دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

پکن از پایبندی دقیق و کامل ایران به برجام تقدیر کرد 

سه شنبه، 17 اردیبهشت 1398
کد خبر: 32559
ساعد نیوز : سخنگوی وزارت خارجه چین در مصاحبه مطبوعاتی در پکن به خبرنگاران چینی و خارجی گفت که پکن از پایبندی دقیق و کامل ایران به برجام تقدیر می کند و همکاری های ایران در عرصه انرژی با دیگر کشورها را قانونی و مشروع می داند.

به گزارش  سایت خبری ساعد نیوز به نقل از ایرنا، 'گنگ شوانگ' روز دوشنبه خاطر نشان کرد که چین از ابتدای توافق هسته ای سال 2015 میلادی یک پای ثابت آن بوده است و به اتفاق دیگر طرف های ذی ربط به این توافق پایبند است و از برجام حراست می کند.
وی درباره فشارهای آمریکا بر کشورهای دیگر به علت تمدید نکردن معافیت های خرید نفت از ایران گفت: چین همچنان از توافق هسته ای جامع سال 2015 میلادی حمایت می کند.
او برجام را یک توافق جامع و چند جانبه مصوب شورای امنیت سازمان ملل دانست و افزود: این توافق برای منع اشاعه و حراست از صلح و ثبات خاورمیانه بسیار با اهمیت است.
سخنگوی وزارت خارجه چین در مصاحبه خود تاکید کرد که توافق هسته ای سال 2015 میلادی باید به طور جامع و با روشی بسیار موثق و موثر اجرا شود.
گنگ شوانگ بار دیگر تصریح کرد که چین مخالف تحریم های یکجانبه و سوء قضاوت های درازمدت از سوی آمریکا علیه ایران است پکن بر این باور است که همکاری های انرژی میان ایران و دیگر کشورهای جامعه بین المللی کاملا مشروع، منطقی و قانونی است و باید مورد احترام و حراست قرار گیرد.
وی از اینکه ایران به طور دقیق و با تعهد پایبندی خود را به برجام نشان داده است، از تهران تقدیر کرد و گفت: ایران از ابتدا به توافق و مفاد آن کاملا پایبندی نشان داده است و چین هم با طرف های دیگر برای اجرای آن همکاری و از حقوق مشروع و منافع تجاری چین حفاظت خواهد کرد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 18 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
تبدیل پایان نامه به مقاله !
مراحل سابمیت مقاله
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی