دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

پسر افغانستانی "جواد عزتی" / افغانستانی صحبت کردن بازیگر "زخم کاری" + ویدیو 

شنبه، 28 مهر 1403
ساعدنیوز: در این مطلب ویدیویی از صحبت کردن مرتضی امینی تبار به زبان مادری اش را مشاهده می‌کنید.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز به نقل از رکنا؛ مرتضی امینی تبار هنر پیشه ای اصالتا افغانی است که در سال 1378 در قم متولد شده است. او در رشته بازیگری در یکی از دانشگاه های تهران فارغ التحصیل شده است و در 21 سالگی با بازی در سریال زخم کاری به شهرت رسیده است.

پدر و مادر مرتضی امینی تبار اصالتا از اقوام تاجیک هستند اما در سال 1375 به ایران مهاجرت کرده اند و در شهر قم ساکن شده اند.

مرتضی امینی تبار در 15 سالگی به عنوان مجری در یک شبکه انگلیسی زبان مشغول شد تا این که به سمت تئاتر سوق پیدا کرد. این بازیگر تئاتر را به صورت حرفه ای در سال 1395 در 17 سالگی شروع کرد و بعد از یکسال با قبولی در رشته بازیگری در دانشگاه به تهران رفت و در آنجا به تحصیل پرداخت.

مرتضی به صورت حرفه ای از مرداد ماه 1397 با نمایش " راز بقا " به کار گردانی صالح علوی زاده بر روی صحنه رفت. سپس در نمایش " بی مکان " به کارگردانی لعبت شعار بازی کرد.

مرتضی امینی تبار اولین تجربه خود را در سریال زخم کاری در سال 1400 به دست آورد و با چهره های معروفی همچون جواد عزتی و رعنا آزادی وربازیگری را تجربه کرد. او در این سریال با نقش میثم فردی عاشق پیشه با کاراکتر رو به روی خودش سارا حاتمی در نقش مائده بسیار درخشید.

مرتضی امینی تبار در این باره می گوید: آقای کیومرث مرادی استاد تئاترم؛ که شاگرد ایشان بوده‌ام به من پیشنهاد حضور در تست نقش میثم سریال زخم کاری را داد. من بدون این که بدانم کارگردان این فیلم کیست و این نقش برای چه کاری است پذیرفتم.

ویدئو بازی از من را ضبط کردند و به آقای مهدویان داده بودند و خدا خواست و ایشان از کار من خوششان آمده بود، به این صورت برای نقش میثم انتخاب شدم. آقای مهدویان را تا روزی که به دفتر ایشان رفتم ندیده بودم، اما هر کدام از آثار ایشان را بار ها دیده بودم. وقتی برای اولین بار به دفتر ایشان رفتم و پروژه زخم کاری را دیدم اصلا فکر نمی کردم برای این سریال انتخاب شده باشم. من در جهان تصویر دنبال نقشی بودم که حتی 10 دقیقه ای باشد. اما خدا به من نقش میثم را داد و من بابت آن اتفاق خدا را شاکرم. آقای مهدویان را فرمانده صدا می کردم، او یک پدر بی نظیر و کارگردان کار بلد و یک آدم حرفه ای است. روزی نبود که آقای مهدویان را بغل نکنم و نگویم که چقدر ایشان را دوست دارم. باعث افتخار من است که مهر شاگردی ایشان را بر پیشانی دارد.

شما می‌توانید در این مطلب ویدیویی از صحبت کردن مرتضی امینی تبار به زبان مادری‌اش را مشاهده کنید.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 28 مهر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
رونمایی از پدرزن هنرمند و جوان سیداحمد خمینی و اولین و آخرین قهرمان زندگی همسرش/ مرسی مثل کوه همیشه پشتمی+عکس
داریوش ارجمند: روزی که تندیس حاج قاسم را بوسیدم به من گفتند بت پرست! گفتم هستم 100 بار دیگر هم می بوسم+فیلم
نفس بازغی خطاب به شهاب حسینی: 7 ماه پدرم بودید و من چقدر از شما یاد گرفتم قبلا برام شهاب حسینی بودید الان یه تیکه از وجودم هستید
هادی چوپان ریشش را زد و سبیل گذاشت ؛ قهرمان بدن سازی با سبیل دسته دارش قابل شناسایی نیست
نگاهی به دستپخت فوق العاده بازیگران زن ایرانی با فوت و فن های مخصوص خودشون/ هنرمند، کدبانو و پنجه طلا+عکس
خلاقیت منحصربفرد بقّال خوش‌ذوق در تزئین دستمال توالت‌های داخل مغازه‎‌اش به شکل لباس عروس+عکس/ مغز تو واقعا معدن طلاست👌
ساعد سهیلی، همسر گلوریا هاردی، آزاده سریال کیمیا: پردیس با خانومم دوسته و میاد خونمون، سخت بود عاشقش بشم+ویدیو
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
علی شادمان و پوریا پورسرخ، کیوان و آرش سریال کیمیا مهمان آزیتا حاجیان و دخترش مهراوه به صرف قیمه و فسنجون+عکس/ نوش جان