دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

پوتین: اقدام نظامی آمریکا علیه ایران فاجعه‌بار خواهد بود 

جمعه، 31 خرداد 1398
کد خبر: 37728
ساعد نیوز: رئیس‌جمهور روسیه با اشاره اینکه وضع تحریم علیه ایران غیرقابل توجیه است، افزود: اگر آمریکا اقدام نظامی علیه ایران اتخاذ کند، پیامدهای فاجعه باری برای منطقه به دنبال خواهد داشت.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از ایسنا، ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه با حضور در برنامه "ارتباط مستقیم" گفت که حمله نظامی از سوی آمریکا علیه ایران برای منطقه فاجعه‌بار خواهد بود؛ زیرا این مساله منجر به افزایش خشونت و همچنین افزایش آوارگان منطقه خواهد شد.

وی افزود: اگر آمریکا اقدام نظامی علیه ایران اتخاذ کند پیامدهای اسف‌باری به دنبال خواهد داشت تا جایی که شمارش این پیامدها امری دشوار خواهد بود.

پوتین همچنین اعلام کرد که ایران تمام توافقات خود با آژانس بین المللی انرژی اتمی را به‌طور کامل اجرا کرده است و هیچ مساله مربوط به این امر را نقض نکرده است؛ بنابراین ما بر این باوریم که وضع هرگونه تحریم علیه ایران غیرقابل توجیه است.

بر اساس این گزارش، برنامه "ارتباط مستقیم" با پوتین یک برنامه سالیانه است که هفدهمین دوره آن روز (پنجشنبه) برگزار شد. رئیس جمهور روسیه در این برنامه به‌طور پخش مستقیم به سوالات شهروندان روس پاسخ می‌دهد و همه می‌توانند از طریق تماس تلفنی و یا پیامک و یا ارسال ویدیو سوال خود را مطرح کنند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 16 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
گام به گام مراحل چاپ کتاب
مراحل سابمیت مقاله
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
سابمیت مقاله چیست؟
مراحل اکسپت مقاله
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک