پرستار سلام اعزام خدمتکار انجام امور منزل نظافت منزل آشپزی

  یکشنبه، 27 اسفند 1402   زمان مطالعه 9 دقیقه
پرستار سلام اعزام خدمتکار انجام امور منزل نظافت منزل آشپزی
شرکت پرستار سلام ( 02188499404 » 10 خط ) با مجوز رسمی و قراداد رسمی ، بیش از 12 سال فعالیت درخشان ، پشتیبانی شبانه روزی ، گارنتی بازگشت وجه فوری ، بیش از 3000 رضایتمندی مشتری مکتوب ، در هر سه شعبه خود در تهران برای اعزام خدمتکاری که با توجه به نظرات مشتریان قبلی گزینش شده است دارای رزومه قابل استعلام و با تجربه است در خدمت شما می باشد.

شرکت پرستار سلام با مجوز رسمی و قراداد رسمی ، بیش از 12 سال فعالیت درخشان ، پشتیبانی شبانه روزی ، گارنتی بازگشت وجه فوری ، بیش از 3000 رضایتمندی مشتری مکتوب ، در هر سه شعبه خود در تهران برای اعزام خدمتکاری که با توجه به نظرات مشتریان قبلی گزینش شده است دارای رزومه قابل استعلام و با تجربه است در خدمت شما می باشد.

شرکت پرستار سلام : در دنیای پرمشغله امروزی، بسیاری از افراد با چالش‌های متعددی در زمینه مدیریت زمان و انجام وظایف روزمره خود مواجه هستند، از جمله این چالش‌ها می‌توان به کمبود وقت برای رسیدگی به امور منزل ، نظافت و آشپزی اشاره کرد، این کمبود وقت می‌تواند به بروز مشکلاتی مانند استرس ، اضطراب ، خستگی و فرسودگی شغلی منجر شود.

مزایای اعزام و استخدام خدمتکار

صرفه‌جویی در زمان و انرژی

همانطور که قبلاً ذکر شد، اعزام خدمتکار می‌تواند زمان و انرژی شما را آزاد کند تا به فعالیت‌های مهم‌تر مانند کار ، تحصیل ، تفریح و یا گذراندن وقت با خانواده و عزیزان خود بپردازید.

مثال :

خانم محمدی، مادر شاغلی است که دو فرزند دارد، او به دلیل مشغله کاری و رسیدگی به فرزندان، زمان کافی برای نظافت منزل خود را ندارد، خانم محمدی با اعزام یک خدمتکار از یک شرکت معتبر پرستار سلام ، نظافت منزل خود را به طور کامل به او سپرده است، این کار به او کمک کرده تا از زمان خود به طور موثرتری استفاده کند و به فعالیت‌های مورد علاقه خود بپردازد.

مزایای اعزام خدمتکار برای افراد خاص

علاوه بر مزایایی که ذکر شد، اعزام خدمتکار می‌تواند برای افراد مسن ، معلول و یا کسانی که به تنهایی زندگی می‌کنند نیز بسیار مفید باشد. برای مثال، یک خدمتکار می‌تواند به یک فرد مسن در انجام کارهای روزمره مانند آشپزی، نظافت منزل و خرید مایحتاج زندگی کمک کند.

تنوع خدمات شرکت پرستار سلام

همچنین، شرکت‌های خدمات منزل پرستار سلام ، خدمات متنوعی مانند نظافت منزل، آشپزی، نگهداری از کودک، پرستاری از سالمند ، همراه بیمار در بیمارستان ، اعزام پرستار ( لیسانس پرستاری ) برای انجام تزریقات در منزل ، تعویض سوند و ... را ارائه می‌دهند که می‌توانید با توجه به نیاز خود، از آنها استفاده کنید.

مثال :

خانم احمدی، به دلیل بیماری همسرش، قادر به انجام کارهای منزل و آشپزی نیست. او با استخدام یک آشپز از یک شرکت خدمات منزل پرستار سلام ، مشکل خود را حل کرده است.

نکاتی برای انتخاب شرکت خدمات منزل

معتبر بودن

برای انتخاب شرکت خدمات منزل ، به دنبال شرکت‌های معتبر ، دارای مجوز رسمی ، شناخته‌شده و با سابقه کاری بیش از 5 سال باشید که از پرسنل با تجربه، ماهر و قابل اعتماد استفاده می‌کنند.

قیمت و تعرفه

قیمت و تعرفه خدمات شرکت‌های مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید و متناسب با نیاز و بودجه خود، شرکت مناسب را انتخاب کنید، شرکت پرستار سلام دارای قیمت های منصفانه می باشد.

نظرات مشتریان

نظرات مشتریان قبلی شرکت را مطالعه کنید تا از کیفیت خدمات آن شرکت آگاهی پیدا کنید، شرکت پرستار سلام دارای بیشترین حجم رضایتمندی مشتری یعنی بیش از 3000 نظرات ثبت شده مثبت در سایت شرکت پرستار سلام می باشد که بای مشاهده کافیست پرستار سلام را اینترنت جستجو کنید بدلیل پیگیری های ما که ابتدا فکرمان این هست و پیگیر این هستیم که مشکلی را برطرف کنیم و بعد پول بدست بیاوریم این حجم از رضایتمندی مکتوب را بدست آورده ایم.

بررسی وب‌سایت و شبکه‌های اجتماعی شرکت

با مراجعه به وب‌سایت و شبکه‌های اجتماعی شرکت ، می‌توانید اطلاعات کاملی درباره خدمات ، پرسنل و سابقه فعالیت آن شرکت بدست آورید، همچنین باخوردهای محتوای شرکت پرستار سلام در شبکه های اجتماعی به خودی یه خود بررسی های شما را برای انتخاب مناسب ترین شرکت به پایان می رساند.

مصاحبه با شرکت و نیروی کار » خدمتکار

قبل از عقد قرارداد، با شرکت مصاحبه کنید و سوالات خود را درباره خدمات، قیمت و پرسنل آن شرکت بپرسید حتی طرز برخورد شرکت را مدنظر قرار دهید.

برخی شرکت ها می گویند اول قرارداد در زمان مصاحبه ولی پرستار سلام اگر خودتان هم بخواهید اینکار را انجام نمی دهد چون ممکن است نیروی خانه داری که برای شما اعزام شده است نتواند از پس کار شما برآید و شا شما در زمان کار کردن آن نیریوی کار از کیفیت کارش رضایت نداشته باشد پس اول چند روز آزمایشی با حقوق پایین اجباری است و بعد قرارداد.

گارانتی بازگشت وجه فوری و تیر خلاص

شرکت پرستار سلام تنها شرکتی است که گارانتی بازگشت وجه فوری دارد و این گارانتی بازگشت وجه فوری در قرارداد رسمی مکتوب است، همانطور که گفتیم برکت پول برای ما مهم تر خود پول است و در کنار شما هستیم تا چالش و مشکلی را حل کنیم و اگر حل نشد بلافاصله واریزی خود را دریافت می کنید.

و این گزینه تیر خلاصی برای جلب اعتماد شماست چون هیچ شرکت دیگری این گزینه را ندارد ، استعلام کنید.

نمونه کارهای بیشتر اعزام خدمتکار برای نظافت منزل و آشپزی از سایت پرستار سلام

در این نمونه کارها نام ها تغییر پیدا کرده اند

نظافت منزل و آشپزی در منزل

1. خانم تهمینه خانواده 4 نفره منزل 300 متر : نظافت منزل و آشپزی در منزل ویلایی در شمال تهران نیاوران ، 2 بار در هفته ، هر بار 8 ساعت با حقوق ماهانه 6.000.000 تومان » شرح وظایف : بیشتر نظافت منزل و گاهی هم کمک در آشپزی

نظافت منزل و آشپزی در منزل

2. آقای شمس خانواده 3 نفره در مرزدارن تهران منزل 180 متر : 3 روز در هفته ، هر بار 4 ساعت با حقوق ماهانه 7.500.000 » شرح وظایف : انجام امور منزل ، نظافت منزل ، نظم دهی به کمدها و قفسه ها ، آوردن کودک 5 ساله از مهدکودک به منزل که نزدیک خانه هست

3. خانم مهناز : آشپزی برای خانواده 5 نفره و امور منزل کم در شرق تهران رسالت ( یکی از شعبات پرستار سلام خیلی نزدیک به میدان رسالت است ) ، بهمراه نظافت جزئی 3 روز در هفته ، 5 ساعت در روز برای شنبه ها و دوشنبه ها و 8 ساعت در روز برای چهارشنبه ها با حقوق 7.500.000 تومان به صورت ماهانه.

4. آقای کامرانی : آشپزی و نظافت منزل سنتی در غرب تهران مرزداران ( شعبه اصلی پرستار سلام در غرب تهران مرداران است ) ، 5 روز در هفته شنبه ها تا چهارشنبه ها ، 7 ساعت در روز ساعت 10 صبح تا 17 عصر . شرح وظایف: تهیه و پخت غذاهای سنتی ایرانی و امور منزل برای زوج سالمند که منزلشان برای نظافت 120 متری می باشد. با حقوق 13 میلیون تومان ماهانه

امور منزل و آشپزی + مراقبت از کودک در منزل تهران

امور منزل  و آشپزی + مراقبت از کودک در منزل تهران

شاید اطلاع نداشته باشید که شرکت های خدماتی مانند مشاورهای املاک که در هنگام اجاره داده خانه یا خرید و فروش خانه کمیسون یا پورسانت دریافت می کنند ، شرکت ها خدماتی هم به همین شکل می باشد و مبلغ تعرفه این پورسانت برای قرارداد یک ماهه معادل 40 درصد حقوق و بای قرارداد سه ماهه 70 درصد ، 6 ماهه نیز 100 درصد می باشد که منبع درآمد شرکت های خدماتی می باشد.

خدمتکار برای نظافت منزل و آشپزی در منزل تهران با پرستار سلام

5. خانم لیدا خانواده دو نفره : نظافت و آشپزی برای زوج جوان در شمال تهران شهرک غرب ، 6 روز در هفته ، منزل 300 متر هر روز 6 ساعت . حقوق ماهانه 15.000.000 که این بار برای تا عید سال 1402 قرارداد سه ماهه بسته شد براشون با پوورسانت 8.5 که تخفیف گرفتن تبدیل شد به 7.5 از مشتری های قدیمی هستند.

مراقبت از سالمند

6. خانم عبدی : مراقبت از سالمند خانم تنها و سالم در مرکز شهر سمت میدان انقلاب ، 6 روز در هفته جمعه ها تعطیل ، 24 ساعته . شرح وظایف : انجام امور منزل و آشپزی به همراه مراقبت از سالمند خانم تنها که در هنگام راه رفتن زمین نخوردن ، دارو سر وقت دادن ، کمک در حمام ، کمک و همرهی برای رفتن به بیمارستان و .. چکاپ های معمول

این مورد مراقبت از سالمند خانم تنها و سالم بود ، سالمندی که در سرویش بهداشتی با کمک مراقب خود خودش بتواند طهارت بگیرد سالمند سالم حساب می شود و اگر نتواند این نمونه کار از دسته‌ی نمونه کارهای اعزام خدمتکار در منزل خارج شده و در دسته‌ی نمونه کارهای مراقبت از سالمند قرار می گیرد.

البته منظور از کلمه مراقب هم، فردی است که حداکثر مدرک تحصیلی آن معمولا دیپلم یا پاین تر است و دوره های تخصص پرستاری در دانشگاه و کمک پرستری یک ساله را در بیمارستان ها نگذرانده است و در مواردی که به مراقبت از سالمندان و معلولانی که توان انجام نظافت شخصی خود را ندارند و از پوشک یا لگن استفاده می کنند، نیز از همین مراقبان باتجربه استفاده می شود تا نیاز نباشد که مبالغ هنگفتی پرداخت گردد.

برای مراقبت از کودک هم به همین شکل از مراقبان باتجربه‌ی پرستار سلام استفاده می شود، پرستار سلام اعزام مربی کودک با سابقه و مدرک مربی گری مهد کودک و مربی کودک دو زبانه برای آموزش زبان دوم که اغلب زبان انگلیسی است نیز اعزام مربی کودک نحصیل کرده صورت می پذیرد.

خدمتکار و خانه برای برای مراقبت و پرستاری از بیمار

7. آقای فرهادی : پرستاری از بیمار آقا در منزل که آلزایمر دارن و یک نیروی آقا برای مراقبت ، آشپزی در منزل و نظافت منزل با حقوق 16 میلیون تومان ، 5 روز در هفته یعنی پنجشنبه ها و جمعه ها تعطیل هستند، 12 ساعت تا دخترشون از محل کارش برگردند برای ایشان در امیرآباد تهران اعزام شده است

خدمتکار در منزل علاوه بر انجام امور منزل و آشپزی انجام خرید های سوپرمارکتی ، می تواند از سالمند و کودک حتی حیوانات خانگی نیز تا حدودی و به صورت غیر تخصصی ( البته تجربه کار دارند ) نیز مورد استفاده قرار بگیرند تا اینکه از پرداخت هزینه های بیشت برای استخدام کمک پرستار ، بهیار ، کمک بهیار و یا پرستار با مدرک لیسانس پرستاری که در این موارد نیازی به تخصص و مواردی مانند تزریقات در منزل و ... نیست هزینه‌ی بیشتر و بدون دلیلی را خانواده متقبل نشوند.

در نمونه کارهای ذکر شده از نمونه کارهایی مثال زده ایم که از مشتریان قدیمی پرستار سلام هستند ( البته نام اصلی آنان را قرار نداده ایم )

برای دریافت مشاوره و اطلاعات بیشتر با شماره [ 02188499404 » [10] خط ] تماس بگیرید.

همچنین می توانید از طریق وب سایت www.Hi-Nurse.com به صورت آنلاین نمونه کارهای بیشتری را مشاهده نمایید.

در ادامه، به چند نمونه از سوالات متداول در مورد اعزام خدمتکار برای نظافت منزل و آشپزی پاسخ داده می دهیم:

1. چه مدارکی برای استخدام خدمتکار از پرستار سلام لازم است؟

برای استخدام شدن عدد یک را به شماره موبایل 0217683224 پیامک کنید تا به صورت خودکار شرایط کار در 4 پیامک برای شما ارسال شود.

2. هزینه اعزام خدمتکار چقدر است؟

چون به عوامل زیادی منجمله تعداد روز ، ساعت کاری و ... بستگی دارد بهتر است برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید تا بتوانیم اطلاعات دقیق و منحصر به درخواست شما را در اختیارتان قرار دهیم.

3. چگونه می توانم از کیفیت خدمات پرستار سلام مطمئن باشم؟

برای مشاهده نظرات مشتریان پرستار سلام این دو کلمه پرستار سلام را در اینترنت سرچ کنید.

4. در صورت عدم رضایت از خدمات پرستار سلام، چه کاری می توانم انجام دهم؟

اگر از کیفیت کار نیروی دوم هم رضایت نداشتید ، شرکت پرستار سلام گارانتی بازگشت وجه فوری دارد.

امیدواریم این اطلاعات برای شما مفید باشد.

نتیجه‌گیری

اعزام خدمتکار برای انجام امور منزل، نظافت و آشپزی می‌تواند به عنوان یک راه حل ایده‌آل و کارآمد، زندگی را برای شما آسان‌تر و لذت‌بخش‌تر کند، با انتخاب یک شرکت معتبر و باتجربه مانند شرکت پرستار سلام با سه شعبه در تهران ، می‌توانید از مزایای متعددی مانند صرفه‌جویی در زمان و انرژی ، آرامش خاطر و آسودگی خیال بهره‌مند شوید.

خدمات پرستار سلام

خدمات قابل ارائه توسط پرستار سلام

1. پرستاری ، مراقبت و نگهداری از کودک در منزل ( پرستار کودک در منزل )

2. پرستاری ، مراقبت و نگهداری از سالمند در منزل ( پرستار سالمند در منزل )

3. پرستاری ، مراقبت و نگهداری از بیمار در منزل ( پرستار بیمار در منزل )

4. خدمتکار برای امور منزل و آشپزی ( نظافت منزل و آشپزی )

5. همراه بیمار در بیمارستان ( پرستار بیمار در بیمارستان )

6. اعزام کارشناس زخم بستر و کارشناس زخم دیابت

7. تزریقات پانسمان سرم تراپی سوند گذاری در منزل ، انجام انواع آزمایش‌ها در منزل

8. اعزام پزشک ، فروش و اجاره تجهیزات پزشکی

9. و ….

انجام امور منزل نظافت منزل آشپزی

برای مشاهده صفحه اختصاصی اعزام خدمتکار در منزل تهران از شرکت پرستار سلام روی عنوان بالای همین خط را کلیک نمایید.

شماره تماس های شرکت پرستار سلام


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (645 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (111 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (84 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (62 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (47 نظر) مراسم تشییع پدر حامد بهداد، با حضور چهره های سرشناس و بازیگران +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (37 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (34 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (29 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (21 نظر) خلاقیت منحصر به فرد آرایشگر خوش ذوق در تغییر چهره داماد حماسه ساز شد+ویدئو/سلطان بی چون و چرای گریم در سطح خاورمیانه😂 (19 نظر) خلاقیت خنده دار هندونه فروش شیرازی، برای فرار از گرما حماسه آفرید/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (24 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (16 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (15 نظر) بازیگرانی که در جوانی فوت شده اند + ویدئو با صدای معتمدی سریال گرگ و میش / روحشان شاد چقدر حیف شدن😥 عسل بدیعی، پوپک گلدره و .. (13 نظر) توصیف زیبایِ مژده لواسانی مجری چادری صدا و سیما از امام حسین(ع) با چشمان گریان و صدایی لرزان +ویدیو/ چه تعابیر نابی (9 نظر)
تیتر امروز   
امیرحمزه 9 ساله قربانی چیست؟ جن یا حیوانات؟
(ویدئو) دختر 12 ساله یکی از متهمان آدم ربایی آرین 3 ساله / من به آرین وابسته بودم
(تصاویر)کشف بزرگترین مار آناکوندای جهان، به طول 8 متر!/ضخامت قطر بدنش اندازه لاستیک یه ماشینه
(عکس) سریع ترین و بهترین راه برای تمیز کردن مبل‌های کثیف خانه/ سه سوته تمیز کن
جدیدترین عکس المیرا دهقانی، یاسمن سریال "لحظه گرگ و میش"، و همسر جوان و قد‌بلندش/ ماشالله چقدر به هم میان این دو نفر! چه حلقه‌های شیک و قشنگی👌
(تصاویر) نگاهی به مانتوهای خنک و تابستانی هدیه تهرانی/ ستاره ی همیشه محبوب سینمای ایران، همیشه ساده، همیشه برازنده
سفیر اسبق ایران در لیبی: شاید زمینه بهتری برای بهبود روابط ایران و مصر فراهم شود
پشت پرده بحران کمبود دارو / پزشکیان برای عبور از بحران کمبود دارو چه راهی دارد؟
وام 30 میلیون تومانی به حساب بازنشستگان واریز می شود+جزئیات
(ویدیو) بحث جدید جواد خیابانی و خداداد عزیزی روی آنتن زنده بر سر انسانیت به خرج دادن/ واقعا بنظر شما هم انسانیت واسه 4000 سال پیشه؟ فکر میکردین آقای خیابانی اینقدر باظرفیت باشن؟
(تصاویر) بالکن سایه‌بان‌دار و پر از گلدان های ریز و درشت پاشا رستمی، حامد سریال "لحظه گرگ و میش"/ آخه چقدر باسلیقه! اینجا چایی واقعا میچسبه👌
عجیب ترین 3 قلوهایی که اصلا قابل تشخیص نیستند! حتی مادرشان هم قادر به تشخیصشان نیست+عکس
تصاویر زیبایی از احسان علیخانی، مجری برنامه "جوکر 2"، در کنار پدر و مادرش/ آقای مجری انگار بیشتر شبیه مادر گرامیشونن
(عکس) 3 شجریان در یک قاب/ استاد آواز ایران، محمدرضا شجریان+ همایون شجریان + دختر همایون/ چه پدر و دختری
(تصاویر) نگاهی به مانتوی صدف‌دوزی شده‌ی هدی زین العابدین، ماهرخ سریال "در انتهای شب" و خاصترین بانوی سینمای ایران
منتخب روز   
(فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!!