دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

پوشش‌های جنجالی مدل های دختر ایرانی در نمایشگاه تجهیزات ورزشی 

چهارشنبه، 09 مهر 1399
کد خبر: 104484
ساعد نیوز:مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان گفت: این وزارت خانه مجوزی برای برگزاری نمایشگاه تجهیزات ورزشی صادر نکرده و ارتباطی هم با این نمایشگاه ندارد.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از فارس، نوزدهمین دوره نمایشگاه دستاوردهای لوازم و تجیهزات ورزشی تهران(SPORTEX IRAN) از 5 مهر در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد و امروز هم به اتمام می رسد.

این دوره با هفته دفاع مقدس و ماه صفر همزمان شده است. با این وجود، فضای محل برگزاری و نوع پوشش بانوانی که به عنوان مدل تبلیغاتی در این نمایشگاه به کار گرفته شده اند، هیچ سنخیتی با این ایام و به ویژه فرهنگ ایرانی- اسلامی ندارد و نوعی از هنجارشکنی و بی توجهی به ارزشها را به نمایش گذاشته است.

برهمین اساس در روزهای اخیر انتقادهای زیادی از وزارت ورزش و جوانان به دلیل صدور مجوز برگزاری نمایشگاه و حضور وزیر ورزش و معاونانش در مراسم افتتاحیه صورت گرفته که جعفر سمیعی، مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان در این باره اظهار داشت: این نمایشگاه هیچ ارتباطی به وزارت ورزش و جوانان ندارد بلکه زیرنظر وزارت صمت و شرکت نمایشگاه های این وزارتخانه برگزار می شود.

وی افزود: به جهت حمایت از تولید ملی، وزیر ورزش و جوانان در روز افتتاحیه، از این نمایشگاه بازدید کرد. هیچ اطلاعی هم از اینکه چه افرادی در برگزاری و اجاره غرفه های نمایشگاه مشارکت داشته یا این غرفه ها را با چه مبلغی اجاره کرده اند، نداشتیم بلکه این افراد را خود مسئولان شرکت نمایشگاهی وزارت صمت انتخاب کرده اند.

مدیرکل حراست وزارت ورزش تصریح کرد: صبح امروز پس از بازدید از نمایشگاه با مسئول حراست وزارت صمت و محل نمایشگاه های بین المللی تهران صحبت کردم. متاسفانه نظارت درستی صورت نگرفته و بیلبوردهایی که در این نمایشگاه دیده می شود و حتی نوع پوشش برخی بانوان حاضر در آن، به هیچ وجه در شان جمهوری اسلامی نیست. حتی به نیروهای ناجا حاضر در محل هم گفتم انتظار داریم به عنوان اماکن با این موضوع برخورد کنند.

سمیعی ادامه داد: برخی افراد که از جمهوری اسلامی حقوق می گیرند، باید از آرمان های نظام صیانت کنند که متاسفانه در این نمایشگاه در این امر غفلت شده است. باز هم تاکید می کنم 25 شرکت دانش بنیان در نمایشگاه تجهیزات ورزشی حضور دارند و مسئولان وزارت ورزش هم برای حمایت از تولیدکنندگان داخلی در افتتاحیه حضور یافتند اما برگزاری هیچ ارتباطی به وزارت ورزش ندارد. بی سلیقگی و کج سلیقگی مسئولان برگزاری نمایشگاه سبب شد حرمت و احترام این ماه هم رعایت نشود.


2 پسندیدم 16 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 03 خرداد
از سراسر وب
دیدگاه ها
بازدیدکننده
4 سال پیش

من براش نماز میخونم
پاسخ
بازدیدکننده
4 سال پیش

هر چیزی یک حد و مرزی داره این رو دیگه نمیشه بگی بی حجابی واقعا که
پاسخ
شهریار
4 سال پیش

پس شما هم تلاش کن پاک بمونی
پاسخ
بازدیدکننده
4 سال پیش

فقط فرقش اینه مدلها اینجا جمع شده در صورتی کلی این تیپی تو خیابون هست میبینیم هر روز تو اینستا هم پراز این تیپیا خب تعحبی نداده تازگیم نداره کاش برای ما ایرانیاهم عادی بشه
پاسخ
مینا
4 سال پیش

واقعا تاسف آوره! چه طور حاضرن شان خودشون رو در این حد پایین بیارن... خدا خودش اسباب هدایت شون رو فراهم کنه...
پاسخ
بازدیدکننده
4 سال پیش

فقط احساس شرم...
پاسخ
امیر
4 سال پیش

واویلا به کجامیریم
پاسخ
عسل
4 سال پیش

بچه ها من شوهر خالم فوت کرده براش خیلی دعا کنید🖤
پاسخ
محی
4 سال پیش

حالا چه ایرادی داره؟خیلی هم خوبه
پاسخ
Farideh
4 سال پیش

😐منم نمیگم پاکه پاکم ولی تیپ اینا😏
پاسخ
...
4 سال پیش

بعععله ....انگاری بعضی از آقایون هم زیاد بدشون نیومده.در دیزی باز بود شرم وحیا گربه کجا بود؟؟؟؟
پاسخ
بازدیدکننده
4 سال پیش

واقعا آدم میمونه چی بگه بعضی از خانم هامون جوری رفتار میکنن ک میخوان از فیزیک و بدنشون ب عنوان کالا استفاده بشه یعنی واقعا شأن زن رو تا این حد پایین می کشن ب چی فکر میکنن خدا عالمه صد افسوس
پاسخ
صدرا
4 سال پیش

خوب معلومه شب تا صبح هم دعای فرج رو بخونیم خدا بهمون رحم نمیکنه
پاسخ
صدرا
4 سال پیش

افتضاح کرونا که چه عرض کنم هیولا هم بیاد ما رو بکشه حقمونه اخه مسلمان شیعه تو کشوری که ارمش الله است خجالت اور نه مرگ اوره
پاسخ
ایران
4 سال پیش

خجالت هم خوب چیزیه دل امام زمان عجل الله تعالی به در آوردیم با این پوششتون به شما میشه گفت مسلمان
پاسخ
ساره
4 سال پیش

شرم آوره منکه زیاد اهل حجاب و.. نیستم پوشش این خرسهای قرمز پوشش شوکم کرد واقعا نمایشگاهه ورزش و.. بود ؟؟؟؟
پاسخ
دیدگاه خود را ثبت نمایید