دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / موفقیت / کسب و کار /

پول قابل ‌توجه خود را با محصولی درجه یک به دست آوردم 

چهارشنبه، 21 دی 1401
ساعدنیوز :ممتاز و موفق بودن در زندگی کار چندان پیچیده و غیرممکنی نیست فقط کافی است که برای خود یک هدف جدی را در نظر بگیرید و با قدرت و سرعت در رسیدن به این هدف پیش بروید، من با انتخاب محصول درجه یک تشک مسافرتی توانستم به هدف ثروتمند شدن خود جامه عمل بپوشانم و به یک فرد مولتی میلیاردر تبدیل شوم.

تشک مسافرتی خوشخواب

انواع تشک مسافرتی خوشخواب به صورت یک نفره طراحی و تولید می شود که ابعاد استاندارد آن حدود 90*180 سانتی متر است اما برخی شرکت های تولید استانداردهای خاص خود را برای این منظور دارند. بدون شک آشنایی با مشخصات و ویژگی های کیفی انواع تشک خوشخواب مسافرتی به انتخاب مدل های جدید و در عین حال کاربردی کمک زیادی می کند که نباید از آنها غافل شود. اولین مورد راحتی و بافت سبک تشک است تا هنگام خوابید هیچ گونه فشاری بر روی ستون فقرات و پاها وارد نشود زیرا در غیر این صورت بعد از بیدار شدن از خواب شبانه احساس گرفتگی عضلات خواهید داشت.

تشک مسافرتی

با توجه به کوچک تر شدن فضای منزل و کمد دیواری های کوچک، قرار دادن تشک های حجیم و سنگین و حمل و نقل آن در اسباب کشی ها بسیار سخت است که می توان با استفاده از تشک مسافرتی برای میهمان به راحتی این مشکل را حل نمود. تشک های مسافرتی موجود در بازار هم به صورت فوم و هم نمونه بادی می باشند که نمونه بادی توسط پمپ باد کوچک در هنگام خواب پر می شود و پس از استفاده با خالی نمودن هوای داخل آن کوچک و جمع می شود. تشک های مسافرتی در سایز های متفاوت تولید می شوند که می توان از قطر ده تا هجده سانتیمتر را جهت راحتی خواب تهیه نمود.

تشک مسافرتی در شیراز

تشک مسافرتی در شیراز دارای رنج قیمتی مختلفی می باشد. وجود الیافی مانند پشم شیشه و هالو باعث نرمی و لطافت این تشک ها شده است اما در عین حال این تشک ها بسیار سبک هستند و حمل و جا بجایی آن ها بسیار آسان است. به دلیل راحتی در جابه جایی و اشغال کردن فضایی کم و کوچک این تشک ها گزینه بسیار مناسبی برای مسافرت گشته اند چرا که می توان آن را به سادگی در ماشین گذاشت. همچنین شست و شوی این تشک ها بسیار آسان است و می توان بدون هیچ گونه نگرانی از آسیب به بافت این تشک ها آن ها را در لباسشویی انداخته و به سادگی بشوییم.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 13 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
تبدیل پایان نامه به مقاله !
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم