قیمت تلویزیون فیلیپس ال ای دی 4K مدل PUS7855 سایز 65 اینچ - Philips TV 4K Smart 65 Inch Pus7855

  چهارشنبه، 21 مهر 1400   زمان مطالعه 1 دقیقه
قیمت تلویزیون فیلیپس ال ای دی 4K مدل PUS7855 سایز 65 اینچ - Philips TV 4K Smart 65 Inch Pus7855
در این بخش از ساعدنیوز ما به معرفی مشخصات و نکات کلیدی تلویزیون ال ای دی 4K فیلیپس مدل PUS7855 سایز 65 اینچ خواهیم پرداخت. در انتخاب یک مدل تلویزیون کدام مشخصه برای شما در اولویت قرار دارد، اندازه، نوع نمایشگر، هوشمند بودن یا... در ادامه بررسی خواهیم کرد که این مدل تلویزیون فیلیپس کدام یک از موارد مورد نظر شما را داراست؟
قیمت: 34,000,000 تومان
بروزرسانی: شنبه، 21 خرداد 1401

نقد و بررسی تلویزیون ال ای دی 4K فیلیپس مدل PUS7855 سایز 65 اینچ

تلویزیون ۴K فیلیپس مدل PUS7855 محصول برند فیلیپس در سال ۲۰۲۰ است. این تلویزیون امکانات و قابلیت‌های گسترده ای را در اختیار شما قرار می‌دهد. تلویزیون هوشمند فیلیپس ۶۵PUS7855 دارای قابلیت امکان اتصال به اینترنت است و کاربران می‌توانند از دو روش با استفاده از وای فای یا پورت اترنت به اینترنت متصل شوند. تلویزیون هوشمند فیلیپس ۶۵PUS7855 دو درگاه USB و سه درگاه HDMI دارد. این محصول از خروجی صدای اپتیکال خروجی هدفون و درگاه CI+ برخوردار است. تلویزیون ال ای دی فیلیپس ۶۵PUS7855 صفحه نمایش ۶۵ اینچ دارد و برای محیط‌ها و سالن‌های بزرگ گزینه بسیار مناسبی است. این تلویزیون از تکنولوژی ال ای دی پشتیبانی می‌کند و دارای صفحه نمایش تخت است. شاخص عملکرد تصویر تلویزیون اسمارت فیلیپس PUS7855 برابر ۱۷۰۰ می‌باشد. کیفیت تصویر ۴K رزولوشن ۳۸۴۰ * ۲۱۶۰ پیکسل دارد و می‌تواند تصاویر را با جزئیات بالا بر روی صفحه نمایش ۶۵ اینچ ارائه دهد. تلویزیون ۲۰۲۰ فیلیپس ۶۵PUS7855 از پردازشگر تصویر P5 Perfect Picture Engine  پشتیبانی می‌کند. این پردازشگر عملکرد مطلوبی دارد و می‌تواند تمامی تصاویر را با کیفیت بالا نمایش دهد. پردازشگر تصویر P5 Perfect Picture Engine محتواها را از لحاظ‌های مختلف مورد بررسی قرار داده و کیفیت آنها را می‌افزاید. تلویزیون ۴K فیلیپس ۶۵PUS7855 مجهز به فناوری HDR است و از فرمتهای HDR10+، HLG و DOLBY VISION پشتیبانی می‌کند. شما با تماشای تلویزیون فیلیپس ۶۵PUS7855 تمامی جزئیات تصاویر را دریافت و محتوا را درخشان تر از همیشه مشاهده می‌کنید. وجود فناوری HDR باعث شده است تصاویر کنتراست بالایی داشته باشند. تلویزیون ال ای دی فیلیپس ۶۵PUS7855 گیرنده دیجیتال داخلی دارد و امکان ضبط برنامه‌ها را با استفاده از USB برای شما فراهم نموده است. تلویزیون اسمارت فیلیپس ۶۵PUS7855 مجهز به سیستم ‌عامل Saphi است. شما با خرید تلویزیون هوشمند ۶۵PUS7855 از سیستم صوتی قدرتمند نیز برخوردار خواهید شد. این تلویزیون دو بلندگو دارد و از صدای خروجی ۲۰ وات برخوردار است. وجود فناوری  Dolby Atmos باعث شده است صدایی رسا و با کیفیت بالا به گوش شما برسد. رنگ این تلویزیون نقره‌ای است و این محصول با داشتن فناوری Ambilight می‌تواند زیبایی و شیک بودن خاصی را به خانه شما ببخشد.

کیفیت تصویر تلویزیون ال ای دی 4K فیلیپس مدل PUS7855 سایز 65 اینچ

تلویزیون ال ای دی فیلیپس ۶۵PUS7855 رزولوشن ۳۸۴۰ * ۲۱۶۰ پیکسل دارد. وضوح تصویر ۴K تصاویر را با حجم ۸ میلیون پیکسل بر روی صفحه نمایش ۶۵ اینچ ارائه می‌دهد. این تلویزیون شاخص عملکرد تصویر ۱۷۰۰ دارد. منظور از شاخص عملکرد تصویر Picture Performance Index می‌باشد. نسبت تصویر تلویزیون اسمارت فیلیپس ۶۵PUS7855 برابر ۱۶ به ۹ است. یکی از نقاط قوت این محصول این است که عمق رنگ ده بیتی دارد و می‌تواند کوچکترین تفاوت رنگ‌ها را نیز بر روی صفحه نمایش تلویزیون ارائه دهد. تلویزیون ال ای دی فیلیپس ۶۵PUS7855 صفحه نمایش ۶۵ اینچ دارد. این تلویزیون با داشتن فناوری P5 Perfect Picture Engine تمامی تصاویر را لحظه به لحظه مورد بررسی قرار می‌دهد. پردازشگر تصویر P5 Perfect Picture پنج ویژگی تصاویر مورد بررسی قرار داده و آنها را ارتقا می‌دهد. تلویزیون هوشمند فیلیپس ۶۵PUS7855 مجهز به تکنولوژی Ultra Resolution است و می‌تواند به وضوح تصاویر بی کیفیت را نیز ارتقا دهد به همین دلیل شما ممکن است محتوای ۴K نداشته باشید اما به راحتی می‌تواند محتواهای hd یا فول اچ دی را نیز در حد ۴K مشاهده کنید. تلویزیون اسمارت فیلیپس ۶۵PUS7855 گیرنده دیجیتال داخلی دارد و طیف گسترده ای از برنامه‌ها را برای شما ارائه می‌دهد. شما از گزینه‌های تصویری مختلفی مانند  Fit to Screen، Zoom، Wide Screen نیز برخوردار خواهید شد.

تلویزیون ال ای دی 4K فیلیپس مدل PUS7855 سایز 65 اینچ

 

سیستم صوتی تلویزیون ال ای دی 4K فیلیپس مدل PUS7855 سایز 65 اینچ

تلویزیون فیلیپس مدل PUS7855 مجهز به فناوری Dolby Atmos است. تکنولوژی دالبی کیفیت بسیار بالایی را چه در زمینه تصویر و چه صدا ارائه می‌دهد. یکی از بهترین فرمت‌های استاندارد HDR فناوری دالبی ویژن می‌باشد که باعث شده تصاویر با کیفیت بسیار بالایی ارائه شود. همچنین وجود فناوری Dolby Atmos نیز باعث شده صداها به صورت خارق العاده و با جزئیات بالا شنیده شود. تلویزیون ۲۰۲۰ فیلیپس ۶۵PUS7855 سیستم صوتی دو کاناله دارد و از هر بلندگو ۱۰ وات صدا پخش میشود. تلویزیون هوشمند فیلیپس PUS7855 از جمله تلویزیون‌های میان رده فیلیپس محسوب می‌شود. این تلویزیون دارای فناوری A.I. Sound است و می‌تواند با توجه به محتوای که در حال پخش است ژانر آن را شناسایی نموده و حالت صدای متناسب با آن انتخاب نماید. تلویزیون ۶۵ اینچ فیلیپس PUS7855 دارای فناوری Dolby Atmos است. این فناوری صدای سینمایی و همه جانبه پخش می‌کند و تجربه شنیداری زیبایی را برای شما فراهم می‌کند. یکی دیگر از ویژگی‌های به کار رفته در این تلویزیون فناوری  Dolby Volume Leveller می‌باشد. این فناوری تغییرات ناگهانی میزان صدا را کنترل می کند و شما هیچگاه با تغییر ناگهانی صدا به ویژه هنگام تغییر کانال‌ها روبرو نمی شوید.

تلویزیون ال ای دی 4K فیلیپس مدل PUS7855 سایز 65 اینچ

 

امکانات و قابلیت‌های تلویزیون ال ای دی 4K فیلیپس مدل PUS7855 سایز 65 اینچ

تلویزیون ال ای دی فیلیپس مدل ۶۵PUS7855 مجهز به قابلیت Ambilight است. این قابلیت باعث شده است که تلویزیون‌های فیلیپس از سایر برند‌ها متمایز باشد. قابلیت Ambilight به صورت انحصاری در تلویزیون‌های فیلیپس وجود دارد. با این حالت شما از جلوه‌های بصری بسیار زیبایی برخوردار خواهید شد. تلویزیون فیلیپس ۶۵PUS7855 ، Ambilight سه طرفه دارد و در سه طرف قاب تلویزیون ال ای دی‌هایی وجود دارد که نوری متناسب با صفحه نمایش بر دیوار پشت تلویزیون منعکس و صفحه نمایش را بزرگتر از آنچه که هست برای شما ارائه می‌دهد. قابلیت Ambilight شامل قابلیت Ambilight Music Game Mode، Ambilight+hue است. شما می‌توانید تمامی محتواها را به صورت لذت‌بخش‌تر مشاهده نمایید. تلویزیون هوشمند فیلیپس ۶۵PUS7855 مجهز به سیستم عامل Saphi است. این سیستم عامل در انحصار فیلیپس قرار دارد. این محصول از پورت‌ها و درگاه‌های ارتباطی مختلفی مانند پورت USB پورت HDMI، خروجی صدای دیجیتال یا اپتیکال، خروجی هدفون پشتیبانی می‌کند. شما برای اینکه به اینترنت متصل شوید می‌توانید از درگاه اترنت استفاده کنید یا اینکه با استفاده از وای فای بدون سیم به اینترنت متصل شوید. وجود فناوری Screen Mirroring باعث شده است که شما بتوانید تصاویر تلفن همراه خودتان را بر روی صفحه نمایش تلویزیون منتقل نموده و آنها را با کیفیت بزرگتر و با ابعادی بزرگتر مشاهده کنید. تلویزیون فیلیپس ۶۵PUS7855 ریموت کنترل هوشمند دارد که مجهز به میکروفون داخلی است و دستیارهای صوتی الکسا پشتیبانی می‌کند.

تلویزیون ال ای دی 4K فیلیپس مدل PUS7855 سایز 65 اینچ

 

 طراحی تلویزیون ال ای دی 4K فیلیپس مدل PUS7855 سایز 65 اینچ

تلویزیون هوشمند فیلیپس مدل ۶۵PUS7855 زیبا طراحی شده است. این تلویزیون در مقایسه با سایر محصولات مانند برند سامسونگ از قیمت بسیار پایین تری برخوردار است اما امکانات و قابلیت‌های بسیار خوبی ارائه می‌دهد. تلویزیون فیلیپس ۶۵PUS7855 صفحه نمایش تخت دارد. ابعاد این تلویزیون برابر با ۱۴۵۹٫۳×۸۶۷٫۲×۲۷۵ است و وزن آن ۲۷٫۴ کیلوگرم می‌باشد. پایه‌های این تلویزیون در دو طرف آن قرار می‌گیرند. این محصول نقره‌ای رنگ است و ‌هارمونی رنگی بسیار زیبا با دکوراسیون خانه شما فراهم می‌کند. حاشیه و قاب تلویزیون فیلیپس ۶۵PUS7855 از جنس پلاستیک ساخته شده است. شما می‌توانید این تلویزیون را بر روی میز قرار داده یا با استفاده از براکت آن را به دیوار متصل نمایید.

تلویزیون ال ای دی 4K فیلیپس مدل PUS7855 سایز 65 اینچ

 

جمع بندی

تلویزیون هوشمند فیلیپس ۶۵PUS7855 محصول ۲۰۲۰ برند فیلیپس است. این تلویزیون صفحه نمایش ۶۵ اینچ دارد و بسیار شیک و زیبا طراحی شده است. تلویزیون فیلیپس ۶۵PUS7855 مجهز به کیفیت تصویر ۴K، فناوری HDR و سیستم ‌عامل Saphi است.

مشخصات فنی تلویزیون ال ای دی 4K فیلیپس مدل PUS7855 سایز 65 اینچ

سال ساخت

سال ساخت
2020

صفحه نمایش

اندازه صفحه‌نمایش 64.5 اینچ
نوع پنل VA LCD
نوع صفحه
تخت
دسته‌بندی رزولوشن 4K-UHD
رزولوشن پنل
2160 × 3840 پیکسل
نوردهی پس‌زمینه  
نسبت تصویر
16:9
HDR - HRR10
- HDR10+
- HLG
- Dolby Vision
نرخ بازسازی تصویر 50 تا 60 هرتز
زاویه دید 178 درجه
پخش سه‌بعدی خیر
پشتیبانی از فضای رنگی‌ گسترده خیر
ارتقای رزولوشن تصویر بله
سایر ویژگی‌های مرتبط با تصویر - فناوری Ambilight فیلیپس برای نورپردازی فراتر از پنل در ۳ جهت
- حالت ویژه بازی (Game Mode)
- حالت ویژه اتاق استراحت (Lounge Mode)
- موتور پردازش تصویر P5

صدا

سیستم اسپیکر 2 کاناله
تعداد بلندگو
دو بلندگوی 10 وات
توان کلی سیستم صوتی
20 وات
جهت خروجی صدا  
استاندارد‌های صوتی پشتیبان‌شده‌ Dolby Atmos
قابلیت‌های صوتی
- تنظیم بهینه کیفیت صدا با هوش مصنوعی (A.I. Sound)
- تنظیم بیس صدا (Dolby Bass Enhancement)
- اکولایزر ۵ بانده
- حالت بهبود صدای گفتار (Clear Dialogue)
- حالت ویژه صدا در شب (Night Mode)

نرم افزار

رابط کاربری هوشمند بله
نوع رابط هوشمند Saphi
فرمت‌های ویدیو‌یی پشتیبان‌شده AVI, MKV, H264/MPEG-4 AVC, MPEG-1 ,MPEG-2, MPEG-4, WMV9/VC1, HEVC (H.265), VP9
فرمت‌های تصویری پشتیبان‌شده JPEG, BMP, GIF, PNG, HEIF
فرمت‌های صوتی پشتیبان‌شده AAC, MP3, WAV, WMA, WMA-PRO
مرورگر وب بله
سایر قابلیت‌ها - نرم‌افزار اختصاصی SimplyShare فیلیپس برای اشتراک و پخش محتوای ویدیویی، تصویری و صوتی
- پشتیبانی از دستیار صوتی الکسا
- تلتکست
- راهنمای الکترونیکی برنامه‌ها (EPG)

درگاه‌های ارتباطی

تعداد درگاه USB 2
تعداد درگاه HDMI 3
نوع درگاه HDMI  
پشتیبانی از ARC بله
پشتیبانی از HDMI CEC بله
رابط کامپوزیت (AV) بله
رابط کامپوننت خیر
وای‌فای Wi-Fi 802.11n 2 x 2
بلوتوث  
درگاه شبکه بله
ورودی آنتن بله
خروجی صدای دیجیتال اپتیکال بله
خروجی صدای دیجیتال کواکسیال خیر
خروجی صدای دیجیتال S/PDIF بله
درگاه کارت حافظه خیر
خروجی هدفون بله

سخت‌افزار و سایر امکانات

گیرنده دیجیتال
DVB-T/T2/T2-HD/C/S/S2
گیرنده آنالوگ بله
حسگر نور محیط بله
دوربین خیر
تشخیص دستورات حرکتی خیر
DLNA بله
قابلیت کست و اشتراک بی‌سیم محتوا بله

مشخصات فیزیکی

رنگ نقره ای
اتصال به دیوار دارد؛ استاندارد VESA
نوع پایه دو پایه کناری
منبع تغذیه
220 تا 240 ولت برق متناوب شهری با فرکانس 50 تا 60 هرتز
مصرف برق در حالت آماده به کار  
اقلام همراه
- ریموت کنترل
- باتری
- کابل برق
- دفترچه راهنما

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
دو دختر داغدیده سیدابراهیم رئیسی در اولین حضور مشترکشان در دانشگاه بعد از شهادت پدر عزیزشان +عکس/ صبور و استوار (327 نظر) مراسم تشییع پدر علی دایی، با حضور چهره های سرشناس و فوتبالی +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (59 نظر) نگاهی به سینی چای و پنیر رهبر انقلاب در دوران جوانی/ ساده زیستی آقا از اوایل زندگی +عکس (52 نظر) نگاهی به دکوراسیون شیک و اروپایی مراسم سومین سالگرد ازدواج سوگل طهماسبی با رونمایی از تم آبی رنگِ خاصِ جشن+عکس/ مثل همیشه متین و باوقار (38 نظر) باقالی قاتوق پختن به سبک مینا مختاری، همسر باسلیقه و کدبانوی بهرام رادان+ویدیو/ با یه بچه کوچیک همچین غذایی رو پختن احسنت داره (35 نظر) پذیرایی صمیمانه و ساده رهبر معظم انقلاب از محمود پاک نیت و هنرمندان دیگر ایرانی با شیرینی و چایی در فنجان عینکی+عکس (34 نظر) ناگفته های رهبر معظم انقلاب از کودکی و پدر و مادرشان/ از شعر و قرآن خوانی تا خاطره روز اول مدرسه و والیبال بازی کردن در کوچه (30 نظر) سبک دکوراسیون ساده و بدون تجملات اتاق کار شهید سید ابراهیم رئیسی با رونمایی از عکس رهبر انقلاب روی میزشان +عکس (21 نظر) صحبت های خنده دار آقای قرائتی: گاهی وقتا حرفمون خوبه اما بد تحویل میدیم مثل شربتی که بکنیم تو آفتابه +ویدئو😂👌 (18 نظر) شکسته شدن قبح شرب خمر و لمس نامحرم در نبود نظارت کافی و پاسخ ساترا (17 نظر) (عکس) آخرین عاشقانه پدرانه حسام محمودی، هادی سریال "گرگ و میش"، برای تولد دختر زیبایش، هانا/ آدم دلش آتیش میگیره واقعا (14 نظر) کیک تولد خاص و چند بعدی آیسان آقاخانی برای تولد آقا رضا گلزار/ خوشمزه به نظر میرسه+عکس (14 نظر) (ویدئو) یادی بکنیم از شوخ بمب خنده ی علی انصاریان با حامد آهنگی 🤣/ بالاخره یکی ام سربه سر حامد گذاشت (11 نظر) نگاهی به گچبری های مدرن و اروپایی خانه علیرضا بیرانوند در تازه ترین عکس هایی که پسرش منتشر کرده+عکس/ سلیقه اکرم بانو توی انتخاب دکوری و چیدمان حرف نداره😍 (11 نظر) میز شام رنگی و خوشمزه فاطمه گودرزی، توران سریال لحظه گرگ و میش برای عروس و پسرش +عکس/ انصافا خوشمزگی از دست پختش داره میباره... (10 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
خرید و فروش سکه های همستر با قیمت های میلیونی و معاوضه با خودرو!
سرانجام مجلل‌ترین عروسی قرن در ایران به کجا کشید؟ ترس عروس از سوار شدن بر «فیل» تا...
از ماجرای طلاق نیوشا ضیغمی تا اولین کنسرت عرفان طهماسبی در حواشی داغ امروز دوشنبه 28 خرداد 1403
فال قهوه با نشان روز دوشنبه 28 خرداد ماه 1403
فال انبیاء روزانه دوشنبه 28 خرداد 1403
فال حافظ با تفسیر امروز دوشنبه 28 خرداد 1403+فیلم
فاجعه در بیمارستان یاسوج: دو نوزاد دوقلو زنده کفن شدند!
فال شمع روزانه امروز دوشنبه 28 خرداد 1403
فال روزانه امروز دوشنبه 28 خرداد ماه 1403
فال ابجد روزانه دوشنبه 28 خرداد 1403
ماجرای شلیک در خیابان گلکشت تبریز چه بود؟ / همه صحنه وحشتناک را دیدند + جزییات
رهبر انقلاب به 29 اعدامی زندگی بخشیدند + جزئیات
اینجا نه جشن تولد است نه عروسی!+عکس
نگاهی به ویو ابدی خونه مهدی طارمی در ایتالیا رو به کوه های آلپ+عکس
بهترین روش برای تهیه موهیتوی نعنایی در تابستان با طعم منحصر به فرد و عالی/ ضد عطش، مقوی، آرامش‌بخش+عکس