دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه / اخبار عمومی /

پرداخت خسارت آسیب‌دیدگان از اموال "عبدالباقی"/ تعیین دیه متوفیان و مصدومان 

سه شنبه، 10 خرداد 1401
کد خبر: 207671
ساعد نیوز: 9 روز از ریزش ساختمان مترو پل گذشت و امدادگران همچنان در تلاشند تا بتوانند چند جسد باقی مانده را از زیر اوار خارج کنند و طبق اعلام مسئولان کار آواربرداری از دو روز پیش وارد فاز جدیدی شده و حضور مردم برای حفظ جان آنها در صحنه مدیریت و کم‌تر شده است و کار جستجو شتاب خیلی خوبی گرفته است.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از تسنیم، برابر پروتکل های امدادی امکان زنده ماندن و خروج افرادی که در زیر لایه های آواری در سه روز اول مانده اند امکان پذیر است و باید جستجو و تفحص توسط تجهیزات انفرادی انجام شود و اگر تجهیزات لجستیک سنگین وارد شود امکان فوت کسانی که زیر زمین هستند، وجود دارد.با گذشت یک هفته از ریزش ساختمان متروپل، مردم همچنان در خط مقدم امدادرسانی بی وقفه در تلاشند، ایستگاههای مردمی با استقرار در حوالی ساختمان فروریخته متروپل، به پشتیبانی از امدادگران مشغولند.

صادق خلیلیان استاندار خوزستان با اشاره به نحوه جبران خسارت وارد شده به خسارت دیدگان متروپل اظهار کرد: مسیر و نحوه پرداخت خسارات به خانواده هایی که در حادثه متروپل دچار خسارت شده اند، مشخص است.

وی افزود: خانواده هایی که خانه های شان در اطراف متروپل بوده و یا فروشگاه هایی که اطراف این ساختمان هستند، تعیین تکلیف خواهند شد و خسارت به آن ها پرداخت می شود.

استاندار خوزستان گفت: خسارت وارد شده به خانواده ها، از اموال مالک متروپل به آن ها پرداخت خواهد شد و بیمه نیز بخشی از این خسارت ها را جبران خواهد کرد.

خلیلیان عنوان کرد: دیه همه افراد متوفی و افرادی که در حادثه ریزش متروپل مجروح شده اند نیز از سوی دادستانی تعیین تکلیف و برای پرداخت آن اقدام می شود.

وی با بیان اینکه نیازی به جمع آوری کمک های مالی برای متروپل نیست، گفت: باید مراقبت شود که افرادی نخواهند بدون اطلاع و هماهنگی برای جمع آوری کمک مالی دست به اقدامی بزنند که ضرورتی نداشته باشد.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 17 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟