دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / ورزشی /

پسر پژمان جمشیدی در سریال زیرخاکی خطاب به ژاله صامتی: مامان بابام آدم فضائیه! 

سه شنبه، 03 مهر 1403
ساعدنیوز: سریال زیرخاکی یکی از موفقترین طنزهای صدا و سیما است. پژمان جمشیدی در این سریال نقش بسیار جذابی را در کنار ژاله صامتی ایفا کرده است اما بانمکترین کاراکتر این سریال با اختلاف، کاوه پسر پژمان جمشیدی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، پژمان جمشیدی متولد 20 شهریور 1356 است. جمشیدی نخستین تجربه بازیگری خود را سال 1390 در یک قسمت از سریال ساختمان پزشکان به صورت مهمان تجربه کرد. او سپس در سال 1392 در مجموعه تلویزیونی پژمان نقش‌آفرینی کرد. طرح اولیه این سریال با ایده خود جمشیدی شکل گرفته و روایتی از زندگی خود اوست.
پژمان جمشیدی در دهه 1390 پس از دو دهه حضور در مستطیل سبز، برای همیشه از آن خارج شد و به سراغ پرده سینما و جعبه جادویی رفت تا در یک فضای جدید، ستاره شود.

پژمان جمشیدی در سال 1381 در مراسمی با خانم بهاره رهنما آشنا شد و خانم رهنما به دلیل علاقه پژمان به همسر سابقش پیمان قاسم خانی او را به منزل خود دعوت کرد. او بعد از دیدار با پیمان قاسمخانی با وی دوست شد و با هم به فوتبال می رفتند.

پژمان جمشیدی از زندگی خود و برخورد مردم با او از دوران فوتبالییست بودن خود و زمان خداحافظی اش از فوتبال برای قاسمخانی تعریف کرد و قاسمخانی از همین صحبت ها فیلمنامه سریال پژمان را نوشت.

او قبل از سریال پژمان در سریال ساختمان پزشکان سروش صحت هم به عنوان بازیگر میهمان دریک قسمت بازی کرده بود اما با نقش آفرینی در سریال پژمان بیش از پیش به شهرت و محبوبیت رسید.

او پس از آن در آثار مختلفی مانند 50 کیلو آلبالو، خوب، بد، جلف، آذر، من دیوانه نیستم، لونه زنبور و تگزاس و...ایفای نقش نمود و با هشتمین تجربه خود سال 96 در سوء تفاهم نامزد نقش مکمل سیمرغ فجر شد که واکنش های عجیبی و تمسخراتی را در پی داشت اما جمشیدی با سختکوشی بی نظیرش در سال 98 با حضور در 5 فیلم سینمایی به یکی از بازیگران پرفروش سال بدل شد که در مجموع فیلم هایش بیش از 62/8 میلیارد در گیشه فروش داشت.

فیلم جدید او به نام هتل نیز فروش فوق العاده‌ای داشته است.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز جمعه 06 مهر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
تبدیل پایان نامه به مقاله
(ویدئو) لحظات جالب ریختن شاخ های گوزن ها را ببینید
ترجمه تخصصی کتاب
یادی کنیم از چیدمان ایرانی‌پسند و شیک میز غذای مرحوم زهره حمیدی بعد از بهبود حالش و در آخرین دورهمی با دوستانش
تست هوش فکری/ فقط افرادی با هوش و استدلال منطقی بالا، که ضریب هوشی اینشتین دارند، می‌توانند اشتباه تصویر را پیدا کنند
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)