دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

حوادث /

پلیس: عوامل راه بندان خیابان‌های شیراز دستگیر شدند 

سه شنبه، 05 آذر 1398
کد خبر: 51484
ساعد نیوز : سردار رهام‌بخش فرمانده انتظامی استان فارس، از دستگیری 8 نفر از عوامل راه بندان‌های خیابان های شیراز خبر داد.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از سلام نو، فرمانده انتظامی استان فارس گفت: هشت نفر از عوامل راه بندان های معابر مختلف در شیراز دستگیر شدند.

سردار رهام بخش حبیبی افزود: با تلاش مأموران پلیس امنیت عمومی، ۸ نفر از کسانی که طی اغتشاشات و ناآرامی های اخیر با ریختن نخاله های ساختمانی اقدام به راه بندان خیابان های شیراز کرده بودند دستگیر و وسایل نقلیه آنها توقیف شده است.

بنا بر این گزارش به نقل از سایت پلیس فارس، حبیبی گفت: افراد دستگیر شده فرصت طلبانی هستند که در جریان ناآرامی ها و اغتشاشات اخیر در سطح استان و به ویژه شهر شیراز، با استفاده از کامیون و با ریختن نخاله ها اقدام به راه بندان در نقاط مختلف منجمله مسیرهای منتهی به شیراز کرده بودند.

فرمانده انتظامی فارس افزود: این افراد توسط مأموران پلیس امنیت عمومی و پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی با هماهنگی دستگاه قضایی در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

حبیبی با بیان اینکه در این خصوص کامیون های این افراد توقیف و متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند، گفت: کارکنان فرماندهی انتظامی استان فارس در شناسایی و دستگیری مخلان نظم و امنیت عمومی از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی کنند.


6 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 08 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه ها
نوروزی
4 سال پیش

وقهرگزدولت نبایداین افرادو دست کم بگیره وقتی داعش میخواست توسوریه و عراق پابگیره اولین کاری که کردن بستن راها روی مردم بود این افراد خط مشئی ازداعش گرفتن وازسوی عربستان و اسرایل و امریکا حمایت میشن پس همهشون بایداعدام بشن تااین نطفه ازدرون نابود بشه به خاطروحشی بازی بعضی ها خیلی ازمردم دچاردرد سر و زندگیشونو ازدست دادن
پاسخ
دیدگاه خود را ثبت نمایید
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
مراحل سابمیت مقاله
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت