قیمت گوشی شیائومی ردمی نوت 10 اس - xiaomi Redmi Note 10S

  چهارشنبه، 09 تیر 1400   زمان مطالعه 1 دقیقه
قیمت گوشی شیائومی ردمی نوت 10 اس - xiaomi Redmi Note 10S
گوشی جدید شیائومی ردمی نوت 10s بسیار به ردمی نوت 10 شباهت دارد اما با این تفاوت که از چیپست و دوربین قدرتمندتری برخوردار است ؛ در مقابل از نظر قیمت به شیائومی ردمی نوت 10 پرو نزدیک تر است. با ساعدنیوز با نقد و بررسی این گوشی همراه شوید.
قیمت: 4,839,000 تومان
بروزرسانی: شنبه، 15 مرداد 1401

نقد و بررسی ردمی نوت 10 اس

شیائومی با گوشی‌های سری ردمی نوت، مانند آهنربا سعی در جذب خریداران میانرده دارد! واقعیت این است که در این مسیر، حسابی موفق بوده و لیستی از محصولات متنوع را در اختیار مخاطبان قرار داده است. ردمی نوت 10 اس، مانند برادر گران قیمتش ردمی نوت 10 پرو، با توجه به برچسب قیمتی که دارد امکاناتش رضایت بخش است. شاید جالب باشد اگر بدانید تنها نمایندگان شیائومی در لیست پرفروش‌ترین های سال 2020 از خانواده ردمی نوت بوده است. ردمی نوت 9 پرو نهمین گوشی پرفروش جهان در سال 2020 بوده که ردمی نوت 10 ها، ادامه دهنده راه این سری خواهند بود.

طراحی گوشی شیائومی ردمی نوت 10S

شیائومی این شانس را به کاربران داده تا با خرید ردمی نوت 10 اس، از ظاهر برادر گران قیمت یعنی ردمی نوت 10 پرو (مکس) بهره مند شوند. این گوشی 178 گرم وزن دارد و از لحاظ ابعاد، با ردمی نوت 10 مو نمی‌زند. استاندارد ضد آب و ضخامت بدنه نیز از روی ردمی نوت 10 الگوبرداری شده تا این گوشی، به همان اندازه خوش دست باشد.
جنس بدنه از پلاستیک مرغوب و فشرده می‌باشد اما نگران نباشید! سطح صیقلی و براقی دارد و از دوام بسیار بالایی برخوردار است.
در مواجهه با بارش باران یا هرگونه پاشش آب به ردمی نوت 10 اس، همه چیز را به استاندارد IP53 بسپارید. با این گواهی، گوشی شما در مقابل نفوذ گرد و غبار و همچنین نفوذ آب (پاششی) مقاومت دارد. توجه داشته باشید غوطه ور شدن اسمارتفون در آب شامل این گواهی نبوده و قطعا آسیب داخلی را به دنبال دارد.

ردمی نوت 10 اس

 

نمایشگر 6.43 اینچی شیائومی ردمی نوت 10S

83.5 درصد از قاب رویی را نمایشگر 6.43 اینچی امولد تشکیل داده است. خوشبختانه کوچ از پنل سوپر امولد ردمی نوت 10 پرو به پنل امولد ردمی نوت 10S چندان ناگوار نیست چرا که تفاوت بین این دو مدل، اندک است.
علاوه بر ضخامت بسیار کمی که این پنل دارد، رنگ‌های طبیعی، کنتراست بالا و روشنایی 450 نیت در حالت دستی، جنبه های اصلی از کیفیت تصویر را تشکیل می‌دهند. خبر خوب اینجاست که اگر روشنایی را در حالت اتوماتیک قرار دهید، نرخ روشنایی تا 1100 نیت هم می‌رسد! نمایشگر ردمی نوت 10 اس زیر تابش مستقیم خورشید وضوح قابل قبولی دارد. این مورد را مدیون روشنایی نمایشگر هستیم که در حالت اتوماتیک، میتواند 1100 نیت نیز برسد.

در بخش فوقانی نمایشگر، یک حفره سلفی تعبیه شده که برای طراحی آن، تمام اصول لازم رعایت شده است. اطراف حفره، هیچ هاله نوری نخواهید دید. شیائومی تلاش کرده که ناچ استایل روی نمایشگر کاملا معلق باشد و حس نامزونی ایجاد نکند.

اگر بدانید رزولوشن تصویر 1080 در 2400 پیکسل یا 409 پیکسل بر اینچ است، متوجه می‌شوید که شانه به شانه نمایشگر پرچمدارانی همچون می 11 با 395 پیکسل بر اینچ حرکت می‌کند. توصیه میکنیم به گوریلا گلس 3 به عنوان محافظ صفحه این گوشی اعتماد صددرصد نکنید و بفکر خرید یک گلس مجزا باشید.

 

ردمی نوت 10 اس

 

دوربین چهارگانه شیائومی ردمی نوت 10S

اگر از ماژول زیبای دوربین اصلی فاکتور بگیریم، به چهار سنسور 64، 8، 2 و 2 مگاپیکسلی می‌رسیم که دوربین اصلی گوشی شیائومی ردمی نوت 10S را تشکیل می‌دهند. واقعیت این است که سنسورهای ماکرو و تشخیص عمق نزد کاربران چندان محبوب و کاربردی نیستند اما وجود سنسورهای واید و فوق واید بی نهایت مفیدند.
سنسور اصلی، یک سنسور 64 مگاپیکسلی است که در پس لنز 26 میلیمتری آن، دیافراگم f/1.8 تعبیه شده است. این سنسور واید، از پیکسل های 0.7 میکرومتری کمک می‌گیرد؛ به این معنا که تصویر نهایی، شما را با ثبت دقیق جزییات حیرت زده می‌کند. با سنسور 8 مگاپیکسلی، میتوانید تصاویری فوق عریض با زاویه 118 درجه ثبت کنید. نوررسانی این تصاویر از طریق دیافراگم f/2.2 انجام می‌پذیرد.
دو سنسور بعدی هر دو 2 مگاپیکسل هستند و یکی برای عکاسی پرتره و دیگری برای عکاسی ماکرو به کارتان می‌آیند. آمادگی داشته باشید که در برخی شرایط، مرز بین سوژه و پس زمینه محو در تصاویر شرایط خوبی نداشته باشد. برای دریافت بهترین نتیجه از سنسور ماکرو، سوژه را در فاصله 3 الی 10 سانتی متری دوربین نگه دارید.

از عکاسی با سلفی 13 مگاپیکسلی نیز لذت خواهید برد. این سنسور به دیافراگم f/2.5 مجهز شده و سایز سنسوری برابر با 1/3.06 اینچ دارد. علاوه بر عکاسی، میتواند با کیفیت 1080p و سرعت 30 فریم بر ثانیه فیلمبرداری کند.

ردمی نوت 10 اس

 

باتری 5000 میلی آمپر ساعتی شیائومی ردمی نوت 10S

از نظر برخی منتقدان، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی ردمی نوت 10 اس در شارژدهی استندبای و وبگردی، کمی ضعیف عمل کرده و جای رشد بیشتری داشت. اما با این حال، شارژدهی 110 ساعته این گوشی، باز هم قابل احترام است! در واقع همین که میتواند نیاز شما را برای یک روز کامل تامین کند، کفایت میکند. Xiaomi Redmi Note 10S به شارژر 33 واتی مجهز شده و روی بدنه، پورت USB Type-C 2.0 را به همراه دارد.

مشخصات فنی ردمی نوت 10 اس

عرضه

معرفی 04 مارس 2021
وضعیت
موجود، عرضه شده در 28 آوریل 2021

نمایشگر

نوع AMOLED
ابعاد 6.43 اینچ (~83.5% نسبت نمایشگر به بدنه)
رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل، 20:9 (~409 پیکسل در اینچ تراکم پیکسلی)
محافظ کورنینگ گوریلا گلس 3

بدنه

ابعاد 160.5 در 74.5 در 8.3 میلی‌متر
وزن
178.8 گرم
ساخت  
سیم‌کارت دو سیم‌کارته (نانو-سیم، همزمان یکی فعال (dual stand-by))

پلتفرم

سیستم‌عامل در زمان عرضه
- اندروید 11
- MIUI 12
تراشه Mediatek Helio G95 (دوازده نانومتری)
پردازنده مرکزی 8 هسته‌ای (دو هسته‌ی 2.05 گیگاهرتز Cortex-A76 و شش هسته‌ی 2.0 گیگاهرتز Cortex-A55)
پردازنده گرافیکی Mali-G76 MC4

حافظه

درگاه حافظه microSDXC (درگاه اختصاصی)
حافظه داخلی
64 گیگابایت با 6 گیگابایت رم، 128 گیگابایت با 6 گیگابایت رم، 128 گیگابایت با 8 گیگابایت رم
نوع حافظه
UFS 2.2

دوربین

اصلی 64 مگاپیکسل (لنز واید 26 میلی‌متری، 1/1.97 اینچ سایز سنسور، 0.7 میکرومتر سایز پیکسل، فوکوس خودکار با تشخیص فاز، f/1.8)
8 مگاپیکسل (لنز اولتراواید با پوشش 118 درجه، 1/4.0 اینچ سایز سنسور، 1.12 میکرومتر سایز پیکسل، f/2.2)
2 مگاپیکسل (لنز ماکرو، f/2.4)
2 مگاپیکسل (سنسور تشخیص عمق، f/2.4)
قابلیت‌ها فلش LED، پانوراما، HDR
فیلم‌برداری 4K@30fps، 1080p@30/60/120fps، 720p@960fps
سلفی 13 مگاپیکسل (لنز واید، 1/3.06 اینچ سایز سنسور، 1.12 میکرومتر سایز پیکسل، f/2.5)
فیلم‌برداری سلفی 1080p@30fps

صدا

جک ۳.۵ میلی‌متری بله
اسپیکر بله، با اسپیکر استریو

باتری

باتری باتری غیرقابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت
شارژر شارژ سریع 33 وات

قابلیت‌ها

حسگرها حسگر اثرانگشت (کنار گوشی)، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، سنسور مجاورت، قطب‌نما

شبکه

فناوری GSM / HSPA / LTE

اتصالات

شبکه بی‌سیم Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac، دو بانده، Wi-Fi Direct، هات‌اسپات
بلوتوث بله
GPS بله، با A-GPS، GLONASS، GALILEO، BDS
رادیو نامشخص
USB USB Type-C 2.0
NFC بله (بسته به بازار عرضه)

متفرقه

رنگ‌ها
آبی آسمانی، خاکستری، سفید
مدل‌ها  
نرخ مخصوص جذب (SAR)  
نرخ مخصوص جذب اروپا (SAR EU)  
حدود قیمت در زمان عرضه حدود 190 یورو

 


4 دیدگاه
  دیدگاه ها
رضا جعفری
3 سال پیش

ردمی نوت ۱۰ اس
زهرا صد.اقت
3 سال پیش

من خودم یک ماه هست خریدمش واقعا ازش خوشم اومد ❤
زهرا صداقت
3 سال پیش

واقعا موبایل عالی هست من خودم ازش دارم واقعا عالی حافظه عالی
زهرا صداقت
3 سال پیش

من میخوام درباره جزییات این موبایل بیشتر بدانم
پربحث های هفته   
فوری؛ لحظه اعلام خبر شهادت ابراهیم رئیسی در شبکه خبر (2 نظر) اعتراف چندش و عجیب اهالی قبیله آدم‌خوارها: من گوشت یک مرد و یک زن را خورده‌ام!+ویدیو (1 نظر) واکنش فرزاد حسنی به شهادت شهدای خدمت: درود بر ابراهیم، نیکوکاران را چنین پاداش می دهیم، در حقیقت او از بندگان با ایمان ما بود (1 نظر) محمدرضا گلزار در استوری قلب عاشقانه نشان داد/ مخاطب این حرکت عاشقانه کیست؟ (1 نظر) شهرداری کرمانشاه مجسمه پاندای کونگ‌فوکار را به آغوش مردم ایران بازگرداند/ رفته میکاپ کرده اومده😂+عکس (1 نظر) ایرانی ربوده شده توسط امریکایی ها در عراق به حبس ابد محکوم شد! + فیلم (1 نظر) لوازم آرایش یک خانم شاغل که همیشه باید با خود داشته باشد (1 نظر) فرح پهلوی در چه شرایطی برای سگ سالومه مجری منوتو گریست؟ + ویدئو (1 نظر) کیک تولد شیک و باکلاس 43 سالگی بهنوش طباطبایی با قلب های صورتی/مبارکا باشه +عکس (1 نظر) واکنش ها به شهادت آیت الله رئیسی و همراهان/رهبر معظم انقلاب: اینجانب پنج روز عزای عمومی اعلام می‌کنم (1 نظر) (فیلم) روضه خوانی سید ابراهیم رئیسی در شب قدر ؛ همه کاره در دو عالم حسین است / الهی بالحسین .... (1 نظر) انا لله و انا الیه راجعون / مرد خدمت آسمانی شد ... (1 نظر) شهید آیت الله آل هاشم: تنها شهری که دو امام جمعه سید شهید داره تبریزه، ان شاءالله سومی هم به اونها ملحق بشه +ویدئو (1 نظر) از واکنش همایون شجریان به خیانتش تا صف طولانی امضای سروش صحت در حواشی داغ امروز سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1403 لحظه باورنکردنی شکار یک عقاب توسط خرس گرسنه در نوک درخت!+ فیلم
دیگران می‌خوانند   
تصویری جگرخراش از فرزند سردار شهید موسوی، سرتیم حفاظت رئیس جمهور+عکس بغض برادر شهید آل هاشم؛ امام جمعه تبریز روی آنتن زنده شبکه سه +ویدئو برف روبی مخلصانه و بدون ریای سیدابراهیم رئیسی در حرم امام رضا(ع)+عکس فال روزانه امروز سه شنبه 1 خرداد ماه 1403 فال شمع روزانه امروز سه شنبه 1 خرداد 1403 مصاحبه اختصاصی ساعدنیوز با علیرضا منادی: دو سید بزرگوار در قلب مردم جای داشتند+ویدیو حضور بی نظیر و خودجوش مردم انقلابی تبریز در شام غریبان شهدای خدمت به شکل دسته های عزاداری فال قهوه با نشان روز سه شنبه 1 خرداد ماه 1403 گفتگو با سردار عباسقلیزاده فرمانده سپاه عاشورا در شام غریبان شهدای خدمت/ اندوه و ناراحتی فرمانده و بغض صدایش دلگیر است+ فیلم فال حافظ با تفسیر امروز سه شنبه 1 خرداد 1403+فیلم گفتگو اختصاصی ساعدنیوز با سید محمد حسن آل هاشم برادر امام جمعه شهید تبریز در شام غریبان شهدای خدمت +ویدئو میز عزای ساده و بدون تجملات شهدای خدمت در تبریز+عکس/روحشان شاد و یادشان گرامی... عزاداری شام غریبان شهدای خدمت در مصلی تبریز +ویدئو فال ابجد روزانه سه‌شنبه 1 خرداد 1403 تسلیت متفاوت المیرا شریفی مقدم پس از شهادت رئیس جمهور و همراهانشان+عکس تصاویری از آخرین حضور شهید رئیسی در جمع مردم، سی دقیقه پیش از شهادت +ویدئو معرفی مهمترین تکنیک ها و تمرین های افزایش خلاقیت خرید عمده لوازم آرایشی ارزان گفتگو با نماینده رهبر انقلاب در سپاه عاشورا: مردم عاشق بودند دلباخته شهید آیت الله آل هاشم بودند...+ویدئو زندگی شخصی و خصوصی مالک رحمتی استاندار شهید آذربایجان شرقی + فیلم سخنرانی و شعر ترکی ایشان آغاز مراسم شام غریبان شهدای خدمت در تبریز+ویدئو رمزگشایی از موفقیت "تجارتخانه" در بازارهای صادراتی نگاهی به خانه پدری ساده و بدون تجملات آیت الله آل هاشم امام جمعه محبوب تبریز+عکس تشییع پیکر مطهر شهید آیت‌الله رئیسی فردا در قم عرض ارادت مردم به مالک رحمتی استاندار محبوب و جوان تبریز در راهپیمایی خانوادگی این شهید راه خدمت+ ویدیو خاطره متفاوت یک استاد از امام جمعه شهید تبریز/ راز محبوبیتش در تبریز را من به خوبی می‌فهمم+عکس بغض‌ها و گریه‌های خسروپناه روی آنتن زنده؛ بعدا می‌فهمیم چه کسی را از دست دادیم شهید حسین امیرعبداللهیان: زرنگی نکنید، صف را رعایت کنید، شهادت نوبت ماست +عکس بخش‌هایی از سخنان منتشرنشدۀ شهید آیت‌الله آل‌هاشم در حضور رهبر انقلاب/سلام اولسون سنه ای سرویلردن باش اولان رهبر... در روز میلاد امام رضا(ع) یادی کنیم از صحبت های دلنشین و زیبای مالک رحمتی استاندار شهید تبریز درباره امام رئوف +ویدیو تصاویری از جوانی و نوجوانی سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور شهید کشورمان که ندیده‌اید آخرین فیلم سینمایی که امام جمعه تبریز تماشای آن را به مردم توصیه کردند +ویدئو واکنش وحید شمسایی به خبر شهادت رئیس جمهور و همراهانشان لحظاتی از غبارروبی مضجع شریف امام رضا علیه‌السلام توسط رهبر انقلاب و آیت الله رئیسی +ویدئو آخرین پست اینستاگرامی مالک رحمتی استاندار جوان و پرتلاش آذربایجان شرقی چه بود؟+عکس نمازخواندن مقتدرانه ابراهیم رئیسی در کاخ کرملین روسیه وسط جلسه با پوتین+عکس واکنش غم انگیز نفیسه روشن به خبر شهادت رئیس جمهور و هیئت همراهش در ورزقان+عکس اشکهای از ته دل سیدابراهیم رئیسی هنگام اقامه نماز بر پیکر سردار سلیمانی+ویدیو/ هستم ز غمش چنان پریشان که مپرس... پیشنهاد خاکسپاری خادم الرضا(ع) در جوار حرم امام رضا(ع) +عکس/گلستان را به آتش می کشد داغ تو ابراهیم... واکنش غم انگیز مژده لواسانی به خبر شهادت رئیس جمهور و هیئت همراهش/ خدایشان بیامرزد+عکس
تیتر امروز   
فال روزانه امروز سه شنبه 1 خرداد ماه 1403
فال شمع روزانه امروز سه شنبه 1 خرداد 1403
فال قهوه با نشان روز سه شنبه 1 خرداد ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز سه شنبه 1 خرداد 1403+فیلم
فال ابجد روزانه سه‌شنبه 1 خرداد 1403
تشییع پیکر مطهر شهید آیت‌الله رئیسی فردا در قم
خاطره متفاوت یک استاد از امام جمعه شهید تبریز/ راز محبوبیتش در تبریز را من به خوبی می‌فهمم+عکس
واکنش وحید شمسایی به خبر شهادت رئیس جمهور و همراهانشان
پیشنهاد خاکسپاری خادم الرضا(ع) در جوار حرم امام رضا(ع) +عکس/گلستان را به آتش می کشد داغ تو ابراهیم...
شهادت یک ورزشکار در حادثه بالگرد رئیس جمهور
زندگی شخصی و خصوصی مالک رحمتی استاندار شهید آذربایجان شرقی + فیلم سخنرانی و شعر ترکی ایشان
زندگی شخصی و خصوصی حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه شهید سانحه هوایی+ فیلم بالگرد برخورد کرده با کوه
همسر ابراهیم رئیسی: فرزندانم به خاطر کاندیداتوری پدرشان خیلی گریه کردند/ خود من چند روز در بیمارستان بستری شدم!
پیام‌های تسلیت باشگاه‌های لیگ برتری در پی شهادت رئیس جمهور+ عکس
بیانیه سپاه عاشورا بمناسبت شهادت خادمان ملت