانواده رهبر معظم انقلاب قبل از خواب (327 نظر) رهبر معظم انقلاب خطاب به پدر عروسشان: تمام زندگی ما غیر از کتابهایم، یک وانت لوازم کهنه است پولی برای خرید خانه پسرم ندارم /صداقت و ساده زیستی رهبری ... (219 نظر) سهم پسر سوم رهبر معظم انقلاب از آقازادگی +عکس/ تصویری قابل تامل و تحسین برانگیز (31 نظر) مبل ساده و چوبی رهبر معظم انقلاب که 20 سال است روی آن می نشینند+عکس/ دکوراسیونی که هیچوقت تغییر نمیکند! (19 نظر) نگاهی به میز عزایِ ساده برادر جوان و مجرد مهدی یغمایی در خانه پدری اش که لحظاتی پیش خواننده داغدار منتشر کرد+عکس (16 نظر) شیلا خداداد: من یک پکیج نیستم همیشه آماده باشم با موهای رنگ شده و ناخن لاک زده+ویدئو/نچرال پسند بودن خانوم بازیگر... (14 نظر) خلاقیت منحصر بفرد و نوآورانه شهرداری همدان در نصب مجسمه های شاه و سرباز هخامنشی در حال بیرون آمدن از خاک+ویدیو / احسنت به این ذهن (9 نظر) خوانندگی پراحساس و عاشقانه آهنگ بیا برگرد در کنسرت معرکه رضا گلزار/ قدرت صداش بیستِ بیست+ویدیو (9 نظر) رخت عزای متفاوت فرزاد حسنی، داوود سریال قطب شمال در مراسم تشییع مادرش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (9 نظر) چهره غمزده علیرضا کمالی، احسان سریال لحظه گرگ و میش در مراسم تشییع حسام محمودی/ برای مُردن خیلی جوون بود+عکس (9 نظر) سنگ تمام خواهر و همسر آزاده نامداری در برگزاری جشن تولد مجری جوانمرگ+عکس/ از سفارش کیکی درست شبیه آخرین کیک تولدش در خانه تا آوردن گلهای خشک و بی روح تولد 37 سالگی‌اش (8 نظر) چهره خندان و ظاهر متین و باوقار بازیگران زن در دیدار با حسن روحانی+عکس/ از الهام حمیدی و شبنم قلی خانی تا خواهران اسکندری ستاره و لاله (7 نظر) (عکس) خلاقیت یک هنرمند خوش ذوق با سنگ های موجود در طبیعت/هزار آفرین به این ذهن خلاق (7 نظر) پوشش متفاوت بازیگران زن سینمای ایران در ضیافت شام حسن روحانی+عکس/ از الهام حمیدی تا فریبا متخصص... (8 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
منتخب روز   
واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان سکانسی از سریال پُرحاشیه این روزها؛ زمین خوردن ثریا در سریال در انتهای شب/ شما چه حِسی داشتین؟ تئوری رنگ قرمز ناگهانی در دکوراسیون منزل ؛ به دیزاین خونتون یه چیز قرمز اضافه کنین تا تاثیرشو ببینین (عکس) استایل کُت و شلواری محمود احمدی نژاد در خیابان/ ذکر گفتن آقای سیاست مدار در حال پیاده روی بازی های مادرانه مینا مختاری همسر بهرام رادان با پسر تُپُل و مُپلش/ چه شیطون شده جان کوچولو ویدئویی از خانه ابدی آیت الله آل هاشم و گریه های جگر سوز پدر روحانی شهید/ روحش شاد و یادش گرامی مجید واشقانی پرسپولیس را با خاک یکسان کرد/ افشاگری آقای بازیگر از تاکتیک پرسپولیس برای قهرمانی در حضور پورعلی گنجی افشاگری عادل فردوسی پور از گول مالیدن سر خواهر برادر کوچکترش/ از شما خیلی خیلی بعید بود!! شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند