قیمت تلویزیون ال جی نانوسل 4K مدل NANO90 سایز 65 اینچ محصول 2021 - LG NanoCell TV Smart 4K 65 Inch 2021 Nano90

  سه شنبه، 13 مهر 1400   زمان مطالعه 1 دقیقه
قیمت تلویزیون ال جی نانوسل 4K مدل NANO90 سایز 65 اینچ محصول 2021 - LG NanoCell TV Smart 4K 65 Inch 2021 Nano90
در این مطلب به توضیح اطلاعاتی در مورد تلویزیون 65 اینچ ال جی مدل NANO90 می پردازیم. این محصول تولید شده توسط برند ال جی است.
قیمت: 40,600,000 تومان
بروزرسانی: چهارشنبه، 18 خرداد 1401

نقد و بررسی تلویزیون نانوسل 4K ال جی مدل NANO90 سایز 65 اینچ محصول 2021

تلویزیون 65 اینچ ال جی NANO90 ال جی از شناخته شده ترین برندهای جهانی است که هر سال با تولید محصولاتی بینظیر همه را شگفت زده می کند. این شرکت در زمینه تولید لوازم برقی و خانگی پا به پای تکنولوژی پیش رفته و امسال بهترین محصولات خود را معرفی کرده است. طراحی فوق العاده زیبا، کیفیت تصویر عالی، صدایی بلند و با کیفیت وامکانات هوشمند ویژه ای که در تلویزیون هایش به کار می گیرد، ال جی را به یکی از محبوب ترین برندها در عرصه تولید تلویزیون تبدیل نموده است. تلویزیون ال جی نانو 90 از سری تلویزیون های 2021 ال جی است.

کیفیت تصویر این تلویزیون 4K است و با فناوری تصویر HDR10 PRO، دالبی ویژن هوشمند، پردازنده a7 Gen 3 Processor، فناوری NanoCell و قابلیت های ارتقای کیفیت تصویر، بهترین تصاویر با بالاترین کیفیت به نمایش می گذارد. توان خروجی صدا در این تلویزیون 20 وات است که توسط فناوری Dolby Atmos تقویت شده و صدایی با کیفیت و بدون خش تولید می کند. امکانات هوشمند تلویزیون 65NANO90 با سیستم عامل webOS شامل پشتیبانی از دستیارهای صوتی Amazon Alexa وGoogle Assistant، اتصال به Apple Airplay2 و Apple Homekit می باشد.

طراحی تلویزیون نانوسل 4K ال جی مدل NANO90 سایز 65 اینچ محصول 2021

داشتن یک تلویزیون شیک نه تنها جلوه ای زیبا به خانه می بخشد، بلکه لذت دیدن فیلم را هم چند برابر می کند. تلویزیون ال جی NANO90 از مدل های برتر شرکت ال جی است که با امکانات فوق العاده و طراحی زیبایی که دارد توجه های زیادی را به خود جلب نموده است. بی شک این تلویزیون از دسته تلویزیون هایی است که به اتاق نشیمن شما جلوه ای فوق العاده شیک می بخشد. صفحه نمایش تلویزیون پنلی بزرگ و زیبا است که دارای فریمی بسیار باریک روی صفحه نمایش است.

این پنل باریک سایز صفحه نمایش را بزرگتر از آن چه که هست نمایش می دهد و دید وسیع تری از هرآنچه که روی تلویزیون پخش می شود ارائه می دهد. در این مدل لوگوی ال جی در سایز بسیار کوچک در سمت راست صفحه نمایش قرار گرفته تا فضای اضافی از صفحه را نگیرد. وجود دو پایه در دو طرف تلویزیون باعث طراحی خاص در 65NANO90 شده و باعث می شود پنل تلویزیون بسیار با ثبات و محکم در جای خود قرار گیرد. همچنین می توانید این پایه های دو شاخه ای را از تلویزیون جدا کنید و NANO90 زیبا را روی دیوار نصب کنید.

تلویزیون نانوسل 4K ال جی مدل NANO90 سایز 65 اینچ محصول 2021

 

کیفیت تصویر 4K تلویزیون نانوسل 4K ال جی مدل NANO90 سایز 65 اینچ محصول 2021

کیفیت نمایش تصویر از مهم ترین عوامل موثر در خرید تلویزیون است. تلویزیون 65NANO90 از کیفیت تصویر 4K بهره مند شده است. این کیفیت در هر نقطه دارای پیکسل های بیشتری نسبت به کیفیت FULL HD است. در واقع تعداد پیکسل های موجود در کیفیت 4K شامل 3840×2160 است که این میزان تقریبا 4 برابر کیفیت فول اچ دی است. با این میزان از پیکسل ها، کیفیت تصاویر بسیار بالاتر رفته و اگر به صفحه نمایش تلویزیون نزدیک شوید پیکسل ها را مشاهده نمی کنید. این تراکم پیکسل ها باعث وضوح بیشتر تصاویر می شود و تصاویر را بسیار واضح تر و با جزئیات بیشتری به نمایش می گذارد. با در نظر گرفتن دیگر فناوری های تصویر می توان گفت، NANO90 از با کیفیت ترین تلویزیون های موجود در بازار خواهد بود. مدل ارتقای یافته ی تلویزیون ال جی NANO90 مدل 2021 به بازار عرضه شده است، دارای کیفیت تصویر Real 4K NanoCell می باشد.

تلویزیون نانوسل 4K ال جی مدل NANO90 سایز 65 اینچ محصول 2021

 

 NanoCell در تلویزیون نانوسل 4K ال جی مدل NANO90 سایز 65 اینچ محصول 2021

با پیشرفت برق آسای علم، شاهد تغییرات عظیمی در دنیای تکنولوژی هستیم. حتما در مورد تکنولوژی نانو شنیده اید. تکنولوژی مدرن و کم هزینه که به سرعت در حال رشد است و جای تکنولوژی های قدیمی را می گیرد. از تکنولوژی نانو در بسیاری از لوازم و فناوری های جدید استفاده می شود. در ال جی نانو 90 برای صفحه نمایش از فناوری NanoCell استفاده شده است. وجود ذرات ریز نانو در صفحه نمایش این تلویزیون، رنگ ها را از هم تفکیک کرده و مرز های بین رنگ های روشن و تیره مشخص می شود. به لطف فناوری NanoCell تک به تک رنگ های تصویر مشخص شده و جزئیاتی باورنکردنی از تصاویر به نمایش گذاشته می شود.

تلویزیون نانوسل 4K ال جی مدل NANO90 سایز 65 اینچ محصول 2021

 

پردازنده α7 Gen 3 Processor 4K تلویزیون نانوسل 4K ال جی مدل NANO90 سایز 65 اینچ محصول 2021

پردازنده مهم ترین بخش در کیفیت تصویر است. پردازنده به سرعت داده های گیرنده را پردازش می کند و با حذف نویز های روی داده ها، آن ها روی صفحه تلویزیون نمایش می دهد. ال جی در تلویزیون 65nano90 از پردازنده α7 Gen 3 Processor 4K استفاده کرده است. این پردازنده بسیار قدرتمند علاوه بر افزایش سرعت در انتقال و پخش تصاویر، کیفیت آن را نیز ارتقا می دهد تا تمام تصاویر را با کیفیت 4K روی صفحه نمایش ببینید. فناوری AI Picture Pro از هوش مصنوعی در تصاویر بهره برده است تا مناسب ترین تنظیمات مربوط به تصاویر را مطابق با سلیقه ی بیننده انجام دهد و تصاویر با کیفیت عالی نمایش داده شوند.

کنتراست بی نهایت با HDR در تلویزیون نانوسل 4K ال جی مدل NANO90 سایز 65 اینچ محصول 2021 

ال جی برای بالا بردن سطح کیفیت تصاویر از قابلیت های زیادی استفاده می کند. مهم ترین و موثرترین این قابلیت ها، HDR است. به طور کلی قابلیت HDR در تصویر نقاط روشن را روشن تر و نقاط تیره را تیره تر می کند به این ترتیب موجب بالا رفتن کنتراست تصویر شده و عمق آن را افزایش می دهد. در نتیجه دقت رنگ ها بیشتر شده و تصویری واقعی با جزئیات تمام روی صفحه نمایش به تصویر کشیده می شود.

یعنی تصاویری که روی صفحه تلویزیون پخش می شود، ابتدا توسط HDR رنگ هایش بهبود یافته و سپس نمایش داده می شود تا زیباترین تصاویر را با رنگ هایی فوق العاده به شما عرضه کند. تلویزیون نانو 90 دارای نسخه هوشمند و بروز شده HDR با استفاده از سنسور های نوری در تلویزیون است و همانطور که مشخص است مستقیما بر روی کیفیت تصویر اثر می گذارد. این دالبی ویژن هوشمند نوع محتوا را شناسایی می کند و به طور خودکار بهترین حالت نمایش تصویر را متناسب با نور محیط انتخاب می کند.

طیف گسترده رنگ ها با Billion Rich Colors در تلویزیون نانوسل 4K ال جی مدل NANO90 سایز 65 اینچ محصول 2021

یکی دیگر از قابلیت هایی که به تقویت رنگ ها در تلویزیون ال جی کمک کرده است Billion Rich Colors نام دارد. این قابلیت در NANO90، طیف وسیع تری از رنگ ها را در اختیار می گذارد تا وضوح و شفافیت بیشتری به تصاویر ببخشد. بنابراین در این تلویزیون رنگ های اصلی قرمز، آبی و سبز با دقت و شفافیت بیشتری به نمایش گذاشته می شوند. در نتیجه وجود فناوری Billion Rich Colors در تلویزیون NANO90 موجب ایجاد رنگ های گسترده و واقعی می شود.

نمایش رنگ های واقعی در تلویزیون نانوسل 4K ال جی مدل NANO90 سایز 65 اینچ محصول 2021

در برخی از تلویزیون ها از تمام طیف های یک رنگ مشخص پشتیبانی نمی شود. از این رو وقتی تلویزیون تصویری را دریافت می کند و دقیق کد رنگ فرستاده شده را ندارد، رنگی مشابه را جایگزین کرده و آن را نمایش می دهد. در تلویزیون ال جی نانو نود به لطف فناوری True Color Accuracy تمام طیف های رنگی موجود در تصاویر شناسایی شده و دقیق همان رنگ روی صفحه تلویزیون نمایش داده می شود. علاوه بر این فناوری Advanced Color Enhancer نقطه به نقطه رنگ ها روی تصویر را تفکیک کرده و با دقت تفاوت رنگ میان کوچک ترین نقاط تصویر را نمایش می دهد. طیف رنگی گسترده، کیفیت عالی رنگ و بهترین میزان روشنایی در رنگ ها را با این تلویزیون تجربه کنید.

ارتقای کیفیت با قابلیت AI 4K Upscaling در تلویزیون نانوسل 4K ال جی مدل NANO90 سایز 65 اینچ محصول 2021

قابلیت AI 4K Upscaling برای ارتقای کیفیت تصاویر مورد استفاده قرار می گیرد. اگر تصاویری که به گیرنده تلویزیون ارسال می شوند، کیفیت پایینی نسبت به دیگر تصاویر داشته باشند، این قابلیت دست به کار می شود. تمامی تصاویر را به بالاترین سطح کیفیت خود می رساند تا صرفه نظر از کیفیت پایین برخی از تصاویری ورودی، روی صفحه نمایش تمام تصاویر با کیفیت عالی و یکسان نمایش داده شوند.

سیستم صوتی تلویزیون نانوسل 4K ال جی مدل NANO90 سایز 65 اینچ محصول 2021

تصاویر و صحنه های با کیفیت تنها زمانی تجربه خوبی به ببیننده می دهند که با صداهایی با کیفیت همراه باشند. شرکت ال جی با قرار دادن دو بلندگو با توان خروجی 20 وات ( هرکدام به تنهایی 10 وات ) در تلویزیون نانو 90 که از دو کانال به طور همزمان صدا را به خروجی می فرستند و همچنین استفاده از تکنولوژی Ultra Surround, صداها را با بالاترین کیفیت و بدون هیچ نویزی به گوش شنونده می رساند.

با فناوری تقویت صدا Dolby Atmos تمامی اختلالات موجود در صدا فیلتر می شود و صدایی فراگیر با شفافیت تمام را به گوش شما می رساند. وجود هوش مصنوعی AI Sound نیز صدا را متناسب با صحنه هایی که در صفحه نمایش تلویزیون پخش می شود، تنظیم می کند. با وجود این قابلیت حسی واقعی و نزدیک به صحنه های فیلم تجربه خواهید کرد. به طوری که انگار تمام صحنه های فیلم در اتاق نشمین شما اتفاق می افتد.

امکانات هوشمند تلویزیون نانوسل 4K ال جی مدل NANO90 سایز 65 اینچ محصول 2021

ال جی 65NANO90 دارای سیستم عامل webOS و امکانات هوشمند عالی برای ارتباط کاربرانش با دنیای بیرون و دسترسی راحت به تلویزیون است. از مهم ترین امکانات هوشمند 65NANO90 پشتیبانی از دستیارهای صوتی Amazon Alexa و Google Assistant است. این دستیارهای صوتی برای کنترل تلویزیون از طریق صدا گزینه ای عالی هستند. تلویزیون را به این دستیارهای صوتی متصل نمایید و میزان صدای آن را کم زیاد کنید، کانال تلویزیون را عوض کرده و تلویزیون را خاموش و روشن کنید. همچنین با Apple TV می توانید فیلم هایی که می خواهید را از طریق تلویزیون جستجو کنید.

می توانید از طریق کانال Disney+ به انیمیشن های شرکت دیزنی دسترسی داشه باشید. با قابلیت های Apple HomeKit و AirPlay2 به گوشی اپل خود متصل شوید و محتوای گوشی را با تلویزیون به اشتراک بگذارید. وجود فناوری فوق پیشرفته LG ThinQ AI این تلویزیون را به بعد دیگری از تلویزیون های هوشمند برده است. در واقع وجود این قابلیت نشان دهنده استفاده از هوش مصنوعی در تلویزیون است. LG ThinQ AI تمام رفتارها و خواسته های شما از تلویزیون را بررسی می کند و متناسب با آن ها به شما خدماتی همچون پیشنهاد فیلمی که به سلیقه شما نزدیک است و یا پیشنهاد خواندن مطالبی مطابق با سلیقه شما ارائه می دهد.

تلویزیون نانوسل 4K ال جی مدل NANO90 سایز 65 اینچ محصول 2021

 

پشتیبانی از دستیارهای صوتی Amazon و Google در تلویزیون نانوسل 4K ال جی مدل NANO90 سایز 65 اینچ محصول 2021

دستیارهای صوتی بخش عظیمی از زندگی امروزه را پوشش می دهند. در واقع دستیارصوتی وسیله ای کوچک و هوشمند است که می تواند به انواع لوازم هوشمند متصل شود، به شرط این که لوازم هوشمند امکان پشتیبانی از این دستیارهای صوتی را داشته باشند. تلویزیون ال جی NANO90 از دستیارهای صوتی Amazon Alexa و Google Assistant پشتیبانی می کند. این دستیارهای صوتی متعلق به کمپانی های آمازون و گوگل هستند و شما اگر یکی از این دستیارهای صوتی را در منزلتان داشته باشید به راحتی می توانید آن را به تلویزیون متصل کرده و با صدایتان تلویزیون را کنترل کنید. اعمالی همچون تغییر کانال تلویزیون، کم و زیاد کردن صدا، روشن و خاموش کردن و اعمالی از این قبیل را با دستیارهای صوتی انجام دهید.

بازی در تلویزیون نانوسل 4K ال جی مدل NANO90 سایز 65 اینچ محصول 2021

این تلویزیون با کیفیت تصویر فوق العاده و امکانات عالی گزینه ای بسیار مناسب برای بازی است. استفاده از هوش مصنوعی و جدیدترین فناوری های تصویر از جمله HgiG، VRR و Low Input Lag باعث خلق فضایی عالی برای بازی می شوند. با کمترین میزان تاخیر ورودی تمام صحنه های بازی به سرعت پردازش می شوند و سرعت فوق العاده ای به بازی می بخشند. نویز بازی به طور کامل حذف شده و بالاترین کیفیت تصویر برای تجربه ای بینظیر از بازی برایتان مهیا خواهد شد. با این تلویزیون همیشه در بازی ها برنده خواهید بود.

درگاه های ارتباطی تلویزیون نانوسل 4K ال جی مدل NANO90 سایز 65 اینچ محصول 2021

در تلویزیون هوشمند 65NANO90 به راحتی به اینترنت وصل شوید. گوشی خود را به وسیله بلوتوث به تلویزیون متصل کنید و بدون نیاز به کابل های اضافی محتواهای مورد علاقه یتان را به اشتراک بگذارید. 3 پورت USB جهت اتصال فلش مموری و هارداکسترنال و یا هر نوع حافظه ی خارجی جانبی, 4 پورت HDMI برای اتصال دیوایس های دیجیتالی و همچنین درگاه Comosite برای اتصال به دستگاه های صوتی و تصویری قدیمی تر, از مهم ترین پورت های ارتباط تلویزیون ال جی NANO90 با دستگاه های دیگر هستند.

دسترسی راحت به تلویزیون از طریق Apple HomeKit و Apple Airplay2 به شما کمک می کند تا هر محتوایی که می خواهید را از گوشی خود به تلویزیون انتقال دهید و فیلم و عکس هایتان را روی صفحه نمایش تلویزیون به اشتراک بگذارید. این امکان دسترسی به محتویات درون گوشی را از طریق تلویزیون تسهیل بخشیده و دسترسی راحت و سریع را برای کاربران خود ایجاد کرده است.

تلویزیون نانوسل 4K ال جی مدل NANO90 سایز 65 اینچ محصول 2021

 

جمع بندی

به صورت کلی این تلویزیون از برترین تلویزیون های ال جی محسوب می شود که با طراحی شیک و زیبایی که دارد جلوه ای خاص به اتاق نشیمن شما خواهد بخشید. کیفیت تصویر 4K با امکانات تصویری که دارد، باعث خلق صحنه هایی با کیفیت و جذاب می شود. سیستم صوتی تلویزیون با امکانات صوتی پیشرفته، صداهایی رسا و بدون نویز تولید و پخش می کند. امکانات هوشمند این تلویزیون بسیار کاربردی هستند و زندگی راحت و مدرن را برایتان به ارمغان می آورند. اگر خواهان تلویزیون جدید و با امکانات و البته قابلیت های تصویر فوق العاده هستید، تلویزیون ال جی 65NANO90 را به شما پیشنهاد می کنیم.

مزایای خرید تلویزیون ال جی 65NANO90

  • فناوری تصویر NanoCell
  • پشتیبانی از Dolby Vision و Dolby Atmos
  • طراحی بدون فریم
  • امکان اتصال به گوشی های اپل و اندروید
  • دارای گیرنده دیجیتال و DVB-S2
  • دارای کنترل جادویی (موسی)
  • پشتیبانی از دستیارهای صوتی
  • مناسب برای گیمرها

مشخصات فنی تلویزیون نانوسل 4K ال جی مدل NANO90 سایز 65 اینچ محصول 2021

سال ساخت

سال ساخت 2021

صفحه نمایش

اندازه صفحه‌نمایش 64.5 اینچ
نوع پنل
IPS LCD
نوع صفحه تخت
دسته‌بندی رزولوشن
4K-UHD
رزولوشن پنل 2160 × 3840 پیکسل
نوردهی پس‌زمینه Direct LED
نسبت تصویر 16:9
HDR
- Dolby Vision
- Dolby Vision IQ
- HDR10 Pro
- HLG
نرخ بازسازی تصویر
120 هرتز
زاویه دید زاویه دید گسترده
پخش سه‌بعدی خیر
تبدیل محتوای دو‌بعدی به سه‌بعدی  
تبدیل محتوای سه‌بعدی به دو‌بعدی  
پشتیبانی از فضای رنگی‌ گسترده بله
ارتقای رزولوشن تصویر بله
سایر ویژگی‌های مرتبط با تصویر
- نرخ فریم متغیر (VVR)
- نرخ فریم بالا (HFR)
- حالت تاخیر پایین خودکار (ALLM)
- هوش مصنوعی اختصاصی تنظیم کیفیت تصاویر
- پشتیبانی از AMD FreeSync
- حالت مخصوص بازی (Game Optimizer)
- فناوری NanoCell و NanoColor

صدا

سیستم اسپیکر 2.2 کاناله
تعداد بلندگو 2 بلندگوی 10 وات
توان کلی سیستم صوتی 40 وات
جهت خروجی صدا رو به پایین
استاندارد‌های صوتی پشتیبان‌شده‌ - Dolby Atmos
- Dolby Digital
قابلیت‌های صوتی
- پخش موسیقی از طریق بلوتوث
- هوش مصنوعی اختصاصی تنظیم صدا
- صدای شفاف و فراگیر

نرم افزار

رابط کاربری هوشمند بله
نوع رابط هوشمند webOS 6.0
مرورگر وب بله
سایر قابلیت‌ها
- مجهز به هوش مصنوعی LG AI ThinQ
- تشخیص هوشمند دستور صوتی
- تبدیل کلام به متن (SST)
- جستجوی صوتی ال‌جی
- کنترل جادویی یا Magic Remote
- فروشگاه محتوای ال‌جی
- جستجوی فایل از طریق شبکه
- پخش‌کننده‌ی موسیقی
- تله تکست
- امکان ضبط برنامه‌های تلویزیونی
- ماشین زمان
- حالت صرفه‌جویی انرژی
- قابلیت LG Sound Sync برای اتصال راحت و بی‌سیم سینمای خانگی، ساندبار و...
- راهنمای الکترونیکی برنامه‌ها (EPG)
- امکان ایجاد محدودیت برای برخی شبکه‌ها
- سازگار با دستیارهای گوگل و آمازون الکسا

درگاه‌های ارتباطی

تعداد درگاه USB 3
تعداد درگاه HDMI 4
نوع درگاه HDMI HDMI 2.0, HDMI 2.1
پشتیبانی از ARC بله
پشتیبانی از HDMI CEC بله
رابط کامپوزیت (AV) بله
رابط کامپوننت بله
وای‌فای دارد
بلوتوث نسخه 5.0
درگاه شبکه بله
ورودی آنتن بله
خروجی صدای دیجیتال اپتیکال بله
خروجی صدای دیجیتال کواکسیال خیر
خروجی صدای دیجیتال S/PDIF خیر
درگاه کارت حافظه خیر
خروجی هدفون بله

سخت‌افزار و سایر امکانات

پردازنده نسل چهارم α7
گیرنده دیجیتال ATSC/ClearQAM
گیرنده آنالوگ بله
حسگر نور محیط بله
دوربین خیر
تشخیص دستورات حرکتی خیر
DLNA بله
قابلیت کست و اشتراک بی‌سیم محتوا بله

مشخصات فیزیکی

رنگ مشکی
ابعاد بدون پایه  
ابعاد با پایه 29.4 × 90.4 × 145.2 سانتی‌متر
وزن بدون پایه  
وزن با پایه
28.6 کیلوگرم
اتصال به دیوار
استاندارد VESA از نوع 400 × 400 میلی‌متر
نوع پایه دو پایه کناری
منبع تغذیه  
مصرف برق در حالت آماده به کار کمتر از 0.5 وات
اقلام همراه - ریموت کنترل جادویی
- کابل برق
- دفترچه راهنما

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
اعتراف چندش و عجیب اهالی قبیله آدم‌خوارها: من گوشت یک مرد و یک زن را خورده‌ام!+ویدیو (1 نظر) شهرداری کرمانشاه مجسمه پاندای کونگ‌فوکار را به آغوش مردم ایران بازگرداند/ رفته میکاپ کرده اومده😂+عکس (1 نظر) لوازم آرایش یک خانم شاغل که همیشه باید با خود داشته باشد (1 نظر) فرح پهلوی در چه شرایطی برای سگ سالومه مجری منوتو گریست؟ + ویدئو (1 نظر) فوری/ اخبار لحظه به لحظه با سانحه سقوط هلی کوپتر حامل رئیس جمهور (1 نظر) کشاندن دختر 22 ساله به خانه مرد 50 ساله/ متهم تبرئه شد ؛ شلاق و تبعید به جای اعدام (1 نظر) از واکنش همایون شجریان به خیانتش تا صف طولانی امضای سروش صحت در حواشی داغ امروز سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1403 لحظه باورنکردنی شکار یک عقاب توسط خرس گرسنه در نوک درخت!+ فیلم فال انبیاء روزانه پنجشنبه 27 اردیبهشت ماه 1403 سلفی بامزه و سر صبحی شبنم قلی خانی با دختر یکی یدونه‌اش، شانا خانوم+عکس/ ماشالله بزرگ شده😍 طراحی چهره رهبر معظم انقلاب بر روی برگ درخت توسط این هنرمند+ویدئو/ منحصربفرد و بی نقص عکسی از درختکاری آیت الله جنتی در حیاط شورای نگهبان بررسی جذابیت های آلمان برای مهاجرت با موسسه مهاجرتی میرداماد عکس خیلی خنده دار از دورهمی مرغ ها در یخچال عروس+عکس/فقط یه سبزی کمه برا غیبت کردنشون...😂 هدایای تبلیغاتی: گامی نو در برندینگ و انگیزه‌بخشی کارکنان
دیگران می‌خوانند   
(فیلم) دوربین مخفی عجیب مربوط به دو سال قبل با موضوع سقوط بالگرد رئیس جمهور / واکنش متاثر کننده مردم ... (تصاویر) شهرت «سارا و نیکا» سریال پایتخت به روزنامه مشهور سوئدی رسید! (فیلم) روضه خوانی سید ابراهیم رئیسی در شب قدر ؛ همه کاره در دو عالم حسین است / الهی بالحسین .... کشاندن دختر 22 ساله به خانه مرد 50 ساله/ متهم تبرئه شد ؛ شلاق و تبعید به جای اعدام فال انبیاء روزانه دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 فیلمی پربازدید از رئیسی: من زندگی خودم را مرهون حضرت رضا علیه‌السلام می‌دانم... (عکس) تیپ و چهره «روناک» و «شیرین» سریال نون خ در پشت صحنه تیپ و چهره «کیانوش پسرخوانده شکیب» سریال آوای باران در 42 سالگی +عکس (عکس) رئیسی در آغوش سردار دلها، حاج قاسم سلیمانی / حاج قاسم شما برای سلامتی رئیس جمهور دعا کنید ... اولین واکنش رهبر انقلاب به سانحه رخ داده برای رئیس جمهور + فیلم (تصاویر) تغییر چهرۀ «الیاس» 17 سال بعد از سریال «اغماء» رونمایی شبنم قلی خانی از ظروف سرامیکی شیک کافه محبوبش/ همیشه به گردش+عکس خانه پدری باصفا و دلباز ستاره سادات قطبی در اصفهان، نصف جهان/ خاطرات بچگیش زنده شد+عکس رونمایی از سومین نوه اسحاق جهانگیری +عکس / پسر زیبایی که خیلی شبیه پدر بزرگش هست تبریک تولد جالب روناک سریال نون خ به ماه کاووس با یک عکس خاص و دیده نشده+عکس تصویری از دوران کودکی علیرضا جهانبخش با ابروهای پیوندی و اندامی نحیف+عکس استایل یکسان و موهای پریشان رحمان و رحیم پایتخت در طبیعت مازندران+عکس سرگرمی جالب و باکلاس نیلوفر پارسا در دوران بارداری/ عجب فضای دنج و باصفایی+عکس فال روزانه امروز دوشنبه 31 اردیبهشت ماه 1403 فال قهوه با نشان روز دوشنبه 31 اردیبهشت ماه 1403 فال حافظ با تفسیر امروز دوشنبه 31 اردیبهشت 1403+فیلم فال شمع روزانه امروز دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 در هنگام تحویل اتاق هتل به چه نکاتی باید توجه کنیم؟ سِت کردن 2 ستاره تیم ملی در یک قاب/ طارمی و رضاییان با برند لویی ویتون + عکس فیلمی عاشقانه از ماه عسل نرگس محمدی و همسرش علی اوجی در خارج از ایران/ ایشالا به پای هم پیر بشین! فیلم قدیمی از تعویض ضریح مضجع شریف حضرت امام رضا (ع) با حضور رهبر انقلاب در سال 1379 فوری/ اخبار لحظه به لحظه با سانحه سقوط هلی کوپتر حامل رئیس جمهور بیوگرافی و اقدامات مجرمانه شوهر مهناز افشار/ یاسین رامین به بیماران دیالیزی هم رحم نکرد+فیلم کیک تولد شیک و باکلاس 43 سالگی بهنوش طباطبایی با قلب های صورتی/مبارکا باشه +عکس (فیلم) دعوت از رهبر انقلاب برای صرف لوبیا پلو روی آنتن زنده تغییر چهره آزاده زارعی، خانم بازیگر سریال آوای باران بعد 11 سال حرف های شنیع یک معلم در برخورد با نخبه مدرسه اش: به مادرم گفت من کودن هستم!+فیلم ویدیو احساسی و دلنشین حدیث چهره پرداز مژگان بچه مهندس 3 و خواهرش / خانم بازیگر از خواهر دکترش رونمایی کرد بیوگرافی و زندگی خصوصی شیدا خلیق، تازه عروس سینمای ایران و همسرش+ تصاویر جذاب و دیدنی بیوگرافی همه بازیگران مشهوری که امسال بختشان باز شد/ از عروسی کیوان ساکت اف و مونا کرمی تا ازدواج مهدی کوشکی برای چندمین بار+عکس رونمایی سروین بیات از دکوراسیون شیک و با کلاس خانه مادرش+عکس / تزئینات پذیرایی خانه با گلدان های زیبا جشن تولد 8 سالگی آریان پسر جواد نکونام در حیاط منزلش ماشاالله وروایی، عموکاووس سریال نون خ خلبان از آب درآمد +عکس دوران خلبانی بازار ارز بدون خریدار؛ حجم معاملات در پایین‌ترین سطح! هشدار مقامات ایرانی به "قرارداد شیطنت آمیز" چینی‌ها!
تیتر امروز   
اولین واکنش رهبر انقلاب به سانحه رخ داده برای رئیس جمهور + فیلم
کشاندن دختر 22 ساله به خانه مرد 50 ساله/ متهم تبرئه شد ؛ شلاق و تبعید به جای اعدام
فال روزانه امروز دوشنبه 31 اردیبهشت ماه 1403
فال قهوه با نشان روز دوشنبه 31 اردیبهشت ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز دوشنبه 31 اردیبهشت 1403+فیلم
فال شمع روزانه امروز دوشنبه 31 اردیبهشت 1403
فال انبیاء روزانه دوشنبه 31 اردیبهشت 1403
فوری/ اخبار لحظه به لحظه با سانحه سقوط هلی کوپتر حامل رئیس جمهور
بیوگرافی و زندگی خصوصی شیدا خلیق، تازه عروس سینمای ایران و همسرش+ تصاویر جذاب و دیدنی
بیوگرافی همه بازیگران مشهوری که امسال بختشان باز شد/ از عروسی کیوان ساکت اف و مونا کرمی تا ازدواج مهدی کوشکی برای چندمین بار+عکس
یک خبر خوش سینمایی؛ بازگشت دوباره هدیه تهرانی با سریال جدید هزار و یکشب
3 پیشنهاد جذاب و خفن برای فیلم‌بازان ایرانی/ آخر هفته چه سریال هایی را ببینیم؟+ویدیو
محدودیت بارداری در سنین زیر 18 سال رفع شد/ دختر ها قبل از سن بلوغ هم می توانند مادر شوند!
ماجرای علاقه رمان‌نویس زن بلغارستانی به صادق هدایت، مولانا و شاملو
راز عجیب نقاشی مونالیزا لو رفت/ مونالیزا خود داوینچی است!+عکس
منتخب روز   
ویدئویی سراسر شگفتی از یک ماشین باز خَفَن/فقط اونجا که کلاه میذاره سرش حمله دسته جمعی کلاغ‌ها به شاهین شکاری در انتقام به شکار دوست‌شان+ فیلم لحظه باورنکردنی شکار یک عقاب توسط خرس گرسنه در نوک درخت!+ فیلم هنرنمایی کودک طرفدار رامین رضاییان با نقاشی چهره اش/باعث افتخاری ستاره ی درخشان فوتبال+ فیلم خاص‌ترین ساعت کریستیانو رونالدو با 880 قیراط الماس زرد؛ قیمتش چقدر است؟ / با پول این ساعت می‌توان دریاچه ارومیه را احیا کرد! حیات وحش/شکار ماهرانه پرنده توسط مار سمی با استتار باورنکردنی/ قبل از حرکت مار دیدنش غیر ممکنه+ فیلم توپ بازی پوتین رئیس جمهور روسیه وسط کاخ کرملین +فیلم/یکم سنگین باش آقای رئیس جمهور! کشف بزرگترین مار جهان در اعماق آمازون با سری به اندازه سر انسان+ ویدئو حیوانات عظیم‌الجثه آدمخوار ؛ از تمساح آدمخوار تا آناکوندای 300 کیلوگرمی+ عکس کشف هویت 10 مومیایی اسرار آمیز تاریخ + فیلم عجیب و غریب ترین تولیدات ایران خودرو که از آن بی اطلاعید/ از سمند کوپه تا پیکان جدید با ظاهری عجیب +فیلم