قیمت آیپد مدل 10.2 نسخه 2021 - iPad 10.2 2021

  سه شنبه، 31 خرداد 1401   زمان مطالعه 1 دقیقه
قیمت آیپد مدل 10.2 نسخه 2021 - iPad 10.2 2021
بدون شک در میان تبلت‌های موجود در بازار، آیپد‌های اپل توانسته‌اند عملکرد بسیار خوبی را به‌نمایش بگذارند. iPad (9th Generation) 10.2-Inch Wi-Fi (2021) هم به‌عنوان یکی از جدید‌ترین محصولات اپل، مشخصات بسیار قدرتمندی را با خود به‌همراه داشته است.
قیمت: 16,000,000 تومان
بروزرسانی: سه شنبه، 31 خرداد 1401

نقد و بررسی آیپد 10.2 اپل نسخه 2021

 در نمای رو‌به‌رویی این تبلت به صفحه‌نمایش 10.2 اینچ با رزولوشن 2160×1620 پیکسل مجهز شده است. صفحه‌نمایشی که توانایی نمایش 264 پیکسل در هر اینچ دارد. حداکثر روشنایی 500 نیت (شمع در متر مربع) هم سبب شده تا در شرایط نوری متنوع، وضوح تصویر بسیار خوب و با‌کیفیتی را از این صفحه‌نمایش شاهد باشید. برای دوربین سلفی این تبلت از سنسور 12 مگاپیکسلی استفاده شده است. سنسوری از نوع فوق عریض یا همان Ultra wide‌که امکان ثبت تصاویر با زاویه دید گسترده 122 درجه‌ای را در اختیارتان قرار می‌دهد. در قسمت پشتی هم یک سنسور دوربین اصلی با رزولوشن 8 مگاپیکسلی و گشودگی دریچه دیافراگم f/2.4 از نوع عریض در نظر گرفته شده است. اما اصلی‌ترین مشخصه این محصول، بدون شک پردازنده در نظر گرفته شده است. Pad (9th Generation) 10.2-Inch Wi-Fi (2021) به پردازنده قدرتمند A13 بایونیک مجهز شده است. پردازنده‌ای که توانایی ارائه عملکرد بسیار خوبی را در بازی‌های سنگین و نرم‌افزار‌های سنگین را دارد.

 آیپد 10.2 اپل نسخه 2021

طراحی‌ای که امضای اپل در آیپد است

به‌دلیل اینکه از نسل قبلی آیپد استقبال بسیار خوب شد، کمپانی اپل به‌این‌دلیل در نسل نهم آیپدهای خود تغییرات ظاهری خاص و چندانی ایجاد نکرده است. اندازه و ابعاد آن نسبت‌به نسل قبلی آیپدهای 10.2 اینچی بود تغییر خاصی نداشته است. از دیگر طراحی‌هایی که در این آیپد موجود است این است که در زمان خرید آن شما می‌توانید رنگ خاکستری و نقره‌ای را انتخاب کنید که از رنگ‌های تاپ و مطرح محصولات اپل است. اپل متریالی که برای جنس بدنه انتخاب کرده است، آلومینیوم بوده و از یک پنل شیشه‌ای باکیفیت هم بهره می‌برد. آلومینیوم انتخاب هوشمندانه‌ای به‌دلیل اینکه می‌تواند خود مانند هیت‌سینک برای دفع گرما عمل کند، سبک است و مقاومت بالایی دارد، باشد. اسپیکرهای استریو با کیفیت صدای بالا، پورت لایتنینگ برای شارژ سریع و بدنه‌ا‌ی مقاوم و وزن 487 گرمی، از دیگر ویژگی‌های این آیپد هستند. هم‌چنین مانند نسل گذشته، اگر علاقه‌مند به استفاده از کیبورد مخصوص و یا قلم هوشمند اپل هستید، می‌توانید آن‌ها را به شکل جداگانه برای آیپد خود تهیه کنید تا از نهایت پتانسیل‌های این محصول بهره ببرید. اپل در ساخت تبلت اپل مدل iPad (9th Generation) 10.2-Inch Wi-Fi (2021) ظرفیت 64 گیگابایت، به مسئله محیط زیست توجه ویژه‌ای داشته و بیشتر متریالی که در ساخت این تبلت به‌کاربرده است، قابل بازیافت و استفاده‌ مجدد هستند.

 آیپد 10.2 اپل نسخه 2021

سخت‌افزار و تکنولوژی موجود در آیپد 2021 

اپل برای آیپد 2021 WiFi از تراشه یا همان چیپ‌ست‌ A13 Bionic به‌عنوان قلب تپنده دستگاه استفاده کرده است. استفاده از این تراشه به‌دلیل رضایت‌مندی کاربران از این مدل، سری و نوع تراشه ساخته‌شده اپل است و می‌تواند توازن و تعادل کاری بسیار بالایی را بین تمامی سخت‌افزارها و نرم‌افزارها به‌وجود بیاورد. از چیپ‌ست A13 Bionic در سری 11 گوشی‌های iPhone و SE 2020 استفاده شده است و امتحان خود را به‌خوبی پس داده است و با رضایت‌مندی کاربران هم از نظر سرعت و هم از نظر پردازش محاسباتی و گرافیکی روبرو بوده است. استفاده از این تراشه باعث شده توان پردازشی نسل نهم تبلت‌های اپل نسبت به نسل قبل با جهشی بسیار مطلوب روبرو باشد. البته باید به این موضوع اشاره کنیم که انتظار می‌رفت که از چیپ‌ست A14 Bionic و حتی A15 Bionic استفاده شود، ولی اپل دلیل استفاده از این تراشه را صرفه اقتصادی برای کاربرات عنوان کرد و به این موضوع اشاره داشت که A13 Bionic می‌تواند به‌تمامی نیازهای شما پاسخ دهد. سرعت بالاتر پاسخ‌دهی و تجربه‌ گیمینگ بهتر، از نتایج استفاده از این چیپست هستند. اپل ظرفیت داخلی نسل نهم آیپدهای خود را هم دست‌خوش تغییر کرده است. همانطور که در مشخصات مشاهده می‌کنید، مدل پایه‌ این محصول ظرفیتی 64 گیگابایتی دارد که دو برابر ظرفیت مدل پایه‌ نسل قبل است. ظرفیت 64 گیگابایت این آزادی‌عمل را به شما می‌دهد تا اپلیکیشن‌های بیشتری روی آیپد خود نصب کنید و مانند نسل پیشین نگران پر شدن زودهنگام حافظه‌ داخلی آیپد خود نباشید. این موضوع باعث این شده است تا شما در اجرا و استفاده از چند اَپ به‌صورت همزمان دارای لَگ، هنگ و کُندی نشوید.

 آیپد 10.2 اپل نسخه 2021
 
 آیپد 10.2 اپل نسخه 2021

مشخصات فنی آیپد 10.2 اپل نسخه 2021

عرضه

نام دیگر
- Apple iPad 9th Gen
- Apple iPad (9th generation)
معرفی
14 سپتامبر 2021
وضعیت
موجود، عرضه شده در 24 سپتامبر 2021

نمایشگر

نوع
Retina IPS LCD
سایز
10.2 اینچ (~73.8% نسبت نمایشگر به بدنه)
رزولوشن 1620 در 2160 پیکسل، 4:3 (~265 پیکسل در اینچ تراکم پیکسلی)
محافظ
شیشه‌ی ضدخش، پوشش اولفوبیک برای کاهش بازتاب نور و لکه دست

بدنه

ابعاد
250.6 در 174.1 در 7.5 میلی‌متر
وزن
- 487 گرم (نسخه Wi-Fi)
- 498 گرم (نسخه LTE)
سیم‌کارت
نانو-سیم، eSIM

پلتفرم

سیستم‌عامل در زمان عرضه
iPadOS 15
تراشه
اپل A13 Bionic (هفت نانومتر پلاس)
پردازنده مرکزی 6 هسته‌ای (دو هسته‌ی 2.65 گیگاهرتز Lightning و چهار هسته‌ی 1.8 گیگاهرتز Thunder)
پردازنده گرافیکی
اپل GPU (چهار هسته‌ی گرافیکی)

حافظه

درگاه حافظه خیر
حافظه داخلی
64 گیگابایت، 256 گیگابایت

دوربین

اصلی
8 مگاپیکسل (لنز استاندارد 31 میلی‌متری، 1.12 میکرومتر سایز پیکسل، f/2.4، فوکوس خودکار)
قابلیت‌ها
HDR، پانوراما
ویدیو
1080p@25/30fps، 720p@120fps; لرزشگیر الکترونیکی تصویر-ژیروسکوپی
سلفی
12 مگاپیکسل (لنز 122 میلی‌متری اولتراواید، f/2.4)

صدا

جک ۳.۵ میلی‌متری بله
اسپیکر
بله، با اسپیکر استریو

باتری

باتری
باتری غیرقابل تعویض لیتیوم یونی با ظرفیت 8557 میلی‌آمپر ساعت (32.4 وات ساعت)

قابلیت‌ها

حسگرها
حسگر اثرانگشت (جلوی گوشی)، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، قطب‌نما، فشارسنج

شبکه

فناوری
GSM / HSPA / LTE

اتصالات

شبکه بی‌سیم Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac، دو بانده، هات‌اسپات
بلوتوث 4.2، A2DP، EDR، LE
GPS
بله، با A-GPS، GLONASS (فقط نسخه‌ی Wi‑Fi + Cellular)
رادیو خیر
USB
- Lightning، USB 2.0
- کانکتور مغناطیسی

متفرقه

رنگ‌ها
نقره‌ای، خاکستری
مدل‌ها
- A2603
- A2604
برچسب ها: آیپد تبلت

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
نگاهی به حیاط باصفا و دلباز ویلای زیبای بیرانوند و اکرم بانو با نگهبان مجهز +عکس/ دارندگی و برازندگی یعنی این! (126 نظر) نگاهی به خانه ساده و بدون تجملات شهید آیت الله آل هاشم+عکس/ساده زیستی و مظلومیت پدر معنوی آذربایجان... (16 نظر) دیدار خصوصی خانواده ابراهیم رئیسی، امیرعبداللهیان، آل هاشم و دیگر شهدای خدمت با رهبر انقلاب+عکس/ چهره غمگین پسران وزیر امورخارجه و امام جمعه شهید (11 نظر) نگاهی به عروسک بامزه و گوگولی پسر مینا مختاری و بهرام رادان/ الهی چه لُپی داره آقا پسر+ عکس (11 نظر) جسد سید محرومان غرق در طلا و مرمر! تحمیق کاربران فضای مجازی به شیوه اینترنشنال (6 نظر) یک روایت تاریخی : 70 سال پیش، ملاقات خصوصی آقا تختی و شاه مخلوع در رامسر (7 نظر) دانلود آهنگ جدید "خداحافظ" عرفان طهماسبی/ در سکوت شب خانه زد فریاد اما تو نشنیدی...+فیلم (8 نظر) میز رنگارنگ و شیک همسر بهرام رادان با چیدمان خاص و زیبا/ چقدر با سلیقه و قشنگ+عکس (5 نظر) صدای بهشتی پسر معلول با آهنگ کوردی محلی +ویدئو/چه خوب میخونه... (5 نظر) خلاقیت باحال بهرنگ علوی برای تبریک گفتن تولد بهرام افشاری/ اگه فرانسه به ایفل می‌نازه و ...+عکس (4 نظر) مات و مبهوت ماندن داوران صداتو از اجرای بی نظیر هندونه فروش دوره گرد/ دیشب با دلم خلوتی داشتم... چه خوش احوالی داشتم+فیلم (3 نظر) تیپ و چهره ناز لنا دختر نیوشا ضیغمی با عینک جدیدش+عکس / چقدر بهش میاد😍 (2 نظر) تصویر جدید ارسلان قاسمی در حال موتور سواری به مناسبت تولد 29 سالگی اش / مثل همیشه خوشتیپ و جذاب (2 نظر) فال انبیاء روزانه یکشنبه 6 خرداد 1403 (2 نظر) میز غذای رنگارنگ و مقوی شاهرخ استخری در هتل لاکچری ترکیه‌ای/ این خانواده تو انتخاب غذا هم باسلیقه و باکلاسن+عکس (2 نظر)
دیگران می‌خوانند   
هدیه خاص دختر سیدحسن نصرالله به خواننده ایرانی + تصاویر سوال باورنکردنی یک دانشجو از هاشمی رفسنجانی؛ دور از انتظارترین پرسش تاریخ! بشقاب صبحانه خاص و خوشمزه هانده ارچل در ژاپن با چینش شیک و متفاوت+عکس عکس زیر خاکی از بهرام رادان بازیگر جذاب ایرانی با ریش و سبیل/جذابیت 2 چندان آقای بازیگر بعد از ازدواج نگاهی به دیزاین رویایی و اروپایی خانه پدر همسر شاهرخ استخری در بلژیک+عکس/ سلیقه این خانواده تو همه چی حرف نداره😍 یک کشف پربازدید؛ شناسایی حیرت انگیز تابوت اصلی بزرگترین فرعون مصر در دره پادشاهان+عکس تیپ دهه شصتی ارسطوی پایتخت در کنار خانم داور برنامه صداتو+عکس/ فقط ترکیب رنگ لباسای آقای بازیگر! انتقام گروهی زنبورها از زنبور بزرگ بعد از قتل هم‌نوع‌شان +ویدئو عکس های بامزه و جذاب از شیدا خلیق تازه عروس سینمای ایران در نوزادی/ چقدر کوچولو و گوگولی! چاه حمام مرد جوان تهرانی را بلعید؛ از سرنوشت او خبری نیست!+ فیلم حال خوب سینا مهراد و برادرزاده اش هامون در مزرعه کنار بزغاله های بامزه شان شنگول و منگول+ عکس گوشه ای از دکوراسیون اصیل و شیک خانه آزیتا ترکاشوند با ست آینه و شمعدان نقره +ویدئو استوری احساسی و عاشقانه مونا کرمی تازه عروس سینما به مناسبت تولد مادرش با شعری از معروف ترین آهنگ عرفان طهماسبی+عکس/ و مامانی که ماشالله خیلی جوونه (عکس) نگاهی به امضای زیبا شهید حسین امیر عبداللهیان وزیرامور خارجه/ چه هنرمندانه و زیبا صحبت های خنده دار آقای موسوی واعظ: وقتی یه معتاد به حاج آقا تسبیحی هدیه میده که توش تریاک جاساز کرده بود +ویدئو😂👌 تیر خلاص تولید کننده مواد دارویی گیاهی با این محصول جدید به صنعت پزشکی+عکس/ عرضه عنبرنسارا در بسته بندی آلومینیومی و قرص مانند! بهترین و ساده‌ترین روش برای درست کردن پنیر روستایی در خانه+ویدیو استایل بهاری یاسمن معاوی بازیگر فیروزه “گیلدخت” خارج از قاب تلویزیون +عکس/ چقد خاص و ظریفه مقایسه باورنکردنی قیمت بلیط کنسرت محسن یگانه و انریکه ایگلسیاس در دوبی+عکس/ با دونستن اختلاف قیمت هوش از سرتون میپره! مهمونی دونفره و جمع و جور رضا گلزار و همسرش آیسان آقاخانی برای یه شام فست فودی +عکس / میز شامشون چه ویو باحالی داره این دو چهره مهم در افتتاحیه مجلس دوازدهم حضور نداشتند +عکس تغییر چهره هوش پران «خانم شیرزاد» ساختمان پزشکان بعدِ 13سال+عکس/ جوان تر شدن با بالا رفتن سن به روایت تصویر! تصویری جدید از سحر دولتشاهی پس از شایعه خبرساز در پشت صحنه سریالش رونمایی مینا مختاری از اسم با کلاس پسرش برای اولین بار/ چه اسم زیبا و برازنده ای +عکس ترسناک ترین مار کشف شده جهان با ابعادی فراتر از تصور انسان + فیلم دانلود آهنگ جدید "استرس" مجید خراطها/ اون میدونست که من چقدر استرسی میشم شبا ...+فیلم کیف پسرانه و روپوش مدرسه بامزه نازنین بیاتی، صحرای قطب شمال در 7 سالگی+عکس رونمایی از حال و هوای بهاری ویلای علی سخنگو، پارسای سریال دلدادگان و همسرش +عکس / ویلای سرسبزشون انگار قطعه ای از بهشته ناگفته هایی از ساده زیستی سیدابراهیم رئیسی؛ رئیس‌‌جمهوری که سال‌ها اجاره‌نشین بود! استوری غم انگیز داریوش فرضیایی، عموپورنگ پرانرژی بچه ها از تلخ ترین قست زندگی‌اش+عکس سفر به تهران قدیم؛ چرا دولاب دارالمومنین تهران است؟؛ فرح، برای ظاهرسازی چادر سر کرد رونمایی عرفان برزین، عرشیا سریال شمعدونی از استایل جدیدش بعد از 10 سال در باشگاه بدنسازی / کم کم داره جا پای هادی چوپان میذاره تغییر استایل امین حیایی اصلا قابل شناسایی نبود+ عکس عکس جدید امین حیایی با علی دایی و ترلان پروانه در یک قاب/ استایل شاد و شنگول آقای حیایی خودنمایی میکنه نتانیاهو شب حمله ایران کجا پنهان شد؟+عکس این مرد 170 بار به اورژانس زنگ زد و فوت کرد + فیلم/ عجیب ترین مزاحم تلفنی ایران را بشناسید لحظات تکان‌دهنده وداع پدر شهید مالک رحمتی با پسرش ... +ویدئو شفاف سازی پسر شهید مطهری درباره فاطمه لاریجانی دختر پزشک علی لاریجانی؛ از مبتلا شدن به سرطان خون تا ویزای آمریکا! ترفند جلوگیری از سیاه شدن بادمجان اینجاست +آموزش سلفی زیبای مریم مومن با کمدین درجه یک ایرانی در پشت صحنه یک سریال مشترک+عکس
تیتر امروز   
هدیه خاص دختر سیدحسن نصرالله به خواننده ایرانی + تصاویر
یک کشف پربازدید؛ شناسایی حیرت انگیز تابوت اصلی بزرگترین فرعون مصر در دره پادشاهان+عکس
دانلود آهنگ جدید "استرس" مجید خراطها/ اون میدونست که من چقدر استرسی میشم شبا ...+فیلم
ناگفته هایی از ساده زیستی سیدابراهیم رئیسی؛ رئیس‌‌جمهوری که سال‌ها اجاره‌نشین بود!
سفر به تهران قدیم؛ چرا دولاب دارالمومنین تهران است؟؛ فرح، برای ظاهرسازی چادر سر کرد
نتانیاهو شب حمله ایران کجا پنهان شد؟+عکس
این مرد 170 بار به اورژانس زنگ زد و فوت کرد + فیلم/ عجیب ترین مزاحم تلفنی ایران را بشناسید
شفاف سازی پسر شهید مطهری درباره فاطمه لاریجانی دختر پزشک علی لاریجانی؛ از مبتلا شدن به سرطان خون تا ویزای آمریکا!
ترفند جلوگیری از سیاه شدن بادمجان اینجاست +آموزش
پارسا پیروزفر؛ دنیا به کام بازیگر خوش سیما و خوش تیپ
احمد فرشبافیان: آل هاشم در متن مردم زیست و به پناهگاه آنان تبدیل شد
رئیس به صندلی ریاست بازگشت / ترکیب هیئت رئیسه مجلس مشخص شد
فضیلتی که پدر مرحوم «آل‌هاشم» یادآوری کرد/ منظور پدرشان از او هم پسرِ من بود و هم پدرِ من!
محمد شریفی‌مقدم: پرستاران ایرانی در آمریکا، 6500 دلار حقوق می‌گیرند/ مهاجرت پرستاران سیاسی نیست
فوری/قالیباف با 198 رأی، رئیس مجلس دوازدهم شد؛ اختلاف فاحش با نفر دوم در تعداد آرا
منتخب روز   
لحظات تکان‌دهنده وداع پدر شهید مالک رحمتی با پسرش ... +ویدئو شهید آل هاشم، امام‌ شنبه تا جمعه!+ویدئو/پدر معنوی آذربایجان... حیات وحش بدون سانسور/ ترس، دلهره + فیلم تصاویر باورنکردنی از دوقلوهایی با سه پا و چهار دست مداحی شهید مالک رحمتی در مراسم پیاده روی اربعین در کربلا+ویدیو نگاهی به خانه ساده و بدون تجملات شهید آیت الله آل هاشم+عکس/ساده زیستی و مظلومیت پدر معنوی آذربایجان... دروغ مصلحتی حاج آقا دانشمند به همسرش که 30 سال سر به مهر ماند و اکنون فاش شده است/ خانومم ناراحت شد و گریه کرد+ فیلم تولد 5 قلوهای یک مادر 30 ساله در تبریز+عکس حضور شهید مالک رحمتی در مراسم شاخسی (عزاداری شاه حسین گویان)+ویدئو انتشار فیلم جلسه دفاع شهید رئیسی از رساله دکتری؛ چه کسی در جلسه بود؟ دعای شهادتِ شهید مالک رحمتی استاندار دهه شصتی آذربایجان شرقی+ویدئو/آخرش هم به آرزوی دلت رسیدی قدیمی ترین عقد نامه دستنویس 133 ساله/ این عقد نامه یک سال قبل از ناصرالدین شاه نوشته شده