قیمت گوشی سامسونگ گلکسی ام 12 - Samsung Galaxy M12

  سه شنبه، 08 تیر 1400   زمان مطالعه 1 دقیقه
قیمت گوشی سامسونگ گلکسی ام 12 - Samsung Galaxy M12
گوشی سامسونگ گلکسی ام 12 در سال 2021 به طور رسمی معرفی شد و به دلیل قیمت خوب و مشخصات فنی مناسبی که داشت مورد استقبال کاربران قرار گرفت. در این مقاله می‌خواهیم با یک نگاه ریزبینانه‌تر به نقد و بررسی گلکسی ام 12 سامسونگ بپردازیم و مروری بر ویژگی های مثبت و منفی اصلی آن داشته باشیم. با ساعدنیوز همراه شوید.
قیمت: 4,045,000 تومان
بروزرسانی: شنبه، 15 مرداد 1401

نقد و بررسی گلکسی ام 12

شرکت سامسونگ الکترونیکس در نخستین روزهای سال جاری میلادی، گوشی رده پایین گلکسی M02s را روانه بازار هند کرد و یک ماه پس از آن از عرضه محصول ارزان‌قیمت گلکسی M02 مجهز به باتری 5 هزار میلی‌آمپر ساعتی باز هم برای بازار هند خبر داد. کمپانی کره‌ای به تازگی از محصول تازه‌ای با نام گلکسی M12 در کشور ویتنام رونمایی کرده است. اگر به دنبال یک گوشی مقرون‌به‌صرفه با باتری حجیم هستید، اسمارت‌فون جدید سامسونگ می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. این محصول از نظر مشخصات شباهت زیادی با گلکسی A12 دارد که در آخرین روزهای نوامبر 2020 معرفی و از ماه دسامبر روانه بازار شد.

گلکسی ام 12

 

نمایشگر گلکسی M12 یک نمونه 6.5 اینچی است که با فناوری ال‌سی‌دی ساخته شده و با داشتن وضوح اچ‌دی پلاس از نسبت تصویر 20:9 پشتیبانی می‌کند. در بالای پنل نمایشگر، یک بریدگی به شکل قطره آب (با طراحی Infinity-V) دیده می‌شود که محل قرارگیری دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی دستگاه است.

سامسونگ بدون اشاره به نام چیپ‌ست پردازشی، تنها به ذکر 8 هسته‌ای بودن و فرکانس 2 گیگاهرتزی هسته‌ها بسنده کرده است. بر این اساس، کارشناسان احتمال می‌دهند که تراشه Exynos 850 امور پردازشی این گوشی را بر عهده دارد؛ پروسسوری که 8 هسته Cortex-A55 و پردازنده گرافیکی Mali-G52 MP1 را شامل می‌شود. شرکت کره‌ای در کنار چیپ‌ست پردازشی 3 گزینه رم 3، 4 و 6 گیگابایتی و به تناسب آن 32، 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی برای گلکسی M12 در نظر گرفته است. گفتنی است که فضای ذخیره‌سازی را می‌توان روی کاغذ تا 1 ترابایت دیگر از طریق اسلات اختصاصی میکرو اس‌دی افزایش داد.

گلکسی ام 12

 

در گوشه سمت چب بالای بخش پشتی قاب مربع شکل مشکی رنگی قرار دارد که چهار دوربین در آن دیده می‌شود. دوربین اصلی این مجموعه 48 مگاپیکسل وضوح دارد و می‌تواند ویدئوهایی 1080p را با نرخ 30 فریم در ثانیه ثبت نماید. ماژول دوم 5 مگاپیکسلی و اولترا واید بوده که میدان دید آن 123 درجه اعلام شده است. دوربین تشخیص عمق میدان هم 2 مگاپیکسلی است و در کنار آن یک نمونه ماکرو با همین رزولوشن قرار دارد. فلش ال‌ای‌دی دستگاه هم خارج از این قاب و در پایین آن جای گرفته است.

گلکسی ام 12

 

انرژی مورد نیاز این گوشی از طریق یک باتری 6 هزار میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود و همانند گلکسی A12 از فناوری شارژ 15 واتی از طریق درگاه USB-C پشتیبانی می‌کند. مطابق اعلام شرکت سازنده، با یک بار شارژ می‌توان تا 24 ساعت صفحات وب را با اتصال وای‌فای مرور کرد بدون آن که نیازی به شارژ مجدد دستگاه باشد. همچنین یک بار شارژ پاسخگوی 23 ساعت پخش ویدئو و نزدیک به 5 روز پخش موزیک خواهد بود.

این گوشی دو سیم‌کارته از جک هدفون 3.5 میلی‌متری، وای‌فای b/g/n با فرکانس 2.4 گیگاهرتز، بلوتوث 5.0 و اتصال 4G LTE پشتیبانی می‌کند. همچنین ماهواره‌های Beidou ،GLONASS ،GPS و Galileo برای مسیریابی در آن در نظر گرفته شده است. محصول جدید سامسونگ فاقد NFC است و حسگر اثر انگشت آن روی دکمه پاور در کناره دستگاه تعبیه شده است.

Galaxy M12 در سه رنگ آبی، مشکی و سبز یشمی (jade) به تولید می‌رسد و خطوط عمودی بدنه پشتی، با رنگی تیره‌تر از زمینه، ظاهر چشم‌نوازی به آن بخشیده است. گلکسی M12 با اندروید 10 و رابط کاربری One UI 2.0 از همان روز معرفی در اختیار کاربران ویتنامی قرار گرفته و در خصوص قیمت آن اطلاعات دقیقی در دست نیست.

قیمت سامسونگ گلکسی ام 12 در بازار ایران

گوشی سامسونگ Galaxy M12 به بازار ایران راه یافته. حدود قیمت گوشی سامسونگ Galaxy M12 در ایران از 3,830,000 تومان تا 4,399,000 تومان است.

مشخصات فنی گلکسی ام 12

عرضه

معرفی 5 فوریه 2021
وضعیت موجود. عرضه شده در 18 مارس

نمایشگر

نوع PLS IPS
ابعاد 6.5 اینچ (~81.9% نسبت نمایشگر به بدنه)
رزولوشن 720 در 1600 پیکسل، 20:9 (~270 پیکسل در اینچ تراکم پیکسلی)
محافظ  

بدنه

ابعاد
164 در 75.9 در 9.7 میلی‌متر
وزن 221 گرم
ساخت جلوی شیشه‌ای، پشت پلاستیکی، فریم پلاستیکی
سیم‌کارت دو سیم‌کارته (نانو-سیم، همزمان یکی فعال (dual stand-by))

پلتفرم

سیستم‌عامل در زمان عرضه
- اندروید 11
- One UI 3.0
تراشه Exynos 850 (هشت نانومتر)
پردازنده مرکزی 8 هسته‌ای (چهار هسته‌ی 2.0 گیگاهرتز Cortex-A55 و چهار هسته‌ی 2.0 گیگاهرتز Cortex-A55)
پردازنده گرافیکی Mali-G52

حافظه

درگاه حافظه microSDXC (درگاه اختصاصی)
حافظه داخلی 32 گیگابایت با 3 گیگابایت رم، 64 گیگابایت با 4 گیگابایت رم، 128 گیگابایت با 6 گیگابایت رم
نوع حافظه
eMMC 5.1

دوربین

اصلی
48 مگاپیکسل (لنز واید، فوکوس خودکار با تشخیص فاز، f/2.0)
5 مگاپیکسل (لنز اولتراواید با پوشش 123 درجه‌ای، 1/5.0 اینچ سایز سنسور، 1.12 میکرومتر سایز پیکسل، f/2.2)
2 مگاپیکسل (لنز ماکرو، f/2.4)
2 مگاپیکسل (دوربین سنجش عمق، f/2.4)
قابلیت‌ها فلش LED، پانوراما، HDR
فیلم‌برداری 1080p@30fps
سلفی 8 مگاپیکسل (لنز واید، f/2.2)
فیلم‌برداری سلفی 1080p@30fps

صدا

جک ۳.۵ میلی‌متری بله
اسپیکر بله

باتری

باتری باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 6000 میلی‌آمپر ساعت
شارژر
شارژ سریع 15 وات

قابلیت‌ها

حسگرها حسگر اثرانگشت (کنار گوشی)، شتاب‌سنج، سنسور مجاورت

شبکه

فناوری GSM / HSPA / LTE

اتصالات

شبکه بی‌سیم Wi-Fi 802.11 b/g/n، Wi-Fi Direct، هات‌اسپات
بلوتوث
5.0، A2DP
GPS بله، با A-GPS، GLONASS، GALILEO، BDS
رادیو  
USB USB Type-C 2.0

متفرقه

رنگ‌ها
خاکستری، آبی، سبز
مدل‌ها
SM-M127F, SM-M127F/DS, SM-F127G, SM-F127G/DS
نرخ مخصوص جذب (SAR)  
نرخ مخصوص جذب اروپا (SAR EU)  
حدود قیمت در زمان عرضه  

 


3 دیدگاه
  دیدگاه ها
فرهاد
2 سال پیش

شریعتی
فرهاد
2 سال پیش

کرمان
علی
2 سال پیش

همدان
پربحث های هفته   
فوری؛ لحظه اعلام خبر شهادت ابراهیم رئیسی در شبکه خبر (2 نظر) اعتراف چندش و عجیب اهالی قبیله آدم‌خوارها: من گوشت یک مرد و یک زن را خورده‌ام!+ویدیو (1 نظر) واکنش فرزاد حسنی به شهادت شهدای خدمت: درود بر ابراهیم، نیکوکاران را چنین پاداش می دهیم، در حقیقت او از بندگان با ایمان ما بود (1 نظر) محمدرضا گلزار در استوری قلب عاشقانه نشان داد/ مخاطب این حرکت عاشقانه کیست؟ (1 نظر) انتظار بی پایان محمدرضا گلزار با روتین پوستی خاص روی صورتش!! +عکس (1 نظر) شهرداری کرمانشاه مجسمه پاندای کونگ‌فوکار را به آغوش مردم ایران بازگرداند/ رفته میکاپ کرده اومده😂+عکس (1 نظر) ایرانی ربوده شده توسط امریکایی ها در عراق به حبس ابد محکوم شد! + فیلم (1 نظر) لوازم آرایش یک خانم شاغل که همیشه باید با خود داشته باشد (1 نظر) فرح پهلوی در چه شرایطی برای سگ سالومه مجری منوتو گریست؟ + ویدئو (1 نظر) کیک تولد شیک و باکلاس 43 سالگی بهنوش طباطبایی با قلب های صورتی/مبارکا باشه +عکس (1 نظر) واکنش ها به شهادت آیت الله رئیسی و همراهان/رهبر معظم انقلاب: اینجانب پنج روز عزای عمومی اعلام می‌کنم (1 نظر) (فیلم) روضه خوانی سید ابراهیم رئیسی در شب قدر ؛ همه کاره در دو عالم حسین است / الهی بالحسین .... (1 نظر) انا لله و انا الیه راجعون / مرد خدمت آسمانی شد ... (1 نظر) شهید آیت الله آل هاشم: تنها شهری که دو امام جمعه سید شهید داره تبریزه، ان شاءالله سومی هم به اونها ملحق بشه +ویدئو (1 نظر) از واکنش همایون شجریان به خیانتش تا صف طولانی امضای سروش صحت در حواشی داغ امروز سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1403
دیگران می‌خوانند   
دوئل عشقی دو مرد بر سر زن صیغه‌ای/ قتل مرد 40 ساله با شلیک 2 گلوله ترکی صحبت کردن جالب سیدابراهیم رئیسی با لهجه ایی شیرین و دلنشین در بین مردم اردبیل+ویدیو پوشش متفاوت و رسمی ابراهیم رئیسی در دوران جوانی+عکس کدام دولتمردان بزرگ جهان با سانحه هوایی درگذشتند؟+عکس کشف راز قدیمی‌ترین تتوی جهان روی بدن «اوتسی مرد یخی» آخرین دیدار سید ابراهیم رئیسی با پهلوان مازندرانی پیش از شهادت+عکس نگاهی به دیدارهای مردمی استاندار جوان و شهید آذربایجان شرقی/ روحشان شاد+ویدیو عرض ارادت سرتیم حفاظت سیدابراهیم رئیسی به رهبر معظم انقلاب+عکس/ بادیگاردی که تا آخرین لحظه کنار رئیس جمهوری بود! لحظه اعلام خبر شهادت سید ابراهیم رئیسی توسط المیرا شریفی‌مقدم/ رئیس جمهموری که با شهادت ماندگار شد+ویدیو تصویری جگرخراش از فرزند سردار شهید موسوی، سرتیم حفاظت رئیس جمهور+عکس بغض برادر شهید آل هاشم؛ امام جمعه تبریز روی آنتن زنده شبکه سه +ویدئو برف روبی مخلصانه و بدون ریای سیدابراهیم رئیسی در حرم امام رضا(ع)+عکس فال روزانه امروز سه شنبه 1 خرداد ماه 1403 فال شمع روزانه امروز سه شنبه 1 خرداد 1403 مصاحبه اختصاصی ساعدنیوز با علیرضا منادی: دو سید بزرگوار در قلب مردم جای داشتند+ویدیو حضور بی نظیر و خودجوش مردم انقلابی تبریز در شام غریبان شهدای خدمت به شکل دسته های عزاداری فال قهوه با نشان روز سه شنبه 1 خرداد ماه 1403 گفتگو با سردار عباسقلیزاده فرمانده سپاه عاشورا در شام غریبان شهدای خدمت/ اندوه و ناراحتی فرمانده و بغض صدایش دلگیر است+ فیلم فال حافظ با تفسیر امروز سه شنبه 1 خرداد 1403+فیلم گفتگو اختصاصی ساعدنیوز با سید محمد حسن آل هاشم برادر امام جمعه شهید تبریز در شام غریبان شهدای خدمت +ویدئو میز عزای ساده و بدون تجملات شهدای خدمت در تبریز+عکس/روحشان شاد و یادشان گرامی... عزاداری شام غریبان شهدای خدمت در مصلی تبریز +ویدئو فال ابجد روزانه سه‌شنبه 1 خرداد 1403 تسلیت متفاوت المیرا شریفی مقدم پس از شهادت رئیس جمهور و همراهانشان+عکس تصاویری از آخرین حضور شهید رئیسی در جمع مردم، سی دقیقه پیش از شهادت +ویدئو معرفی مهمترین تکنیک ها و تمرین های افزایش خلاقیت خرید عمده لوازم آرایشی ارزان گفتگو با نماینده رهبر انقلاب در سپاه عاشورا: مردم عاشق بودند دلباخته شهید آیت الله آل هاشم بودند...+ویدئو زندگی شخصی و خصوصی مالک رحمتی استاندار شهید آذربایجان شرقی + فیلم سخنرانی و شعر ترکی ایشان آغاز مراسم شام غریبان شهدای خدمت در تبریز+ویدئو رمزگشایی از موفقیت "تجارتخانه" در بازارهای صادراتی نگاهی به خانه پدری ساده و بدون تجملات آیت الله آل هاشم امام جمعه محبوب تبریز+عکس تشییع پیکر مطهر شهید آیت‌الله رئیسی فردا در قم عرض ارادت مردم به مالک رحمتی استاندار محبوب و جوان تبریز در راهپیمایی خانوادگی این شهید راه خدمت+ ویدیو خاطره متفاوت یک استاد از امام جمعه شهید تبریز/ راز محبوبیتش در تبریز را من به خوبی می‌فهمم+عکس بغض‌ها و گریه‌های خسروپناه روی آنتن زنده؛ بعدا می‌فهمیم چه کسی را از دست دادیم شهید حسین امیرعبداللهیان: زرنگی نکنید، صف را رعایت کنید، شهادت نوبت ماست +عکس بخش‌هایی از سخنان منتشرنشدۀ شهید آیت‌الله آل‌هاشم در حضور رهبر انقلاب/سلام اولسون سنه ای سرویلردن باش اولان رهبر... در روز میلاد امام رضا(ع) یادی کنیم از صحبت های دلنشین و زیبای مالک رحمتی استاندار شهید تبریز درباره امام رئوف +ویدیو تصاویری از جوانی و نوجوانی سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور شهید کشورمان که ندیده‌اید
تیتر امروز   
دوئل عشقی دو مرد بر سر زن صیغه‌ای/ قتل مرد 40 ساله با شلیک 2 گلوله
فال روزانه امروز سه شنبه 1 خرداد ماه 1403
فال شمع روزانه امروز سه شنبه 1 خرداد 1403
فال قهوه با نشان روز سه شنبه 1 خرداد ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز سه شنبه 1 خرداد 1403+فیلم
کشف راز قدیمی‌ترین تتوی جهان روی بدن «اوتسی مرد یخی»
فال ابجد روزانه سه‌شنبه 1 خرداد 1403
تشییع پیکر مطهر شهید آیت‌الله رئیسی فردا در قم
خاطره متفاوت یک استاد از امام جمعه شهید تبریز/ راز محبوبیتش در تبریز را من به خوبی می‌فهمم+عکس
واکنش وحید شمسایی به خبر شهادت رئیس جمهور و همراهانشان
پیشنهاد خاکسپاری خادم الرضا(ع) در جوار حرم امام رضا(ع) +عکس/گلستان را به آتش می کشد داغ تو ابراهیم...
شهادت یک ورزشکار در حادثه بالگرد رئیس جمهور
زندگی شخصی و خصوصی مالک رحمتی استاندار شهید آذربایجان شرقی + فیلم سخنرانی و شعر ترکی ایشان
زندگی شخصی و خصوصی حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه شهید سانحه هوایی+ فیلم بالگرد برخورد کرده با کوه
همسر ابراهیم رئیسی: فرزندانم به خاطر کاندیداتوری پدرشان خیلی گریه کردند/ خود من چند روز در بیمارستان بستری شدم!