دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

پرهیز از تخریب در انتخابات، همواره مورد تاکید رهبری بوده است 

جمعه، 10 فروردین 1403
کد خبر: 381645
ساعدنیوز: عضو شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: رهبر معظم انقلاب، چه پیش از انتخابات، چه حین و چه پس از آن، همواره بر نگهداری اخلاق و توجه به مسائل اخلاقی تاکید داشته‌اند.

به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی ساعدنیوز به نقل از فارس، اسماعیل کوثری، عضو شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی و نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، در خصوص لزوم توجه به تذکرات رهبر معظم انقلاب در رابطه با رعایت اخلاق و پرهیز از سخنان اختلافی، گفت: رهبر معظم انقلاب، چه پیش از انتخابات، چه حین و چه پس از آن، همواره بر نگهداری اخلاق و توجه به مسائل اخلاقی تاکید داشته‌اند. وی ادامه داد: اگر کسی می‌خواهد در جریان رقابت‌های انتخاباتی با رقیبش به رقابت بپردازد، حتما باید اخلاق را در نظر گرفته و رعایت نماید و از بیان مطالب پرخاشگرانه بپرهیزد.

کوثری بیان داشت: این موضوع، برخاسته از مکتب رهایی بخش اسلام ناب محمدی است و پیامبر خدا نیز برای پیاده کردن اخلاق در جامعه آن زمان و پس از آن مبعوث شده‌اند؛ به عبارتی، تکمیل مکارم اخلاق توسط پیامبر، به همین موضوع اشاره دارد.عضو شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب در ادامه بیان داشت: بنابراین، اگر نمایندگان و یا هر فرد دیگری بخواهد برای اثبات خود بر علیه دیگران حرف‌های ناشایست بزند، رفتار وی به هیچ وجه قابل قبول نیست و این مسئله، زیر سوال بردن خود آن فرد است.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
زیبایی خاص و چشم نواز پریناز ایزدیار با مدل موی مجعد/ چشارو نگاا😍+عکس
رونمایی از جیمی جامپ پرورترین ورزشگاه لیگ برتری ایران/ یک بادیگارد در حد یاسین چوکو محافظ لیونل مسی برای اینجا لازمه +فیلم
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
تماشای بازی تیم استقلال در کنار مزار جوان تازه فوت شده توسط دوستان بامعرفتش+ویدیو/ بامرام شما هستن بقیه اداتون رو درمیارن👌
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
ترجمه تخصصی کتاب
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
عشق و حال شبانه با خودروی پلاک دولتی کار دست آقای راننده داد! / راننده از صحنه تصادف گریخت + فیلم
علی دایی در کنار همسر دوم و دختر کوچک و نازنینش +عکس
ترجمه تخصصی متن