دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

پرتقاضاترین بنز سامانه جانبازان+ عکس 

سه شنبه، 22 اسفند 1402
کد خبر: 379516
ساعد نیوز: بیشترین تقاضا در سامانه جانبازان مربوط به دو برند آلمانی بنز و ب‌ام‌و بوده‌است؛ براین اساس مرسدس بنز A180 سدان با 811 درخواست در رده اول، بنز C181 با 691 درخواست در رده دوم و ب‌ام‌و 318i با 665 درخواست در رده سوم قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعد نیوز به نقل از خبرآنلاین، مرسدس بنز A180 به پیشرانه 1.3 لیتری توربوشارژر مجهز است که 134 اسب بخار قدرت و 200 نیوتون متر گشتاور تولید می‌کند. تمامی قدرت و گشتاور به دیفرانسیل جلو منتقل می‌شود و عمل انتقال قدرت را جعبه دنده هشت سرعته دوکلاچه برعهده دارد.

این مجموعه اقتصادی، عملکردی بهینه داشته و مصرف سوختی برابر 5.7 لیتر در هر صد کیلومتر به صورت ترکیبی را ثبت می‌کنند. واسط کاربری مرسدس بنز موسوم به MBUX و نمایشگر 10 اینچی به همراه فرمان صوتی، به همراه رهیاب ماهواره‌ای، عمده امکانات رفاهی کابین خودرو را تشکیل می‌دهند.

واسط کاربری مرسدس بنز هوشمندانه عمل می‌کند و توانایی یادگیری ترجیحات مالک خودرو را خواهد داشت. علاوه برآن، می‌تواند با تشخیص لهجه مالک خودرو، فرامین وی را بهتر و دقیق‌تر دریافت کند. به مشتریانی که به تجهیزات الکترونیکی و آپشن‌های فناورانه علاقمند هستند، توصیه می‌شود مدتی برای خرید مرسدس بنز کلاس A صبر کنند، چرا که واسط کاربری مرسدس بنز به تازگی در محصولات این شرکت نصب می‌شود.

ویژگی‌های ایمنی مرسدس کلاس A نیز در نوع خود جالب هستند. سیستم رهیاب ماهواره‌ای، سنسورهای پارک جلو و عقب که در پارک خودرو کمک می‌کنند، نگهدارنده فعال بین خطوط، سیستم شناسایی علائم جاده، ترمز خودکار یکپارچه و دوربین عقب، امکانات ایمنی این خودرو را تشکیل می‌دهند و اگر مشتری علاقه داشته باشد تا خودرویش با مرسدس S کلاس رقابت کند، می‌تواند دوربین استریو و کامپیوتر محاسباتی قدرتمندتر را برای خودروی خود برگزیند.

رینگ‌های هجده اینچی، صندلی‌های مجهز به چرم مصنوعی، تهویه هوای یک منطقه‌ای، همگام‌سازی با تلفن‌های هوشمند و رینگ‌های 17 اینچی بخشی دیگر از امکانات جانبی مرسدس A کلاس هستند.

  برچسب ها: جانبازان بنز

2 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 02 خرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید