قیمت هدفون سادس گیمینگ مدل WINGS 10 - Sades Wings 10 Gaming Headset

  دوشنبه، 25 مرداد 1400   زمان مطالعه 1 دقیقه
قیمت هدفون سادس گیمینگ مدل WINGS 10 - Sades Wings 10 Gaming Headset
در این مطلب به بررسی امکانات و ویژگی های هدست گیمینگ سادس مدل WINGS 10 خواهیم پرداخت، با ما در ساعدنیوز همراه شوید.
قیمت: ناموجود
بروزرسانی: پنجشنبه، 03 شهریور 1401

نقد و بررسی هدست گیمینگ سادس مدل WINGS 10

Wings 10 مخصوص بازی برای دستگاه های موبایل با جک 3.5 میلی متری طراحی شده است. همراه با یک جعبه حمل زیبا، این اطمینان را می دهد که می توانید در همه جا بازی کنید. Wings 10 صدای چشمگیر و متعادل را ارائه می دهد و عملکرد فوق العاده ای در بازی های موبایل دارد. این هدست مجهز به میکروفون در داخل کنترل از راه دور است که به شما امکان می دهد با فشار دادن یک دکمه تماس ها را بگیرید، قطع کنید ، موسیقی پخش کنید / مکث کنید و آهنگ ها را دور بزنید. بال های 10 مجهز به ایزوله کننده صدا و ارگونومیک هستند تا صدای محیط ناخواسته را به حداقل برسانند. Wings 10 فقط 15 گرم وزن دارد، می توانید هنگام استفاده از آن گوشی را بهم متصل کنید یا گوش های خود را در جعبه EVA قرار دهید و آن را حمل کنید، می توانید همه جا بازی کنید. Wings 10 برای کنترلرهای PS4 ™ Pro و PS4 with با جک 3.5 میلی متری و همچنین سازگار با دستگاه های Xbox One ™ و Xbox One S ، Nintendo Switch ™ ، Mac® & VR، به ویژه برای بازی های تلفن همراه، طراحی شده است.

هدست گیمینگ سادس مدل WINGS 10

 

هدست گیمینگ سادس مدل WINGS 10

 

مشخصات فنی هدست گیمینگ سادس مدل WINGS 10

مشخصات کلی

نوع هدفون تو گوشی (In-Ear)
نوع آکوستیک پشت بسته (Closed-Back)
نوع اتصال باسیم
نوع هدفون بی‌سیم  

مشخصات فنی

قطر درایور 10 میلی‌متر
امپدانس 16 اهم
حداکثر حساسیت و سطح فشار صدا 100 دسی‌بل
بازه فرکانس پاسخ‌دهی 20-20000 هرتز
حداکثر قدرت ورودی 5 میلی‌وات
نویز کنسلینگ فعال یا ANC خیر
توضیحات حذف نویز حذف نویز غیرفعال
میکروفون بله
توضیحات میکروفون میکروفون با برداشت صوت چند سویه یا Omni-directional
حذف نویز میکروفون خیر
سایر مشخصات فنی  

اتصالات و امکانات

نوع و طول کابل 1.2 متر
کابل جداشونده خیر
کانکتور جک 3.5 میلی‌متری
پشتیبانی از محتوای Hi-Res خیر
امکانات نرم‌افزاری  
کنترل‌کننده‌ صدا و مکالمه بله
توضیحات کنترل‌کننده کنترل محتوای در حال پخش و مکالمه
سایر
- مناسب گیمینگ
- سازگار با گوشی هوشمند، مک، کنسول‌های بازی PlayStation 4, PlayStation VR, Xbox One و نینتندو سوئیچ
- گوشی‌هایی با آهنربای داخلی برای اتصال به یکدیگر

مشخصات فیزیکی

وزن 15 گرم
ابعاد  
رنگ مشکی، صورتی
اقلام همراه - کیف
- ایرباد با اندازه‌های مختلف
- دفترچه راهنما

  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
الهام حمیدی: ما مستاجریم برعکس ستاره‌های کاخ‌نشین آن سوی آب‌ها، ما در حسرت یک خانه‌ایم که مال خودمان باشد! (273 نظر) نگاهی به میز عزای ساده و بدون تجملات مراسم ترحیم آیت الله هاشمی رفسنجانی/ تزئین زیبا و اصیل با گل، خرما و شمع+عکس (136 نظر) دبیر زبان انگلیسی رهبر معظم انقلاب: هفته‌ایی 2 روز به رهبری درس میدادم؛ ایشان منظم و دقیق با خطی زیبا تمرین‌هایشان را انجام می‌دادند+عکس (134 نظر) مونا فرخ آذری همسر علی دایی: علی همسر بسیار خوب و فداکاری است فقط یک ایراد بزرگ دارد! (130 نظر) داریوش ارجمند: روزی که تندیس حاج قاسم را بوسیدم به من گفتند بت پرست! گفتم هستم 100 بار دیگر هم می بوسم+فیلم (120 نظر) نگاهی به سینی های تزئین شده خرما و حلوای هنرمندان پیشکسوت ایرانی روی میزهای عزای شیک و زیبایشان/روحشان شاد و یادشان گرامی+عکس (110 نظر) نگاهی به بنز جی ال اس 580 هفتاد میلیاردی بهرام رادان با رنگ سبز زمردی +فیلم/ سلیقه علی سنتوری حرف نداره (103 نظر) مقام معظم رهبری: ما در خانه یک فرش دستبافت داریم که آن هم جزو جهیزیه‌ خانمم بوده که نخ‌نما شده ولی چون یادگاری است نگه داشتیم؛ والاّ همه‌ خانه‌ ما موکت هست (102 نظر) خلاقیت خنده دار اوستا بنا برای طراحی و ساخت خانه 2 طبقه حماسه ساز شد+عکس/ هنر نزد ایرانیان است و بس😂 (96 نظر) خلاقیت خنده دار اوستا سیم کش برای طراحی پریز در توالت حماسه آفرید+عکس/ هنر نزد ایرانیان است وبس (92 نظر) آزیتا حاجیان مهریِ سریال کیمیا: من 20 سال زندگی خیلی خوبی با آقای شریفی‌نیا داشتم، پدر بچه‌هامه و بعد از طلاق هم دوستیمون ادامه داره+ ویدیو (90 نظر) مهرانه مهین ترابی: شاید خلاف مسیر زندگی باشم ولی از اینکه مادر نیستم خوشحالم+ویدئو (82 نظر) کیک تولد خاص و چند بعدی فاطمه دانش پژوه برای تولد سید احمد خمینی با طرح مورد علاقه اش / مبارکا باشه+عکس (74 نظر) خلاقیت خنده دار پدران ایرانی برای ثبت نام دخترشان در ثبت احوال حماسه آفرید/ هنر نزد ایرانیان است و بس+عکس (70 نظر) رضا گلزار: هنوزم کسی باور نمیکنه من ازدواج کرده باشم/ دستپخت آیسان محشره برای همین فست فود خیلی کم میخورم+فیلم (61 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
اسپاکو یوسفی همسر محسن چاوشی: من نقش زن ضد انقلاب را بازی کردم/ محسن بسیار انسان صبوری است، یکی از مشوقین من بود
کوچ سرمایه حقیقی به سمت بازار‌های موازی/ پیش‌بینی بازار سهام امروز 29 مهر 1403+ نمودار
روایت بازیگر سریال سلمان فارسی از سختی‌های کار کردن با میرباقری
دیدار پزشکیان و رئیس جمهور مصر در آینده‌ای نزدیک
کپی ناشیانه رامبد، تنابنده و نوید از «نهنگ عنبر»!
حکایت های خواندنی ؛ داستان کلوخ انداختن تشنه از سر دیوار در جوی آب
سلسله افشاریه چگونه تاسیس شد و چگونه به پایان رسید؟
جواد عزتی: سینمای ایران در سطح اول دنیا قرار دارد
این کیمیا جان ندارد و مریض است!
چه کسی استقلال را کشت؟ / روح تازه در کالبد آبی!
هادی چوپان: از آرنولد کلاسیک 2025 انصراف میدهم!
رهبر معظم انقلاب: شب هایی اتفاق می افتاد که در منزل ما شام نبود
رئیس کمیته علمی بین‌المللی المپیاد جهانی هوش‌مصنوعی IOAI انتخاب شد/ دکتر شریفی زارچی عازم چین می‌شود
معافیت سربازی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان سال 91 و 92
(تصاویر) آمیختگی سنت و مدرنیته در طراحی مدرسه‌ای بی‌نظیر؛ الهام از چادر عشایر و تجدید حیات معماری بومی
منتخب روز   
طراحی جالب ساختمان با استفاده از قدرت توهم!به چشمان خود باور نخواهید کرد! تاریخچه جالب و خواندنی تردمیل جدیدترین نمای متفاوت از دریاچه ارومیه پادشاه سگ ها با مو های بلند ابریشمی/افسانه ای ترین سگی که میتوانید ببینید! تصاویر عجیب و جالب از ناپدید شدن استانبول ترکیه در مه غلیظ/شهر زیر مه گم شد! انگشترهای رهبر معظم انقلاب زیر ذره بین ؛ از انگشتر فیروزه نیشابوری تا انگشتر عقیق کبود یمنی/ حقا که دستان با صلابت رهبری زینت بخش انگشتران اند برنده نوبل ادبیات امسال چه کسی بود؟ / "هان کانگ" موفقیت خود را با "گیاهخواری" شروع کرد (عکس) خلاقیت جذاب شهرداری تهران در طراحی بنری مشترک از پزشکیان و قالیباف به زبان فارسی و عبری (فیلم) وقتی منتالیست برنامه عمارت تو شبکه 3 لامپ رو با پیشونی روشن میکنه! (فیلم) هوش مصنوعی این نقاشی‌های معروف قدیمی رو زنده کرد / با این 5 ابزار هوش مصنوعی عکس عزیزانت رو که از دستشون دادی متحرک کن ... روستای تاریخی 7000 هزار ساله کندوان ؛ با خانه هایی در دل صخره هایش در آذربایجان شرقی حامد آهنگی: در زمان قدیم زمان مادربزرگ پدربزرگا هیچ کاری نبود جز بچه دار شدن! / فقط تولید می‌کردن، خدمات پس از تولید وجود نداشت، یه بار موقع زایمان میدیدنش، یبارم از سربازی مرخصی میومد!