دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

پوشش بحث برانگیز رامسین کبریتی بعد از تغییر جنسیتش! 

چهارشنبه، 20 اردیبهشت 1402
ساعدنیوز: رامسین کبریتی بازیگر ستایش که یک ماه پیش شایعه تغییر جنسیتش منتشر شد عکسی را با لباسی زنانه و صورتی کمی متفاوت از صورت خشن مردانه اش منتشر کرد.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعدنیوز به نقل از رکنا، رامسین کبریتی (زادهٔ 26 اردیبهشت 1348 در تهران) بازیگر تلویزیون و سینما اهل ایران است. رامسین کبریتی بازیگر ایرانی که چند سال پیش به ترکیه مهاجرت کرد با انتشار این عکس نوشت:

همه ما از نور ساخته شده ایم و از نور متولد گشته ایم. ماده ای که ما از آن ساخته شده ایم چیزی نیست جز نور و روشنایی. متأسفانه تنها تعداد بسیار اندکی از این مسئله آگاه هستند.

زمانی که آگاهی در وجود انسان شد و تعالی یابد، او بسیار شگفت زده خواهد شد، زیرا درونی ترین هسته و خود او از هزاران خورشید، نورانی تر خواهد بود.

این روشنایی عظیم ترین نوری است که در هستی وجود دارد. نکته بسیار عجیب تر در این است که حتی عظیم ترین خورشید‌ها نیز بالاخره روزی سرد و خاموش خواهند شد، در حالی که نور درونی انسان همیشگی و جاودان است.

در واقع این نور ازلی و ابادی است، یعنی آغاز و پایانی ندارد. عدم آگاهی از این نکات معادل باقی ماندن در بدبختی و بیچارگی است در حالی که آگاه شدن از آن ها یعنی لطف و عنایت پروردگار.

در جستجو این نور باشید. آن در وجود شما است. همه ما از نور متولد شده ایم.

ماجرای تغییر جنسیت رامسین کبریتی

شایعاتی درباره تغییر جنسیت رامسین کبریتی بازیگر در شبکه های اجتماعی در حال انتشار است که هنوز تایید و تکذیب نشده است. عکس تغییر جنسیت رامسین‌کبریتی با تیپ زنانه و صورت آرایش کرده از ساعاتی پیش در شبکه های اجتماعی فراگیر شده و با واکنش های زیادی از سوی کاربران مواجه شده است.
آقای رامسین‌کبریتی که بعد از مهاجرت از ایران به ترکیه به شبکه جم تی وی پیوست، حالا در کانادا زندگی می کند و انتشار عکسی از تیپ و آرایش زنانه این شائبه را پیش آورده که رامسین کبریتی نیز مانند شهره لرستانی تغییر جنسیت داده است. البته این خبر هنوز در حد شایعه است و باید منتظر ماند و دید که ایشان چه واکنشی نشان خواهد داد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 14 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
نگاهی به رسم جالب هر شب خانواده رهبر معظم انقلاب قبل از خواب
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
تغییر تیپ و چهره غافلگیرکننده بازیگر نوجوانی «فرید» آوای باران بعد 11 سال در کره جنوبی! + عکس/ شباهت باورنکردنی با کره ای ها 😲
خاطره نوستالژیک بهرام افشاری در برنامه خندوانه رامبد جوان درباره دعوتش به سریال پایتخت برای بازی در نقش بهتاش فریبا دروازه بان سوم تیم نساجی مازندران +فیلم
ویدیو/ بحث جدی علمی "ببعی و جیگر" به خاطر تضاد آرای "شرودینگر و هایزنبرگ"/ ایرج طهماسب رو نصفه شبی کلافه کردن/ جیگر قانع نشد...
(عکس)وحید جلیلی چه کسی است؟/شباهت باورنکردنی نامزد انتخاباتی به برادرش همه را شوکه کرد...
از بی تفاوتی به طلاق تا عبور از خط قرمزهای عاطفی در سریال «در انتهای شب»
پاشا جمالی ریش و سبیلش را زد؛ آقای بازیگر بدون ریش و سبیل در کنار مهتاب کرامتی قابل شناسایی نبود!