قیمت تلویزیون سامسونگ کریستال 4K مدل TU8000 سایز 50 اینچ محصول 2020 - Samsung TV 4K SMART 50 INCH TU8000

  یکشنبه، 11 مهر 1400   زمان مطالعه 1 دقیقه
قیمت تلویزیون سامسونگ کریستال 4K مدل TU8000 سایز 50 اینچ محصول 2020 - Samsung TV 4K SMART 50 INCH TU8000
شرکت پرآوازه سامسونگ در سال 2020 تلویزیون SAMSUNG 50TU8000 را با قابلیتهای برتر و پیشرفته در اندازه 50 اینچ روانه بازار کرده است. این تلویزیون مانند دیگر محصولات بالا رده سامسونگ به راحتی رضایت طیف گسترده ای از مشتریان را جلب می نماید. می توانید در ادامه مطلب در ساعدنیوز آشنایی بیشتری با این محصول پیدا کنید.
قیمت: ناموجود
بروزرسانی: چهارشنبه، 18 خرداد 1401

نقد و بررسی تلویزیون کریستال 4K سامسونگ مدل TU8000 سایز 50 اینچ محصول 2020

سامسونگ این کهنه سرباز خط مقدم تولید لوازم صوتی و تصویری، هر بار با تولید محصولی تازه تر و جذاب تر، همگان را از گذشته تا امروز، شگفت زده کرده است. اسمارت TV نامی است که بسیار برازنده تلویزیون های فول امکانات سامسونگ است. این ابر کمپانی در سال 2020 دست به تولید تلویزیون سامسونگ50 اینچTU8000 با صفحه نمایش تخت و پنل VA و قطر نمایشگر 127 cm، زاویه دید افقی 178 درجه زد؛ که بهترین گزینه برای مصارف خانگی و عمومی و تماشای فیلم است. این مدل پر فروش با ارائه بهترین سرویس و خدمات، از خود توانسته طرفداران زیادی برای خود کسب کند. در ساخت این محصول از مواد نانو کریستال استفاده شده است؛ که از نظر نوع مواد استفاده شده، در لیست تلویزیونهای کمیاب قرار می گیرد؛ و یکی از دلایل کیفیت تصویر عالی این مدل همین موضوع است.

طراحی زیبا و چشم نواز تلویزیون کریستال 4K سامسونگ مدل TU8000 سایز 50 اینچ محصول 2020

داشتن طراحی زیبا و به روز در کنار کیفیت ساخت و دوام بالا از دغدغه های هر فردی برای انتخاب یک تلویزیون مناسب برای منزل می باشد. تلویزیون سامسونگ۵۰ اینچTU8000 با بهره گیری از آخرین متد طراحی دارای زیبایی ظاهری بی عیب و نقصی است . به سبب استفاده از طراحی فوق باریک Slim Design این ال ای دی دارای خطوطی باریک است و فریم دستگاه طوری طراحی شده میباشد که به مخاطب این حس را القا میکند صفحه نمایش بزرگتر از آن چیزی است که انتظار می رود. این سری همانند سری RU دارای پایه های شاخه ای شکل هستند که از دوام و استحکام کافی برخوردار اند، این پایه ها به راحتی قابل جداسازی بوده و شما میتوانید تلویزیون خود را جهت تغییر دکوراسیون منزل بر روی دیوار به صورت Wall Mount نصب نمایید. همچنین سامسونگ یک راه حل کاربردی جهت مرتب کردن و یک دست نگه داشتن کابل های تلویزیون خود فراهم کرده است که به وسیله ی آن میتوانید تمامی اتصالات سیمی و کابل ها را به وسیله ی پایه ی دو شاخه ای از دیدرس ببینده مخفی کرده و زیبایی و ارگونومی تلویزیون خود را دو چندان نمایید. ناگفته نماند به دلیل استفاده از تکنولوژی HDR شما می توانید در هر زاویه ای بالاترین جزییات ممکن بر روی صفحه نمایش را ببینید، چیزی که در تلویزیون های با فناوری SDR به مراتب پایینتر بود. در یک کلام می توان گفت این تلویزیون از هر زوایه ای بی نقص و کامل می باشد.

تلویزیون کریستال 4K سامسونگ مدل TU8000 سایز 50 اینچ محصول 2020

 

کیفیت تصویر تلویزیون کریستال 4K سامسونگ مدل TU8000 سایز 50 اینچ محصول 2020

مهم ترین فاکتور در ایجاد محبوبیت این مدل، کیفیت تصویری در حد استانداردهای جهانی است؛ که با بهره گیری از فناوری های جدید و به روز به وجود آمده است. کیفیت تصویری ۴K که نسبت به FULL HD بسیار جدید تر و بهتر کار می کند، از ویژگی های این محصول است. تلویزیون سامسونگ۵۰ اینچTU8000 که از ساخته های سری ۸ کمپانی سامسونگ است؛ سرعت حرکت فریمی برابر با ۱۲۰ هرتز را دارد و از سیستم کاهنده نویز و اختلال تصویر هم بهره مند است. پشتیبانی کردن این تلویزیون خاص از تکنولوژی Mega Contrast، و فناوری Pur Color، در تولید رنگ های متنوع و دقیق با کنتراست بالا، یکی دیگر از دلایل صحنه های زیبا و دلفریب این مدل خوش فرم و شیک است.

تلویزیون کریستال 4K سامسونگ مدل TU8000 سایز 50 اینچ محصول 2020

 

صداهای حجیم و واقعی با تلویزیون کریستال 4K سامسونگ مدل TU8000 سایز 50 اینچ محصول 2020

تصاویر عالی و صدای بی نظیر این مدل TU8000 سبب شده که این مدل در صدر لیست بهترین تلویزیون های جهان قرار بگیرد؛ و در بازار این صنعت نام و آوازه ای به هم بزند. صدای با کیفیت این دستگاه از دو اسپیکر دیجیتال مدل ۲Ch Speaker System با توان خروجی صدای ۲۰ وات، به بیرون هدایت می شود. یکی از دلایل این صدای خوب وجود فناوری بهینه ساز صدا است؛ همچنین فناوری Dolby Digital Plus هم به نوبه ی خود در ایجاد صدای واضح و شفاف، ایفای نقش می کند. این LED محبوب دارای حالات صدای مختلف: Standard/Music/Cinema/Game/Sports است.

اتصالات تلویزیون کریستال 4K سامسونگ مدل TU8000 سایز 50 اینچ محصول 2020

۳ ورودی HDMI برای اتصال هر دستگاه صوتی و تصویری، به تلویزیون؛ و ۲ پورت USB که از همه پورت های دیگر پر کاربرد تر و محبوب تر است؛ برای اتصال فلش مموری و هارد و دیگر حافظه های جانبی، و در واقع دیدن خاطرات و گوش دادن موسیقی های مورد علاقه آن هم با کیفیت تصویر و صدای تلویزیون سامسونگ۵۰ اینچTU8000 ، ‌پورت LAN، ورودی تیونر، خروجی هدفون، شبکه بی سیم Wi-Fi برای اتصال بی سیم، ورودی Composite برای اتصال دستگاه های مختلف، ورودی Composite برای ارائه تصویر بهتر در زمان بازی، خروجی VIDEO، اپتیکال، ورودی آنتن RF، بلوتوث برای اتصال بی سیم دستگاه ها همه و همه درگاه هایی برای ایجاد اتصال و لذت بردن هر چه بیشتر کاربران از داشتن این تلویزیون فول امکانات است.

امکانات پایان ناپذیر و پیشرفته تلویزیون کریستال 4K سامسونگ مدل TU8000 سایز 50 اینچ محصول 2020

سیستم عامل مخصوص شرکت سامسونگ، یعنی سیستم عامل تایزن، و مرور گر وب برای دوست داران گردش در اینترنت، از امکانات ویژه و پر طرفدار این دستگاه است. امکانات نرم افزاری این مدل هم عبارتند از: اشتراک گذاری هوشمند، تله تکست، بازی، فرمان های صوتی، نرم افزار تلویزیون هوشمند، قابلیت HDR، قابلیت پخش USB، رنگ تقویت شده، OSD Language OSD، Connect Share، کنترل والدین.
شاید بتوان گفت که ویژگی فرمان های صوتی از جذابترین ویژگی های این اسمارت TV است؛ روش کار این فناوری به این شیوه است، که دستگاه های هوشمند موجود در خانه می توانند بدون سیم، و فقط از طریق بلوتوث و یا اینترنت به این تلویزیون هوشمند وصل شوند؛ و از طریق ریموت کنترل تلویزیون و یا فرمان های صوتی می توان آنها را هم کنترل کرد. ویژگی های تیونر یا آنتن هم شامل: آنالوگ – دیجیتال زمینی مدل DVB-T2، و قابلیت DVB-c می شود.
از ویژگی های پر کاربرد این مدل پر فروش سری ۸ می توان به قاب باریک بودن و مشکی بودن آن اشاره کرد که قدرت هماهنگی دستگاه را با هر دکوراسیونی، بیشتر کرده است. لوازم همراه، شامل یک ریموت کنترل خوش دست و زیبا و باتری، به همراه کابل و یک دفترچه راهنما برای سهولت کاربر در استفاده از تلویزیون سامسونگ۵۰ اینچTU8000 است.

تلویزیون کریستال 4K سامسونگ مدل TU8000 سایز 50 اینچ محصول 2020

 

مشخصات فنی تلویزیون کریستال 4K سامسونگ مدل TU8000 سایز 50 اینچ محصول 2020

سال ساخت

سال ساخت 2020

صفحه نمایش

اندازه صفحه‌نمایش 49.5 اینچ
نوع پنل VA LCD
نوع صفحه تخت
دسته‌بندی رزولوشن 4K-UHD
رزولوشن پنل 2160 × 3840 پیکسل
نوردهی پس‌زمینه
Edge LED
نسبت تصویر 16:9
HDR دارد
نرخ بازسازی تصویر 60 هرتز
زاویه دید  
پخش سه‌بعدی خیر
تبدیل محتوای دو‌بعدی به سه‌بعدی خیر
تبدیل محتوای سه‌بعدی به دو‌بعدی خیر
پشتیبانی از فضای رنگی‌ گسترده خیر
ارتقای رزولوشن تصویر خیر
سایر ویژگی‌های مرتبط با تصویر - ارتقا دهنده رنگ PurColor
- موتور Crystal Processor
- قابلیت Clean View برای حذف نویز از تصاویر دریافتی
- حالت فیلم

صدا

سیستم اسپیکر 2 کاناله
تعداد بلندگو 2 بلندگوی 10 وات
توان کلی سیستم صوتی 20 وات
جهت خروجی صدا
رو به پایین
استاندارد‌های صوتی پشتیبان‌شده‌ Dolby Audio
قابلیت‌های صوتی - قابلیت Multiroom Link برای کنترل و به‌اشتراک گذاری یک منبع موسیقی در چندین دستگاه صوتی
- پشتیبانی از هدست بلوتوثی

نرم افزار

رابط کاربری هوشمند بله
نوع رابط هوشمند
تایزن 5
فرمت‌های ویدیو‌یی پشتیبان‌شده
3GPP، AVI، ASF، Flash Video، H.263، H.264، MKV، QuickTime ،M2TS، MP4، MPEG-4، TS، VC-1، VP8 ،VOB، VRO، WebM، WMV
فرمت‌های تصویری پشتیبان‌شده JPEG، GIF، PNG، MPO، BMP
فرمت‌های صوتی پشتیبان‌شده AAC، FLAC، M4A، MIDI، MP3، OGG، WMA، WAV ،APE، AIFF، ALAC
مرورگر وب بله
سایر قابلیت‌ها
- پشتیبانی از دستیار صوتی اختصاصی سامسونگ (Bixby)
- پشتیبانی از Google Assistant
- پشتیبانی از Amazon Alexa
- قابلیت Ambient mode برای یکپارچه‌سازی پس زمینه با فضای پشت تلویزیون
- پشتیبانی از موس و کیبورد سیمی
- قابلیت WiFi Direct برای اتصال بی‌سیم بدون واسط دو دستگاه

درگاه‌های ارتباطی

تعداد درگاه USB 2
تعداد درگاه HDMI 3
نوع درگاه HDMI  
پشتیبانی از ARC بله
پشتیبانی از HDMI CEC بله
رابط کامپوزیت (AV) بله
رابط کامپوننت بله
وای‌فای WiFi 802.11ac
بلوتوث
نسخه 4.2
درگاه شبکه بله
ورودی آنتن بله
خروجی صدای دیجیتال اپتیکال بله
خروجی صدای دیجیتال کواکسیال خیر
خروجی صدای دیجیتال S/PDIF خیر
درگاه کارت حافظه خیر
خروجی هدفون خیر

سخت‌افزار و سایر امکانات

گیرنده دیجیتال ATSC/ClearQAM
گیرنده آنالوگ بله
حسگر نور محیط بله
دوربین خیر
تشخیص دستورات حرکتی خیر
DLNA بله
قابلیت کست و اشتراک بی‌سیم محتوا بله

مشخصات فیزیکی

رنگ مشکی
ابعاد بدون پایه 6.1 × 64.5 × 111.7 سانتی‌متر
ابعاد با پایه 25.1 × 71.8 × 111.7 سانتی‌متر
وزن بدون پایه 11.3 کیلوگرم
وزن با پایه 11.6 کیلوگرم
ابعاد بسته بندی
15 × 78 × 126.5 سانتی‌متر
وزن بسته بندی 16 کیلوگرم
اتصال به دیوار دارد
نوع پایه دو پایه کناری با طراحی دوشاخه
منبع تغذیه 110 تا 240 ولت برق متناوب شهری با فرکانس 50 تا 60 هرتز
مصرف برق در حالت آماده به کار 0.5 وات
اقلام همراه
- ریموت کنترل مدل TM2050A
- کابل برق
- دفترچه راهنما

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
مراسم تشییع پدر علی دایی، با حضور چهره های سرشناس و فوتبالی +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (48 نظر) نگاهی به دکوراسیون شیک و اروپایی مراسم سومین سالگرد ازدواج سوگل طهماسبی با رونمایی از تم آبی رنگِ خاصِ جشن+عکس/ مثل همیشه متین و باوقار (35 نظر) پذیرایی صمیمانه و ساده رهبر معظم انقلاب از محمود پاک نیت و هنرمندان دیگر ایرانی با شیرینی و چایی در فنجان عینکی+عکس (24 نظر) ناگفته های رهبر معظم انقلاب از کودکی و پدر و مادرشان/ از شعر و قرآن خوانی تا خاطره روز اول مدرسه و والیبال بازی کردن در کوچه (19 نظر) (عکس) آخرین عاشقانه پدرانه حسام محمودی، هادی سریال "گرگ و میش"، برای تولد دختر زیبایش، هانا/ آدم دلش آتیش میگیره واقعا (14 نظر) باقالی قاتوق پختن به سبک مینا مختاری، همسر باسلیقه و کدبانوی بهرام رادان+ویدیو/ با یه بچه کوچیک همچین غذایی رو پختن احسنت داره (12 نظر) (ویدئو) یادی بکنیم از شوخ بمب خنده ی علی انصاریان با حامد آهنگی 🤣/ بالاخره یکی ام سربه سر حامد گذاشت (10 نظر) کیک تولد باکلاس و 2 بعدی احسان علیخانی برای تولد 37 سالگیش/ مبارکا باشه+ عکس (9 نظر) کیک تولد خاص و چند بعدی آیسان آقاخانی برای تولد آقا رضا گلزار/ خوشمزه به نظر میرسه+عکس (9 نظر) آشپزی سرصبحی مینا مختاری همسر کدبانو و شیک بهرام رادان/ ماشاءالله با یه بچه کوچیک غذاهای جورباجور هم میپزه+عکس (9 نظر) سلفی زیبای حسام محمودی، هادی سریال لحظه گرگ و میش با دختر ناز و بانمکش/ چقدرم شبیه هم هستن+عکس (7 نظر) صحبت های خنده دار آقای قرائتی: گاهی وقتا حرفمون خوبه اما بد تحویل میدیم مثل شربتی که بکنیم تو آفتابه +ویدئو😂👌 (7 نظر) جشن تولد ساده و شلوغ 54 سالگی علی دایی کنار مادر و برادراش با یک کیک زیبا به شکل رز زرد/ چه خونه شیک و جذابی+عکس (6 نظر) صحبت های تامل برانگیز آقای قرائتی: نکته سنجی های مسعود پزشکیان از زبان ایشان+ویدئو/ وقتی انگشت های دست به ده تا رسید نیاز به حساب و کتاب نداره... (6 نظر) نگاهی به چیدمان اتاق خواب دایار نوه بامزه فاطمه گودرزی بازیگر سریال لحظه گرگ و میش+فیلم (6 نظر)
تیتر امروز   
فال قهوه با نشان روز چهارشنبه 30 خرداد ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز چهارشنبه 30 خرداد 1403+فیلم
فال ابجد روزانه چهارشنبه 30 خرداد 1403
فال روزانه امروز چهارشنبه 30 خرداد ماه 1403
فال شمع روزانه امروز چهارشنبه 30 خرداد 1403
عکسی از سفر به یادماندنی علی دایی همراه خانواده پرجمعیتش در زمان کودکی/ پدر و مادرشون چقدر جوون بودن +عکس
بیوگرافی و زندگی خصوصی سحر گلدوست، ثریای سریال انتهای شب و همسرش+تصاویر جذاب و دیدنی
دانلود آهنگ جدید "قطب شمال" فرزاد فرزین/ حیف من و تو حیف از این عشق که این شهر حسود اونو ندیدش... +فیلم
نگاهی به زندگی نامه شخصی و سیاسی کاندید ریاست جمهوری/شغل همسر سعید جلیلی چیست؟
پرسه‌های مرد متاهل با دختران خیابانی / عشق زنم را نمی‌دیدم و آزارش می‌دادم
فال انبیاء روزانه چهارشنبه 30 خرداد ماه 1403
اولین ماشین علی دایی قبل از ثروتمند شدنش/ اسطوره فوتبال اصالت را معنا کرد
تذکر جدی دفتر مقام معظم رهبری درباره برخی نقل قول‌های غیر مستند از رهبر انقلاب و مسئولان دفتر ایشان
یک مهاجر افغان با چاقو به مردم جوادیه تهران حمله کرد
بیمارستان رشت دچار حریق شد و 8 بیمار جان باختند + اسامی جان باختگان