قیمت گوشی شیائومی پوکو ایکس 3 - xiaomi Poco X3

  چهارشنبه، 09 تیر 1400   زمان مطالعه 1 دقیقه
قیمت گوشی شیائومی پوکو ایکس 3 - xiaomi Poco X3
گوشی پوکو ایکس 3 با مشخصات بالا رده ایی که دارد باعث می شود که شما کاربران آن را به عنوان یکی از گزینه های خرید خود در نظر بگیرید. سخت افزار قدرتمند، دوربین عالی به همراه باتری حجیم از ویژگی های منحصر به فرد این محصول به حساب می آید. در ادامه می خواهیم ویژگی های بیشتری راجع به این گوشی در اختیارتان قرار دهیم. با ساعدنیوز همراه شوید.
قیمت: 7,750,000 تومان
بروزرسانی: شنبه، 15 مرداد 1401

نقد و بررسی پوکو ایکس 3

گوشی Xiaomi Poco X3 که از جدیدترین گوشی های شیائومی بوده که با فناوری NFC روانه بازار فروش شده است. این محصول با فریم آلومینیومی و بسیار خوش ساخت که قاب جلویی آن از شیشه می باشد نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده و حسگر اثر انگشت در زیر نمایشگر که همانند گوشی های بالارده بوده با بلوتوث نسخه 5.1 و سیستم عامل اندروید 10 از دیگر ویژگی های بی نظیر این دستگاه است که در ادامه بیشتر راجع به طراحی، صفحه نمایش، دوربین و بخش های سخت افزاری آن صحبت خواهیم کرد.

طراحی گوشی شیائومی پوکو ایکس 3

برای طراحی گوشی شیائومی Poco X3 اول از همه باید به پنل پشتی آن اشاره کنیم که بسیار جذاب و زیبا طراحی شده و جنس آن از پلی کربنات می باشد که با بافت متفاوت لوگوی پوکو را به صورت برجسته بر روی آن حک کرده اند. همچنین با طراحی که در پنل پشتی ایجاد شده نور را بسیار زیبا منعکس می کند. این دستگاه که مجهز به فناوری استاندارد IP56 است در مقابل قطرات آب مقاوم بوده اما کاملا ضدآب نیست پس هیچوقت آن را در آب شناور نکنید چون به دستگاه آسیب جدی می رسانید.

این محصول در دو رنگ آبی و خاکستری در بازار وجود دارد. ماژول دوربین در گوشی شیائومی پوکو ایکس 3 به طور غیرمعمول و خاصی در پنل پشتی جای گرفته که دوربین ها به صورت اشکال هندسی زیبایی در کنار هم چیده شده اند که نظر هر کاربری را با هر نوع سلیقه ایی جلب خواهد کرد. ابعاد به کار رفته در این دستگاه 165.3 در 76.8 در 9.4 میلی متر و وزن آن 215 گرم که به خاطر وجود باتری 5160 میلی آمپر ساعتی آن بوده و فریم آلومینیومی هم آن را جذابتر می کند.

پوکو ایکس 3

 

صفحه نمایش گوشی Xiaomi Poco X3 128GB

یکی از بخش های جذاب و مهم هر گوشی صفحه نمایش آن است. این گوشی جدید از شرکت شیائومی با صفحه نمایش 6.67 اینچی با IPS LCD بسیار با کیفیت بوده که با رزولوشن 2400 در 1080 پیکسل و تراکم پیکسلی 395 پیکسل بر اینچ خود را در ردیف اسمارت فون های با کیفیت Full HD+ قرار داده تا تصاویر زنده و بسیار شفافی را در اختیار شما کاربران قرار دهد. این نمایشگر از نرخ نوسازی 120 هرتزی بهره می برد که در کمتر گوشی اقتصادی می توان شاهد آن بود.

از دیگر نقاط قوت گوشی شیائومی پوکو ایکس 3 پشتیبانی از HDR و گستره تمام رنگی می باشد و با روشنایی 450 نیت می توان آن را رده روشن ترین گوشی ها قرار داد که کار کردن با آن زیر نور خورشید را بسیار آسان کرده است.

پوکو ایکس 3

 

دوربین گوشی شیائومی Poco X3

از مهمترین بخش هایی که کاربران بسیار به آن توجه می کنند دوربین گوشی می باشد که برای علاقه مندان به عکاسی دوچندان اهمیت پیدا می کند. طراحی دوربین های اصلی گوشی Xiaomi Poco X3 از جذابیت خاصی برخوردار بوده که با سنسورهای 64 مگاپیکسلی اولتراواید، 13 مگاپیکسلی با زاویه 119 درجه و دو سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو و تشخیص عمق حرفی برای گفتن باقی نگذاشته و از فیلمبرداری اسلوموشن با کیفیت Full HD و سرعت 120 فریم بر ثانیه پشتیبانی می کند.

تصاویری که با دوربین ها در روز به ثبت می رسند بسیار با کیفیت و وضوح بالایی دارند در شب هم با حالت نایت مود می توانید عکس هایی واضح و با جزئیات را به ثبت برسانید. اکثرا ما در هوای آزاد و بیرون از منزل به عکاسی علاقه مند هستیم و دوست داریم از سوژه هایی که در طبیعت و مناظر زیبای آن وجود دارد تصاویر به یاد ماندنی را به ثبت برسانیم مه با داشتن گوشی شیائومی پوکو X3 به این خواسته خود خواهید رسید و به شما اجازه می دهد که عکس های فوق العاده  و حرفه ایی را تجربه نمایید. دوربین سلفی با سنسور 20 مگاپیکسلی که کیفیت بسیار خوبی دارد و تصاویر سلفی را با وضوح بالایی در اختیار شما قرار می دهد.

پوکو ایکس 3

 

سایر قابلیت های گوشی شیائومی پوکو ایکس 3 ظرفیت 128 گیگابایت

قلب تپنده گوشی شیائومی با تراشه اسنپدراگون 732G شرکت کوالکام بوده که با این رنج قیمت بسیار قدرتمند است و پردازنده گرافیکی آن Adreno 618 که تجزیه و تحلیل داده های گرافیکی را بر عهده دارد. این دستگاه با حافظه داخلی 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت عرضه شده که با استفاده از کارت حافظه microSD می توانید حافظه داخلی آن را افزایش دهید. گوشی شیائومی پوکو ایکس 3 با اندروید 10 عرضه شده که اگر این ورژن ارتقا یابد می توان اندروید این گوشی را آپدیت کرد که رابط کاربری اختصاصی آن نیز MIUI 12 می باشد.

شرکت شیائومی همیشه برای گوشی های مقرون به صرفه خود از باتری های قدرتمند استفاده می کند تا نیاز کاربران خود را برای تامین انرژی برآورده کند. باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5160 میلی آمپر ساعتی به مدت دو روز می تواند گوشی را روشن نگه دارد. همچنین این دستگاه از فناوری شارژ سریع پشتیبانی کرده و در مدت 65 دقیقه باتری را از صفر تا صد شارژ خواهد کرد. قیمت گوشی شیائومی پوکو X3 را در فروشگاه اینترنتی هاکان موبایل می توانید با دیگر سایت ها ارزیابی کنید و خریدی امن و مطمئن را در این سایت تجربه نمایید.

مشخصات فنی پوکو ایکس 3

عرضه

معرفی 22 سپتامبر 2020
وضعیت موجود. عرضه شده در 29 سپتامبر 2020

نمایشگر

نوع IPS LCD لمسی خازنی، 16 میلیون رنگ
ابعاد 6.67 اینچ (~84.6% نسبت نمایشگر به بدنه)
رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل (~395 پیکسل در اینچ تراکم پیکسلی)
محافظ کورنینگ گوریلا گلس 5

بدنه

ابعاد 165.3 در 76.8 در 10.1 میلی‌متر
وزن
225 گرم
ساخت جلوی شیشه‌ای (گوریلا گلس 5)، فریم پلاستیکی، پشت پلاستیکی
سیم‌کارت
دو سیم‌کارته‌ی هیبریدی (نانو-سیم، همزمان یکی فعال (dual stand-by))

پلتفرم

سیستم‌عامل در زمان عرضه
- اندروید 10
- MIUI 12
تراشه Qualcomm SM7150-AC Snapdragon 732G (هشت نانومتری)
پردازنده مرکزی
8 هسته‌ای (دو هسته‌ی 2.3 گیگاهرتز Kryo 470 Gold و شش هسته‌ی 1.8 گیگاهرتز Kryo 470 Silver)
پردازنده گرافیکی Adreno 618

حافظه

درگاه حافظه
microSDXC (استفاده‌ از شیار دوم سیم‌کارت)
حافظه داخلی 64 گیگابایت با 6 گیگابایت رم، 128 گیگابایت با 6 گیگابایت رم، 128 گیگابایت با 8 گیگابایت رم
نوع حافظه
UFS 2.1

دوربین

اصلی 64 مگاپیکسل (لنز واید، 1/1.73 اینچ سایز سنسور، فوکوس خودکار با تشخیص فاز، 0.8 میکرومتر سایز پیکسل، f/1.9)
13 مگاپیکسل (لنز اولتراواید با پوشش 119 درجه، 1.0 میکرومتر سایز پیکسل، f/2.2)
2 مگاپیکسل (لنز ماکرو، f/2.4)
2 مگاپیکسل (سنسور تشخیص عمق تصویر، f/2.4)
قابلیت‌ها فلاش دوگانه‌، پانوراما
فیلم‌برداری
4K@30fps، 1080p@30/120fps، 720p@960fps; لرزشگیر الکترونیکی تصویر-ژیروسکوپی
سلفی
20 مگاپیکسل (لنز واید، 1/3.4 اینچ سایز سنسور، 0.8 میکرومتر سایز پیکسل، f/2.2)
فیلم‌برداری سلفی
1080p@30fps

صدا

جک ۳.۵ میلی‌متری بله
اسپیکر
بله، با اسپیکر استریو

باتری

باتری باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 6000 میلی آمپر ساعت
شارژر
شارژر سریع 33 وات

قابلیت‌ها

حسگرها حسگر اثرانگشت (کنار گوشی)، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، سنسور مجاورت، قطب‌نما، حسگر IR Blaster (ریموت کنترل)

شبکه

فناوری
GSM / HSPA / LTE

اتصالات

شبکه بی‌سیم
Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac، دو بانده، Wi-Fi Direct، هات‌اسپات
بلوتوث
5.1، A2DP، LE
GPS
بله، با A-GPS، GLONASS، BDS
رادیو
رادیو اف‌ام، ضبط
USB
2.0، Type-C 1.0 کانکتور ریورسبل ، پشتیبانی از OTG

متفرقه

رنگ‌ها
آبی، خاکستری
مدل‌ها  
نرخ مخصوص جذب (SAR)
0.75 وات بر کیلوگرم (سر)
0.61 وات بر کیلوگرم (بدن)
نرخ مخصوص جذب اروپا (SAR EU)  
حدود قیمت در زمان عرضه حدود 200 یورو

 


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
ساده زیستی مثال زدنی رهبر انقلاب ؛ از عینک شکسته و کفش قدیمی تا مبل ساده و عبای نخ کش شده +عکس (119 نظر) شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند (72 نظر) پیام توئیتری علی دایی درباره حمایت از کاندیداهای ریاست جمهوری+عکس (41 نظر) نگاهی به سبک دکوراسیون و سلیقه ساده پسندِ خانه علیرضا زاکانی+عکس/ خانه ای با فرش ماشینی و لوازم در حد شهروند عادی (38 نظر) نگاهی به خونه زندگی مجلل کاظم نوربخش، سلمان سریال نون خ+ویدیو/ چه چیدمانی، خوش سلیقگی از در و دیوار میباره (22 نظر) مراسم تشییع پدر محسن تنابنده، شوهر همای پایتخت با حضور چهره های سرشناس و بازیگران/ روحش شاد و یادش گرامی +عکس (18 نظر) آشتی کردن آشا محرابی، فروغ سریال هشت‌ونیم دقیقه با پدرش بعد از 40 سال (16 نظر) نگاهی به کیک تولد چند طبقه و هزار رنگ رضا داوودنژاد/ لبخندهای از ته دل آقای بازیگر کنار همسرش غزل بانو (14 نظر) رونمایی از خواهر باکلاس فاطمه گودرزی، توران سریال لحظه گرگ و میش/ مگه داریم انقد شباهت+عکس (9 نظر) نگاهی به سلیقه خاص و متفاوت علی انصاریان در چیدمان میز تنقلات و میز شام در میزبانی از بازیگران+عکس/ باقالی پلو و سالادالویه و... (9 نظر) عاشقانه های بیرانوند و اکرم بانو با نمایی از ویلایی لاکچری/ بیرانوند استخر شنا و زمین فوتبال ویلایش را به نمایش گذاشت (9 نظر) رستوران گردی دو نفره حامد آهنگی با مادر شاد و خوش پوشَش+عکس/ خلوت مادر و پسری به سبک مجری خوش خنده😍 (9 نظر) خلاقیت منحصربفرد مادر ایرانی برای ترک سیگار فرزندش حماسه آفرید/ دست همه سازمان های ترک اعتیاد رو از پشت بست😂 (8 نظر) خلاقیت خنده دار کارمند کوتاه قامت برای افزایش ارتفاع صندلی‌اش در اداره با چهارپایه حماسه آفرید+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت😂 (8 نظر) ثبت عکس عاشقانه آیسان آقاخانی از رضا گلزار در طبیعت گردی آخر هفته شان (8 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 7 تیر ماه 1403
فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 7 تیر 1403
فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 7 تیر 1403 + فیلم
فال روزانه امروز پنجشنبه 7 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 7 تیر 1403
برای بازیگر زن سریال «ستایش» دعا کنید+عکس/ عمل جراحی سنگین تومورِ خانم بازیگر
آموزش انواع کرلی در خانه+عکس
چه کسی می‌خواهد مملکت را اداره کند؟ همین آقای خامنه‌ای...!/پاسخ صریح شهیدجمهور به ریاست جمهوری آیت الله خامنه ای
سرگردانی دختر 21 ساله در شهر / پدر و مادرم فقط پسر می‌خواستند ؛ از خانه بیرونم کردند!
برای جلوگیری از نیش «پشه» چه چیزی روی پوستمان بمالیم؟
4 پسر و 2 دختر رهبر معظم انقلاب، داماد و عروس چه کسانی هستند؟+عکس
خاطره رهبر انقلاب از روزی که پدرشان فوت کرد
دانلود آهنگ جدید "آخر بهار" آرش و مسیح+فیلم/ دیدی آخر بهاره هنوز نیومدی تو سر قرارت ...
حادثه هولناک برای دختر 13 ساله در بند فریمان
لب مرز پاکستان خبری است؟ / پشت پرده فراوانی انبه در وانت‌های میوه فروشان خیابانی