ساعدنیوز
ساعدنیوز

پرده ها، مهم ترین اکسسوری خانه شما!

  یکشنبه، 08 اسفند 1400   زمان مطالعه 10 دقیقه
پرده ها، مهم ترین اکسسوری خانه شما!
ما در این مطلب با معرفی انواع پرده مدرن و تاثیر آن بر دکوراسیون منزل شما، کمک می‌کنیم تا چیدمان خانه خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهید. با ساعد نیوز همراه شوید.

اهمیت پرده ها در دکوراسیون داخلی

در گذشته های نه چندان دور، بیشتر از پرده ها برای پوشش، حفظ حجاب خانه ها، جلوگیری از ورود مستقیم نور آفتاب و همین طور جلوگیری از ورود سرما به خانه استفاده می شد. برای همین آویزان کردن حصیر و پارچه های متفاوت به عنوان پرده به هیچ وجه عجیب نبوده است. حالا با تغییر دیدگاه ها و شرایط و همچنین پیشرفت های حاصل شده در زمینه طراحی داخلی، می بینیم که بخش مهمی از دکوراسیون داخلی خانه ها وابسته به پرده شده است. بنابراین زمانی که سبک مورد نظرتان را برای چیدمان خانه انتخاب می کنید، بهتر است توجه کنید که پرده ها نیز با سایر اجزای خانه هماهنگی لازم را داشته باشند.

آيا تصميم داريد حال و هوای خانه خود را در پذيرايی يا آشپزخانه،اتاق كودك و اتاق مستر تغيير دهيد ،برای شروع عمليات بازسازي آماده نيستيد؟باتغيير پرده های خانه خود شروع كنيد. اگرچه تعويض پرده ها باعث تغييرات خيلی زيادی نمی شوند اما سبب می شوند تا فضای مورد نظر زيباتر و راحت تر كارآمدتر شود.براي اينكه بتوانيد پرده هاي زيبا و در عين حال جزو جديدترين ترندها را انتخاب كنيد،بهتراست دريابيد كدام سبك از پرده ها برای فضاي شما مناسب تراست.

پرده صورتی رنگ

نسل جدید پرده در دکوراسیون داخلی

درسال ٢٠٢٠،طراحان ترجيح دادند تا از مواد طبيعي، مانند ابريشم و پارچه كتان و همچنين چاپ های طبيعی استفاده كنند. علاوه بر الياف كه رتبه ي اول در منسوجات را دارد، پرده های حصيری هم جزو ترند های مطرح محسوب مي شوند.به خصوص اينكه پرده هاي ساده كه ميتوانند برای بسياری از سبك های طراحی دكوراسيون داخلی متناسب باشند و به اتاق جلوه ای كامل ببخشد. چاپ هايی كه دردهه ٨٠ميلادی مشهوربودند،امروزه وارد دنيای فشن شده اند،مثل گل هايی كه روی ساختار پارچه ها،نقش هاي آتيه دار و انواع الگوهای هندسی كاربردی به نظر می رسند.همچنين چاپ های با نقش هايی از طبيعت همچنان جايگاه خود را حفظ مي كنند ، نه تنها تصاوير حيوانات و گياهان، بلكه تصاويری از مناظر به صورت سه بعدی برروی پرده ها چاپ می شود. پرده های ژاپنی که از راه دور شبیه به درب های کشویی هستند، برای اتاق فرزندان میتواند مناسب باشد. علاوه بر آسودگی و راحتی آنها، این پرده ها قابلیت عبور نور بالایی دارند و مانع از عبور نور خورشید(نور طبیعی) نمی شوند ولی در عین حال پرتوهای خورشید را نرم تر وارد محیط میکنند تا باعث آزار و اذیت ساکنین نشود. پرده های کرکره ای نیز طرفداران خود را همچنان حفظ کرده اند. نمونه های تک رنگ آنها فضای اتاق را یکپارچه تر جلوه می دهد و دکوراسیون داخلی اتاق را به ارمغان می آورد.گاهی کمی خلاقیت لازم است. چسباندن برچسب و استیکر باعث میشود تا درطول روز سایه ی آن بر روی پرده بیافتد و نمای جالبی به اتاق بخشد.

انتخاب متریال مناسب برای پرده

پارچه های طبیعی، کتان، ساتن، پنبه و ابریشم، ایده خوبی برای استفاده در دکوراسیون مدرن می باشند. اگر واقع بینانه به این قضیه بنگریم، درست است که پارچه های کتان زود چروک می شوند اما در طولانی مدت رنگ و درخشندگی خود را حفظ می کنند و با گذر زمان از دایره مد خارج نمی شوند. پارچه های نخی و کتان برای اینکه مانع از تابش بیش ازحد نور خورشید نشوند، با پلی استر ساخته می شوند. اگر تمایل دارید تا اتاقتان زیباتر به چشم آید، پیشنهاد میشود از پارچه های ابریشم و ساتن که درخشندگی زیادی به فضا می بخشند استفاده کنید. و البته سبک دکوراسیون داخلی را در نظر بگیرید. برای داشتن دکوراسیون داخلی شیک، مجلل و لوکس، توصیه می شود از پارچه های مخملی، کاموایی، نمدی با تکسچر مات یا براق استفاده شود. امروزه پرده های با پارچه های مرکب نسبت به پرده های با پارچه های طبیعی، بیشتر دوخته می شوند. در بیشتر موارد از متریال های بازیافتی استفاده می شود. این پرده ها در دکوراسیون کلاسیک بسیار زیبا به نظر می رسند و چروک نمی شوند و با پرده های دیگر خیلی خوب ترکیب می شوند.

پرده های پذیرایی

اتاق پذیرایی برای میهمانان و جمع شدن با خانواده است و برای اینکه ظاهری زیبا داشته باشد پرده ها را می باسیت با توجه به سبک دکوراسیون داخلی انتخاب کرد استفاده از انواع پرده ها( اتریشی، اسکاندیناوی و ...) نقش های لوکس یا ساده (اما نه به اندازه ی طرح های ژاپنی) در اتاق نشیمن بزرگ زیبا می شود. طراحان دکوراسیون داخلی توصیه می کنند که درصورتی که فضا با اشیاء دکوراتیو زیادی پر شده و یا رنگ دیوارها روشن است، بهتر است از پرده های روشن مثل سفید یا متمایل به سفید استفاده شود. اگر دیوارها با کاغذ دیواری با نقوش برجسته کاور شده اند، بهتر است از پرده های تک رنگ استفاده شود. زمانی که در اتاق نشیمن همه چیز ساده است و روکش مبلها طرح و نقشی ندارد، بهتر است از پرده های طرح دار استفاده شود. در اتاق های بزرگ میتوان از پرده های جدید و بلند و یا حتی چند لایه استفاده کرد. اما اگر اتاق نشیمن فضای کوچک دارد، بهتر است از پرده های کوتاه تر استفاده شود.

دکوراسیون پذیرایی

پرده های اتاق خواب کودک

این پرده ها بسیار مهم هستند. زیرا میبایست به گونه ای باشند که از تابش بیش از حد خورشید به داخل جلوگیری کنند و همچنین فضایی توام با آرامش برای کودک مهیا کنند. از آنجا که کودکان گاهی با پرده ها بازی میکنند باید در زمان انتخاب پرده ها، به تصویر و نقش روی آنها توجه شود. عکسهایی مثل تصاویر حیوانات، حشرات، شخصیت های کارتونی مورد علاقه کودک و ... برای کودکان زیر 6 سال مناسب تر می باشند. در انتخاب رنگ انها نیز بهتر است از رنگ های روشن استفاده شود تا در زمان بیقراری کودکان، از نظر روانی تسکین دهنده آنان باشد. اما نونهال ترها به نمونه های رنگارنگتر علاقه ی بیشتری دارند. پس برای اینکه انتخاب درستی انجام دهید، حتما از فرزند خود درمورد اینکه چه طرح و رنگی می پسندد، سوال کنید. در انتخاب پرده ی اتاق کودکان، توجه کنید که از جنسهایی از پارچه استفاده کنید که برای سلامت کودکان مضر نباشد و یا زود پاره نشود.

دکور اتاق کودک

پرده مدرن چه خصوصیاتی دارد؟

پرده های سبک مدرن در استایل، رنگ و کاربرد با پرده های سبک کلاسیک متفاوت هستند. پرده مدرن، ساده و بدون تزئین است و کاربرد آن درست مانند زیبایی آن اهمیت دارد. هم چنین برای پرده در دکوراسیون مدرن، اغلب از رنگ های خنثی استفاده می شود. به طور مثال، بهتر است بدانید پارچه های گل گلی انتخاب مناسبی برای پرده مدرن نیستند .استایل های مختلفی برای پرده ها وجود دارد و برخی از آن که برای چند نوع سبک دکوراسیون مورد استفاده قرار می گیرند. در ادامه به معرفی ویژگی پرده هایی می پردازیم که شما می توانید آن ها را برای سبک دکوراسیون مدرن انتخاب کنید. البته ممکن است بتوانید از این پرده ها برای سبک های دیگر نیز استفاده کنید. برای مثال پرده های شید استاندارد که در ادامه به عنوان پرده مدرن از آن یاد خواهیم کرد را می توان در سبک انتقالی نیز مورد استفاده قرار داد. در ادامه با معرفی انواع پرده های مدرن و ویژگی های آنها، همراه ما باشید.

  • پرده پارچه ای: نوع متداول پرده های مدرن، پرده های پارچه ای چین دار هستند که اغلب از حریر دوخته می شوند؛ پرده هایی با پارچه های ساده، بدون والان و یا هرگونه تزئینات اضافی. در پرده های دو لایه، برای لایه اصلی از حریر و برای رویه یا آستر آن ها معمولا پارچه هایی ساده استفاده می شود. البته ممکن است تنها برای رویه، پارچه های طرح دار با پترن های کاملا ساده نیز به کار برده شوند. ارتفاع این پرده ها اغلب مماس با سطح زمین در نظر گرفته می شود. پرده های پارچه ای برای دکوراسیون مدرن، تنها ۱ سانت با سطح زمین فاصله دارند. از پرده های بلند اغلب برای دکوراسیون های لوکس و به سبک کلاسیک استفاده می شود.

  • پرده شید استاندارد و ساده: پرده های شید استاندارد یکی دیگر از انواع پرده هایاین سبک هستند. از این نوع پرده ها می توان به جای آستر پرده های حریر و یا حتی به تنهایی استفاده کرد. این پرده ها یک پارچه ی ساده از جنس کتان و با الیاف مخصوص هستند که به آسانی بالا و پایین شده و روی پنجره را می پوشانند. این پرده ها را می توان با رنگ های خاص و متناسب با دکوراسیون مدرن خانه تان تهیه کنید. آویختن پرده های پارچه ای حریر ساده روی پرده های شید می تواند لطافت بیشتری به محیط بدهد.همچنین پرده های این سبک شید بهترین انتخاب برای آشپزخانه ها هستند؛ چرا که اگر به آن ها احتیاجی نداشته باشید، به راحتی جمع شده و بالا می روند. با استفاده از این قابلیت، می توانید از کثیف شدن پرده، خیس شدن و یا سوختن آن نیز جلوگیری کنید.

  • پرده پانچ: پرده های پانچ، پرده هایی هستند که در بالای آن ها نوار سوراخ دار نصب می شود. این پرده های ساده، پارچه کمتری را به نسبت مدل های پرچین مصرف می کنند و بسیار کاربردی و راحت هستند. این پرده ها اغلب به صورت آماده و در نقش و نگارهای مختلف فروخته می شوند. کافیست ابعاد پنجره را به صورت دقیق داشته باشید تا بتوانید یک پرده پانچ را در رنگ و اندازه دلخواهتان سفارش دهید.

  • پرده زبرا یا شب و روز: این پرده ها یکی از مدل های خاص پرده های شید هستند. پرده های زبرا می توانند در چندین حالت مختلف میزان نور ورودی به اتاق را تنظیم کنند. بر روی این پرده ها خطوط موازی روشن و تاریک وجود دارد که از بخش روشن، نور و تصویر پشت پنجره قابل مشاهده است و از بخش تاریک آن، نور عبور نمی کند. همین به شما این امکان را می دهد که با چرخاندن و جمع و باز کردن آن، حالت های مختلفی را برای دید بیرون و نور محیط داشته باشید.

  • پرده کرکره ای: پرده های کرکره ای نیز یکی دیگر از انواع پرده در این سبک هستند که برای محیط های اداری بیشتر از محیط های خانه مورد استفاده قرار می گیرند. البته در دوره ای خاص استفاده از این پرده ها برای پنجره های خانه نیز متداول بود. این پرده های کاملا کاربردی، در رنگ ها و ضخامت های مختلفی با توجه به ابعاد پنجره خانه یا اداره تان ساخته می شوند. همچنین شما می توانید میزان نور ورودی به اتاق را با توجه به زاویه ی خطوط کرکره ها با هم تعیین کنید. پرده های کرکره ای با متریال های پلاستیکی و فلزی تولید می شوند.

  • پرده های مدرن مکانیزه: این روزهای با پیشرفت نرم افزارهای مخصوص خانه های هوشمند، که با اینترنت خانه ها لینک می شوند، شما می توانید از راه دور و با کمک تلفن همراه، پرده های خانه خود را کنترل کنید. تنها کافیست سیستم جمع و باز کردن پرده هایتان را مکانیزه کنید و در ساعات مختلف روز با توجه به میزان نور احتیاجی و یا برای حفظ امنیت خانه تان، پرده ها را از راه دور جمع و باز کنید.

پرده اتاق دخترانه

نکات مهم در هنگام خرید و نصب پرده مدرن

  • هیچگاه از پارچه های طرح دار و شلوغ برای پرده های این سبک استفاده نکنید.

  • برای انتخاب رنگ پرده، بهترین راه این است که یکی از رنگ های موجود در مبلمان خانه و یا یک رنگ خنثی را امتحان کنید.

  • پرده های این سبک تزئینات اضافی و جزئیات ندارند.

  • برای پرده های چند لایه می توانید پرده های کرکره ای و شید را در زیر پرده های حریر نصب کنید.

  • پرده های حریر با رویه کتان نیز می توانند به عنوان پرده ای چند لایه برای محیط های مدرن و کمی معاصر مورد استفاده قرار بگیرند.

  • بکارگیری پارچه های حریر برای پرده مدرن، می تواند به لطافت و زیبایی محیط اضافه کند.

  • پرده های زبرا و شید برای آشپزخانه های این سبک بهترین انتخاب هستند.

  • پرده های پارچه ای این سبک، اغلب به صورت مماس و با فاصله ی یک سانت از زمین نصب می شوند.

  • لوازم جانبی پرده ها برای این سبک اغلب ساده هستند.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
ساده ترین و بی ریاترین جشن تولدی که بچه های روستا برا دوست مریضشون گرفتن+عکس/ چه کیکی هم براش درست کردن😍 (83 نظر) نگاهی به کالسکه ساده و بدون تجملات نوه رهبر انقلاب که هر ساله در راهپیمایی ها از آن استفاده میکنند+عکس (72 نظر) خلاقیت خنده دار اوستا بنا در طراحی پله حماسه آفرید/ وقتی فقط از یه نیم کره مغزت استفاده میکنی😂 (64 نظر) هنرنمایی های شگفت انگیز قناد خوش ذوق در تزیین کیک برای مشتری هایش/ اسمشو باید تو گینس ثبت کرد+ عکس (39 نظر) رخت عزای علی دایی در خانه ابدی پدرش+عکس/ قامت خمیده شهریار ایران در حضور فامیل و آشنایان (35 نظر) فاتحه خوانی رهبر معظم انقلاب بر مزار پدر بزرگوارشان در حرم امام رضا+عکس/ تاریخ فوتشون چند روز قبل از تولد رهبری بوده (29 نظر) خلاقیت هوشمندانه اُوستا بنّا در ساخت خانه 2 طبقه/ دکترای افتخاری حق توئه +عکس (27 نظر) سردار سلیمانی: یک دختر دارم که برای خودش چریک است؛ زمان جنگ خواستگاری رفتم و با همسرم ... (24 نظر) خلاقیت منحصربفرد بقال تبریزی با نوشته جالب روی شیشه مغازه اش حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا +عکس (21 نظر) امیر جعفری، همسر همای پایتخت: همه دارو ندارم از خونه گرفته تا ماشین به اسم ریماست... (20 نظر) ایده خنده دار یک ایرانی برای احداث برج آزادی روی پشت بوم خونه اش حماسه آفرید/یه پا جاذبه گردشگریه واسه خودش😂+عکس (20 نظر) صدای بهشتی دو برادر با خوانندگی برای پدر و مادر ناشنوایشان+ویدئو/حنجرشونو فرشته ها بوسیدن+ویدئو (18 نظر) بوی بد واژن: علل، درمان‌های خانگی و روش‌های پیشگیری (18 نظر) سفره غذای ساده و ناهار صمیمانه رهبر معظم انقلاب در دوران نقاهت بعد از ترورشان همراه مهمانانشان+عکس (18 نظر) خلاقیت خنده دار دانش آموز تنبل در پاسخ به سوال ریاضی حماسه ساز شد+عکس/حیف انیشتین این نخبه رو ندید مرد (17 نظر)
دیگران می‌خوانند   
تیپ خاص و جذاب رضا عطاران، رامین سریال متهم گریخت بعد از دو دهه، مُد روز شد!+عکس نگاهی به خونه زندگی زیبا و شیک سارا صوفیانی و همسرش قبل از مهاجرت/ چیدمان آنتیک و منحصر به فرد منزلشون رو ببینید!+عکس قامت رعنای رهبر انقلاب در لباس خادمی شاه خراسان+عکس /حقا که تو از سلاله ی فاطمه ای... تاثیر لبنیات در لاغری و چربی سوزی بهترین راهکارها برای از بین بردن کبد چرب جشن تولد ساده و بدون تجملات 61 سالگی احمدی نژاد در خانه ساده و بدون زرق و برقش+عکس سرطان دهانه رحم: همه چیزهایی که باید بدانید دمنوش آرامبخش فوری نگاهی به جشن تولد ساده و بدون تجملات 71 سالگی حسن روحانی در هواپیما/ سورپرایز رئیس جمهور سابق در آسمان+عکس نگاهی به خانه ابدی سیروس گرجستانی و سنگ قبر منحصر به فردش/ چه متن معنادار و زیبایی روی مزارش نوشتن+عکس فال انبیاء روزانه جمعه 14 اردیبهشت ماه 1403 خلاقیت جالب و خنده دار شهرداری تهران برای تبریک روز دانشجو/ این بنر بامزه پربازدید شد+عکس شوخی بامزه رهبر انقلاب با درخواست های متعدد یک دانشجو برای گرفتن هدیه: دَبه در نیار...+ویدیو خطرات پروتز پستان ابراز علاقه خنده دار حامد آهنگی به نعیمه نظام دوست در خیابان: باید عروس ننم بشی+ویدیو شباهت بی حد و اندازه جواد عزتی به پدر و برادر جوانش/ چه خانواده اصیل و صمیمی+عکس نگاهی به خانه مجلل و بزرگی که 3400 سال قبل فرعون مصر در آن استراحت کرد+عکس رونمایی از گواهینامه یک مرد تهرانی که برای نخستین بار 95 سال پیش تصدیق گرفت!+عکس اولین ویدیو از دختر گمشده گلستانی بعد از نجات معجزه آسا/ تصاویر معاینه پزشکی یسنا در بیمارستان+ویدیو لحظه احساسی بوسه آیت الله هاشمی رفسنجانی بر پیشانی رهبر معظم انقلاب در بیمارستان+عکس بازی یکتا ناصر مقابل منوچهر هادی در فیلم مشترکشان قبل از طلاق +عکس/عجیب ترین تقابل عشق و نفرت... نگاهی به خونه زندگی لوکس و ایرانی پسند علیرضا نیکبخت واحدی با رونمایی از بریز و بپاش های همسرش برای تولدش+ویدیو/ چه مبلایی، چه دکوراسیونی😍 فال ابجد روزانه جمعه 14 اردیبهشت 1403 خلاقیت فوق خنده دار پدر ایرانی در هدایت باد کولر بین پذیرایی و اتاق حماسه آفرید + ویدیو/ انیشتین ثانی برازنده توست هموطن😂😂 فال روزانه امروز جمعه 14 اردیبهشت ماه 1403 فال شمع روزانه امروز جمعه 14 اردیبهشت1403 کادوهای جالب و بامزه یک معلمِ منطقه محروم برای روز معلم که پربازدید شد+عکس/ عشق و صفا توی این هدیه ها خلاصه میشه😍 روایت جالب و شنیده نشده از رابطه رهبر انقلاب و پدرشان: آنقدر برای پدرم کتاب میخواندم که سرم گیج می‌رفت+ویدیو دفن جسد زن جوان در باغ شخصی یک مرد/ نمی‌خواستم او را بکشم فال قهوه با نشان روز جمعه 14 اردیبهشت ماه 1403 جزئیات آتش‌سوزی مهیب امامزاده ابراهیم شفت +عکس فال حافظ با تفسیر امروز جمعه 14 اردیبهشت 1403+فیلم برادر قدبلند و چهارشانه الناز حبیبی، شیوای سریال دوپینگ/ ماشاءالله چقدرم خوشتیپ+عکس خلاقیت خنده دار یک ایرانی برای نگه داشتن جای پارک حماسه آفرید/ اوج ابتکار با کمترین امکانات+ عکس نگاهی به حجله عزای مرتضی پاشایی خواننده ناکام و محبوب ایرانی+عکس/ روحش شاد و یادش گرامی نکته جالب عکس جدید جواد عزتی و الناز حبیبی روش منحصربفرد رهبر معظم انقلاب برای مدیریت زمان در سخنرانی های خودشان در نماز جمعه + عکس تصویری معنادار و احساسی که مهران مدیری با انتشار آن خبر فوت مادرش را داد + عکس/ روحشون شاد عکسی از خانه ابدی ارشا اقدسی و هنرمندی که سنگ قبرشان مشترک است/روحش شاد و یادش گرامی... تقابل آزاده نامداری و فرزاد حسنی در یک مراسم بعد از طلاق؛ این بار در قامت همکار و نه زن و شوهر! +عکس/ جوری نشستن که همدیگرو نبینن
تیتر امروز   
نگاهی به خانه مجلل و بزرگی که 3400 سال قبل فرعون مصر در آن استراحت کرد+عکس رونمایی از گواهینامه یک مرد تهرانی که برای نخستین بار 95 سال پیش تصدیق گرفت!+عکس فال ابجد روزانه جمعه 14 اردیبهشت 1403 فال روزانه امروز جمعه 14 اردیبهشت ماه 1403 دفن جسد زن جوان در باغ شخصی یک مرد/ نمی‌خواستم او را بکشم فال شمع روزانه امروز جمعه 14 اردیبهشت1403 فال قهوه با نشان روز جمعه 14 اردیبهشت ماه 1403 جزئیات آتش‌سوزی مهیب امامزاده ابراهیم شفت +عکس فال حافظ با تفسیر امروز جمعه 14 اردیبهشت 1403+فیلم فال انبیاء روزانه جمعه 14 اردیبهشت ماه 1403 کفش بندداری که هیچوقت نصیب رهبر معظم انقلاب نشد/ آرزو به دلمان ماند! چقدر غصه خوردیم تهیه فیلم سیاه از زن متاهل در یک کارگاه توسط مرد بدهکار برای باجگیری (ویدئو) آیا با گوی آذرخش، این پدیده‌ی نادر طبیعت آشنایی دارید؟ (ویدئو) صحبت‌های جدی با چاشنی طنز تلخ مهران مدیری/ عصر ابتذال است، دانشمند نابغه فالوور ندارد اما... (ویدئو) معلمی که معنی جایزه را نمی‌داند/ معلم کوچک 9 ساله با آرزوهای بزرگ
منتخب روز   
کشف کله‌پاچه چهارهزارساله در گورستانی عجیب+ فیلم سیاه خان ، زشت ترین فرد تاریخ ایران+ فیلم (ویدئو) 10 نوع از خطرناک ترین مارهای جهان که در ایران هم دیده شده اند/ کابوس شب یعنی اینا نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ...