دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

پوتین: با یک خیانت داخلی و شورش مسلحانه مواجهیم/ پاسخ ما به این شورش سخت خواهد بود 

شنبه، 03 تیر 1402
کد خبر: 345440
ساعد نیوز: سخنرانی رئیس‌جمهور روسیه بعد از تحولات شب گذشته مسکو آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز به نقل از اعتماد، «ولادیمیر پوتین»، رئیس جمهوری این کشور پیش از ظهر امروز در واکنش به اقدامات اخیر «یوگنی پریگوژین»، رئیس و بنیانگذار گروه شبه نظامی «واگنر»، برای مردم کشورش سخنرانی کرد.

پوتین در این سخنرانی ضمن تاکید بر این که تلاش برای تقسیم جامعه، خنجری از پشت به شمار می آید، عنوان کرد که آن چه هم اکنون در روسیه اتفاق می افتد، خیانت داخلی و شورش مسلحانه است.

رئیس جمهوری روسیه با بیان این که با قاطعیت و شدت به تهدید کنونی پاسخ خواهد داد، اعلام کرد که شب گذشته با همه فرماندهان نظامی کشورش در همه محورها ارتباط برقرار کرده است.

به گفته پوتین، روسیه در حال نبردی است که مستلزم اتحاد برای مقابله با طرح های خارجی است و نیروهای مسلح این کشور نیز دستور خنثی سازی سازمان دهندگان شورش مسلحانه کنونی را دریافت کرده اند.

رئیس جمهوری روسیه همچنین دستور به سرویس های امنیتی برای اعلام وضعیت مبارزه با تروریسم خبر داده و خاطر نشان ساخت که اقدامات شدیدی برای برقراری دوباره نظم در منطقه «روستوف» اتخاذ خواهد شد.

پوتین ضمن تاکید بر این که هنگام اجرای عملیات نظامی ویژه (حمله روسیه به خاک اوکراین) باید از هر گونه اختلافی خودداری شود، اظهار داشت: به عنوان رئیس جمهوری روسیه و به عنوان یک شهروند روس، هر آن چه در توان دارم را برای دفاع از روسیه و متوقف ساختن این شورش مسلحانه انجام خواهم داد.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 10 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
(تصاویر) شگفت انگیزترین پرندگان نایاب جهان با خاصترین ظاهر و رنگ هایی که شبیهشان را نمیتوان یافت
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
ویدیو/ "ماخونیک" هفتمین روستای عجیب جهان معروف به «لی‌لی‌ پوت‌های» ایران
هندی بازی‌های عموپورنگ تمومی نداره! / عکس دو نفره داریوش فرضیایی با لباس هندی و امیرمحمد متقیان با کت و شلوار شیک و لاکچری
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
آینه کنسول قهوه ای رنگ و شومینه اُریب، گوشه ای از سبک چیدمان و طراحی خانه لوکسِ سالار عقیلی+ عکس/ علاقه همسر آقای خواننده به حیوان خانگی مشهوده
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
ویراستاری تخصصی مقاله