دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / ورزشی /

پنالتی رونالدوئی مهران مدیری در سریال مرد دوهزار چهره +فیلم/ تور رو پاره کرد 

دوشنبه، 09 مهر 1403
ساعدنیوز: مهران مدیری در سریال مرد دوهزار چهره به عنوان مربی یک تیم فوتبال بسیار درخشان بازی کرده است. یکی از اپیزودهای این سریال را در اینجا با هم تماشا می کنیم.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، مهران مدیری کارگردان، بازیگر، تهیه کننده، نویسنده، خواننده، مجری، طراح صحنه و لباس، در هجدهمین روز از فروردین ماه سال 1346 در تهران متولد شد.

این هنرمند فرزند آخر خانواده است و سه برادر بزرگتر از خودش به نام‌های محسن، مسعود و مهرداد دارد.

مهران مدیری در سال 1364 نیز به مدت 6 ماه در جبهه حضور داشت که هم برای سربازان نمایش اجرا می کرد و هم به عنوان راننده آمبولانس و آرپیجی زن فعالیت می کرد. همچنین در طی سالهای 1364 تا 1366 نیز در جبهه بود و در عملیات مرصاد و حلبچه شرکت داشت.
مهران مدیری سالها قبل ازدواج کرد و دو فرزند به نام فرهاد و شهرزاد دارد. او علاقه ای به انتشار زندگی خصوصی خود نداشته و هیچ تصویر و مصاحبه ای از همسر ایشان در شبکه های اجتماعی وجود ندارد.

فرهاد پسر مهران مدیری متولد 18 اردیبهشت 1370 است و در زمینه موسیقی تحصیل و فعالیت می کند. شهرزاد فرزند دوم مهران مدیری نیز متولد 1376 می باشد، او در رشته مد و طراحی لباس تحصیل کرده و به نقاشی و موسیقی نیز علاقه مند است.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 09 مهر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
مراحل سابمیت مقاله
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
(عکس)نگاهی به چیدمان شیک و دنج اتاق موسیقی مهراوه شریفی‌نیا/ خودنمایی پیانو و پایان‌نامه مهراوه/ خوشحالی شدید مهراوه از کنکوری نبودن
(ویدیو) رضا پهلوی جشن ضد ایرانی پوریم،ایرانی کشان را به اسرائیل تبریک گفت!/ حالا بهتر مشخص شد که این خاندان به کجا وصل بودند!!
هادی چوپان پسرش را به تشییع جنازه پهلوان صمیم شیرزاد قهرمان پرورش اندام شیراز فرستاد +فیلم/ محمدحافظ به همراه عموهایش وظیفه پدر را ادا کرد
محمدرضا فروتن بازیگر جذاب ایرانی تغییر جنسیت داد؟! بستگان او خبر تغییر جنسیت را تایید کردند!
(عکس) چهره واقعی فرعون «آمنهوتپ اول» برای اولین بار؛ تصویری خیره‌کننده از یکی از مشهورترین فرمانروایان مصر باستان
شقایق دهقان: توی خونه مهراب قاسمخانی رئیس بود و من باید ازش اطاعت می‌کردم+ویدیو
ترجمه تخصصی کتاب