قیمت تبلت تی سی ال مدل Tab 10s 5G - TCL Tab 10s 5G

  شنبه، 22 مرداد 1401   زمان مطالعه 1 دقیقه
قیمت تبلت تی سی ال مدل Tab 10s 5G - TCL Tab 10s 5G
یکی از ویژگی‌های مهم در تبلت، قابلیت پشتیبانی از سیم کارت است. بعضی از تبلت‌ها تنها از وای فای پشتیبانی می‌کنند و سیم کارت خور نیستند. این تبلت‌ها مطمئناً ارزان‌تر نیز هستند. پس حتماً قبل از خرید به این نکته مهم توجه نمایید.
قیمت: ناموجود
بروزرسانی: سه شنبه، 01 شهریور 1401

نقد و بررسی تبلت تی سی ال Tab 10s 5G 

در حال حاضر تبلت های ارزان قیمت 5G با اندروید وجود ندارد. این در حالی است که تعداد تبلت های 5G با اندروید 12 بسیار کمتر است. TCL یکی از مقرون به صرفه ترین تبلت های 5G را در کنگره جهانی موبایل در بارسلون معرفی کرد.طبق اعلام Android Authority، تبلت جدید TCL Tab 10S 5G از صفحه نمایش 10.1 اینچی IPS با وضوح Full HD استفاده می کند. این دستگاه توسط یک تراشه مدیاتک هشت هسته ای تامین می شود. این پردازنده شامل دو هسته قدرتمند Cortex A78 با فرکانس 2.4 گیگاهرتز و شش هسته Cortex A55 بهینه شده با فرکانس 2 گیگاهرتز است. این محصول از چهار گیگابایت رم نیز بهره می برد.

ظرفیت باتری Tab 10S 5G معادل 8000 میلی آمپر ساعت است که می توان آن را یکی از بهترین ویژگی های این محصول دانست. با وجود این باتری بزرگ، احتمالاً این تبلت حتی با استفاده زیاد حتی برای چند روز نیز قادر به شارژ شدن خواهد بود. نکته ناامید کننده در مورد این تبلت این است که مدل پایه آن با 64 گیگابایت حافظه عرضه می شود. البته کاربران می توانند با استفاده از کارت حافظه microSD ظرفیت ذخیره سازی این دستگاه را تا 256 گیگابایت افزایش دهند.

تبلت تی سی ال Tab 10s 5G 

دوربین پشتی TCL Tab 10S 5G هشت مگاپیکسلی و دوربین سلفی پنج مگاپیکسلی است. این محصول از پورت USB-C و بلوتوث نسخه 5.1 نیز پشتیبانی می کند. این تبلت در اواسط سه ماهه دوم سال 2021 با قیمت 393 یورو به فروش می رسد. بنابراین می توان گفت که این قیمت برای یک تبلت 5G عالی است. ارزان ترین تبلت 5G موجود در بازار در این رنج قیمت، تبلت Lenovo Tab P11 است که با قیمت 499 یورو به فروش می رسد.

علاوه بر بخش 10S 5G، TCL همچنین تبلت Nxtpaper Max 10 را با نمایشگر 10.3 اینچی، Tab 10 با صفحه نمایش 10.1 اینچی Full HD با پشتیبانی از 4G و Tab 10 با صفحه نمایش HD با پشتیبانی از 4G را معرفی کرد. این سه تبلت به صورت پیش فرض اندروید 11 را اجرا می کنند. با معرفی این سه دستگاه، TCL در واقع مشتریانی را هدف قرار داده است که به دنبال تبلت ارزان قیمت با صفحه نمایش بزرگ برای برنامه های چند رسانه ای هستند..

 
تبلت تی سی ال Tab 10s 5G 
 

مشخصات فنی تبلت تی سی ال Tab 10s 5G

عرضه

معرفی 27 فوریه 2022
وضعیت
عرضه در آینده نزدیک

نمایشگر

نوع IPS LCD
سایز
10.1 اینچ (~77.2% نسبت نمایشگر به بدنه)
رزولوشن
1200 در 1920 پیکسل، 16:10 (~224 پیکسل در اینچ تراکم پیکسلی)

بدنه

ابعاد
241.7 در 158.6 در 8.5 میلی‌متر
وزن
490 گرم
سیم‌کارت
نانو-سیم

پلتفرم

سیستم‌عامل در زمان عرضه
اندروید 12
تراشه
Mediatek MT8771
پردازنده مرکزی
8 هسته‌ای (دو هسته‌ی 2.4 گیگاهرتز Cortex-A78 و شش هسته‌ی 2.0 گیگاهرتز Cortex-A55)
پردازنده گرافیکی
Mali-G57 MC2

حافظه

درگاه حافظه
microSDXC
حافظه داخلی
64 گیگابایت با 4 گیگابایت رم

دوربین

اصلی
8 مگاپیکسل (لنز واید، فوکوس خودکار، 1/4 اینچ سایز سنسور، 1.12 میکرومتر سایز پیکسل، f/2.0)
ویدیو
1080p@30fps
قابلیت
فلاش LED
سلفی
5 مگاپیکسل (لنز واید، 1/5 اینچ سایز سنسور، 1.12 میکرومتر سایز پیکسل، f/2.2)

صدا

جک ۳.۵ میلی‌متری
بله
اسپیکر
بله، اسپیکر دوگانه

باتری

باتری
باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 8000 میلی آمپر ساعت
سرعت شارژ شارژ سریع 18 وات

قابلیت‌ها

حسگرها شتاب‌سنج، سنسور مجاورت

شبکه

فناوری
GSM / HSPA / LTE / 5G

اتصالات

شبکه بی‌سیم
Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac، دو بانده، Wi-Fi Direct، هات‌اسپات
بلوتوث 5.1، A2DP، LE
GPS
بله، با A-GPS
رادیو
رادیو اف‌ام، RDS
USB
USB Type-C 2.0

متفرقه

رنگ‌ها
خاکستری تیره
حدود قیمت در زمان عرضه
حدود 350 یورو

  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
تصویری از چهره درس خوان رهبر معظم انقلاب در کلاس ششم ابتدایی+عکس/ 12 سالگی رهبری در مدرسه (434 نظر) نگاهی به انواع لباس مدرسه دانش آموزان کشور های مختلف/ آمریکا، ژاپن، چین و... (230 نظر) الهام چرخنده امروز صبح به دیدار رهبر معظم انقلاب رفت+عکس/ چهره آرام خانم بازیگر در بیت رهبری (166 نظر) سحر زکریا: 6 سال همسر مهران مدیری بودم / او جوانی ام را گرفت !+فیلم (150 نظر) رهبر معظم انقلاب: ترویج موسیقی بر خلاف مذاق اسلام است/ اردوی مختلط دختر و پسر یعنی چه؟! دانشجو بره خارج از کشور که چه کنه؟+فیلم (148 نظر) پری غفاری معشوقه شاه پهلوی: شاه آرام آرام مشروب می‌خورد و گاهی گیلاس مرا هم پر می‌کرد/ ازدواجی در کار نبود من دستمزدم را می گرفتم! (139 نظر) مروری بر بازیگران مرد ایرانی که از گوشواره استفاده می‌کنند؛ امیر جعفری، ارسلان قاسمی، امین حیایی و...+عکس (96 نظر) روز اول مهر یادی کنیم از اخراج سجاد رضایی فرزند اکبر کلاس دوم ب با گرمکن ورزشی دهه شصتی +فیلم/ من برای لهجه اصفهانیش مُردم شما ادامه بدید (93 نظر) نعیمه نظام دوست: عاشق احمدرضا عابدزاده بودم ، اون بلیزر داشت منم با یه رنو افتادم دنبالش اصلا به من محل نذاشت قلبم خیلی شکست و اومدم خونه عکسهاشو پاره کردم+ویدیو (92 نظر) خانه پدری ساده رهبر معظم انقلاب به روایت تصویر +عکس/ از سقف چوبی و بوفه دکوری ساده تا چراغ نفتی و کابینت های فلزی (88 نظر) اکبر عبدی: 25 سال مصرف کننده تریاک بودم، اینجانب اکبر عبدی 4 سال و نیم یک معتاد+فیلم (82 نظر) دیدار احساسی علی پروین اسطوره فوتبال با رهبر انقلاب در بیمارستان +عکس / ارادت خاص علی آقا به رهبر معظم انقلاب (79 نظر) رضا عطاران : من و خانومم تو سینما بودیم همه اومدن برای عکس و امضا که اعلام شد رضا گلزار وارد شده دور و برمون حتی یه نفر هم نموند همه رفتن پیش رضا (76 نظر) علیرضا بیرانوند: پرتاب‌های بلندم به خاطر چوپانی کردنم هست؛ به عنوان یک چوپان در کنار خانواده ام همیشه مجبور بودم که با پرتاب سنگ مواظب گوسفندانم باشم (75 نظر) خلاقیت هوشمندانه یک مدرسه ایرانی برای استفاده از پله های سالن/ دست مریزاد به این همه نبوغ و ابتکار+عکس👌 (71 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
منتخب روز   
برای اولین بار نماینده اسرائیل هنگام سخنرانی مسعود پزشکیان به سخنان رئیس‌جمهور ایران گوش داد و سالن را ترک نکرد+ویدیو از نخ بستن به انگشتر برای اندازه شدن تا دکمه‌های متفاوت قبا و نخ نما شدن عبا؛ در مروری بر ساده‌زیستی رهبر معظم انقلاب+عکس خبرنگار شبکه صهیونیستی ایران اینترنشنال در منهتن آمریکا: من دیدم که همسر مسعود پزشکیان از ساختمانی در اینجا خارج شد+ویدیو/ ای کاش به عنوان خبرنگار یک مقدار اطلاعات داشتی! ذوق‌زدگی و خوشحالی خبرنگار ترکیه از "ساغول" گفتن مسعود پزشکیان در نیویورک؛ خبرنگار ترکیه: این رئیس‌جمهور تُرک آذربایجانی است+ویدیو رهبر معظم انقلاب: بعضی‌ها فکر می‌کنند نشاط یعنی رقاصی؛ فلان برنامه موسیقی رو توی تلویزیون پخش کنیم مردم نشاط پیدا کنند، نشاط این نیست+ویدیو تصاویری جالب از مسعود پزشکیان پشت نیمکت کلاس درس در روز اول مهر/ ردیف دوم و چهارم نشینی رئیس جمهور توئیت جدید پزشکیان به زبان کُردی و عربی +عکس وزیر اسبق کشور: رهبر معظم انقلاب یک دوره تندخوانی شرکت کردند و یک کتاب 300 صفحه‌ای را در یک شب می‌خوانند+ویدیو نیکی کریمی از مهمترین اتقاق زندگی اش پرده برداشت ؛ خانم بازیگر : پدرم مرا به این سمت سوق داد تاج گل اعیانی با گل‌های سفید و سیاه محمدباقر قالیباف در مراسم ختم پدر خداداد عزیزی+عکس استاندار بصره راننده شخصی مسعود پزشکیان در سفر به این شهر شد+عکس/ چهره خندان رئیس جمهور سوار بر BMW