دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

پشت صحنه خنده‌دار و دیده نشده برنامه تلویزیونی طنز «چارپایه» با هنرمندی یوسف تیموری و علی صادقی/ فقط حرکت عمو رشید و یوسف تیموری رو ببین 

شنبه، 05 آبان 1403
ساعدنیوز: شما در این مطلب می‌توانید پشت صحنه جذاب و خنده دار برنامه تلویزیونی «چارپایه» با هنرمندی یوسف تیموری، علی صادقی و عمو رشید را مشاهده کنید.

به گزارش سرویس هنر و رسانه ساعدنیوز، به گزارش سرویس هنر و رسانه ساعدنیوز، یوسف تیموری بازیگر سینما و تلویزیون متولد 6 دی 1358 در تهران است. او دارای مدرک فوق دیپلم هنرستان صدا و سینما می باشد.

یوسف تیموری در غرب تهران متولد شد، پدرش «فریدون تیموری» از گویندگان رادیو و تلویزیون ملی قبل انقلاب و مادرش خانه‌دار است. او دارای دو خواهر و یک برادر بوده و فرزند دوم خانواده می باشد.

یوسف تیموری در سال 1375 در سریال هوای تازه ایفای نقش نمود و اولین تجربه بازی جلوی دوربین را بدست آورد. او در سال 1376 با مجموعه «سیب خنده» شناخته شد.

برنامه «چارپایه» به تهیه کنندگی حامد خانی در 60 قسمت 40 دقیقه ای تهیه شده و با حضور بازیگرانی طنزپرداز همچون علی صادقی، یوسف تیموری، قدرت الله ایزدی و کاظم نوربخش در یک محفل خانگی با اتفاقات جالبی به تصویر کشیده می شود.

این روزها به دلیل مشغله های فراوان کمدی و طنز به یکی از جدی‌ترین نیازهای روحی و عاطفی تبدیل شده است، در همین راستا شبکه سوم سیما اقدام به ساخت رئالیتی شو بزرگ چارپایه با حضور کمدین های محبوبی چون علی صادقی خانه به دوش، یوسف تیموری، قدرت الله ایزدی آقا رشید محبوب و جواد خواجوی صداگذار ویدئوهای طنز در فضای مجازی نموده است.

شما در این مطلب می‌توانید پشت صحنه جذاب و خنده دار برنامه تلویزیونی «چارپایه» با هنرمندی یوسف تیموری، علی صادقی و عمو رشید را مشاهده کنید.

برای مشاهده سایر مطالب مربوط با هنر و رسانه با ما همراه باشید.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 07 آبان
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
بسته فیلم امروز | سفارش عجیب عمو رشید برای یک اعدامی، عصبانیت مریم امیرجلالی از رضا عطاران، دلخوری اکبر عبدی از قضاوت‌ها و مجسمه جالب مهران غفوریان با تمام جزئیات
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
همه‌چیز درباره‌ی سرنوشت شوم شهناز، فرزند محمدرضا و فوزیه، دختری که تولدش با خشم و ناراحتی خاندان پهلوی همراه شد/+مجموعه تصاویر از تولد تا روی آوردنش به زندگی هیپی‌گری و کولی‌وار
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
مهران مدیری: به هزارتا دکتر بگم یه شب دیگه بیاید، خواهر زنم میخواد بیاد؟ حالا خواهرت میترکه یه شب دیگه بیاد؟ / جرو بحث مدیری و همسرش وسط عمل بزرگ در سریال "در حاشیه" +ویدئو
اگه میخوای پول اضافی برای خرید فینگرفود برای مهمونیهاتو ندی این ویدیو رو تا آخر ببین تا طرز تهیه چند مدل فینگرفود سه سوته و خوشمزه رو یاد بگیری+ویدیو
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
(فیلم+ تصاویر) مرغ خیاط/ پرنده‌ی حیرت‌انگیزی که زیباترین آشیانه ها را میدوزد/ اینجاست باید گفت "فتبارک الله احسن الخالقین"
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی