دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه / اخبار عمومی /

تظاهرات معترضان در سرزمین های اشغالی بر علیه فساد مالی نتانیاهو 

یکشنبه، 02 شهریور 1399
کد خبر: 98513
معترضان در خیابان های قدس اشغالی بر علیه سیاست های اقتصادی سخت گیرانه و آن چیزی که آنها از آن با عنوان فساد اقتصادی نتانیاهو یاد می کنند، تظاهرات برپا کردند. بنا بر گزارش منتشر شده از سوی راشا تودی، مردم از عدم مدیریت درست شرایط اقتصادی در زمان بحران کرونا از نخست وزیر نتانیاهو ناراضی هستند و خواستار استعفای وی شدند.

به گزارش ساعد نیوز، سرزمین های اشغالی فلسطین شاهد اعتراض شهروندان صهیونیست بر علیه نخست وزیر بنیامین نتانیاهو بود. معترضین به سیاست های اقتصادی دولت و نبود امکانات معیشتی درست در زمان بحران کرونا انتقاد داشتند. بنا به گزارش راشا تودی، بیش از 10 هزار نفر در این اعتراضات خیابانی شرکت داشتند که اکثریت آنها به سیاست های ضعیف دولت اعتراض داشتند. اسرائیل 9 هفته پیاپی است که شاهد اعتراضات شدید خیابانی ناشی از نارضایتی شهروندان این کشور از مدیریت نادرست کشور و عدم رسیدگی به امورات است. معترضان معتقد هستند که نخست وزیر نتانیاهو دارای فساد اقتصادی شدیدی است و این مسأله شایستگی او برای تصدی مقام نخست وزیری را زیر سؤال می برد. با بالا گرفتن درگیری ها میان پلیس و معترضان، 30 نفر بازداشت شدند و پلیس با زور معترضان را مجبور به ترک خیابان ها کرد. این اعتراضات شهروندان را بر علیه نتانیاهو متحد ساخته است و ایشان خواستار استعفای او شده اند. فساد اقتصادی در کنار نرخ 20 درصدی بیکاری در سرزمین های اشغالی از جمله عواملی است که این اعتراضات را تشدید می کند.با توجه به جمعیت 9 میلیونی سرزمین های اشغالی، تعداد 100 هزار مبتلا به کرونا در این کشور برای شهروندان قابل هضم نمی باشد.

اعتراضات به دلیل تأخیر اعلام بودجه دولتی نیز تشدید شده است. رژیم اشغالگر قدس با کسری بودجه شدید در حوزه درمان مواجه است. به گزارش ساعد نیوز، دولت اسرائیل برای سومین بار تصویب بودجه این کشور را به تأخیر انداخته است و تأخیر مجدد آن می تواند به انتخابات منجر شود.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 13 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
گام به گام مراحل چاپ کتاب
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی