دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

پرچانه ترین مرد دنیا که 124 ساعت بدون وقفه صحبت کرده است+عکس 

شنبه، 03 تیر 1402
کد خبر: 345438
ساعدنیوز : رکورد طولانی‌ترین سخنرانی را لوئیس کولت فرانسوی با 124 ساعت سخنرانی بی‌وقفه در گینس ثبت کرده است.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعدنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، برگ‌های زیادی از کتاب گینس را آدم‌هایی پر کرده‌اند که با ثبت رکوردی خنده‌دار و عجیب و غریب خود را به قافله رکوردداران رسانده‌اند؛ رکورد‌هایی که شاید هیچ وقت به ذهن ما نرسیده باشند و از نظر بیشتر ما کسب کردن آن‌ها افتخار محسوب نشوند. با این حال هر کدام از این رکورد‌های جالب و بامزه از خلاقیتی حکایت می‌کند که رکوردداران آن‌ها برای ثبتش مدت‌ها تمرین کرده‌اند!

طولانی‌ترین سخنرانی

رکورد طولانی‌ترین سخنرانی را لوئیس کولت فرانسوی با 124 ساعت سخنرانی بی‌وقفه در گینس ثبت کرد. لوئیس 62 ساله پنج روز و چهار شب متوالی در مقابل سه نماینده گینس حرف زد تا بالاخره توانست نامش را در گینس جا کند. رکورد قبلی را جایاسیمای هندی در اختیار داشت.

لوئیس در تمام این 124 ساعت درباره زندگی سالوادور دالی -نقاش‌معروف‌اسپانیایی- فرهنگ مردم کاتالونیا و وضعیت کارمندان دولت صحبت کرد.

لوئیس کولت در سال 2004 هم همین رکورد را کسب کرده بود، اما این بار با 48 ساعت سخنرانی بی‌وقفه!

لوئیس که در ایستگاه راه آهن و در جمع تماشاگران زیادی سخنرانی می‌کرد، این رکورد را به سالوادور دالی و مردم کاتالونیا تقدیم کرد.

جایاسیما راویرالا تا قبل از لوئیس، رکورددار طولانی‌ترین نطق دنیا بود. او 120 ساعت متوالی درباره مفهوم رشد شخصیت صحبت کرد و توانست پرچانه‌ترین مرد دنیا لقب بگیرد.

  برچسب ها: سخنرانی گینس

پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 27 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
حال و هوای فروشگاه لباس ورزشی علی دایی در روز افتتاحیه +عکس/ از حضور افتخاری رضا گلزار و امیر جعفری تا سید جواد هاشمی و ......
(عکس) عاشقانه‌ی خاص نیکی کریمی، شاپرک سریال "سرزمین مادری"، برای خواهر و خواهرزاده‌ی نازش در خارج از کشور/ باورتون میشه خواهر باشن؟ دریغ از یه نوک سوزن شباهت
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
(ویدئو) سنگ بن‌بن؛ گنجینه‌ای آسمانی در دل اهرام مصر / آیا این شهاب‌سنگ، کلید رمزگشایی از تمدن‌های باستانی است؟
سیر تا پیاز زندگی شخصی آیتک سلامت رقیب ایرانی زهرا گونش از زبان خودش/ ستاره چشم رنگی تیم ملی والیبال هوادارانش را سورپرایز کرد
تبدیل پایان نامه به مقاله
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC