پرفروش ترین استخر بادی اینتکس و بست وی

  یکشنبه، 11 دی 1401   زمان مطالعه 10 دقیقه
پرفروش ترین استخر بادی اینتکس و بست وی
ساعدنیوز : یکی از تفریحات و سرگرمی هایی که برای سنین کودک و بزرگسال در هر ماه و سالی قابل انجام بوده و در داخل منزل نیز می توانید از آن استفاده کنید ، استفاده از یک استخر بادی می باشد که از این محصولات می توانید به عنوان استخر توپ و یا استخر آبی استفاده کرده و لذت ببرید.

یکی از تفریحات و سرگرمی هایی که برای سنین کودک و بزرگسال در هر ماه و سالی قابل انجام بوده و در داخل منزل نیز می توانید از آن استفاده کنید ، استفاده از یک استخر بادی می باشد که از این محصولات می توانید به عنوان استخر توپ و یا استخر آبی استفاده کرده و لذت ببرید.

تصویر

در همین رابطه قطعا انتخاب یک مدل از استخر بادی برای لذت بردن و تفریح جزو موارد مهمی است که افراد مختلف در این انتخاب همیشه دارای دغدغه بوده اند. در همین رابطه ما در این مطلب سعی خواهیم کرد که مدل های مختلف و پر فروش استخرهای بادی را به شما معرفی کرده و سعی کنیم تا با اطلاعاتی که در خصوص این محصولات به شما می دهیم ، بتوانید خرید خود را با آگاهی به ثبت برسانید پس با ما همراه باشید.

پرفروش ترین استخر بادی بزرگسالان

در اولین بخش از این مطلب سعی داریم تا به معرفی استخرهای بادی مخصوص سنین بزرگسال اشاره کنیم که این دسته از محصولات قطعا طرفداران خاص خود را داشته و شما با هر سن و سالی می توانید از این استخرهای بادی استفاده کنید. در ابتدا باید البته به این مسئله نیز اشاره کنیم که استخرهای بادی فقط مخصوص سنین بزرگسال نیستند و این محصولاتی که در این بخش تحت عنوان استخر بادی بزرگسال معرفی می کنیم ، استخرهایی است که همه سنین و حتی کودکان نیز می توانند از ان استفاده کنند اما مهم ترین نکه این است که شرکت های تولید کننده سعی کرده اند تا این محصولات را به گونه ای عرضه کنند که بیشتر افراد بزرگسال از آن بهره مند شده و لذت ببرند. حال در ادامه معروف ترین و بهترین مدل های استخر بادی مناسب بزرگسالان را معرفی خواهیم کرد.

تصویر

استخر بادی بزرگ خاص بست وی Bestway 54321

این استخر یکی از خاص ترین تولیدات برند بست وی است که اخیرا آن را تولید کرده و می توان گفت یکی از جذاب ترین محصولاتی است که توسط این برند تولید و عرضه شده است. طراحی صورت گرفته در این استخر به این صورت است که افراد بزرگسال در کنار فرزندان خود می توانند از ان استفاده کرده و لذت ببرند. در واقع نواحی تو رفتگی های این استخر به گونه ای است که افراد بزرگسال به راحتی می توانند در این ناحیه نشسته و حتی بطری آب خود را هم در کنار خود داشته باشند که نقطه قوت این محصول به شمار می رود.

استخر بادی بزرگسال پنج ضلعی Bestway 54153

از سری استخرهای بادی جذابی که باز هم کمپانی بست وی دست به ساخت آن زده است ، استخر بادی بزرگسال پنج ضلعی Bestway 54153 می باشد که ساختاری متمایز نسبت به سایر محصولات داشته و جذابیت دو چندانی را ایجاد کرده است. این استخر دارای دو عدد نشیمنگاه بادی بوده و دو عدد تکیه گاه بادی سرخود را هم در کنار خود داراست. هم چنین دو عدد محفظه برای قرار دادن بطری آب و لیوان آب نیز در اختیار شما قرار داده است که محصولی خاص را می توانید شاهد باشید.

استخر بادی خانوادگی چهار نفره INTEX 56475

این محصول یکی از شاهکارهای طراحی و تولید توسط برند اینتکس به شمار می رود که قطعا لوکس ترین استخر بادی بزرگسال هم می توان آن را نام برد. در همین راستا اگر به تصاویر این محصول نگاه کنید ، وجود چهار عدد صندلی و چهار تکیه گاه بادی در هر سمت در کنار بهره مندی از دو محفظه نگهدارنده بطری و هم چنین طراحی ظاهری خاص و موجی شکلی که دارد باعث شده تا محصولی ایده آل برای نشستن و صحبت کردن افراد بزرگسال به شمار رود. از نظر ابعاد نیز قطعا بزرگ بودن این محصول یکی دیگر از نکات مهمی است که باید به آن اشاره کنیم.

استخر بادی گرد بزرگسال INTEX 57190

این استخر نیز یکی از جذاب ترین مدل های استخر بادی به شمار می رود که ساختاری گرد دارد و در کنار این ساختار شما می توانید یک صندلی کشیده و ایده آل را در کنار یک تکیه گاه مشاهده کنید که نقطه قوت این محصول به شمار رفته و سبب خواهد شد که افراد بزرگسال بتوانند در این فضا قرار گرفته و نظاره گر بازی و تفریح کودکان خود باشند. ابعاد بزرگ تر از دو متری این محصول هم نشان از ایده آل بودن این کالا دارد که فضای بزرگی را در اختیار شما قرار خواهد داد.

استخر بادی خانوادگی مدل آکواریومی INTEX 58485

بزرگترین استخر بادی مستطیلی شکل برند اینتکس که تا به امروز ارائه شده است همین محصول می باشد. این استخر بادی دارای طول 305 سانتی متر و عرض 183 سانتی متر و ارتفاع 56 سانتی متری می باشد که آخرین سایز استخرهای بادی بوده و پس از این محصول اگر شما نیاز به استخر بزرگ تری دارید ، باید به سراغ خرید نمونه های استخر ایزی ست و یا استخر پیش ساخته بروید. بدنه طرح دار و زیبای این محصول در کنار ساختار ساده ای که دارد از مهم ترین نقاط قوت این کالا به شمار می رود. البته این محصول در ساختار ساده نیز ارائه شده است که با نام استخر بادی سایز بزرگ اینتکس INTEX 58484 شناخته می شود.

پرفروش ترین استخر بادی کودکان

در بخش قبلی با مدل های پر فروش استخر بادی بزرگسال آشنا شده ایم. حال در این بخش مهم ترین و محبوب ترین استخرهای بادی کودکان را به شما معرفی خواهیم کرد که همواره مشتریان خاص خود را داشته و جزو مدل های محبوب بازار به شمار می رود. در ادامه به معرفی این مدل ها نیز خواهیم پرداخت.

تصویر

استخر بادی کودک طرح بستنی bestway 51144

یکی از جدیدترین استخرهای بادی که در عین جدید بودن ، بسیار زیباست همین استخر بادی طرح بستنی می باشد که توسط کمپانی بست وی ارائه شده است. طراحی شیک و خاص در کنار بدنه گرد و سه حلقه و همین طور ابعاد مناسب از مهم ترین ویژگی های این محصول به شمار می رود.

استخر بادی کودک گرد جدید INTEX 58480

همواره این استخر بادی یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین استخرها در تمام سال ها به شمار رفته است که طراحی آن از سال 2021 عوض گردیده و مدلی جدید به بازار ارئه شده است. ارتفاع 56 سانتی متری در کنار کف بادی و ساختار گرد با قطر 152 سانتی متر از مهم ترین ویژگی های این محصول است که در کنار ظاهر زیبا آن را به یک کالای پر فروش تبدیل کرده است.

استخر بادی کودک بزرگINTEX 56441

پای ثابت پرفروش ترین استخرهای بادی در تمامی سال ها این استخر می باشد که به استخر بورسی اینتکس نیز شناخته می شود. این استخر ساختاری چهار حلقه داشته و با طراحی ساده و رنگ های شاد می توان به جرات آن را پر فروش ترین استخر بادی برند اینتکس در ایران نامگذاری کرد. این مدل در ابعاد کوچک تری هم تولید شده است اما قطر 168 سانتی متری آن از تمامی مدل ها محبوب تر است.

استخر بادی کودک بست وی مدل پنجره دارbestway 51132

یکی دیگر از محصولات محبوب برند بست وی که در سال های اخیر رنگ آن را تغییر داده است این استخر بادی است. ساختار مربعی شکل و وجود پنجره های شفاف در زیر آب باعث شده تا این محصول فوق العاده خاص و جذاب باشد و شما بتوانید برای لذت بردن کودک خود از این محصول به بهترین شکل ممکن بهره ببرید.

استخر بادی بیضی اینتکس intex 57482

این استخر جزو محصولاتی است که در ایران با نام وان بادی اینتکس هم شناخته می شود. ساختار بیضی شکل این محصول در کنار دارا بودن دریچه تخلیه آب در کف استخر و همین طور ناحیه کف طرح دار و بدنه آبی رنگ و شفافی که دارد از مهم ترین ویژگی های این استخر محبوب و پرفروش به شمار می رود.

پرفروش ترین استخر بادی سرسره دار

استخرهای بادی سرسره دار همواره جزو مدل هایی است که در میان کودکان فوق العاده محبوب بوده و تقاضای زیادی برای خرید این دسته از محصولات نیز وجود دارد. در همین راستا در این بخش به بررسی محبوب ترین مدل های استخر بادی سرسره دار خواهیم پرداخت.

تصویر

استخر بادی سرسره دار رنگین کمان اینتکس intex 57453

همواره این استخر بادی سرسره دار را می توان یکی از محبوب ترین محصولات در نظر گرفت که با ساختار رنگین کمانی که دارد همیشه جزو محصولات محبوب به شمار خواهد رفت. وجود سرسره بادی مجزا ، آبپاش بادی ، چندین توپ بادی و حلقه های بازی مجزا در کنار ابعاد بزرگ استخر از مهم ترین دلایل انتخاب این محصول به شمار می رود.

استخر بادی سرسره دار طرح آبنبات 57149 intex

استخر بادی طرح آبنبات نیز محصولی است که از نظر ابعاد و اندازه و هم چنین نوع ساخت دقیقا شبیه به مدل رنگین کمان بوده و همان ویژگی ها را دارا می باشد اما تنها تفاوت این محصول بحث ظاهری آن است که شبیه به آبنبات بوده و جلوه ای متمایز و خاص را ارائه کرده است. وجود آبپاش در بالای سرسره و هم چنین محافظ فرود کودک از سرسره از مهم ترین نقاط قوت این استخر بادی سرسره دار به شمار می رود.

استخر بادی کودک سرسره دار طرح اژدها intex 57135

بزرگترین استخر بادی سرسره دار که توسط شرکت اینتکس تولید شده است همین محصول می باشد که از نظر امکانات نیز کاملا متمایز با سایر مدل ها می باشد. در واقع شما می توانید دو عدد دایناسور مجزا با طرح و نقش های متفاوت را مشاهده کنید که قابلیت جدا شدن را داشته و در هر ناحیه ای که دوست داشته باشید می توانید از آن ها استفاده کنید. بهره مندی از سرسره مجزا در کنار آبپاش و توپ و حلقه های بادی کوچک نیز از سایر امکانات و ویژگی این استخر بادی سرسره دار به شمار می رود.

استخر بادی کودک سرسره دار طرح مزرعه intex 57154

این محصول نیز یکی دیگر از سری استخرهای بادی است که یک پیشنهاد خوب و جذاب برای خرید به شمار می رود. ظاهر این استخر بادی سرسره دار تداعی کننده جلوه مزرعه می باشد که این ظاهر باعث جذابیت دو چندان این محصول شده و شما می توانید آن را برای بازی و تفریح کودک خود خریداری کنید. به جز ظاهر زیبای این محصول ، شما می توانید از توپ های بادی مجزا ، آبپاش بادی و هم چنین اسباب بازی های نظیر پروانه بادی که در کنار این محصول وجود دارد استفاده کرده و دل کودک خود را شاد کنید.

استخر بادی سرسره دار طرح میوه intex 57158

این استخر بادی هم یکی دیگر از مدل های پر فروش برند اینتکس است که قطعا می توان آن را هم جزو محصولات خوش ساخت در نظر گرفت. بر خلاف بقیه مدل ها که عمدتا دارای آبپاش بادی بالای سرسره بودند ، این محصول نیز دارای آبپاش بوده اما این آبپاش در ناحیه ورد به سرسره محصول قرار گرفته است و ساختاری خاص دارد. سرسره این محصول نیز یک محافظ را داراست که از آسیب رسیدن به کودک جلوگیری می کند. وجود اسباب بازی توت فرنگی بادی و چندین توپ بادی در کنار محفظه قرار گیری این توپ ها نیز از دیگر خصوصیات ظاهری جذاب این استخر به شمار می رود.

تصویر

خرید و قیمت انواع استخر بادی

با توجه به توضیحاتی که در این مطلب به آن اشاره کردیم ، شما در خصوص انواع استخرهای بادی آشنایی کامل را دارید. حال به شما پیشنهاد می کنیم اگر قصد خرید انواع مدل های ذکر شده استخر بادی را دارید ، به فروشگاه اینتکس ایران به نشانی اینترنتی WWW.INTEXIRAN.COM مراجعه نموده و یا با شماره های تماس 0215619084009376668146 و 09026668146 تماس گرفته و مشاوره های لازم را قبل از خرید دریافت کنید.

هم چنین جهت خرید حضوری می توانید به آدرس : تهران ، جنت آباد جنوبی ، کوچه سازمان آب ، پلاک 25 ، واحد یک مراجعه نموده و از مدل های این فروشگاه نیز دیدن فرمایید. لازم به ذکر است که تنوع سایر محصولات تفریحی نظیر استخر پیش ساخته ، استخر ایزی ست ، قایق بادی و سایر محصولات بادی نیز در این فروشگاه قابل مشاهده و خریداری است.


1 دیدگاه
  دیدگاه ها
فیضی
1 سال پیش

خیلی عالی بود و متفاوت مدل های خیلی باحالی رو معرفی کردید ممنون
پربحث های هفته   
فرح پهلوی در چه شرایطی برای سگ سالومه مجری منوتو گریست؟ + ویدئو (2 نظر) انا لله و انا الیه راجعون / مرد خدمت آسمانی شد ... (2 نظر) فوری؛ لحظه اعلام خبر شهادت ابراهیم رئیسی در شبکه خبر (2 نظر) اعتراف چندش و عجیب اهالی قبیله آدم‌خوارها: من گوشت یک مرد و یک زن را خورده‌ام!+ویدیو (1 نظر) واکنش فرزاد حسنی به شهادت شهدای خدمت: درود بر ابراهیم، نیکوکاران را چنین پاداش می دهیم، در حقیقت او از بندگان با ایمان ما بود (1 نظر) محمدرضا گلزار در استوری قلب عاشقانه نشان داد/ مخاطب این حرکت عاشقانه کیست؟ (1 نظر) ایرانی ربوده شده توسط امریکایی ها در عراق به حبس ابد محکوم شد! + فیلم (1 نظر) لوازم آرایش یک خانم شاغل که همیشه باید با خود داشته باشد (1 نظر) کیک تولد شیک و باکلاس 43 سالگی بهنوش طباطبایی با قلب های صورتی/مبارکا باشه +عکس (1 نظر) واکنش ها به شهادت آیت الله رئیسی و همراهان/رهبر معظم انقلاب: اینجانب پنج روز عزای عمومی اعلام می‌کنم (1 نظر) فیلمی پربازدید از رئیسی: من زندگی خودم را مرهون حضرت رضا علیه‌السلام می‌دانم... (1 نظر) (فیلم) روضه خوانی سید ابراهیم رئیسی در شب قدر ؛ همه کاره در دو عالم حسین است / الهی بالحسین .... (1 نظر) شهید آیت الله آل هاشم: تنها شهری که دو امام جمعه سید شهید داره تبریزه، ان شاءالله سومی هم به اونها ملحق بشه +ویدئو (1 نظر) لحظه باورنکردنی شکار یک عقاب توسط خرس گرسنه در نوک درخت!+ فیلم پرچم گنبد حرم رضوی به رنگ سیاه درآمد+عکس
دیگران می‌خوانند   
اولین تصاویر از تابوت حامل شهید رئیسی و شهید موسوی حال و هوای شهید خلبان دریانوش در جلوی منزل پدری ایشان/ گریه های جگرسوز پدر برای جوان پَر پَر شده +عکس ایران در سوگ عزیزانش/ به یاد شهیدان راه خدمت آیت الله رئیسی، حسین امیر عبداللهیان، مالک رحمتی و آیت الله آل هاشم در حواشی داغ امروز سه شنبه 1 خرداد 1403 کفش رها شده و باران خورده شهید مالک رحمتی، استاندار آ.ش در جنگل مه آلود +عکس/یک روزی باران میبارد...آرام آرام میشورد غمها را شعرخوانی زیبای شهید آیت الله آل هاشم، امام جمعه محبوب قبل از شهادت/ سید شریف و خندان تبریز روحت شاد+ویدیو تصاویری از منزل کوچک و فوق العاده ساده مادرِ رئیس جمهور شهید کشورمان سید ابراهیم رئیسی+ویدیو سوگواری و وداع دردناک پدر همسر سیدابراهیم رئیسی پای تابوت داماد شهیدش+عکس آخرین قاب دو نفره پدر و پسری شهید مالک رحمتی که در تاریخ ماندگار شد+عکس شباهت باورنکردنی برادر سیدابراهیم رئیسی به رئیس جمهور شهید کشور+عکس وداع با پیکر شهید مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی+عکس/روحش شاد و یادش گرامی... اولین تصویر دردناک از پیکر آیت الله آل هاشم در تابوت+عکس گریه های دلخراش مادر عزادار ابراهیم رئیسی: امام زمان! ابراهیم را کجا بردی؟ هدیه خاص ابراهیم رئیسی به این دختر بچه 5 ساله تبریزی+عکس خاطره دردناک و شنیدنی احمد نجفی از سیدابراهیم رئیسی فال انبیاء روزانه سه شنبه 1 خرداد 1403 دوئل عشقی دو مرد بر سر زن صیغه‌ای/ قتل مرد 40 ساله با شلیک 2 گلوله ترکی صحبت کردن جالب سیدابراهیم رئیسی با لهجه ای شیرین و دلنشین در بین مردم اردبیل+ویدیو پوشش متفاوت و رسمی ابراهیم رئیسی در دوران جوانی+عکس کدام دولتمردان بزرگ جهان با سانحه هوایی درگذشتند؟+عکس کشف راز قدیمی‌ترین تتوی جهان روی بدن «اوتسی مرد یخی» آخرین دیدار سید ابراهیم رئیسی با پهلوان مازندرانی پیش از شهادت+عکس نگاهی به دیدارهای مردمی استاندار جوان و شهید آذربایجان شرقی/ روحشان شاد+ویدیو عرض ارادت سرتیم حفاظت سیدابراهیم رئیسی به رهبر معظم انقلاب+عکس/ بادیگاردی که تا آخرین لحظه کنار رئیس جمهوری بود! لحظه اعلام خبر شهادت سید ابراهیم رئیسی توسط المیرا شریفی‌مقدم/ رئیس جمهموری که با شهادت ماندگار شد+ویدیو تصویری جگرخراش از فرزند سردار شهید موسوی، سرتیم حفاظت رئیس جمهور+عکس بغض برادر شهید آل هاشم؛ امام جمعه تبریز روی آنتن زنده شبکه سه +ویدئو برف روبی مخلصانه و بدون ریای سیدابراهیم رئیسی در حرم امام رضا(ع)+عکس فال روزانه امروز سه شنبه 1 خرداد ماه 1403 فال شمع روزانه امروز سه شنبه 1 خرداد 1403 مصاحبه اختصاصی ساعدنیوز با علیرضا منادی: دو سید بزرگوار در قلب مردم جای داشتند+ویدیو حضور بی نظیر و خودجوش مردم انقلابی تبریز در شام غریبان شهدای خدمت به شکل دسته های عزاداری فال قهوه با نشان روز سه شنبه 1 خرداد ماه 1403 گفتگو با سردار عباسقلیزاده فرمانده سپاه عاشورا در شام غریبان شهدای خدمت/ اندوه و ناراحتی فرمانده و بغض صدایش دلگیر است+ فیلم فال حافظ با تفسیر امروز سه شنبه 1 خرداد 1403+فیلم گفتگو اختصاصی ساعدنیوز با سید محمد حسن آل هاشم برادر امام جمعه شهید تبریز در شام غریبان شهدای خدمت +ویدئو میز عزای ساده و بدون تجملات شهدای خدمت در تبریز+عکس/روحشان شاد و یادشان گرامی... عزاداری شام غریبان شهدای خدمت در مصلی تبریز +ویدئو فال ابجد روزانه سه‌شنبه 1 خرداد 1403 تسلیت متفاوت المیرا شریفی مقدم پس از شهادت رئیس جمهور و همراهانشان+عکس تصاویری از آخرین حضور شهید رئیسی در جمع مردم، سی دقیقه پیش از شهادت +ویدئو
تیتر امروز   
ایران در سوگ عزیزانش/ به یاد شهیدان راه خدمت آیت الله رئیسی، حسین امیر عبداللهیان، مالک رحمتی و آیت الله آل هاشم در حواشی داغ امروز سه شنبه 1 خرداد 1403
دوئل عشقی دو مرد بر سر زن صیغه‌ای/ قتل مرد 40 ساله با شلیک 2 گلوله
فال روزانه امروز سه شنبه 1 خرداد ماه 1403
فال شمع روزانه امروز سه شنبه 1 خرداد 1403
فال قهوه با نشان روز سه شنبه 1 خرداد ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز سه شنبه 1 خرداد 1403+فیلم
خاطره دردناک و شنیدنی احمد نجفی از سیدابراهیم رئیسی
کشف راز قدیمی‌ترین تتوی جهان روی بدن «اوتسی مرد یخی»
فال انبیاء روزانه سه شنبه 1 خرداد 1403
فال ابجد روزانه سه‌شنبه 1 خرداد 1403
تشییع پیکر مطهر شهید آیت‌الله رئیسی فردا در قم
خاطره متفاوت یک استاد از امام جمعه شهید تبریز/ راز محبوبیتش در تبریز را من به خوبی می‌فهمم+عکس
واکنش وحید شمسایی به خبر شهادت رئیس جمهور و همراهانشان
پیشنهاد خاکسپاری خادم الرضا(ع) در جوار حرم امام رضا(ع) +عکس/گلستان را به آتش می کشد داغ تو ابراهیم...
شهادت یک ورزشکار در حادثه بالگرد رئیس جمهور