دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

حوادث /

پرستار مرد با تجاوز عامل زایمان یک خانم در حالت کما شد! 

سه شنبه، 13 تیر 1402
کد خبر: 346793
یک پرستار 36 ساله از مرکز بهداشتی درمانی Hacienda به اتهام تجاوز جنسی دستگیر و متهم شده است.

به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی ساعدنیوز به نقل از آسوشیتدپرس، ناتان ساترلند، یک پرستار 36 ساله در مرکز بهداشتی درمانی Hacienda دستگیر و به یک مورد تجاوز جنسی و یک مورد سوء استفاده از بزرگسالان آسیب پذیر متهم شده است. مدیر عامل مرکز بهداشتی فینیکس، آریزونا، در بحبوحه تحقیقات پلیس در مورد تجاوز جنسی و متعاقب آن حاملگی یک بیمار زن که بیش از یک دهه در حالت نباتی بوده است، استعفا داده است. این مرکز در بیانیه‌ای به هافینگتون پست گفت: بیل تیمونز اوایل این هفته به کار خود با مرکز مراقبت‌های بهداشتی Hacienda پایان داد. به گزارش KPHO-TV، که این ماجرا را فاش کرد، این بیمار 29 ساله ناشناس چندین بار مورد تجاوز جنسی قرار گرفته بود و کارکنان هیچ تصوری از باردار بودن او نداشتند تا اینکه او در 29 دسامبر زایمان کرد و یک نوزاد پسر سالم به دنیا آورد. . روز سه‌شنبه، 8 ژانویه، بازرسان به Hacienda HealthCare حکم جست‌وجوی نمونه‌های DNA از همه کارمندان مرد آن را ارائه کردند، به این امید که بفهمند چه کسی مسئول تجاوز جنسی و بارداری این زن است.

در مصاحبه ای با ABC-15، یکی از مراقبین سابق این زن گفت :

من نمی توانم باور کنم که کسی او را به مدت 9 ماه روزانه حمام کند و هرگز نداند که او پریود نشده است، او [در حال رشد] در ناحیه میانی بدنش است، ولی پرستاران وزن او را پیگیری نمی کنند. این مراقب سابق گفت. "این چیزها برای من تکان دهنده است."

اعضای خانواده این زن در فینیکس فعلا از دادن بیانیه عمومی خودداری کرده‌اند، اما وکیل آنها به هافینگتون پست گفت: «خانواده آشکارا از آزار و بی‌توجهی به دخترشان در Hacienda Healthcare خشمگین، آسیب دیده و در شوک هستند. … [آنها] از من می خواهند که بگویم نوزاد پسر در خانواده ای مهربان به دنیا آمده است و به خوبی از او مراقبت خواهد شد.

حاملگی های کماتوز - از جمله آنهایی که در نتیجه تجاوز جنسی در زمانی که فرد به طور موقت یا دائمی بیهوش است یا دچار مرگ مغزی شده است - بسیار نادر است اما بدون سابقه نیست. در سال 2015، یک نشریه اسپانیایی زبان در آرژانتین درباره مورد مشابهی گزارش داد که در آن یک زن در کما مورد تجاوز جنسی قرار گرفته و باردار شده بود، اما این خانواده اتهامی را مطرح نکردند و این پرونده هرگز توسط پلیس بررسی نشد.

  برچسب ها: آمریکا تجاوز

1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 11 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
پشت‌پرده علاقه عجیب ایرانی‌ها به خرید بچه میمون! / دیگر سگ و گربه جواب نمی‌دهد!
هزینه چاپ یک کتاب
گشت و گذار کوچه به کوچه پورتو با همسر علی علیپور / استایل مونوکروم زهرا بانو هوش از سر مردم پورتو برد 😍
اولین عکس از فیلم جدید رامبد جوان با گریم فوق‌العاده خنده دار محسن تنابنده و نوید محمدزاده / فقط فوکول و پشت موهاشون😁
پربازدید شدن بگو مگوی دو دختر وسط نماز جماعت به امامت رهبرمعظم انقلاب+ویدیو
ویراستاری تخصصی مقاله
همدستی خانم وکیل و پرستار بیمارستان در قتل مرد ثروتمند / پای 24 میلیارد تومان وسط بود
هندی بازی‌های عموپورنگ تمومی نداره! / عکس دو نفره داریوش فرضیایی با لباس هندی و امیرمحمد متقیان با کت و شلوار شیک و لاکچری