دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

بازار / رپورتاژ آگهی /

پرفروش ترین برند لوازم خانگی خارجی در ایران کدام است؟ 

سه شنبه، 22 شهریور 1401
ساعدنیوز : پرفروش ترین برند لوازم خانگی خارجی در ایران کدام است؟ خرید لوازم خانگی یکی از آن خریدهایی است که باید در انتخاب آن دقت زیادی داشته باشید. این لوازم قرار است تا سال‌ها در آشپزخانه شما مورد استفاده قرار بگیرند و بهتر است آنها را از برندی انتخاب کنید که علاوه بر قیمت مناسب، خدمات پس از فروش و عمر مفید بالایی داشته باشند.

خرید لوازم خانگی یکی از آن خریدهایی است که باید در انتخاب آن دقت زیادی داشته باشید. این لوازم قرار است تا سال ها در آشپزخانه شما مورد استفاده قرار بگیرند و بهتر است آنها را از برندی انتخاب کنید که علاوه بر قیمت مناسب، خدمات پس از فروش و عمر مفید بالایی داشته باشند.

در ادامه قصد داریم پرفروش ترین برند لوازم خانگی خارجی را به شما معرفی کنیم و از مزایای خرید لوازم خانگی از این برندها بگوییم.

پرفروش ترین برند لوازم خانگی خارجی در ایران کدام است؟

همانطور که خودتان بهتر می دانید، برندهای ایرانی و ارجی پرتعدادی در بازار لوازم خانگی ایران فعال هستند. در این بین، تعداد برندهای خارجی بسیار بیشتر است و مسلما مردم به خرید آنها علاقه بیشتری نشان می دهند. پرفروش ترین این برندها را می توانید در ادامه مشاهده کنید.

بوش Bosch

برند بوش یکی از قدیمی ترین تولیدکنندگان لوازم الکترونیکی در جهان است. این شرکت در اواخر قرن 19ام میلادی در اشتوتگارت آلمان تاسیس شد. بوش در ایران علاوه بر لوازم خانگی، به لوازم صنعتی نیز مشهور است. دستگاه های این شرکت از کیفیت و عمر بالایی برخوردار هستند و نه تنها در ایران، بلکه در تمام دنیا طرفداران زیادی دارند.

معمولا لباسشویی و ماشین ظرفشویی بوش خرابی بسیار کمی دارند و به اصطلاح، بدون مرگ هستند! 0در صورتی که در منزل خود یک وسیله نیازمند تعمیر بوش دارید، بهتر است آن را در نمایندگی های مجاز تعمیر کنید و حداقل 10 سال دیگر به سادگی از آن استفاده کنید!

جنرال الکتریک General Electric

شرکت آمریکایی جنرال الکتریک پیشینه ای نزدیک به بوش دارد. این شرکت تولید کننده لوازم خانگی نیز در اواخر قرن 19 میلادی در آمریکا تاسیس شد. این شرکت در ابتدا بیشتر روی ساخت تجهیزات الکترونیکی و رادیویی تمرکز داشت؛ اما در میانه قرن 20ام به تولید لوازم خانگی نیز روی آورد. این برند کاملا در ایران شناخته شده است و محصولات آن سال هاست که محبوبیت بالایی در ایران دارند. برند پروفایل، یکی از زیرشاخه های جنرال الکتریک است و محصولات مدرن و هوشمند مقرون به صرفه را شامل می شود.

در نمایندگی تعمیر جنرال الکتریک مدرن تکنیک، خدمات پس از فروش و تعمیرات نیز انجام می شود. گروه تعمیر لوازم خانگی مدرن تکنیک، نمایندگی تعمیر لوازم خانگی جنرال الکتریک و ارائه دهنده خدمات تعمیر لوازم خانگی است.

ویرپول whirlpool

ویرپول یکی دیگر از برندهای سرشناس خارجی تولید کننده لوازم خانگی است که شهرت و محبوبیت زیادی در کشور ما دارد. این برند بیشتر از 70 کارخانه و صدها خط تولید در سرتاسر جهان دارد و محصولات خود را تقریبا در تمام کشورهای جهان عرضه می کند. متاسفانه محصولات ویرپول به دلیل تحریم ها، در تعداد کمتر به کشور وارد می شوند و اندکی قیمت بالاتر نسبت به برندهای دیگر دارند؛ اما کیفیت بالای این محصولات، جبران کننده قیمت بیشتر آنها است.

سامسونگ Samsung

هر کجا حرفی از محصولات دیجیتال و الکتریکی باشد، بدون شک نام سامسونگ نیز در بین تولید کنندگان وجود دارد. این ابرشرکت کره ای در تقریبا تمام حوزه ها محصولات خود را عرضه کرده است. در بازار لوازم خانگی، سامسونگ یکی از خوشنام ترین برندهای موجود در بازار است. تنوع بالای محصولات، کارایی بالا، خدمات پس از فروش عالی و قیمت مناسب، از ویژگی هایی است که سامسونگ را در بین 3 برند پرفروش خارجی در زمینه لوازم خانگی تبدیل کرده است.

اگرچه نباید سابقه و محبوبیت بالای این برند را در ایران دست کم گرفت. تقریبا در هر حوزه ای، محصولات سامسونگ موجود هستند و کاربران خرید آنها را در اولویت قرار می دهند. تلویزیون، یخچال فریزر، لوازم برقی، لباسشیی و ماشین ظرفشویی سامسونگ، در بین پرفروش ترین های دسته بندی خود هستند.

دوو Deawoo

دوو یک شرکت تولید کننده لوازم خانگی کره ای است که چندین سال از حضور آن در بازار لوازم خانگی ایران می گذرد. این برند محصولات متنوعی را در دسته بندی هایی مثل یخچال فریزر و یخچال ساید بای ساید، تلویزیون و ساندبار، لباسشویی، ماشین ظرفشویی، اجاق گاز، مایکروویو و جاروبرقی و... به مشتریان خود عرضه می کند. چیزی که ارزش خرید محصولات دوو را بالا می برد، استفاده از تکنولوژی های بروز و مصرف بهینه انرژی است. محصولات این برند اکثرا دارای برچسب انرژی A+ و A هستند و از این لحاظ، در زمره بهترین ها قرار می گیرند.

برای خرید محصولات دوو، بهتر است از طریق نمایندگی لوازم خانگی دوو اقدام به خرید کنید. در نمایندگی های مجاز، می توانید محصول موردنظر خود را همراه با گارانتی معتبر و خدمات پس از خرید مناسب تهیه کنید.

جمع بندی

خرید لوازم خانگی از نمایندگی ها، مزایای زیادی دار. از طرفی شما دسترسی کامل به خدمات پس از فروش دارید و می توانید برای بهره مندی از این خدمات، به همان نمایندگی مراجعه کنید. گروه تعمیر لوازم خانگی مدرن تکنیک به عنوان نمایندگی مجاز تعمیر لوازم خانگی برندهایی مثل جنرال الکتریک، دوو، بوش، سامسونگ، ال جی و ده ها برند دیگر فعالیت می کند. تمامی خدمات ارائه شده توسط مدرن تکنیک دارای گارانتی 9 ماهه هستند و در صورتی که در این مدت وسیله شما مجددا دچار مشکل شود، تعمیر مجدد به صورت کاملا رایگان به شما ارائه می شود.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
رونمایی از جیمی جامپ پرورترین ورزشگاه لیگ برتری ایران/ یک بادیگارد در حد یاسین چوکو محافظ لیونل مسی برای اینجا لازمه +فیلم
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
رونمایی از فرزند پسر دیده نشده و بزرگ مرحوم مهرداد میناوند/ چقد شبیه پدرشه +عکس
هزینه چاپ یک کتاب
ویراستاری تخصصی مقاله
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
خلاقیت جالب دانشجویان آمریکایی برای اعلام انزجار از اسرائیل و رژیم صهیونیستی با الهام از ایرانی‌ها! + فیلم
ترجمه تخصصی متن