قیمت تلویزیون سامسونگ 65 اینچ مدل TU7000 - Samsung TV Crystal 4K Smart 65 Inch TU7000

  یکشنبه، 11 مهر 1400   زمان مطالعه 1 دقیقه
قیمت تلویزیون سامسونگ 65 اینچ مدل TU7000 - Samsung TV Crystal 4K Smart 65 Inch TU7000
تلویزیون سامسونگ TU7000، محصول سال 2020 و سری 7 سامسونگ می باشد که با ویژگی هایی منحصر به فرد وارد بازار شده است. این تلویزیون کیفیت تصویر 4k UHD را دارد که با صفحه نمایش فوق العاده زیبا و خوش تراش آن کارابران تلویزیون را مجذوب و متحیر می کند. در ادامه مطالب با ساعدنیوز همراه باشید تا با مزایای دیگر تلویزیون TU7000 آشنا شوید.
قیمت: 20,400,000 تومان
بروزرسانی: چهارشنبه، 18 خرداد 1401

نقد و بررسی تلویزیون 65 اینچ سامسونگ مدل TU7000

تلویزیون 65 اینچ‌ سامسونگ TU7000 جزء با کیفیت ترین و جدیدترین محصولات شرکت سامسونگ می باشد که با موتور پردازش قوی Crystal Processor 4K، پردازنده 4 هسته ای و میلیون ها پیکسل سازنده صفحه نمایش آن، بهترین کیفیت ها را خلق کرده و عملکردهای قابل توجهی را به کاربران خود عرضه می کند. این محصول از طریق وای فای و پورت LAN امکان اشتراک گذاری هوشمند را در اختیار کاربران قرار می دهد. این تلویزیون با قابلیت ارتقاء کیفیت تصاویر به 4K موسوم به 4K Upscaling، این امکان را می دهد تا تصاویر و فیلم های بی کیفیت توسط این قابلیت به تصاویری با بهترین کیفیت ها تبدیل شود. صفحه نمایش این سری از تلویزیون های سامسونگ موسوم به Crystal Display‌ می باشد که سامسونگ با استفاده از آن استانداردهای وضوح 4K را به سطح دیگری برده است. رنگ های واضح و شفاف و زلال در کنار کنتراست بالا و روشنایی بسیار عالی همه نوید یک انقلاب در تلویزیون های سامسونگ را می دهد.

مشخصات تصویر و صفحه نمایش LED تلویزیون 65 اینچ سامسونگ مدل TU7000

تلویزیون 65 اینچ‌ سامسونگ TU7000 دارای کیفیت 4K با رزولوشن بالای 3840×2160 و صفحه نمایش Crystal Display ال ای دی می باشد که با بیش از 8 میلیون پیکسل تصاویری شگفت انگیز با نمایش ریزترین نقاط تصویر را به اجرا در می آورد. نمایشگر این محصول دارای امکاناتی از جمله: تقویت عمق خودکار، نسبت کنتراست دینامیک (Mega Contrast)، نسبت تصویر 16:9، نرخ نوسازی (ایندکس) تصویر 100 هرتز، Auto Motion Plus، قابليت ارتقاء کيفيت تصوير 4K Upscaling و محدوده دینامیکی بالا ( HDR Powered By HRD10Plus) می باشد. همچنین به لطف فناوری Micro Dimming در این تلویزیون 65 اینچ محتوای تصویری بازسازی شده و با بالا بردن کنتراست و افزایش دقت رنگ و عمق آن‌ها باعث می‌شود تا هر تصویر به صورت طبیعی‌تر و واقعی‌تر جلوه داده شود. تمامی این امکانات در یک صفحه نمایش 65 قرار داده شده اند که متناسب با یک فضا با مقیاس متوسط و لوکس، بهترین دیزاین ها را می سازد. این محصول با فریم باریک و ظریف خود، پایه های شاخه ای و همچنین قابلیت اتصال به دیوار از گرفتن فضای اضافی جلوگیری می کند.

تلویزیون 65 اینچ سامسونگ مدل TU7000

 

امکانات قابل توجه تلویزیون 65 اینچ سامسونگ مدل TU7000

تلویزیون 65 اینچ‌ سامسونگ TU7000 با پشتیبانی از برنامه Smart Things امکان اتصال به سایر وسایل دارای این قابلیت را به شما می دهد تا لوازم منزلتان را از راه دور کنترل کرده و خانه هوشمندی برای خود بسازید. همچنین این نمایشگر امکان اتصال به اینترنت و لذت بردن از صفحات اجتماعی بر روی نمایشگر خود را به شما می دهد که این قابلیت توسط اتصال به اینترنت از طریق شبکه وای فای یا پورت LAN امکان پذیر می باشد. دستیار صوتی گوگل Google Assistant و دستیار صوتی Amazon Alexa طراحی شده در این دستگاه به راحتی فرامین صوتی شما را مانند انجام بعضی از کارها نظیر تغییر کانال‌ها، کنترل حجم صدا و … را به شما می‌دهد، بدون اینکه به ریموت کنترل نیاز باشد. اشتراک گذاری فایل های موجود با دیگر وسایل ارتباطی به صورت کاملا هوشمند صورت می گیرد و حتی اجرای بازی های مورد علاقه تان با کیفیت و سرعت بالا در این دستگاه به طور معجزه آسایی امکان پذیر می باشد. همچنین ناگفته نماند به لطف سیستم عامل جدید و بهینه شده تایزن، یک رابط کاربری هوشمند با مجموعه ای از امکانات روز دنیا را در اختیار این تلویزیون قرار داده است. از جمله برنامه های منحصر به فرد تلویزیون 65 اینچ‌ سامسونگ TU7000 می توان به Netflix, Disney+, BT Sport, Prime و … اشاره کرد.

تلویزیون 65 اینچ سامسونگ مدل TU7000

 

سیستم صوتی تلویزیون 65 اینچ سامسونگ مدل TU7000

تلویزیون 65 اینچ‌ سامسونگ TU7000 دارای سیستم صوتی دو کاناله با توان صوتی 20 وات می باشد. این سیستم صدا با ویژگی هایی چون: Dolby Digital Plus, Multiroom Link صداهایی با کیفیت فوق العاده را در محیط پخش می کند. به طوریکه می توانید صداها را به طور طبیعی و خالص در گوش هایتان احساس کنید. از دیگر امکانات گنجانده شده در این تلویزیون 65 اینچ سامسونگ قابلیت Dialog Enhancement می‌باشد که باعث تقویت مکالمات و گفتگوها می‌شود توسط این فناوری افت و خیزهای موجود در صداها از بین می‌رود و با کیفیت بالا و با جزئیات ریز و دقیق انتشار داده خواهد شد. این محصول دارای سیستم کاهنده نویز صدا Clear Voice III برای کاهش نویز های اضافی صدا می باشد و صداها را به طور واضح تر پخش می کند همچنین دارای شش حالت پخش صدای (Standard, News, Music, Cinema, Sport, Game) می باشد.

طراحی تلویزیون 65 اینچ سامسونگ مدل TU7000

داشتن طراحی زیبا و به روز در کنار کیفیت ساخت و دوام بالا از دغدغه های هر فردی برای انتخاب یک تلویزیون مناسب برای منزل می باشد. تلویزیون 65 اینچ‌ سامسونگ TU7000 با بهره گیری از آخرین متد طراحی دارای زیبایی ظاهری بی عیب و نقصی می باشد. به سبب استفاده از طراحی فوق باریک Slim Design این ال ای دی دارای خطوطی باریک می باشد و فریم دستگاه طوری طراحی شده است که به مخاطب این حس را القا میکند صفحه نمایش بزرگتر از آن چیزی است که انتظار می رود. این سری همانند سری RU دارای پایه های شاخه ای شکل می باشد که از دوام و استحکام کافی برخوردار هستند، این پایه ها به راحتی قابل جداسازی بوده و شما میتوانید تلویزیون خود را جهت تغییر دکوراسیون منزل بر روی دیوار به صورت Wall Mount نصب کنید. همچنین سامسونگ یک راه حل کاربردی جهت مرتب کردن و یک دست نگه داشتن کابل های تلویزیون خود فراهم کرده است که به وسیله آن میتوانید تمامی اتصالات سیمی و کابل ها را به وسیله پایه دو شاخه ای از دیدرس ببینده مخفی کرده و زیبایی و ارگونومی تلویزیون خود را دو چندان کنید. به سبب استفاده از تکنولوژی HDR شما قادر خواهید بود در هر زاویه ای بالاترین جزيیات ممکن بر روی صفحه نمایش را ببینید، چیزی که در تلویزیون های با فناوری SDR به مراتب پایینتر بود. در یک کلام می توان گفت این تلویزیون از هر زوایه ای بی نقص و کامل می باشد.

تلویزیون 65 اینچ سامسونگ مدل TU7000

 

جمع بندی

تلویزیون سامسونگ TU7000 از تلویزیون های پایین رده موجود در بازار است که از قیمت بسیار مناسبی برخوردار می باشد. همان طور که در بالا توضیح دادیم، این محصول علاوه بر کیفیت تصویر و صدای عالی، دارای امکانات ویژه ی است که می تواند انواع نیازهای شما را که ممکن است از تلویزیون داشته باشید، پاسخ دهد. این تلویزیون دارای طراحی زیبا با پایه های شاخه مستحکم است که روی انواع سطح قرار می گیرد، در صورتی که کاربر بخواهد به وسعت فضای نشیمن خود بیافزاید با خرید یک پایه ی دیواری می تواند تلویزیون را به دیوار نصب کند. اگر قصد خرید تلویزیون مناسب با قیمت خوب را دارید، ما به شما TU7000 را پیشنهاد می دهیم. 

مشخصات فنی تلویزیون 65 اینچ سامسونگ مدل TU7000

سال ساخت

سال ساخت 2020

صفحه نمایش

اندازه صفحه‌نمایش 64.5 اینچ
نوع پنل
VA LCD
نوع صفحه تخت
دسته‌بندی رزولوشن 4K-UHD
رزولوشن پنل 2160 × 3840 پیکسل
نوردهی پس‌زمینه
Edge LED
نسبت تصویر 16:9
HDR دارد
نرخ بازسازی تصویر 60 هرتز
زاویه دید  
پخش سه‌بعدی خیر
پشتیبانی از فضای رنگی‌ گسترده خیر
ارتقای رزولوشن تصویر خیر
سایر ویژگی‌های مرتبط با تصویر
- قابلیت Motion Rate 120 برای شبیه‌سازی محتوای با نرخ فریم بالا و نمایش نرم‌تر تصاویر
- موتور Crystal Processor 4K
- ارتقا دهنده رنگ PurColor
- قابلیت Clean View برای حذف نویز از تصاویر دریافتی
- حالت فیلم

صدا

سیستم اسپیکر 2 کاناله
تعداد بلندگو 2 بلندگوی 10 وات
توان کلی سیستم صوتی 20 وات
جهت خروجی صدا رو به پایین
استاندارد‌های صوتی پشتیبان‌شده‌ Dolby
قابلیت‌های صوتی - پشتیبانی از هدست بلوتوث
- قابلیت Multiroom Link برای کنترل و به‌اشتراک گذاری یک منبع موسیقی در چندین دستگاه صوتی

نرم افزار

رابط کاربری هوشمند بله
نوع رابط هوشمند تایزن 5.0
فرمت‌های ویدیو‌یی پشتیبان‌شده 3GPP، AVI، ASF، Flash Video، H.263، H.264، H.265، MKV، M2TS، MP4، MPEG-4، TS، VC-1، VP7، VP8، VP9، VOB، VRO، WebM، WMV
فرمت‌های تصویری پشتیبان‌شده JPEG، GIF، PNG، MPO، BMP
فرمت‌های صوتی پشتیبان‌شده AAC، FLAC، M4A، MIDI، MP3، OGG، WMA، APE، AIFF، ALAC
مرورگر وب بله
سایر قابلیت‌ها
- پشتیبانی از دستیار صوتی اختصاصی سامسونگ (Bixby)
- پشتیبانی از Google Assistant
- پشتیبانی از Amazon Alexa
- قابلیت WiFi Direct برای اتصال بی‌سیم بدون واسط دو دستگاه
- حالت بازی
- قابلیت انتقال تصویر از گوشی به تلویزیون
- پشتیبانی از موس و کیبورد سیمی
- سازگار با اپلیکیشن SmartThings سامسونگ

درگاه‌های ارتباطی

تعداد درگاه USB 1
تعداد درگاه HDMI 2
نوع درگاه HDMI  
پشتیبانی از ARC بله
پشتیبانی از HDMI CEC بله
رابط کامپوزیت (AV) بله
رابط کامپوننت بله
وای‌فای WiFi 802.11ac
بلوتوث
نسخه 4.2
درگاه شبکه بله
ورودی آنتن بله
خروجی صدای دیجیتال اپتیکال بله
خروجی صدای دیجیتال کواکسیال خیر
خروجی صدای دیجیتال S/PDIF خیر
درگاه کارت حافظه خیر
خروجی هدفون خیر

سخت‌افزار و سایر امکانات

پردازنده Crystal Processor 4K
گیرنده دیجیتال ATSC/ClearQAM
گیرنده آنالوگ بله
حسگر نور محیط بله
دوربین خیر
تشخیص دستورات حرکتی خیر
DLNA بله
قابلیت کست و اشتراک بی‌سیم محتوا بله

مشخصات فیزیکی

رنگ مشکی
ابعاد بدون پایه 6 × 83 × 145 سانتی‌متر
ابعاد با پایه 28.4 × 90.4 × 145 سانتی‌متر
وزن بدون پایه 20.6 کیلوگرم
وزن با پایه 20.9 کیلوگرم
اتصال به دیوار دارد
نوع پایه دو پایه کناری با طراحی دوشاخه
منبع تغذیه 110 تا 120 ولت برق متناوب شهری با فرکانس 50 تا 60 هرتز
حداکثر توان مصرفی 190 وات
مصرف برق در حالت آماده به کار
0.5 وات
اقلام همراه - ریموت کنترل TM2050A
- کابل برق
- دفترچه راهنما

  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
تصویری از چهره درس خوان رهبر معظم انقلاب در کلاس ششم ابتدایی+عکس/ 12 سالگی رهبری در مدرسه (435 نظر) نگاهی به انواع لباس مدرسه دانش آموزان کشور های مختلف/ آمریکا، ژاپن، چین و... (230 نظر) الهام چرخنده امروز صبح به دیدار رهبر معظم انقلاب رفت+عکس/ چهره آرام خانم بازیگر در بیت رهبری (167 نظر) سحر زکریا: 6 سال همسر مهران مدیری بودم / او جوانی ام را گرفت !+فیلم (150 نظر) رهبر معظم انقلاب: ترویج موسیقی بر خلاف مذاق اسلام است/ اردوی مختلط دختر و پسر یعنی چه؟! دانشجو بره خارج از کشور که چه کنه؟+فیلم (148 نظر) پری غفاری معشوقه شاه پهلوی: شاه آرام آرام مشروب می‌خورد و گاهی گیلاس مرا هم پر می‌کرد/ ازدواجی در کار نبود من دستمزدم را می گرفتم! (139 نظر) مروری بر بازیگران مرد ایرانی که از گوشواره استفاده می‌کنند؛ امیر جعفری، ارسلان قاسمی، امین حیایی و...+عکس (97 نظر) روز اول مهر یادی کنیم از اخراج سجاد رضایی فرزند اکبر کلاس دوم ب با گرمکن ورزشی دهه شصتی +فیلم/ من برای لهجه اصفهانیش مُردم شما ادامه بدید (93 نظر) نعیمه نظام دوست: عاشق احمدرضا عابدزاده بودم ، اون بلیزر داشت منم با یه رنو افتادم دنبالش اصلا به من محل نذاشت قلبم خیلی شکست و اومدم خونه عکسهاشو پاره کردم+ویدیو (92 نظر) خانه پدری ساده رهبر معظم انقلاب به روایت تصویر +عکس/ از سقف چوبی و بوفه دکوری ساده تا چراغ نفتی و کابینت های فلزی (88 نظر) اکبر عبدی: 25 سال مصرف کننده تریاک بودم، اینجانب اکبر عبدی 4 سال و نیم یک معتاد+فیلم (82 نظر) دیدار احساسی علی پروین اسطوره فوتبال با رهبر انقلاب در بیمارستان +عکس / ارادت خاص علی آقا به رهبر معظم انقلاب (79 نظر) رضا عطاران : من و خانومم تو سینما بودیم همه اومدن برای عکس و امضا که اعلام شد رضا گلزار وارد شده دور و برمون حتی یه نفر هم نموند همه رفتن پیش رضا (76 نظر) علیرضا بیرانوند: پرتاب‌های بلندم به خاطر چوپانی کردنم هست؛ به عنوان یک چوپان در کنار خانواده ام همیشه مجبور بودم که با پرتاب سنگ مواظب گوسفندانم باشم (75 نظر) خلاقیت هوشمندانه یک مدرسه ایرانی برای استفاده از پله های سالن/ دست مریزاد به این همه نبوغ و ابتکار+عکس👌 (71 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
منتخب روز   
برای اولین بار نماینده اسرائیل هنگام سخنرانی مسعود پزشکیان به سخنان رئیس‌جمهور ایران گوش داد و سالن را ترک نکرد+ویدیو از نخ بستن به انگشتر برای اندازه شدن تا دکمه‌های متفاوت قبا و نخ نما شدن عبا؛ در مروری بر ساده‌زیستی رهبر معظم انقلاب+عکس خبرنگار شبکه صهیونیستی ایران اینترنشنال در منهتن آمریکا: من دیدم که همسر مسعود پزشکیان از ساختمانی در اینجا خارج شد+ویدیو/ ای کاش به عنوان خبرنگار یک مقدار اطلاعات داشتی! ذوق‌زدگی و خوشحالی خبرنگار ترکیه از "ساغول" گفتن مسعود پزشکیان در نیویورک؛ خبرنگار ترکیه: این رئیس‌جمهور تُرک آذربایجانی است+ویدیو رهبر معظم انقلاب: بعضی‌ها فکر می‌کنند نشاط یعنی رقاصی؛ فلان برنامه موسیقی رو توی تلویزیون پخش کنیم مردم نشاط پیدا کنند، نشاط این نیست+ویدیو تصاویری جالب از مسعود پزشکیان پشت نیمکت کلاس درس در روز اول مهر/ ردیف دوم و چهارم نشینی رئیس جمهور توئیت جدید پزشکیان به زبان کُردی و عربی +عکس وزیر اسبق کشور: رهبر معظم انقلاب یک دوره تندخوانی شرکت کردند و یک کتاب 300 صفحه‌ای را در یک شب می‌خوانند+ویدیو نیکی کریمی از مهمترین اتقاق زندگی اش پرده برداشت ؛ خانم بازیگر : پدرم مرا به این سمت سوق داد تاج گل اعیانی با گل‌های سفید و سیاه محمدباقر قالیباف در مراسم ختم پدر خداداد عزیزی+عکس استاندار بصره راننده شخصی مسعود پزشکیان در سفر به این شهر شد+عکس/ چهره خندان رئیس جمهور سوار بر BMW