دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

پلیس ادعای «شماره گذاری خودرو‌های توقیفی شرکت دبش» را تکذیب کرد 

یکشنبه، 19 آذر 1402
کد خبر: 366010
ساعدنیوز: پلیس راهور فراجا در پی انتشار اتهام غیر واقعی مبنی بر شماره گذاری خودرو‌های توقیفی شرکت چای دبش، با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: اگر نقل و انتقالی برای خودرو‌های شرکت مذکور صورت پذیرفته، مربوط به گذشته و فاقد دستور قضایی مبنی بر توقیف و یا عدم ارائه خدمات بوده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز به نقل از صداوسیما، پلیس راهور فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پی انتشار مطلبی کذب و مغرضانه و سراسر اتهام زنی ضد انقلاب خارج نشین در فضای مجازی مبنی بر اینکه پلیس راهور خودرو‌های شرکت چای دبش را که مورد توقیف قرار گرفته اند به نام اشخاص و یا شرکت‌های دیگری نقل و انتقال می‌کند؛ بدین وسیله پلیس راهور فراجا اعلام می‌کند که این خبر اساساً کذب محض است.

هر نقل و انتقالی برای خودرو‌های مربوط به اشخاص حقیقی و حقوقی در یک فرآیند کاملاً روشن و شفاف صورت می‌پذیرد به نحوی که امکان نقل و انتقال خودرو‌های توقیفی و دستوردار در سامانه‌های این پلیس، اصلاً امکان پذیر نیست.

لازم به ذکر است که براساس قانون، نقل و انتقال تمامی وسایل نقلیه اشخاص حقیقی یا حقوقی که فاقد دستور مراجع قضایی و یا سایر دستگاه‌های ذی صلاح باشند بلامانع بوده و اگر نقل و انتقالی برای خودرو‌های شرکت مذکور صورت پذیرفته، مربوط به گذشته و فاقد دستور قضایی مبنی بر توقیف و یا عدم ارائه خدمات بوده است.

از طرف دیگر، تعداد خودرو‌های ادعا شده تحت مالکیت شرکت موصوف نیز مورد تایید این پلیس نبوده است و در صورت لزوم مستندات آن به مراجع قضایی ارائه خواهد شد.

­گفتنی است، پلیس راهور فراجا حق اقامه دعوی علیه انتشاردهندگان چنین اتهامات بی اساسی را در مراجع قضایی برای خود محفوظ می‌داند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز جمعه 15 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
(عکس) تبریک تولد دیوید بکام به ستاره هالیوودی تام کروز/به همراه ویکتوریا بکام/پیرنشو لعنتی
ویراستاری تخصصی مقاله
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
ویدیو/ هرچی رو میبری بِبَر، کتابامو با خودت نَبَر.../ نیکی کریمی چنان به خاطر کتاباش قاطی کرد که قیافۀ آتیلا پسیانی عوض شد
نگاهی به تم طوسی و سفید جشن تولد همسر پولدار فریبا نادری با حضور دختر مو بلوند و بامزه شان+عکس/ از کیکی دوطبقه تا دیزاینی ساده اما شیک😍
(ویدیو) سورپرایز و گریه فریبا کوثری "بازیگر سریال مختارنامه" وقتی مادرش با برنامه تماس میگیره
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
(ویدیو) غوغای صدای بینظیر استاد علی نصیریان در دورهمی پیشکسوتان تمام حاضران را شگفت زده کرد/ ماشالله با صدای گرمشون به ترانه "امشب شب مهتابه" روح جدیدی بخشیدن👌