دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

حوادث /

پلیس اصفهانی کیف میلیاردی را به صاحبش بازگرداند 

پنجشنبه، 14 دی 1402
کد خبر: 369709
ساعد نیوز: رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از صحت عمل یکی از ماموران این فرماندهی در بازگرداندن کیف حاوی مدارک، سکه طلا، وجوه نقد و کارت حافظه گم شده به صاحبش خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعد نیوز به نقل از خبر آنلاین، رضا الوندی، رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار کرد: یکی از ماموران شاغل در اداره طرح و برنامه فرماندهی انتظامی استان هنگام رفتن به منزل خود کیف پولی را که به صورت بلاصاحب در پیاده‌رو افتاده بود مشاهده و تلاش می‌کند تا آن را به دست صاحبش برساند.

وی افزود: این کیف حاوی یک عدد سکه طلا، مقادیری پول نقد، 10 عدد کارت بانکی به ارزش یک میلیارد و 300 میلیون ریال، 3 عدد سیم کارت، کارت خودرو، کارت‌های هویتی و 3 عدد کارت حافظه بود.

الوندی ادامه داد: با توجه به اینکه شماره تلفن یا آدرس و نشانه‌ای از صاحب کیف وجود نداشت به همین خاطر این مامور وظیفه شناس از طریق ارتباط با اداره کل ثبت احوال استان شماره تلفن و آدرس منزل فرد مذکور را پیدا کرده و با او تماس گرفته و خبر پیدا شدن کیف را به او می‌دهد.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان بیان کرد: خانمی که کیف را گم کرده بود صبح امروز با حضور در اداره طرح و برنامه فرماندهی انتظامی استان کیف را تحویل گرفته و از صحت عمل و امانت داری مامور پلیس استان تقدیر و تشکر کرد.

وی ضمن قدردانی از اقدام خداپسندانه و تلاش شایسته این مامور وظیفه‌شناس گفت: طبق گفته صاحب کیف علاوه بر ارزش میلیاردی سکه طلا و موجودی درون کارت‌های بانکی، محتوای کارت‌های حافظه داخل کیف نیز برایش بسیار مهم و حیاتی بوده و اگر به دست فرد دیگری غیر از مامور پلیس می‌افتاد ممکن بود باعث سوءاستفاده از وی شود که این اقدام ارزشمند مامور پلیس وی را از یک نگرانی بزرگ نجات داد.

  برچسب ها: پلیس پول

پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 10 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
ترجمه تخصصی کتاب
روسری اصیل و ایرانی بر سر فریبا نادری عروس حشمت فردوس+عکس/ سلیقه بینظیر خانوم بازیگر در انتخاب طرح روسری😍
پربازدید شدن بگو مگوی دو دختر وسط نماز جماعت به امامت رهبرمعظم انقلاب+ویدیو
ویراستاری تخصصی مقاله
عکس منتشر شده توسط میکاپ آرتیست اکرم بیرانوند/ تغییرات جادویی چهره همسر علیرضا بیرانوند را ببینید
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
(فیلم) تمرینات سخت و طاقت فرسای هادی چوپان برای پسرش محمد حافظ / تا پسرشو قهرمان مستر المپیا نکنه بیخیال نمیشه!
هندی بازی‌های عموپورنگ تمومی نداره! / عکس دو نفره داریوش فرضیایی با لباس هندی و امیرمحمد متقیان با کت و شلوار شیک و لاکچری
(تصاویر) شگفت انگیزترین پرندگان نایاب جهان با خاصترین ظاهر و رنگ هایی که شبیهشان را نمیتوان یافت