دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

تظاهرات در برلین: کووید 19 یک دروغ است! 

یکشنبه، 09 شهریور 1399
کد خبر: 99645
مردم برلین بر علیه سیاست های دولت در زمینه مدیریت کرونا ویروس در این کشور تظاهرات کردند. این افراد اکثراً به گروه های راست گرای افراطی تعلق دارند و معتقدند که کووید 19 ابزاری برای کنترل اجتماعی است. نکته جالب توجه درباره این تظاهرات هزاران نفره این بود که تظاهرکنندگان ماسک بر چهره نداشتند.

به گزارش ساعد نیوز، امروز در برلین هزاران نفر به خیابان آمدند تا بر علیه سیاست های دولت آلمان در زمینه مدیریت کووید 19 اعتراض کنند. آنها بر این باور هستند که کووید 19 یک مسخره بازی است و ابزاری برای کنترل اجتماعی است. این افراد که در لندن و آمریکا نیز در میان گروه های راست گرای افراطی طرفداران فرآوانی دارند، معتقدند که کرونا یک ابزار برای اعمال سیاست های مستبدانه است. به گزارش سی ان ان، پلیس برلین به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در زمینه فاصله گذاری اجتماعی و استفاده نکردن از ماسک این تظاهرات را متوقف کرد و مردم را مجبور به ترک خیابان ها کرد. معترضان در خیابانهای برلین بر علیه مرکل شعار دادند و از ترامپ خواستند تا آلمانی ها را فراموش نکند. این در حالی است که طی هفته گذشته خانم مرکل به دلیل افزایش نگران کننده تعداد بیماران بستری شده در بیمارستان ها بسیار، تدابیر سخت گیرانه ای را در سطح کشور اعمال کرده است.

به گزارش ساعد نیوز، گروه های راست گرای افراطی در سراسر اروپا و آمریکا، قوانین فاصله گذاری را رعایت نمی کنند و در تظاهرات اخیر در برلین، لندن و واشنگتن از استفاده از ماسک امتناع می ورزند. به نظر می رسد، کرونا فراتر از یک مسأله صرف مربوط به سلامتی و حوزه بهداشت است و هنجارهای اجتماعی و اصول سیاسی را نیز به چالش کشیده است و گروه های اجتماعی مختلف واکنش های مختلفی به آن نشان می دهند.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 18 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
تبدیل پایان نامه به مقاله !
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
گام به گام مراحل چاپ کتاب
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI