قیمت گوشی شیائومی پوکو ایکس 3 - xiaomi Poco X3

  چهارشنبه، 09 تیر 1400   زمان مطالعه 1 دقیقه
قیمت گوشی شیائومی پوکو ایکس 3 - xiaomi Poco X3
گوشی پوکو ایکس 3 با مشخصات بالا رده ایی که دارد باعث می شود که شما کاربران آن را به عنوان یکی از گزینه های خرید خود در نظر بگیرید. سخت افزار قدرتمند، دوربین عالی به همراه باتری حجیم از ویژگی های منحصر به فرد این محصول به حساب می آید. در ادامه می خواهیم ویژگی های بیشتری راجع به این گوشی در اختیارتان قرار دهیم. با ساعدنیوز همراه شوید.
قیمت: 7,750,000 تومان
بروزرسانی: شنبه، 15 مرداد 1401

نقد و بررسی پوکو ایکس 3

گوشی Xiaomi Poco X3 که از جدیدترین گوشی های شیائومی بوده که با فناوری NFC روانه بازار فروش شده است. این محصول با فریم آلومینیومی و بسیار خوش ساخت که قاب جلویی آن از شیشه می باشد نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده و حسگر اثر انگشت در زیر نمایشگر که همانند گوشی های بالارده بوده با بلوتوث نسخه 5.1 و سیستم عامل اندروید 10 از دیگر ویژگی های بی نظیر این دستگاه است که در ادامه بیشتر راجع به طراحی، صفحه نمایش، دوربین و بخش های سخت افزاری آن صحبت خواهیم کرد.

طراحی گوشی شیائومی پوکو ایکس 3

برای طراحی گوشی شیائومی Poco X3 اول از همه باید به پنل پشتی آن اشاره کنیم که بسیار جذاب و زیبا طراحی شده و جنس آن از پلی کربنات می باشد که با بافت متفاوت لوگوی پوکو را به صورت برجسته بر روی آن حک کرده اند. همچنین با طراحی که در پنل پشتی ایجاد شده نور را بسیار زیبا منعکس می کند. این دستگاه که مجهز به فناوری استاندارد IP56 است در مقابل قطرات آب مقاوم بوده اما کاملا ضدآب نیست پس هیچوقت آن را در آب شناور نکنید چون به دستگاه آسیب جدی می رسانید.

این محصول در دو رنگ آبی و خاکستری در بازار وجود دارد. ماژول دوربین در گوشی شیائومی پوکو ایکس 3 به طور غیرمعمول و خاصی در پنل پشتی جای گرفته که دوربین ها به صورت اشکال هندسی زیبایی در کنار هم چیده شده اند که نظر هر کاربری را با هر نوع سلیقه ایی جلب خواهد کرد. ابعاد به کار رفته در این دستگاه 165.3 در 76.8 در 9.4 میلی متر و وزن آن 215 گرم که به خاطر وجود باتری 5160 میلی آمپر ساعتی آن بوده و فریم آلومینیومی هم آن را جذابتر می کند.

پوکو ایکس 3

 

صفحه نمایش گوشی Xiaomi Poco X3 128GB

یکی از بخش های جذاب و مهم هر گوشی صفحه نمایش آن است. این گوشی جدید از شرکت شیائومی با صفحه نمایش 6.67 اینچی با IPS LCD بسیار با کیفیت بوده که با رزولوشن 2400 در 1080 پیکسل و تراکم پیکسلی 395 پیکسل بر اینچ خود را در ردیف اسمارت فون های با کیفیت Full HD+ قرار داده تا تصاویر زنده و بسیار شفافی را در اختیار شما کاربران قرار دهد. این نمایشگر از نرخ نوسازی 120 هرتزی بهره می برد که در کمتر گوشی اقتصادی می توان شاهد آن بود.

از دیگر نقاط قوت گوشی شیائومی پوکو ایکس 3 پشتیبانی از HDR و گستره تمام رنگی می باشد و با روشنایی 450 نیت می توان آن را رده روشن ترین گوشی ها قرار داد که کار کردن با آن زیر نور خورشید را بسیار آسان کرده است.

پوکو ایکس 3

 

دوربین گوشی شیائومی Poco X3

از مهمترین بخش هایی که کاربران بسیار به آن توجه می کنند دوربین گوشی می باشد که برای علاقه مندان به عکاسی دوچندان اهمیت پیدا می کند. طراحی دوربین های اصلی گوشی Xiaomi Poco X3 از جذابیت خاصی برخوردار بوده که با سنسورهای 64 مگاپیکسلی اولتراواید، 13 مگاپیکسلی با زاویه 119 درجه و دو سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو و تشخیص عمق حرفی برای گفتن باقی نگذاشته و از فیلمبرداری اسلوموشن با کیفیت Full HD و سرعت 120 فریم بر ثانیه پشتیبانی می کند.

تصاویری که با دوربین ها در روز به ثبت می رسند بسیار با کیفیت و وضوح بالایی دارند در شب هم با حالت نایت مود می توانید عکس هایی واضح و با جزئیات را به ثبت برسانید. اکثرا ما در هوای آزاد و بیرون از منزل به عکاسی علاقه مند هستیم و دوست داریم از سوژه هایی که در طبیعت و مناظر زیبای آن وجود دارد تصاویر به یاد ماندنی را به ثبت برسانیم مه با داشتن گوشی شیائومی پوکو X3 به این خواسته خود خواهید رسید و به شما اجازه می دهد که عکس های فوق العاده  و حرفه ایی را تجربه نمایید. دوربین سلفی با سنسور 20 مگاپیکسلی که کیفیت بسیار خوبی دارد و تصاویر سلفی را با وضوح بالایی در اختیار شما قرار می دهد.

پوکو ایکس 3

 

سایر قابلیت های گوشی شیائومی پوکو ایکس 3 ظرفیت 128 گیگابایت

قلب تپنده گوشی شیائومی با تراشه اسنپدراگون 732G شرکت کوالکام بوده که با این رنج قیمت بسیار قدرتمند است و پردازنده گرافیکی آن Adreno 618 که تجزیه و تحلیل داده های گرافیکی را بر عهده دارد. این دستگاه با حافظه داخلی 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت عرضه شده که با استفاده از کارت حافظه microSD می توانید حافظه داخلی آن را افزایش دهید. گوشی شیائومی پوکو ایکس 3 با اندروید 10 عرضه شده که اگر این ورژن ارتقا یابد می توان اندروید این گوشی را آپدیت کرد که رابط کاربری اختصاصی آن نیز MIUI 12 می باشد.

شرکت شیائومی همیشه برای گوشی های مقرون به صرفه خود از باتری های قدرتمند استفاده می کند تا نیاز کاربران خود را برای تامین انرژی برآورده کند. باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5160 میلی آمپر ساعتی به مدت دو روز می تواند گوشی را روشن نگه دارد. همچنین این دستگاه از فناوری شارژ سریع پشتیبانی کرده و در مدت 65 دقیقه باتری را از صفر تا صد شارژ خواهد کرد. قیمت گوشی شیائومی پوکو X3 را در فروشگاه اینترنتی هاکان موبایل می توانید با دیگر سایت ها ارزیابی کنید و خریدی امن و مطمئن را در این سایت تجربه نمایید.

مشخصات فنی پوکو ایکس 3

عرضه

معرفی 22 سپتامبر 2020
وضعیت موجود. عرضه شده در 29 سپتامبر 2020

نمایشگر

نوع IPS LCD لمسی خازنی، 16 میلیون رنگ
ابعاد 6.67 اینچ (~84.6% نسبت نمایشگر به بدنه)
رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل (~395 پیکسل در اینچ تراکم پیکسلی)
محافظ کورنینگ گوریلا گلس 5

بدنه

ابعاد 165.3 در 76.8 در 10.1 میلی‌متر
وزن
225 گرم
ساخت جلوی شیشه‌ای (گوریلا گلس 5)، فریم پلاستیکی، پشت پلاستیکی
سیم‌کارت
دو سیم‌کارته‌ی هیبریدی (نانو-سیم، همزمان یکی فعال (dual stand-by))

پلتفرم

سیستم‌عامل در زمان عرضه
- اندروید 10
- MIUI 12
تراشه Qualcomm SM7150-AC Snapdragon 732G (هشت نانومتری)
پردازنده مرکزی
8 هسته‌ای (دو هسته‌ی 2.3 گیگاهرتز Kryo 470 Gold و شش هسته‌ی 1.8 گیگاهرتز Kryo 470 Silver)
پردازنده گرافیکی Adreno 618

حافظه

درگاه حافظه
microSDXC (استفاده‌ از شیار دوم سیم‌کارت)
حافظه داخلی 64 گیگابایت با 6 گیگابایت رم، 128 گیگابایت با 6 گیگابایت رم، 128 گیگابایت با 8 گیگابایت رم
نوع حافظه
UFS 2.1

دوربین

اصلی 64 مگاپیکسل (لنز واید، 1/1.73 اینچ سایز سنسور، فوکوس خودکار با تشخیص فاز، 0.8 میکرومتر سایز پیکسل، f/1.9)
13 مگاپیکسل (لنز اولتراواید با پوشش 119 درجه، 1.0 میکرومتر سایز پیکسل، f/2.2)
2 مگاپیکسل (لنز ماکرو، f/2.4)
2 مگاپیکسل (سنسور تشخیص عمق تصویر، f/2.4)
قابلیت‌ها فلاش دوگانه‌، پانوراما
فیلم‌برداری
4K@30fps، 1080p@30/120fps، 720p@960fps; لرزشگیر الکترونیکی تصویر-ژیروسکوپی
سلفی
20 مگاپیکسل (لنز واید، 1/3.4 اینچ سایز سنسور، 0.8 میکرومتر سایز پیکسل، f/2.2)
فیلم‌برداری سلفی
1080p@30fps

صدا

جک ۳.۵ میلی‌متری بله
اسپیکر
بله، با اسپیکر استریو

باتری

باتری باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 6000 میلی آمپر ساعت
شارژر
شارژر سریع 33 وات

قابلیت‌ها

حسگرها حسگر اثرانگشت (کنار گوشی)، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، سنسور مجاورت، قطب‌نما، حسگر IR Blaster (ریموت کنترل)

شبکه

فناوری
GSM / HSPA / LTE

اتصالات

شبکه بی‌سیم
Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac، دو بانده، Wi-Fi Direct، هات‌اسپات
بلوتوث
5.1، A2DP، LE
GPS
بله، با A-GPS، GLONASS، BDS
رادیو
رادیو اف‌ام، ضبط
USB
2.0، Type-C 1.0 کانکتور ریورسبل ، پشتیبانی از OTG

متفرقه

رنگ‌ها
آبی، خاکستری
مدل‌ها  
نرخ مخصوص جذب (SAR)
0.75 وات بر کیلوگرم (سر)
0.61 وات بر کیلوگرم (بدن)
نرخ مخصوص جذب اروپا (SAR EU)  
حدود قیمت در زمان عرضه حدود 200 یورو

 


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (485 نظر) رهبر معظم انقلاب: در ایستگاه منتظر قطار بودم که فردی که اصلا نمی شناختمش شروع کرد به مسخره کردن من+ویدیو (210 نظر) میزبانی رهبر معظم انقلاب از مهمانش در ضیافتی به صرف شام +عکس/سفره ای که اُملت تنها غذای آن بود... (143 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (146 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (63 نظر) نگاهی به کیک تولد آیتک سلامت کاپیتان چشم آبی تیم ملی والیبال بانوان و رقیب زهرا گونش/ مبارکا باشه (60 نظر) نگاهی به میز عقد ساده و با دیزاین مختصرِ زینب سلیمانی دختر کوچکِ سردار سلیمانی و همسر لبنانی‌اش+عکس/ استندهای اسم و شمع های تک رنگ (49 نظر) در خانه شهید رئیسی به روی همه مردم باز می شود (45 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (37 نظر) خلاقیت هوش پران مغازه دار کاشانی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ مغزشو باید طلا گرفت+عکس (25 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (20 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (18 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده تهرانی، با نوشته جالب پشت پژو پارس حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا (17 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز مغازه دار یزدی در ایام محرم/آدم حظ میکنه از اینهمه درک و شعور+فیلم (13 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر 1403
نگاهی به جواهرات مجلل و باشکوه خانواده آمبانی که پربازدید شد/ از زمرد نماد عشق آقای داماد تا گردنبند دستساز مادر شوهر جنجالی+عکس
7 روش تضمینی و قطعی رفع بوی بد سینک ظرفشویی
مبل‌های کثیف خانه را چگونه تمیز کنیم؟ / یک راه سریع و تضمینی
چرا کارگردان مختار نگذاشت بازیگر نقش حضرت عباس (ع) در فیلم یا سریالی دیگر بازی کند؟
نامه زیرکانه و دلبرانه انیس الدوله، بانوی اول حرمسرا به ناصرالدین شاه / یا به من وام بدهید یا شهرستانک را از من بخرید!
رفع فیلترینگ به طور کامل در دست شخص رئیس جمهور است
منظور ظریف از دولت وفاق ملی چیست؟
خرید کردن پسر رهبر معظم انقلاب: از ایستادن در صف و رعایت نوبت تا لحن عادی فروشنده با ایشان مثل دیگر مشتری ها
اختلاف زن و شوهر بوکانی هفت هکتار مزرعه گندم را به آتش کشاند
تصاویر جالب و دیدنی از آیین های عزاداری محرم در 12 کشور مختلف جهان/ از به زنجیر کشیدن زنان تا عبور کردن پابرهنه از روی زغال‌های روشن
(ویدیو) ترانه سوزناک همایون شجریان در دلتنگی و فراق پدرش/ چه بغضی هم داره
(تصاویر) 9 تا از باور نکردنی ترین مراسم غیرعادی که در برخی مناطق جهان جانشین دفن کردن مردگان شده است/ روی کسانی که مرده‌هاشونو میسوزونن رو سفید کردن کلا
ویدئوی فوق العاده باشگاه اینتر برای معرفی مهدی طارمی/یک شاهزاده ازخلیج فارس/ مهدی طارمی: ایران در قلب من است و اینتر در ذهن من
باقری: لبنان، جهنم بی‌بازگشت برای صهیونیست‌ها خواهد بود
منتخب روز   
اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان