دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

پست احساسی از جنس دلتنگی عمیق و بی‌قراری مرجانه گلچین در سالگرد فوت مادرش+ویدیو / روحش شاد 

پنجشنبه، 14 تیر 1403
ساعدنیوز: مرجانه گلچین که سال ها با حضورش در نقش های متفاوت برایمان خاطره آفرینی کرده است از مادرش مراقبت می کرد. مادر ایشان مدتی پیش از دنیا رفت و خانم بازیگر در سالگرد مادر حسابی احساس دلتنگی می کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز، مرجانه دلدار گلچین (زادهٔ 2 اسفند 1347) بازیگر اهل ایران است. وی در هنرستان موسیقی شرکت کرد و در رشتهٔ نوازندگی تئاتر دانش‌آموخته شد. از مهم‌ترین فیلم‌هایی که او بازی کرده می‌توان به پرنده کوچک خوشبختی، شب بیست و نهم و دو نیمه سیب اشاره کرد. او در سال 1392 برای بازی در سریال شاهگوش برندهٔ جایزهٔ بهترین بازیگر زن از دنیای تصویر شد. او همچنین با ساز تار آشناست و خوانندگی نیز انجام داده‌ است.

پدرش افسر نظامی ارتش و مادرش خانه‌دار بود، ولی پدرش را در کودکی از دست داد. خواهرش منیژه دلدار گلچین نام دارد، که در زمینهٔ موسیقی با هم همکاری می‌کنند. گلچین در نوجوانی به هنرستان موسیقی رفت و در رشتهٔ تخصصی نوازندگی تار دانش‌آموخته شد. او با تشویق و حمایت خواهرش منیژه که در آن زمان بازیگر بود، به بازیگری در تئاتر پرداخت. با بازی در مجموعهٔ تلویزیونی آینه پا به تلویزیون گذاشت و پس از آن در چند سریال تلویزیونی دیگر و در سینما به ایفای نقش پرداخت.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 14 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
هزینه چاپ یک کتاب
(عکس) تبریک تولد دیوید بکام به ستاره هالیوودی تام کروز/به همراه ویکتوریا بکام/پیرنشو لعنتی
پست احساسی از جنس دلتنگی عمیق و بی‌قراری مرجانه گلچین در سالگرد فوت مادرش+ویدیو / روحش شاد
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
رانندگی ژوزه مورایس با یک پورش لاکچری آخرین سیستم در پرتغال با موزیک شادمهر عقیلی +فیلم/ سرمربی سپاهان کنار شیدا فارغ از هفت دنیا
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
(تصاویر) 20 ایده طراحی لاک ناخن برای روزهای گرم تابستان/با این طرح ها شیک و مدرن جلوه کنید
همسر رهبر معظم انقلاب: من خواهر آقای هاشمی رفسنجانی هستم/ترفند خلاقانه رهبر و همسرشان برای دیدن هاشمی رفسنجانی در زندان سیاسی
ویدیو/ کنایۀ کشندۀ استاد محسن قرائتی به برخی دانشجویان/ بعضی از جوونا فقط عمه‌شون بمیره میان مسجد!
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی