دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

پخش کردن ساندویچ نذری بین مردم با لباس خادمی؛ اقدام پسندیده سیدعباس عراقچی وزیر امور خارجه در روز شهادت امام رضا(ع)+ویدیو 

چهارشنبه، 14 شهریور 1403
ساعدنیوز: سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه کشورمان در سالروز شهادت علی بن موسی الرضا علیه السلام به مشهد مقدس و زیارت امام رضا (ع) مشرف شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، سیدعباس عراقچی در تهران و در سال 1341 متولد شده است، او 3 خواهر و 3 برادر دارد، و اکثر اعضای خانواده او در زمینه تجارت فعال هستند. در 17 سالگی پدرش را از دست داده است، و دو برادر بزرگترش یکی در هیئت رئیسه اتحادیه صادرکنندگان، و دیگری در اتحادیه فروشندگان عضویت دارند. عراقچی مدرک کارشناسی خود را در رشته روابط بین الملل و کارشناسی ارشدش را در رشته علوم سیاسی، هر دو از دانشگاه تهران دریافت کرد، پس از آن به انگلیس رفت و مدرک دکترای اندیشه های سیاسی را از دانشگاه کنت گرفت.

سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه کشورمان در سالروز شهادت علی بن موسی الرضا علیه السلام به مشهد مقدس و زیارت امام رضا (ع) مشرف شده است. تصاویری کوتاه از خادمی وی در حرم امام رضا و پخش نذری در بین مردم را ملاحضه می کنید.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 14 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
نیوشا ضیغمی: دوست دارم نقش اجتماعی جدی بازی کنم
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
شروع سالتحصیلی دختران شاهرخ استخری در بلژیک و روز از نو و روزی از نوی مامان سپیده +عکس/ چه تدارکی هم دیده براشون مامان خوش سلیقه
سکانس تلخ از کودکی هاشم و سهراب سریال از سرنوشت در مدرسه+ویدیو
(ویدیو) یادی کنیم از لباس و گریم بسیار عجیب نعیمه نظام‌دوست در پشت صحنه‌ی کلبه‌ی عمو پورنگ/ چه خانم حنایی هم شده؟ خیلی بهش میاد مگه نه!
سفر به ایران قدیم؛ ژست متفاوت و خلاقانه 5 زن و یک کودک قاجاری مقابل دوربین+عکس
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟